Creativitatea este cheia atunci când vine vorba de a ieși în evidență, iar campania Bain de Nature a fost liderul absolut al lunii august! 🌟Ne bucurăm că am avut ocazia să contribuim la o campanie care promovează nu doar frumusețea, dar și sustenabilitatea. Interesul față de aceasta campanie și-au arătat-o cei peste 1500 de înscriși în proiect. Dintre aceștia, 150 de BUZZeri au fost selectați pentru a participa și a împărtăși experiența lor.
Coletele trimise au fost cu adevărat speciale ce au inclus două geluri de duș, un recipient perfect pentru a face refilul celor două geluri și un tote bag marca Yves Rocher.
BUZZerii selectați au avut oportunitatea de a testa produsele acasă și de a împărtăși feedbackul lor autentic prin postări pe Social Media și discuții cu cei din jur. Livrabilele campaniei au fost:
- 1 x Story pe Instagram;
- 1 x Video pe Instagram, cu share pe TikTok;
- 1 x Postare pe Instagram;
- 1 x Recenzie pe site-ul oficial yves-rocher.ro.
În cadrul campaniei BUZZerii au creat:
# 171 de postari si reels pe Instagram ce au generat, conform ZeList Monitor, peste 367k impresii;
# 70 TikTok videos, cu peste 35k impresii.
Campania Bain de Nature a fost un adevărat succes, punând în valoare nu doar beneficiile produselor, dar și angajamentul nostru pentru un stil de viață mai sustenabil.🤗
calitate , super bune ..
Calitate , preturi accesibile