Cea mai puternică forță de vânzări:
recomandarea unui prieten
Undeva printre toate postările sponsorizate, tweet-urile promovate și fotografiile cu pisici, magia se întâmplă: consumatorii își împărtășesc în mod involuntar experiențele de brand cu ceilalți – iar poveștile lor reale au un impact real asupra deciziilor de cumpărare.
Aici, la BUZZStore, gestionăm această magie, aducându-i pe acești lideri de opinie, numiți BUZZeri, în jurul brand-ului tău pentru a genera recomandări si vânzări.
Vrei buzz pentru brandul tău?
Dacă lansezi un nou produs pe piață sau vrei să crești un brand într-o categorie de produse, știi cât de important este să ai de partea ta avocați ai brandului în conversațiile obișnuite dintre oameni, dar și în mediul online. Adaugă acum în mix-ul tău o campanie de micro-influencer marketing prin intermediul BUZZStore!

Creeaza pentru brandul tau continut autentic prin conversatii efervescente in online si offline in urma testarii acasa.
Prin activitatea lor, microinfluencerii consolideaza increderea si pot influenta optiunile de achizitie.
In plus, ai acces la o baza de potentiali clienti si comportamentele lor de cumparare.
Atunci cand consumatorii vorbesc intre ei, apare buzz marketing. BUZZ-ul se poate intampla fie intre patru ochi intr-o cafenea, offline, sau in fata a mii de ochi, online. Cu BUZZStore poti transforma acest mediu intr-un canal masurabil.
Fii 24/7 într-o relație directă și permanentă cu consumatorii!
Oameni adevărați. Povești reale.
Rezultatele ireale.
Marketingul participativ, numit si colaborativ, este un concept de comunicare aparut in anii 2000 in SUA. Instrument integrat azi in strategiile de comunicare a numeroase branduri globale, marketingul participativ reprezinta un ansamblu de tehnici de marketing ce au drept scop stimularea consumatorului obisnuit de a participa la elaborarea unui produs sau serviciu sau promovarea acestora in cercul de influenta al consumatorului, fie prin comunicare directa (offline) cat si online, prin retele sociale, bloguri sau e-mail, pe scurt prin recomandare.
Brandurile stiu ca un consumator care este implicat (participa) este un client fidel si poate influenta cercul sau de prieteni.
Un client satisfacut va povesti si altora experienta lui, devenind astfel cel mai bun ambasador al marcii. Sfatul colegei de birou sau al celui mai bun prieten va avea un impact mai mare decat al publicitatii clasice sau chiar al unei celebritati.
Astazi retelele sociale permit amplificarea acestui fenomen si raspandirea rapida a parerilor prin intermediul aprecierilor, partajarilor, comentariilor sau altor conversatii.
Costuri optimizate, vânzări maximizate
Participarea consumatorilor este adesea benevolă sau stimulată cu bugete limitate (produse gratuite, vouchere, premii, etc). Marketingul paricipativ permite în același timp mărcilor să-și înțeleagă mai bine consumatorii și să se adapteze nevoilor lor. Rezultă astfel o creștere a vânzarilor și produse care au șanse mari de a fi de succes.