Despre Noi 2021-02-18T11:47:57+00:00

Bine ai venit la BUZZStore, cea mai
mare comunitate de ambasadori de brand din Romania!

Suntem o comunitate de lideri de opinie (BUZZeri), in continua crestere, a caror parere conteaza atat pentru cei cu care intram in contact zi de zi in mod direct sau prin retelele de socializare, cat si pentru dezvoltatorii de noi produse si servicii.

Primim spre testare, in mod GRATUIT, cele mai noi produse si servicii lansate pe piata, in functie de profilul nostru de consumatori. Daca ne plac (sau nu), ne exprimam parerea sincera prin intermediul site-urilor de socializare, blogurilor sau in discutii libere cu prietenii, colegii sau familia.

Afla cum iti poti face vocea auzita
si testa GRATUIT produse cu BUZZStore!

Intra si tu in comunitatea BUZZStore si testeaza produsele care ti se potrivesc!

Suntem o comunitate de lideri de opinie (BUZZeri), in continua crestere, a caror parere conteaza atat pentru cei cu care intram in contact zi de zi in mod direct sau prin retelele de socializare, cat si pentru dezvoltatorii de noi produse si servicii. Activitatea ta in cadrul comunitatii este rasplatita cu puncte de BUZZ pe care le poti transforma ulterior in bonuri cadou. Afla mai multe aici!

Peste 10.000 de BUZZeri au primit pana acum produse si servicii gratuite spre testare la ei acasa, din domenii precum alimentare, frumusete, ingrijirea casei, tehnologie, ingrijire personala.

0BUZZeri
implicati in campanii

Daca esti o persoana curioasa si iti place sa testezi noi produse si servicii aparute, iti place sa comunici cu prietenii direct sau prin internet (retele sociale, blog), alatura-te comunitatii BUZZStore aici!

Afla raspunsul la cele mai frecvente intrebari despre noi

Nu ai gasit in site raspunsul la toate intrabarile despre cum functioneaza comunitatea noastra si cum poti testa gratuit acasa cele mai noi produse si servicii? Verifica in sectiunile de mai jos sau scrie-ne la suport@buzzstore.ro si, in cel mai scurt timp, echipa noastra te va contacta.

Ce sunt punctele de BUZZ ?

Cat timp pot pastra punctele de BUZZ?

Cum pot folosi punctele de BUZZ?

Cum transform punctele in beneficii?

Cum pot acumula mai multe de puncte de BUZZ?

In ce conditii sunt aplicate penalizari punctelor de BUZZ?

Ce fac daca intampin greutati in a-mi accesa contul de BUZZer?

Cum imi resetez parola de acces in cont?

Cum imi modific datele personale (nume, adresa, tel, etc)?

Cum inchid sau anulez contul de BUZZer daca nu mai vreau sa fac parte din comunitate?

Ce face BUZZstore cu informatiile furnizate de mine?

Cum postez in MyBUZZ activitatea mea din cadrul campaniilor?

Ce trebuie sa fac atunci cand vreau sa intru in comunitatea BUZZstore?

Ce varsta trebuie sa am pentru a lua parte la campanii/sondaje?

Ce faci ca si BUZZer?

Ce sunt Campaniile de BUZZ – și cum pot să mă înscriu într-una?

Care sunt criteriile de selctie in campanii?

După ce mă înscriu la o campanie de BUZZ, cât timp dureaza pana primesc Kit-ul de BUZZ?

Daca ma inscriu pentru a deveni BUZZer, sunt obligat/a sa iau parte la o campanie?

Imi vor spune cei de la BUZZstore ce sa scriu?

Ar trebui sa impartasesc opinia mea si sa incep conversatii directe sau pe FB, Instagram, bloguri si alte retele sociale?

Ce fac dacă produsul testat nu este pe placul meu?

Exista vreun cost sa te alaturi comunitatii BUZZStore?

Activitatea de BUZZer este platita?

Ce trebuie sa fac pentru a pastra cadou produsele la finalul perioadei de testare?

In ce consta finalizarea unei campanii?

Ce se întâmplă dacă nu indeplinesc cerintele unei campanii?

TEST

TESTEAZA GRATUIT LA TINE ACASA

Alatura-te comunitatii BUZZStore si poti testa, impreuna cu prietenii tai, GRATUIT, cele mai noi produse si servicii din orasul tau!

LIKE

BUCURA-TE DE CAMPANIILE BUZZ

Daca ai fost selectionat intr-una din campanii, deschide coletul BUZZStore si bucura-te de privilegiul de a testa produsele oferite!

SHARE

SPUNE-TI PAREREA SINCERA

Daca ti-au placut sau nu produsele testate, spune-le si prietenilor tai fie in conversatii directe fie in mediul online.

Selectia in campanii

Fiecare campanie aduce cu sine emotii, bucurie dar si intristarea sau chiar nemultumirea celor ce nu au fost selectati. Cele mai dese intrebari vin in aceasta perioada referitor la modalitatea de selectie. Iata cateva lamuriri suplimentare.
1. Profilul DEMOGRAFIC al fiecarui potential participant: varsta, localitatea in care traieste, numarul de membri de familie, venituri, educatie, etc, iar fiecare campanie are specificul ei.Acest profil este cel ce exista in platforma noastra tehnica inca de la inscrierea fiecarui BUZZer si este recomandat sa se actualizeze de fiecare data cand este cazul.
2. Profilul PSIHOGRAFIC al fiecarui potential participant: ce produse foloseste in gospodarie, cum foloseste, de cate ori etc. Fiecare campanie cauta un anumit tip de consumator caruia sa i se adreseze. Acest profil este dat de modul in care BUZZerul raspunde la chestionarul de inscriere specific si unic pentru fiecare campanie.
3. Profilul SOCIAL MEDIA al fiecarui potential participant: numarul de prieteni pe retelele sociale, cat de activa este persoana respectiva pe aceste retele si ce tip de activitate are. NU INCURAJAM participarea in campanie a celor cu conturi multiple de Facebook pe care le utilizeaza doar pentru participarea la concursuri si campanii. Ceea ce noi si partenerii nostri cautam sunt lideri de opinie in grupurile lor de prieteni, a caror parere de utilizare sa conteze. Acelasi criteriu se aplica si BUZZerilor cu blog. Este un avantaj sa ai un blog, insa daca e citit doar de putini oameni sau pe care apar doar participari la concursuri, preferam sa luam in campanie persoane obisnuite care nu au blog, dar exprima pareri cu sufletul si credibile pentru prietenii lor.
4. Profilul de BUZZer al fiecarui potential participant: numarul de campanii la care a participat, numarul de prieteni pe care i-a adus in comunitate si care au devenit activi (nu luam in considerare conturile false, create doar pentru a aduna puncte de BUZZ) dar mai ales comportamentul BUZZerului in campaniile anterioare: activitatea desfasurata, calitatea postarilor (corectitudinea exprimarii, creativitate, etc), seriozitatea si indeplinirea criteriilor la fiecare campanie. Spre exemplu nu vom selectiona in campanii ulterioare BUZZeri care nu au finalizat chestionarul de impresii de campanie (finalizare) sau nu au avut un nivel mimim de activitate. Din contra, ii vom promova si le vom oferi sansa de a testa produse noi si inovatoare acelora ce muncesc, sunt onesti si corecti si exprima opinii sincere, nu doar repeta fraze din brosurile de prezentare ale produselor.

BUZZerul ideal

Cunoasterea inseamna putere – la fel si BUZZul! Ca BUZZer, opinia ta este importanta! Respecta acest lucru impartasind prietenilor doar pareri oneste si în cunostinta de cauza. Acorda-ti timp pentru a experimenta produsul si de a invata mai multe despre el înainte de a raspandi BUZZul.Atunci cand faci BUZZ, nu trebuie sa concretizezi o vanzare.
BUZZul inseamna schimb de pareri oneste cu altii. Nu exercita presiuni asupra oamenilor si nu impartasi pareri false sau care induc în eroare. Este important sa impartasesti cu ceilalti experienta personala cu produsul testat.
Nu uita sa fii un bun ascultator! Comunicarea este o strada cu doua sensuri. Sigur, ai informatii despre produse si servicii interesante, dar oamenii cu care vorbesti au, de asemenea, opinii si experiente pe care le pot impartasi cu tine. Ascultarea te va ajuta sa devii un BUZZer mai bun.

Program de beneficii

Pentru participarea ta in cadrul campaniilor si a sondajelor de opinie, te vom recompensa cu puncte de BUZZ. Astfel, de fiecare data cand iei parte la o campanie sau completezi unul din sondajele disponibile, vei fi recompensat/a cu un numar de puncte de BUZZ. Fiecare participare la campanie este cotata cu un anumit numar de puncte de BUZZcare iti va fi indicat in pagina dedicata campaniei. Transformarea punctelor eligibile in bonuri va fi conditionata de desfasurarea unei activitati corecte in limitele regulamentului de functionare a comunitatii BUZZStore.

Castiga puncte si sustine o cauza sociala!

Alege sa sustii o cauza sociala in care crezi prin donarea punctelor de BUZZ. Astfel, pentru fiecare 1000 de puncte utilizabile donate, BUZZStore va directiona 50 de lei catre una din organizatiile pe care alegi sa le finantezi prin activitatea ta in cadrul comunitatii BUZZStore.

"Plantam fapte bune in Romania” este o initiativa nationala de impadurire  bazata pe voluntariat, care a pornit la drum in 2011. Pana in prezent, 44.000 volunta[...]

Afla mai multe
Stiai ca hranirea exclusiva la san a bebelusilor in primele 6 luni de viata este foarte importanta pentru tot restul vietii acestora? Asociatia 07ALAPTARE este o initiativa a medicului ped[...]

Afla mai multe
Asociatia Little People are o experienta de peste 19 ani in programe de suport psihosocial, oferind servicii de asistenta, evenimente complexe pentru tinerii supra[...]

Afla mai multe

Ce spun BUZZerii nostri!

Larisa Adela Dulcescu

Comunitatea BUZZStore este una foarte caldă, deschisă și prietenoasă. Mă simt ca într-un grup de prieteni cu care aș vrea oricând [...]


Ana Maria Gaman

Am ramas cu o impresie foarte buna privind campania Krups. Nu pot spune decat ca am fost extrem de incantata [...]


Maria Agurita Ignat, Agurita-Blog

BUZZStore este o comunitate unita, lideri de opinie a caror parere conteaza pentru marile companii. Pentru mine BUZZStore a reprezentat o po [...]


Elena Voinea, Beauty Blogger, YouTube BeautyVlogger

Experienta de Buzzer este una inedita. O provocare pe care am acceptat-o imediat. Chiar daca nu am fost acceptata in toate campaniile, dator [...]


Aboneaza-te acum!

Fii printre primii care afla noutati despre campanii, BUZZBox si BUZZAcademy.