Despre Noi 2021-04-01T16:36:48+00:00

Bine ai venit la BUZZStore, cea mai
mare comunitate de ambasadori de brand din România!

Suntem o comunitate de lideri de opinie (BUZZeri), in continua crestere, a caror parere conteaza atat pentru cei cu care intram in contact zi de zi in mod direct sau prin retelele de socializare, cat si pentru dezvoltatorii de noi produse si servicii.

Primim spre testare, in mod GRATUIT, cele mai noi produse si servicii lansate pe piata, in functie de profilul nostru de consumatori. Daca ne plac (sau nu), ne exprimam parerea sincera prin intermediul site-urilor de socializare, blogurilor sau in discutii libere cu prietenii, colegii sau familia.

Afla cum iti poti face vocea auzita
si testa GRATUIT produse cu BUZZStore!

Intră și tu în comunitatea BUZZStore și testează produsele care ți se potrivesc!

Suntem o comunitate de lideri de opinie (BUZZeri), în continuă creștere, a căror părere contează atât pentru cei cu care intrăm în contact zi de zi în mod direct sau prin rețelele sociale, cât și pentru dezvoltatorii de noi produse și servicii. Activitatea ta în cadrul comunității este răsplătită cu puncte de BUZZ pe care le poți transforma ulterior în bonuri cadou. Află mai multe aici!

Peste 10.000 de BUZZeri au primit până acum produse și servicii gratuite spre testare la ei acasă, din domenii precum alimentare, frumusețe, îngrijirea casei, tehnologie, îngrijire personală.

0BUZZeri
implicati in campanii

Daca esti o persoana curioasa si iti place sa testezi noi produse si servicii aparute, iti place sa comunici cu prietenii direct sau prin internet (retele sociale, blog), alatura-te comunitatii BUZZStore aici!

Află răspunsul la cele mai frecvente intrebări despre noi

Nu ai găsit în site răspunsul la toate întrebările despre cum funcționează comunitatea noastră și cum poți testa gratuit acasă cele mai noi produse și servicii? Verifică în secțiunile de mai jos sau scrie-ne la suport@buzzstore.ro și echipa noastră te va contacta în cel mai scurt timp.

Ce sunt punctele de BUZZ ?

Cat timp pot pastra punctele de BUZZ?

Cum pot folosi punctele de BUZZ?

Cum transform punctele în beneficii?

Cum pot acumula mai multe de puncte de BUZZ?

În ce condiții sunt aplicate penalizări punctelor de BUZZ?

Ce fac daca intampin greutati in a-mi accesa contul de BUZZer?

Cum îmi resetez parola de acces în cont?

Cum îmi modific datele personale (nume, adresa, tel, etc)?

Cum închid sau anulez contul de BUZZer dacă nu mai vreau să fac parte din comunitate?

Ce face BUZZstore cu informțiile furnizate de mine?

Cum postez în MyBUZZ activitatea mea din cadrul campaniilor?

Ce trebuie să fac atunci când vreau să intru în comunitatea BUZZstore?

Ce vârstă trebuie să am pentru a lua parte la campanii/sondaje?

Ce faci ca BUZZer?

Ce sunt Campaniile de BUZZ – și cum pot să mă înscriu într-una?

Care sunt criteriile de selcție în campanii?

După ce mă înscriu la o campanie de BUZZ, cât timp durează până primesc Kit-ul de BUZZ?

Dacă mă înscriu pentru a deveni BUZZer, sunt obligat/ă să iau parte la o campanie?

Îmi vor spune cei de la BUZZstore ce să scriu?

Ar trebui să împărtășesc opinia mea și să încep conversații directe sau pe Facebook, Instagram, bloguri și alte rețele sociale?

Ce fac dacă produsul testat nu este pe placul meu?

Există vreun cost să te alături comunității BUZZStore?

Activitatea de BUZZer este platită?

Ce trebuie să fac pentru a păstra cadou produsele la finalul perioadei de testare?

În ce constă finalizarea unei campanii?

Ce se întâmplă dacă nu îndeplinesc cerințele unei campanii?

TEST

TESTEAZA GRATUIT LA TINE ACASA

Alatura-te comunitatii BUZZStore si poti testa, impreuna cu prietenii tai, GRATUIT, cele mai noi produse si servicii din orasul tau!

LIKE

BUCURA-TE DE CAMPANIILE BUZZ

Daca ai fost selectionat intr-una din campanii, deschide coletul BUZZStore si bucura-te de privilegiul de a testa produsele oferite!

SHARE

SPUNE-TI PAREREA SINCERA

Daca ti-au placut sau nu produsele testate, spune-le si prietenilor tai fie in conversatii directe fie in mediul online.

Selecția în campanii

Fiecare campanie aduce cu sine emoții, bucurie, dar și întristarea sau chiar nemulțumirea celor ce nu au fost selectați. Cele mai dese întrebări vin în această perioadă referitor la modalitatea de selecție. Iată câteva lămuriri suplimentare:
1. Profilul DEMOGRAFIC al fiecărui potențial participant: vârsta, localitatea în care trăiește, numărul de membri de familie, venituri, educație, etc, iar fiecare campanie are specificul ei.Acest profil este cel ce există în platforma noastră tehnică încă de la înscrierea fiecărui BUZZer și este recomandat să se actualizeze de fiecare dată cand este cazul.
2. Profilul PSIHOGRAFIC al fiecărui potențial participant: ce produse folosește în gospodărie, cum folosește, de câte ori etc. Fiecare campanie caută un anumit tip de consumator căruia să i se adreseze. Acest profil este dat de modul în care BUZZerul răspunde la chestionarul de înscriere specific și unic pentru fiecare campanie.
3. Profilul SOCIAL MEDIA al fiecărui potențial participant: numărul de prieteni pe rețelele sociale, cât de activă este persoana respectivă pe aceste rețele și ce tip de activitate are. NU ÎNCURAJĂM participarea în campanie a celor cu conturi multiple de Facebook pe care le utilizează doar pentru participarea la concursuri și campanii. Ceea ce noi și partenerii noștri căutăm sunt lideri de opinie în grupurile lor de prieteni, a căror părere de utilizare să conteze. Același criteriu se aplică și BUZZerilor cu blog. Este un avantaj să ai un blog, însă dacă e citit doar de puțini oameni sau pe care apar doar participări la concursuri, preferăm să luăm în campanie persoane obișnuite care nu au blog, dar exprimă păreri cu sufletul și sunt credibile pentru prietenii lor.
4. Profilul de BUZZer al fiecărui potențial participant: numărul de campanii la care a participat, numărul de prieteni pe care i-a adus în comunitate și care au devenit activi (nu luam în considerare conturile false, create doar pentru a aduna puncte de BUZZ), dar mai ales comportamentul BUZZerului în campaniile anterioare: activitatea desfășurată, calitatea postărilor (corectitudinea exprimării, creativitatea, etc), seriozitatea și îndeplinirea criteriilor la fiecare campanie. Spre exemplu, nu vom selecta în campanii ulterioare BUZZeri care nu au finalizat chestionarul de impresii de campanie (finalizare) sau nu au avut un nivel mimim de activitate. Din contră, îi vom promova și le vom oferi șansa de a testa produse noi și inovatoare acelora ce muncesc, sunt onești și corecți și exprimă opinii sincere, nu doar repetă fraze din broșurile de prezentare ale produselor.

BUZZerul ideal

Cunoașterea înseamnă putere – la fel și BUZZul! Ca BUZZer, opinia ta este importantă! Respectă acest lucru împărtășind prietenilor doar păreri oneste și în cunoștință de cauză. Acordă-ți timp pentru a experimenta produsul și de a învăța mai multe despre el înainte de a răspândi BUZZul. Atunci când faci BUZZ, nu trebuie să concretizezi o vânzare.
BUZZul înseamnă schimb de păreri oneste cu alții. Nu exercita presiuni asupra oamenilor și nu împărtăși păreri false sau care induc în eroare. Este important să împărtășești cu ceilalți experiența personală cu produsul testat.
Nu uita să fii un bun ascultător! Comunicarea este o stradă cu două sensuri. Sigur, ai informații despre produse și servicii interesante, dar oamenii cu care vorbești au, de asemenea, opinii și experiențe pe care le pot împărtăși cu tine. Ascultarea te va ajuta să devii un BUZZer mai bun.

Program de beneficii

Pentru participarea ta în cadrul campaniilor și a sondajelor de opinie, te vom recompensa cu puncte de BUZZ. Astfel, de fiecare dată când iei parte la o campanie sau completezi unul din sondajele disponibile, vei fi recompensat/ă cu un număr de puncte de BUZZ. Fiecare participare la campanie este cotată cu un anumit număr de puncte de BUZZcare îți va fi indicat în pagina dedicată campaniei. Transformarea punctelor eligibile în bonuri va fi condiționată de desfășurarea unei activități corecte în limitele regulamentului de funcționare a comunității BUZZStore.

Câștigă puncte și susține o cauză socială!

Alege să susții o cauză socială în care crezi prin donarea punctelor de BUZZ. Astfel, pentru fiecare 1000 de puncte utilizabile donate, BUZZStore va direcționa 50 RON către una din organizațiile pe care alegi să le finanțezi prin activitatea ta în cadrul comunității BUZZStore.

"Plantam fapte bune in Romania” este o initiativa nationala de impadurire  bazata pe voluntariat, care a pornit la drum in 2011. Pana in prezent, 44.000 volunta[...]

Afla mai multe
Stiai ca hranirea exclusiva la san a bebelusilor in primele 6 luni de viata este foarte importanta pentru tot restul vietii acestora? Asociatia 07ALAPTARE este o initiativa a medicului ped[...]

Afla mai multe
Asociatia Little People are o experienta de peste 19 ani in programe de suport psihosocial, oferind servicii de asistenta, evenimente complexe pentru tinerii supra[...]

Afla mai multe

Ce spun BUZZerii noștri!

Larisa Adela Dulcescu

Comunitatea BUZZStore este una foarte caldă, deschisă și prietenoasă. Mă simt ca într-un grup de prieteni cu care aș vrea oricând [...]


Ana Maria Gaman

Am ramas cu o impresie foarte buna privind campania Krups. Nu pot spune decat ca am fost extrem de incantata [...]


Maria Agurita Ignat, Agurita-Blog

BUZZStore este o comunitate unita, lideri de opinie a caror parere conteaza pentru marile companii. Pentru mine BUZZStore a reprezentat o po [...]


Elena Voinea, Beauty Blogger, YouTube BeautyVlogger

Experienta de Buzzer este una inedita. O provocare pe care am acceptat-o imediat. Chiar daca nu am fost acceptata in toate campaniile, dator [...]


Aboneaza-te acum!

Fii printre primii care afla noutati despre campanii, BUZZBox si BUZZAcademy.