BUZZ Deals Rowenta, Tefal & KRUPS

/BUZZ Deals Rowenta, Tefal & KRUPS

BUZZ Deals Rowenta, Tefal & KRUPS

Campanie

07.08.2019 - 14.11.2019

62 participanti

62 kituri

Bine ai venit la prima campanie BUZZDeals!

BUZZDeals este un nou tip de campanie BUZZStore prin intermediul careia poti beneficia de cele mai noi produse electronice, electrocasnice sau servicii exclusiviste la preturi ultra-preferentiale. Astfel, poti folosi drept moneda de cumparare activitatea ta in campanie, urmand sa achiti la finalul campaniei un pret foarte mic pentru produsul testat, in functie si de cat de activ/a ai fost.

Ofertele din cadrul campaniilor BUZZDeals sunt de obicei de la marci importante care lanseaza noi produse pe piata, toate produsele fiiid noi, in ambalajul lor original, iar garantia se aplica ca in cazul oricarui alt produs nou.

Deschidem seria campaniilor BUZZDeals cu produse de top din gama Rowenta, Tefal si Krups: aspiratoare, statii de calcat, espressoare si roboti de bucatarie pe care le vei testa in confortul casei tale si pe care le vei putea achizitiona ulterior cu un discount de pana la 80%.

Cum functioneaza?

  1. Te inscrii la campanie ca la orice alta campanie de BUZZ de pana acum si iti alegi produsul pe care ai vrea sa il testezi.
  2. In cazul in care vei fi selectat/a sa participi la campania de testare BUZZDeals , vei primi coletul cu produsul selectat direct la tine acasa, fara niciun cost de transport.
  3. Testezi produsul si iti impartasesti parearea in mediul in care esti activ/a, urmand cerintele campaniei (fiecare set de cerinte este cotat cu un procent de discount din pretul produsului)
  4. La finalul campaniei, completezi raportul de finalizare (chestionarul si sectiunea MyBUZZ) si achiti valoarea produsului cu discount, in functie de performantele tale in campanie.

Ce trebuie sa faci pentru a achizitiona produsul testat cu un mega discount de pana la 80%?

La finalul campaniei, toti BUZZerii ce respecta cerintele asa cum apar ele in Regulamentul campaniei (art. 6.3.1-6.3.7), pot achizitiona automat produsul testat cu un super discount. La finalul campaniei vei putea opta intre a returna produsul sau achita valoarea acestuia, stabilita in functie de performanta ta din cadrul campaniei.

Pe scurt ai de realizat min. 4 recenzii pe magazine online, 3 postari pe Facebook si/sau pe Instagram, 1 recenzie video – prezentare de produs (Facebook sau YouTube) si/sau un articol pe blog.

Nu uita sa…

# folosesti in toate postarile din Social Media si Blog sau YouTube hashtag-ul campaniei #buzzdealrowenta, #buzzdealtefal sau #buzzdealkrups  (in functie de produsul testat), exceptand review-urile de pe magazinele online.

Bucura-te de inovatiile de la Rowenta Tefal & Krups cu un discount de pana la 80%!

 

Te vei convinge cat de usor si rapid poti face curatenie in casa, poti avea grija de rufele familiei si cat de simplu va fi sa pregatesti cele mai savuroase deserturi si bauturi cu cafea, gratie tehnologiilor unice si inovatoare folosite de Tefal Rowenta si Krups. Castiga mai mult timp liber pentru tine insati, ca sa te bucuri de lucruri marunte care te fac fericita.

# Aspirator vertical ROWENTA Air Force Flex 560 RH9471W0 – Putere mare de aspirare pe toate tipurile de suprafete, accesorii adaptate inclusiv pentru proprietarii de animale. Ofera manevrabilitate maxima pentru a aspira oriunde fara a fi nevoie să te apleci. Aspiratorul are o autonomie de pana la 35 min (utilizare fara fir) si beneficiază de incarcare rapida (3h).

# Aspirator cu abur Clean&Steam Multi RY8561WHExperimentează eficiența curățarii dintr-o singură mișcare și puterea de aspirare de top cu un aparat ce le face pe toate: aspiră și curăță cu abur simultan podelele, curăță cu abur toate suprafețele datorită aspiratorului cu abur de mână detașabil, pachetul oferind o gamă variată de accesorii pentru versatilitate absolută.

# Aspirator fara sac Rowenta Silence Force Monocyclonic 4A+ RO7691EACel mai silentios aspirator ciclonic din clasa 4A+AAA  combina performante exceptionale de aspirare cu o silentiozitate extrema. Noul cap de aspirare Power Air cu 2 pozitii capteaza 99.98% din praf.

# Statie de calcat TEFAL Express Anti-Calc SV8055E0 – Statie gata pentru utilizare in 30 de secunde. Tehnologia No-Setting ofera combinația perfectă dintre abur si temperatura pentru rezultate 100% sigure, fără arsuri la nivelul țesăturilor. Performanță de lungă durată a aburului datorită noului colector pentru calcar.

# Aparat de calcat multifunctional TEFAL Steam Xpert QT1020E0Suportul patentat cu 3 poziții diferite (verticală, înclinat, orizontal) si tehnologia de incalzire a talpii Turbo Steam, cu pompă de presiune de 5 bari și aburul variabil de 35 g/min, garantează o înlăturare rapidă a cutelor. Aparatul oferă o încălzire rapidă în doar 45 sec.,  pentru finisări rapide.

# Robot de bucatatrie TEFAL Masterchef Gourmet QB632D38Da frau liber creativitatii tale in bucatarie! Mixezi, framanti, aerezi in timp scurt si in cantitati mari a datorita motorului de 1100 W si a bolului de mixare cu o capacitate de 4.6 L. Robotul de bucatarie vine la pachet cu un set de 3 accesorii exclusive iar finisajele delicate vor da mai mult stil si eleganta bucatariei tale!

# Espressor automat KRUPS Arabica Latte EA819N10Bauturile tale preferate pe baza de cafea de la ristretto pana la cappuccino irezistibil sunt doar la un buton distanta. Ecranul LCD are o utilizare usoara si intuitiva pentru o preparare rapida. Sistemul Krups Quattro Force garanteaza o savoare exceptionala datorita tehnologiei proiectata special pentru rasnire optima, presare perfecta a boabelor de cafea, infuzare si autocuratare.

Regulament

SECTIUNEA 1 - ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

Campania de testare pentru produsele KRUPS, ROWENTA si TEFAL, denumita in continuare CAMPANIA este organizata si desfasurata de SC BUZZSTORE SRL cu sediul social in Bucuresti, Str. Tuzla nr. 9-27, Bl.I sc. I, Apt. 33, Sector 2, inmatriculata la Registrul Comertului sub nr. J40/2974/15.03.2012, avand CUI RO29917150 denumit in continuare „Organizatorul”. Organizatorul a fost mandatat in acest sens de catre Group SEB, detinatorul marcilor Rowenta, Tefal, Krups denumit in continuare “Beneficiar”.

CAMPANIA se va derula conform prevederilor prezentului Regulament oficial (denumit in continuare “Regulamentul”), fiind obligatoriu pentru toti Participantii la CAMPANIE. Prin inscrierea la CAMPANIE, participantii isi dau in mod explicit consimtamantul sa respecte termenii si conditiile Regulamentului potrivit celor mentionate mai jos.

Regulamentul CAMPANIEI este intocmit si facut public in mod gratuit pe pagina www.buzzstore.ro, in sectiunea special dedicata CAMPANIEI. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica sau schimba prezentul regulament oficial, urmand ca astfel de modificari sa intre in vigoare numai dupa anuntarea in prealabil a acestora catre participantii implicati in campanie.

SECTIUNEA 2 - DURATA CAMPANIEI

CAMPANIA va fi lansata pe data de 07.08.2019 si va dura pana pe data de 30.10.2019. Organizatorul isi rezerva dreptul de a prelungi perioada CAMPANIEI pe parcursul derularii acesteia, dar nu inainte de a anunta prelungirea in mod public, pe pagina de internet www.buzzstore.ro dedicata CAMPANIEI.

SECTIUNEA 3 - DREPTUL DE PARTICIPARE

CAMPANIA este deschisa participarii tuturor persoanelor fizice, femei si barbati, in varsta de minim 18 ani (impliniti la data lansarii prezentei Campanii) care indeplinesc, cumulativ, urmatoarele conditii:

3.1. au domiciliul/ resedinta in Romania, inclusiv cetatenii straini rezidenti pe teritoriul Romaniei (care pot face dovada acestui statut, pe baza certificatului de rezidenta fiscala inregistrat la Administratia Financiara.)
3.2. sunt membri ai comunitatii BUZZStore, mai precis, s-au inscris benevol pe site-ul www.buzzstore.ro pentru a lua parte la campanii de testare gratuite organizate de SC BUZZStore SRL, sunti fani ai paginilor de Facebook/ BUZZStoreRomania siu Instagram/the_buzzstore_ro si accepta termenii si conditiile prezentului Regulament Oficial

3.3. completeaza corect si integral chestionarul de inscriere, cu informatii reale

3.4. profilul lor personal de consumator (varsta, resedinta, venituri, status in campul muncii, profesie, obiceiuri de consum, dar fara a se limita la acestea) are afinitate cu publicul tinta al produselor testate precum si a activitatii desfasurate in mediul online sau in campaniile anterioare derulate de BUZZStore.

 

Nu au drept de participare la campanie doi sau mai multi membri ai aceleasi familii (rude de gradul I sau II), persoane ce locuiesc in aceeasi resedinta  si nici rudele de gradul I si II ale Organizatorului sau Beneficiarului.

SECTIUNEA 4 - ELIGIBILITATE

Pentru a participa la CAMPANIE si pentru a fi desemnati parte din panelul de persoane ce vor testa acasa produsele CAMPANIEI, Participantii trebuie sa urmeze urmatorii pasi:

4.1. sa aibe un cont activ pe site-ul www.buzzstore.ro si un cont activ pe site-ul de socializare Facebook. Orice cont activ pe alte retele sociale (Instagram) sau detinerea unui blog propriu reprezinta un avantaj, dar nu este o conditie obligatorie.
4.2. sa fie fani ai paginii de Facebook BUZZStore (www.facebook.com/BUZZStoreRomania), Instagram BUZZStore (www.instagram.com/the_buzzstore_ro) si Facebook Rowenta Romania (https://www.facebook.com/RowentaRomania/), Instagram Rowenta Romania (https://www.instagram.com/rowentaromania/), Facebook Tefal Romania (https://www.facebook.com/TefalRomania/), Instagram Tefal Romania (https://www.instagram.com/tefalromania/), Facebook Krups Romania(https://www.facebook.com/KrupsRomania/)

4.3. Sa completeze cu informatii reale chestionarul de inscriere, disponibil pe microsite-ul campaniei la sectiunea INSCRIERE, alcatuit din intrebari ce privesc obiceiurile de consum ale participantilor.
4.4. Dupa anuntarea prin e-mail a calitatii de participant la CAMPANIE, sa confirme acceptul de participare si adresa unde doreste sa primeasca coletul (daca este diferita de cea cu care este inscris in baza de date a Organizatorului, in 48h de la data primirii email-ului de acceptare in campanie. Neconfirmarea in timp util, poate duce la pierderea calitatii de participant.

4.5. Sa completeze o declaratie pe propria raspundere privind returnarea produsului daca nu indeplineste pasii campaniei la care sa anexeze o copie dupa un act de identitate si sa le incarce in formularul de confirmare.

4.6. Sa receptioneze coletul cu produsele oferite spre testare de la reprezentantul Organizatorului (firma de curierat).

SECTIUNEA 5 – DESFASURAREA CAMPANIEI

5.1. Perioada si conditiile de inscriere – Incepand cu data de 07.08.2019 orele 12.00, Organizatorul va permite inscrierea in CAMPANIE a BUZZerilor. Inscrierile sunt deschise pana la completarea cu persoane eligibile (Participanti) tuturor locurilor disponibile.

5.2. Locuri disponibilie –  In cadrul CAMPANIEI  sunt 62 (saizeci si doua) de locuri disponibile, ce vor fi alocate acelor participanti care, in urma analizei raspunsurilor din Chestionarul de inscriere in CAMPANIE, corespund criteriilor de selectie, asa cum sunt ele enuntate in sectiunea 5 si sectiunea 7 a prezentului regulament, iar profilul lor  personal prezinta afinitate cu produsele ROWENTA oferite spre testare. Odata cu cei 62 de participanti selectionati pentru campania de testare, se vor desemna si 5 rezerve ce ii vor putea inlocui pe cei ce renunta la calitatea de participant in campanie.

5.3. Continutul pachetelor de testare si modalitatea de receptionare a acestora Pachetul de testare BUZZStore contine: 1 produs Rowenta sau 1 produs KRUPS sau 1 produs Tefal. In campanie sunt disponibile spre testare 7 modele de aparate (RH9471WO, RY8561WH, RO7691EA, SV8030, QT1020E0, EA819N10, QB632D38), repartizarea acestora realizandu-se de organizator in functie de profilul fiecarui participant si tinand cont, in masura posibilitatilor, de optiunile individuale ale participantilor selectati.

5.4. Anuntarea participantilor – se va face prin e-mail, la adresa de corespondenta electronica cu care participantii s-au inscris in comunitatea BUZZStore. In termen de maxim 48h acestia vor confirma dorinta de a participa in campanie. In situatia in care dupa 48h participantul selectionat nu a expediat raspunsul prin e-mail, Organizatorul il va contacta prin SMS. Daca participantul nu poate fi contactat prin SMS, acesta isi pierde dreptul de participant in campanie, si va fi inlocuit de catre una din rezervele selectionate, in ordinea selectionarii, de la 1 la 10, pana cand toate locurile disponibile in campanie vor fi ocupate. Ulterior, numele participantilor final confirmati vor fi afisate pe platforma www.buzzstore.ro, in pagina dedicata campaniei, sectiunea “Participanti”.

SECTIUNEA 6 - CONDITIILE DE PASTRARE A PRODUSELOR TESTATE

Pentru a beneficia in mod gratuit de produsele primite pentru testare, participantul trebuie sa desfasoare un set minimal de activitati pe perioada de derulare a campaniei, respectand codul de etica al BUZZerilor, disponibil pe https://www.buzzstore.ro/buzzeri/suport/conduita-buzzerului

6.1. sa citeasca cu atentie materialele informative primite in colet si comunicarile prin e-mail aferente campaniei
6.2. sa testeze periodic pe parcursul campaniei produsul primit in testare, conform instructiunilor producatorului si sa-si formeze o parere personala despre acestea.

6.3. sa-si faca cunoscuta opinia sincera despre produsul testat in randul unui numar cat mai mare de prieteni, cunostinte si colegi fie in conversatii directe, fie pe internet (retele sociale – Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest, YouTube, etc,  pe blog sau forumuri pe care activeaza), dupa cum urmeaza:

6.3.1 Sa posteze un numar de minim 4 evaluari ale produsului testat SAU a unui produs similar sub forma de comentariu/recenzie de produs pe fiecare din site-urile: emag.ro, altex.ro, flanco.ro, cel.ro. evomag.ro, ideall.ro, in functie de disponibilitatea produsului in respectivul magazin online.  Detalii privind numarul si link-urile unde se gasesc produsele de evaluat sunt disponibile in pagina campaniei, sectiunea RECENZII. De asemenea, pentru ca recenziile sa fie luate in considerare acestea trebuie sa aiba minim 20 de cuvinte, sa sublinieze un beneficiu real al produsului, sa NU contina hashtag-ul campaniei si sa fie diferite de la un site la altul;

6.3.2 Sa posteze minim 3 (trei) actualizari de stare (story sau postare) pe profilul personal de Facebook si/sau Instagram cu vizibilitate publica, cu impresii din perioada de testare, in care produsul sa fie prezentat vizibil.

6.3.3 Sa posteze un articol pe blogul propriu (in cazul in care detine) SAU pe un grup de Facebook in care activeaza cu impresiile din campania de testare

6.3.4 Sa realizeze o scurta recenzie video (cca 2 minute) in care sa prezinte principalele caracteristici ale produsului. Filmul poate fi incarcat direct pe YouTube (daca are cont) sau in Facebook.

6.3.5 Sa foloseasca hashtag-ul campaniei #buzzdealrowenta, #buzzdealtefal sau #buzzdealkrups  (in functie de produsul testat) in toate postarile din social media, exceptand review-urile de pe magazinele online.

6.3.6 Sa completeze integral, cu informatii sincere, in maxim 5 (cinci) zile lucratoare de la informarea pe e-mail, chestionarul de finalizare a campaniei pus la dispozitie Organizator.

6.3.7 Sa incarce in My BUZZ raportul de activitate care sa ateste postarile efectuate in campanie, asa cum apar ele la punctele 6.3.1 – 6.3.5. din prezentul regulament, in termen de maxim 5 (cinci) zile lucratoare de la informarea pe e-mail.

6.4 Sa returneze produsul testat in starea orginala, impreuna cu toate accesoriile acestuia daca decide sa nu opteze pentru achizitionarea produsului dupa testare SAU sa achite la finalul campaniei o suma de bani reprezentand diferenta dintre pretul de lista al produsului (asa cum apare el in sectiunea 7 a prezentului Regulament) si valoarea evaluata a activitatii participantului in campanie, ce nu poate depasi 80% din valoarea de lista a produsului testat.

6.4.1. Calcularea discountului se va face tinand cont de urmatoarea grila:

  • 10% pentru fiecare recenzie publicata pe site-urile emag.ro, altex.ro, flanco.ro, dar nu mai mult de 2 recenzii/magazin. Ex: 4 recenzii = 40% discount;
  • 5% pentru fiecare recenzie publicata pe site-urile ideall.ro, cel.ro, evomag.ro, dar nu mai mult de 1 recenzie/ magazin. Ex: 2 recenzii = 10% discount;
  • 5% pentru fiecare postare publicata pe retelele de socializare Facebook sau Instagram, dar nu mai mult de 6 postari, din care maxim 2 story. Ex: 1 story + 2 postari = 15% discount;
  • 10% pentru 1 video de cca 2 minute postat pe YouTube si/sau Facebook (daca participantul nu are cont YouTube) SAU 1 articol pe Blog, in care se prezinta principalele caracteristici ale produsului.
  • 5% completarea in termen de 5 zile lucratoare de la data informarii pe email/SMS a chestionarului de finalizare a campaniei.

6.4.2. Discount-ul cumulat provenit din recenzii de produs nu va putea depasi 60%, cel provenit din postari va fi de maxim 20%, iar cel din video va fi de maxim 10%.

6.4.3. Discounturile, indiferent de sursa, se cumuleaza dar nu pot depasi 80%.

In masura in care BUZZerul participant la campanie nu indeplineste criteriile de la punctele 6.3.1.- 6.3.7, Organizatorul este indreptatit sa solicite participantului returnarea produselor primite, in starea initiala, fara drept de achizitionare a produsului la pret promotional. De asemenea, Organizatorul percepe o penalitate de pana la 200 de puncte eligibile din contul BUZZerului si isi rezerva dreptul de a nu-l mai selecta pe respectivul BUZZer in campaniile viitoare.

SECTIUNEA  7 – PRODUSE ACORDATE SPRE TESTARE

In cadrul campaniei, Beneficiarul ofera spre testare, prin intermediul Organizatorului, urmatoarele produse:

Cod                  Cantitate             Pret de lista                                     Pret de lista

———————————— cu TVA inclus ——————– cu disc. 80%, TVA inclus ——–
SV8055E0             10                                   999.00 lei                           200.77 lei

RH9471WO        6                                  1,855.35 lei                           371.07 lei

RY8561WH       10                                 1,762.00 lei                           352.40 lei

RO7691EA         10                                 1,309.00 lei                          261.80 lei

QT1020E0           6                                 1,199.00 lei                           239.80 lei

EA819N10          10                                 2,785.35 lei                           557.07 lei

QB632D38         10                                 2,204.00 lei                           440.80 lei

Valoarea totala de lista a produselor este de 107.718,10 lei, TVA inclus.

SECTIUNEA 8 - DREPTURI SI OBLIGATII

Organizatorul isi rezerva dreptul de a elimina din CAMPANIE Participantii care nu au furnizat date corecte de contact, care nu au acordul sau incuviintarea cerute in Sectiunea 5, punctul 2 sau a celor care desfăsoara actiuni cu caracter fraudulos/ilicit în cadrul CAMPANIEI.

Orice eventuala contestatie, inclusiv privind modul de selectie a participantilor sau castigatorilor, poate fi formulata in scris de catre Participant in maxim 5 (cinci) zile lucratoare de la data anuntarii acestora si expediata prin e-mail la adresa de mail: contact@buzzstore.ro si va contine obligatoriu cel putin:
i) datele de identificare ale Participantului contestatar;
ii) prezentarea motivelor de fapt pe care se intemeiaza contestatia;
iii) prevederile continute de prezentul regulament pe care participantul contestatar le considera incalcate.

Contestatia se va solutiona in termen de maximum 5 (cinci) zile lucratoare de la primire. In cazul in care contestatorul va fi nemultumit de decizie se va incerca rezolvarea contestatiei pe cale amiabila, iar in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.

 

In cadrul postarii opiniilor din cadrul acestei campanii este interzisa folosirea: limbajului abuziv sau trivial; limbajului sau imaginilor ofensatoare sau explicite sexual ori care dauneaza minorilor sau care incalca dreptul persoanei la viata privata; amenintari sau manifestari rasiste, pornografice, criminale, violente; continut ce incalca legea sau care poate incalca drepturile altor persoane; continut neadecvat paginii; promovare pentru alte servicii sau produse decat cele din Campanie. Organizatorul isi rezerva dreptul de a inlatura un astfel de continut si nu isi asuma responsabilitatea pentru el. Pentru orice act sau fapt care poate aduce prejudicii de imagine sau marca ale Organizatorului sau ale oricaruia din partenerii sai comerciali, Organizatorul are dreptul de a se adresa autoritatilor competente si de a solicita tragerea la raspundere civila si/sau penala – dupa caz a persoanelor vinovate precum si obligarea acestora la  plata de daune interese.

SECTIUNEA 9 - RESPONSABILITATE

9.1. Prin participarea la CAMPANIE, toti Participantii si eventualii castigatori sunt de acord si se obliga sa respecte si sa se conformeze tuturor cerintelor si conditiilor impuse de Organizator prin prezentul Regulament Oficial, nerespectarea acestora atragand raspunderea personala si exclusiva a participantilor si a eventualilor castigatori. Organizatorul nu are nici o obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii unor revendicari necastigatoare ce apar ulterior acordarii efective a premiilor sau dupa termenul de revendicare a premiilor prevazut in prezentul Regulament Oficial.

9.2. Inscriere la acesta CAMPANIE valideaza consimtamantul implicit al Participantului cu privire la termenii si conditiile inscrise in acest Regulament. De asemenea, prin înscrierea la CAMPANIE, dar fara a le fi prejudiciate drepturile prevazute de Legea 677/ 2001, respectiv dreptul la informare (art.12), dreptul de acces la date (art.13), dreptul de interventie asupra datelor (art.14) si dreptul de opozitie (art. 15), participanţii sunt de acord ca datele lor de contact sa fie comunicate de catre Organizator Beneficiarului in scopul expedierii de materiale de comunicare in campaniile marcii Rowenta, Tefal sau KRUPS. Prezentului paragraf se completeaza cu cele ale sectiunii 10. PROTECTIA DATELOR PERSONALE de mai jos.

9.3. Organizatorul CAMPANIEI nu isi asuma responsabilitatea pentru pierderile, intarzierile sau orice alte probleme la inscrierea in CAMPANIE, cauzate de furnizorul de internet sau conexiunea la internet a persoanei care doreste sa se inscrie in CAMPANIE. De asemenea, Organizatorului nu i se pot imputa intreruperile/disfunctionalitatile neanuntate ale furnizorului de internet sau blocarea accesului intern datorita aglomerarii retelelor pe perioadele de trafic intens care pot periclita inscrierea in CAMPANIE in perioada de desfasurare a CAMPANIEI.

9.4. Totodata, Organizatorul nu raspunde pentru niciun fel de daune directe sau indirecte cauzate Participantilor, in cazul in care acestia primesc mesaje scrise pe telefonul mobil prin care se pretinde castigarea unor anumite sume de bani sau premii ca urmare a participarii la acesta CAMPANIE sau orice alta campanile organizata de Organizator si care nu au fost transmise de catre Organizator conform prezentului Regulament. In acest sens, oricaror persoane care intentioneaza sa participe la CAMPANIE sau participa la CAMPANIE, li se pune in vedere ca, in situatia castigarii unui premiu in cadrul acestei CAMPANII, informarea initiala referitoare la castigarea premiilor se va face prin publicarea pe www.buzzstore.ro a Participantilor castigatori, urmand ca o confirmare a obtinerii premiului sa se faca telefonic, dupa transmiterea informatiilor de catre Participantul castigator, pe email, Organizatorului.

9.5. Organizatorul/Beneficiarul nu va fi raspunzator pentru niciunul dintre prejudiciile ce ar putea fi suferite de catre participant in legatura cu produsele testate, indiferent de natura acestor prejudicii cu exceptia situatiilor expres prevazute de lege si care ar institui o astfel de raspundere.

9.6. Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere si nu poate fi facut responsabil cu privire la calitatea si natura produselor oferite spre testare sau a continutului materialelor informative/ promotionale expediate. Organizatorul nu isi asuma nicio responsabilitate privind pierderile, deteriorarea sau livrarea cu intarziere a coletelor.

9.7. Organizatoruleste indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de frauda sau de tentativa de frauda a acestei Campanii, a sistemului folosit, precum si in cazul oricarui abuz sau orice alte fapte sau tentative care ar putea afecta imaginea Organizatorului.

9.8. Dupa data limita de inscriere pe site, Organizatorul nu este responsabil pentru inscrierile in Campanie efectuate prin intermediul formularului electronic de inscriere pe website.

SECTIUNEA 10 - PROTECTIA DATELOR PERSONALE

Prelucrarea datelor cu caracter personal de catre organizator in scop de reclama, marketing si publicitate este inregistrata in Registrul de Evidenţă a Prelucrărilor de Date cu Caracter Personal gestionat de Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) cu numarul 26652. Prin participarea la CAMPANIE, participantii isi dau in mod expres consimtamantul ca datele furnizate (inclusiv imagini foto, video, text) sa fie folosite de Organizator si Beneficiar in scopul Campaniei pe o durata maxima de 1 an de zile de la data finalizarii campaniei. Refuzul unui Participant de a i se procesa datele personale in scopul Campaniei de catre Organizator indreptateste Organizatorul sa refuze inscrierea acestuia in CAMPANIE. Organizatorul se obliga de asemenea sa respecte prevederile Legii nr. 677/ 2001, privind protectia datelor personale stocate. Ca atare, Organizatorul se angajeaza sa pastreze confidentialitatea datelor personale ale participantilor/ castigatorilor la prezenta CAMPANIE si sa le utilizeze conform prezentului Regulament Oficial si legislatiei in vigoare.

Participantii la CAMPANIE, in calitate de persoane vizate, au, conform Legii 677/ 2001, urmatoarele drepturi: dreptul la informare (art.12), dreptul de acces la date (art.13), dreptul de interventie asupra datelor (art.14) si dreptul de opozitie (art. 15).Totodata, la cererea scrisa a Participantilor, datata si semnata, expediata pe adresa Organizatorului, acesta se obliga: (a) sa confirme solicitantului daca prelucreaza sau nu date cu caracter personal ale acestuia, in mod gratuit; (b) sa rectifice, actualizeze, stearga etc., date a caror prelucrare nu este conforma cu dispozitiile Legii nr. 677/2001; si/sau (c) sa inceteze prelucrarea datelor cu caracter personal ale solicitantului.

SECTIUNEA 11- DREPTUL DE PROPRIETATE

11.1 Prin confirmarea participarii la CAMPANIE, participantii selectati sunt de acord ca fotografiile, filmuletele si textele postate in cadrul campaniei sa fie utilizate de catre Organizator sau Beneficiar in campanile publicitare ulterioare ale acestuia in mediul online (web site, site-uri socializare), dar fara a se limita la acesta fara niciun cost suplimentar pentru Organizator sau Beneficiar. Pentru campanii ulterioare, altele decat prezenta, participantilor li se va solicita acordul in mod expres si neechivoc, avand o durata determinata.

11.2 Participantii selectati declara pe propria lor raspundere, cunoscand sanctiunile prevazute de legea penala privind falsul in declaratii, ca sunt autorii fotografiilor, filmuletelor, textelor postate in cadrul acestei campanii si ca nici unul dintre aceste materiale nu incalca dreptul de autor si/sau orice alt drept conex al vreunui tert.

11.3 BUZZStore.ro va avea drept de proprietate asupra produsului pana la finalul campaniei, urmand ca apoi in functie de dorinta participatului de a achizitiona sau nu produsul testat, acesta sa obtina dreptul de proprietate al produsului achitand contravalorea sumei in functie de discountul obtinut in urma performantei obtinute in campanie.

SECTIUNEA 12 – TAXE SI IMPOZITE

Acolo unde este cazul, Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina si sa vireze impozitul datorat pentru produsele acordate cu titlu gratuit in cadrul campaniei de testare, in conformitate cu legislatia in vigoare privind impozitul pe venit.

SECTIUNEA 13 - INCETAREA CAMPANIEI

Prezenta CAMPANIE poate inceta inainte de data de 30.11.2019 (data de final a CAMPANIEI) in cazul producerii unui eveniment ce constituie forta majora, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a continua prezenta CAMPANIE.

SECTIUNEA 14 – LITIGII

Eventualele litigii aparute intre Organizator si participantii la prezenta CAMPANIE se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.

Inscriere

Ne pare rau, dar perioada de inscriere pentru aceasta campanie s-a terminat!
Pentru a fi printre primii la curent cu noile campanii iti sugeram sa ne urmaresti pe Facebook si Instagram.


Participanti:

Admin BUZZStore, Sectorul 1


Alexandra Rogojan, Tautii de Sus


CIOBANU GEORGIANA, GALATI


,


Adelina - Daniela Boca - Danciu, Cluj-Napoca


Alexandra Badita, BUCURESTI


Alina Muresan, Clinceni


Amalia Vlaicu, cluj napoca


madalina zailic, VOLUNTARI


Andreea Curutiu, FLORESTI


Ema Burbulea, BOTOSANI


,


Catalina Coman, Iasi


Cristina Viorica Burghelea, IASI


Oana Stanciu, Oradea


SORINA APETREI, BUCURESTI


,


Anamaria Pop, floresti


,


Teodora Mateoc, TIMISOARA


Georgiana Larisa Rosca, Alba Iulia


Natalia constantin Natalia constantin, POPESTI LEORDENI


Larisa Adela Motu, DEVA


Daniela Anton, Bucuresti


,


Theodora Istrati, IASI


Ecaterina Baiceanu, Bucuresti


,


Andreea Ene, Bucuresti


Ana-Cristina Cioroianu-Ezaru (Dinu), Bucuresti


,


adina seceleanu, brasov


Androne Anca, Popesti leordeni


,


Mădălina Jîtcă, GALATI


Bianca Georgiana Radu, Sector 3


,


Roxana Sandu, Ploiești


Denisa Lala, HUNEDOARA


Sandra Uscatu, Hunedoara


Monica Vanciu, Sebis


,


Cosmina Kondora, Cluj-Napoca


Oana Precob, SUCEAVA


Emilia Rarau, CLUJ NAPOCA


Diana Alina Vlad, BUCURESTI


Andreea Coca, Constanta


Elena Grigorescu , Pitesti


Andreea Oprea, BUCURESTI


Loredana Mihaela Tifui, IASI


Iulia Cristea, Bucuresti


Andreea Ghita, CRAIOVA


Raluca Cioromela, BRASOV


,


Catalin Antonie, Apahida


ana maria porcica, BUCURESTI


Activitatea mea in campanie

Trebuie sa fii participant pentru a putea posta!

Finalizare

Trebuie sa fii participant pentru a completa chestionarul de finalizare! Intra in contul tau!

Aboneaza-te acum!

Fii printre primii care afla noutati despre campanii, BUZZBox si BUZZAcademy.