Yves Saint Laurent

/Yves Saint Laurent

Yves Saint Laurent

Campanie

05.11.2020 - 23.12.2020

100 participanti

100 kituri

Amplifica-ti feminitatea! Paseste in universul olfactiv al Libre, un parfum al spiritului liber si al expresivitatii totale.

Parfumul Libre Intense – Yves Saint Laurent este o reinterpretare a femeii instinctuale, salbatica si libera, ce porneste in cucerirea lumii intregi. Ea isi foloseste intuitia ca arma principala dupa care se ghideaza pentru a-si urma calea. Libre Intense este celebrarea libertatii de a trai dupa propriile instincte. Ni se dezvaluie o noua feminitate, nonconformista, autentica, puternica ce lupta pentru crezurile personale.

Dupa un proces de creatie care a durat sapte ani si s-a concretizat in 1.570 de variante parfumate, Libre este gata sa te cucereasca, fiind sinonim cu note contrastante, ca cele arzatoare de floare de portocal, lavanda rece, neroli spumanta, mandarina suculenta, vanilie intensa si chihlimbar stralucitor.

Libre, in timp ce este un parfum feminin, are o scanteie unisex, impumutand din mirosul de baza al coloniilor masculine. Astfel, are un nucleu olfactiv pregnant, prin fougère (valente ierboase, de feriga, obtinute prin juxtapunerea cu lavanda, geraniu, mosc, migdale si muschi de stejar), care, in cazul de fata, capata fatete feminine, gratie mixului cu floare de portocal marocan hiperconcentrata, pe care YSL il denumeste „Diva Lavanda”. Tonul exclusiv izoleaza cele mai proaspete elemente ale florii purpurii aromate, orice infuzie lemnoasa fiind temperata intr-un mod senzational si dand nastere unei turnuri couture.

Parfumul LIBRE isi etaleaza toate fatetele oferind un spectacol ambivalent si fascinant, intr-o sticla emblematica

Sticla parfumului Libre intense impinge limitele dualitatii feminin-masculin si mai departe: culoarea de coniac a parfumului este vizibila prin sticla transparenta iar logo-ul auriu, atemporal si supradimensionat imbratiseaza sticla, oferind un aspect couture si luxuriant.

Inscrie-te in campania de testare si te poti bucura si tu de parfumul libertatii la superlativ!

Cum poți păstra produsele la finalul campaniei de testare?

Pachetul de testare include 2 mostre YSL Eau de Parfum si 2 mostre YSL Eau de Parfum Intense a cate 1.2ml fiecare si cate o mostra din fiecare parfum, pe care sa i-o oferi unei persoane apropiate.

Orice BUZZer stie ca poate primi gratuit cele mai noi produse in schimbul testarii in confortul si siguranta casei sale si a exprimarii opiniei sincere despre acestea in mediul online, prin postari in retelele sociale pe care activeaza, pe blog sau in mediul offline, in discutii fata in fata cu prietenii in care le ofera pareri despre testare si mostre de produse. Iata mai jos activitatea minima pe care trebuie sa o ai in cadrul acestei campanii:

ACTIVITATI IN MEDIUL ONLINE

# Ramai la curent cu noutatile campaniei, devenind  fan al paginilor de Facebook si Instagram BUZZStore si Facebook  si Instagram YSL Beauty.

# Realizezi un numar minim de 2 postari si doua stories pe retelele sociale in care activezi (Facebook si/sau Instagram), cu tag la pagina @YSL Beauty si @BUZZStore care sa cuprinda impresii din perioada de testare, insotite de fotografii in care sa apara intr-un context natural produsele testate.

# Pe baza experientei personale, realizezi o recenzie de minim 20-30 de cuvinte, pentru parfumul testat, pe site-ul www.sephora.ro;

# Postezi un articol pe blogul propriu, daca ai unul, SAU pe un forum / grup de frumusete/lifestyle in care activezi pe retelele sociale, cu impresii din perioada de testare SAU un video pe YouTube in care sa prezinti produsul SAU distribui pe profilul personal de Social Media spotul publicitar Yves Saint Laurent Libre;

# Folosesti in toate postarile, exceptand review-urile de pe sephora.ro, hashtagurile campaniei: #buzzysl, #yslbeauty, #IAMLIBRE;

DISTRIBUIRE MOSTRE

# Distribui o punguta cu cele 2 mostre de parfum catre o prietena, insotite de parerile tale de testare. Nu uita sa te asiguri ca iti tii prietenii in siguranta cand le oferi produsele! Poarta masca si manusi si respecta normele de igiena recomandate de autoritati!

FINALIZARE CAMPANIE

# Incarci in My BUZZ raportul de activitate care sa ateste postarile efectuate in campanie, asa cum apar ele la punctele 6.3.1 – 6.3.4. din regulament. Link-urile de la postari pot fi incarcate in MyBUZZ pe toata perioada campaniei, dar nu mai tarziu de maximum 5 zile lucratoare de la termenul de finalizare al campaniei;

# La finalul campaniei, completezi integral cu informatii corecte chestionarul de satisfactie pe care il vei gasi in sectiunea “Finalizare”. Acesta va fi disponibil dupa aproximativ doua saptamani de la inceperea perioadei de testare si trebuie completat pana la finalul perioadei de testare anuntata pe site sau newsletter.

Regulament

SECTIUNEA 1 - ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

Campania de marketing participativ, denumita in continuare CAMPANIA este organizata si desfasurata de SC BUZZStore SRL cu sediul social in Bucuresti, Sector 2, Str. Tuzla nr. 9-27, Bl I, apt I33, inmatriculata la Registrul Comertului sub nr. J40/2974/15.03.2012, avand CUI RO29917150 denumit in continuare „Organizatorul”. Organizatorul a fost mandatat in acest sens de catre L’Oreal S.A., detinatorul marcii Yves Saint Laurent, denumit in continuare “Beneficiar”.

 

Campania este organizata si se deruleaza cu scopul de a promova marcile si produsele Beneficiarului in randul participantilor si al prietenilor acestora, atat prin comunicarea beneficiilor produselor in mediul online (retele sociale, pagini web tip blog), cat si offline (discutii directe cu colegii/ prietenii).

CAMPANIA se va derula conform prevederilor prezentului Regulament oficial (denumit in continuare “Regulamentul”), fiind obligatoriu pentru toti Participantii la CAMPANIE. Participantii la CAMPANIE sunt obligati sa respecte termenii si conditiile Regulamentului potrivit celor mentionate mai jos.

Regulamentul CAMPANIEI este intocmit si facut public in mod gratuit pe pagina www.buzzstore.ro, in sectiunea special dedicata CAMPANIEI. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica sau schimba prezentul regulament oficial, urmand ca astfel de modificari sa intre in vigoare numai dupa anuntarea in prealabil a acestora catre participantii implicati in campanie.

SECTIUNEA 2 - DURATA CAMPANIEI

CAMPANIA va fi lansata pe data de 05.11.2020 si va dura pana pe data de 10.12.2020.  Organizatorul isi rezerva dreptul de a prelungi perioada CAMPANIEI pe parcursul derularii acesteia, dar nu inainte de a anunta prelungirea in mod public, pe pagina de internet www.buzzstore.ro dedicata CAMPANIEI.

SECTIUNEA 3 - DREPTUL DE PARTICIPARE

CAMPANIA este deschisa participarii tuturor persoanelor fizice, femei si barbati, in varsta de minimum 18 ani (impliniti la data lansarii prezentei Campanii) care indeplinesc, cumulativ, urmatoarele conditii:
3.1. au domiciliul/ resedinta in Romania, inclusiv cetatenii straini rezidenti pe teri CAMPANIA va fi lansata pe data de 05.11.2020 si va dura pana pe data de 10.12.2020.  Organizatorul isi rezerva dreptul de a prelungi perioada CAMPANIEI pe parcursul derularii acesteia, dar nu inainte de a anunta prelungirea in mod public, pe pagina de internet www.buzzstore.ro dedicata CAMPANIEI.toriul Romaniei (care pot face dovada acestui statut, pe baza certificatului de rezidenta fiscala inregistrat la Administratia Financiara.)
3.2. sunt membri ai comunitatii BUZZStore, mai precis, s-au inscris benevol pe site-ul www.buzzstore.ro pentru a lua parte la campanii de testare gratuite organizate de SC BUZZStore SRL si accepta termenii si conditiile prezentului Regulament Oficial

3.3. completeaza corect si integral chestionarul de inscriere

3.4. profilul lor personal de consumator (varsta, resedinta, venituri, status in campul muncii, profesie, obiceiuri de consum, dar fara a se limita la acestea) are afinitate cu publicul tinta al produselor testate precum si a activitatii desfasurate in mediul online sau in campaniile anterioare derulate de BUZZStore.

3.5. nu au drept de participare la campanie doi sau mai multi membri ai aceleasi familii (rude de gradul I sau II), persoane ce locuiesc in aceeasi resedinta si nici rudele de gradul I si II ale Organizatorului sau Beneficiarului.

SECTIUNEA 4 - ELIGIBILITATE

Pentru a participa la CAMPANIE si pentru a fi desemnati parte din panelul de persoane ce vor testa acasa produsele CAMPANIEI, Participantii trebuie sa parcurga urmatorii pasi:
4.1. sa aiba un cont activ pe site-ul www.buzzstore.ro si un cont activ pe retelele sociale Facebook si Instagram, cu minimum 500 de prieteni/ followeri. Detinerea unui blog propriu de parinti/copii reprezinta un avantaj, dar nu este o conditie obligatorie.
4.2. sa fie fani ai paginii de Facebook BUZZStore (www.facebook.com/BUZZStoreRomania), ai contului de Instagram BUZZStore (https://www.instagram.com/the_buzzstore_ro) si ai paginilor de Facebook si Instagram YSL Beauty.

4.3. Sa completeze cu informatii reale chestionarul de inscriere, disponibil pe pagina campaniei la sectiunea INSCRIERE, alcatuit din intrebari ce privesc obiceiurile de consum ale participantilor.
4.4. Dupa anuntarea prin e-mail a calitatii de participant la CAMPANIE, sa confirme acceptul de participare si adresa unde doreste sa primeasca coletul (daca este diferita de cea cu care este inscris in baza de date a Organizatorului, in 48h de la data primirii email-ului de acceptare in campanie). Neconfirmarea in timp util poate duce la pierderea calitatii de participant.

4.5. Sa receptioneze coletul cu mostrele de parfum a cate 1.2ml oferite spre testare de la reprezentantul Organizatorului (firma de curierat).

SECTIUNEA 5 – DESFASURAREA CAMPANIEI

5.1. Perioada si conditiile de inscriere – Incepand cu data de 05.11.2020, orele 16.00, Organizatorul va permite inscrierea in CAMPANIE a BUZZerilor. Inscrierile sunt deschise pana la completarea cu persoane eligibile (Participanti) a tuturor locurilor disponibile.

5.2. Pachetul de testare si locuri disponibilie – In cadrul CAMPANIEI sunt 100 de locuri, respectiv 100 de pachete de testare. Produsele vor fi alocate acelor participanti care, in urma analizei raspunsurilor din Chestionarul de inscriere in CAMPANIE, corespund criteriilor de selectie, asa cum sunt ele enuntate in sectiunea 4 si sectiunea 7 a prezentului regulament, iar profilul lor personal prezinta afinitate cu produsele oferite spre testare. Odata cu cei 100 de participanti selectionati pentru campania de testare, se vor desemna si 10 rezerve ce ii vor putea inlocui pe cei ce renunta la calitatea de participant in campanie.

5.3. Modalitatea de testare si posibilitatea pastrarii la final a produselor – Participantii vor avea la dispozitie circa 20 de zile pentru testarea produsului si pentru a-si formula o parere de utilizare avizata, pe care o vor comunica prin mediile sociale in care activeaza sau in conversatii directe catre prieteni, colegi sau familie. Cei ce indeplinesc cerintele campaniei, asa cum apar ele in sectiunea 6 a prezentului regulament, pastreaza cu titlu gratuit produsele. Organizatorul isi rezerva dreptul de a solicita returul produselor, in starea initiala, celor ce nu indeplinesc integral sau partial cerintele campaniei.

5.4. Anuntarea participantilor – se va face initial prin e-mail/sms, iar ulterior, dupa completarea formularului de confirmare a participarii si asumarii prezentului regulament, vor fi publicati pe platforma www.buzzstore.ro, in pagina dedicata campaniei, sectiunea Participanti. In termen de maxim 48h de la anuntarea prin email/sms BUZZerii selectionati vor confirma prin completarea unui formular de confirmare dorinta de a participa in campanie. In situatia in care dupa 48h participantul selectionat nu a completat chestionarul, Organizatorul il va contacta prin SMS. Daca participantul nu poate fi contactat prin SMS, acesta isi pierde dreptul de participant in campanie, si va fi inlocuit de catre una din rezervele selectionate, in ordinea selectionarii, de la 1 la 10, pana cand toate locurile disponibile in campanie vor fi ocupate.

SECTIUNEA 6 - CONDITIILE DE PASTRARE GRATUITA A PRODUSELOR TESTATE

Pentru a pastra cu titlu gratuit produsele oferite in cadrul campaniei de testare, participantul trebuie sa desfasoare un set minimal de activitati, conform subpunctelor de mai jos, pe perioada de derulare a campaniei, respectand codul de etica al BUZZerilor, disponibil pe https://www.buzzstore.ro/despre-noi/ sectiunea BUZZerul ideal.

6.1. sa citeasca cu atentie materialele informative primite in colet si comunicarile prin e-mail aferente campaniei

6.2. sa testeze periodic pe parcursul campaniei mostrele a cate 1.2ml primite in testare conform instructiunilor producatorului si sa-si formeze o parere personala despre acestea.

6.3. sa-si faca cunoscuta opinia sincera despre produsele testate in randul unui numar cat mai mare de prieteni, cunostinte si colegi fie in conversatii directe, fie pe internet (retele sociale – Facebook, Instagram, Pinterest, YouTube etc.), pe blog sau pagina personala de internet dupa cum urmeaza:

6.3.1 Sa fie fani ai paginilor de Facebook si Instagram BUZZStore si Facebook si Instagram YSL

6.3.2 Sa realizeze un numar minim de 2 story-uri si 2 postari pe retelele sociale in care activeaza (Facebook si/sau Instagram), cu etichetarea paginilor BUZZStore si YSL Beauty cu impresii din perioada de testare insotite de fotografii si/sau video in care sa apara intr-un context natural produsele testate.

6.3.3 Pe baza experientei personale, sa realizeze o recenzie de minimum 20-30 de cuvinte, pentru parfumul testat, pe site-ul www.sephora.ro;

6.3.4 Sa posteze un articol pe blogul propriu, daca au unul, SAU pe un forum / grup de fashion sau lifestyle in care activeaza pe retelele sociale, cu impresii din perioada de testare SAU un video pe Youtube in care sa prezinte produsul SAU distribuie pe profilul personal de Social Media spotul publicitar Libre Intense disponibil aici: https://www.youtube.com/watch?v=0lXQ9wBSMYA

6.3.5 Sa foloseasca in toate postarile hashtagurile campaniei #buzzysl, #yslbeauty, #IAMLIBRE;

6.3.6 Sa distribuie o punguta cu cele 2 mostre de parfum catre 1 prietena, insotite de parerile sale de testare.

6.4. Sa incarce in MyBUZZ raportul de activitate care sa ateste postarile efectuate de participant in campanie, asa cum apar ele la punctele 6.3.1 – 6.3.5 din prezentul regulament. Link-urile postarilor pot fi incarcate in MyBUZZ pe toata perioada campaniei, acestea fiind dovada contributiilor participantului.

6.5. Sa completeze integral, la finalul campaniei, cu informatii corecte si sincere, chestionarul de satisfactie (prezent in tab-ul Finalizare), acesta fiind disponibil dupa perioada de testare. Chestionarul de satisfactie va putea fi completat in maxim cinci zile lucratoare de la data primirii emailului de informare ce atesta publicarea acestuia pe pagina campaniei.

6.6. In masura in care BUZZerul participant la campanie nu indeplineste criteriile de la punctele 6.1.-6.5, Organizatorul este indreptatit sa solicite participantului returnarea produselor primite, in starea initiala. De asemenea, Organizatorul percepe o penalitate de pana la 200 de puncte eligibile din contul BUZZerului si isi rezerva dreptul de a nu-l mai selecta pe respectivul BUZZer in campaniile viitoare.

SECTIUNEA 7 – PRODUSE ACORDATE SPRE TESTARE

In cadrul campaniei, Beneficiarul ofera spre testare, prin intermediul Organizatorului, 150 mostre de parfum Yves Saint Laurent Libre EDP Intense si 150 mostre de parfum Yves Saint Laurent Libre EDP (200 mostre pentru participantii la campanie si 100 pentru prietenii acestora, a cate 1.2ml fiecare) si diverse materiale promotionale si informative.  Valoarea medie totala a produselor oferite spre testare este de 5670 lei, TVA inclus.

SECTIUNEA 8 - DREPTURI SI OBLIGATII

Organizatorul isi rezerva dreptul de a elimina din CAMPANIE Participantii care nu au furnizat date corecte de contact, care nu au acordul sau incuviintarea cerute in Sectiunea 5, punctul 4 sau a celor care desfăsoara actiuni cu caracter fraudulos/ilicit în cadrul CAMPANIEI. Orice eventuala contestatie, inclusiv privind modul de selectie a participantilor sau castigatorilor, poate fi formulata in scris de catre Participant in maxim 5 (cinci) zile lucratoare de la data anuntarii acestora si expediata prin e-mail la adresa de mail: contact@buzzstore.ro si va contine obligatoriu cel putin: i) datele de identificare ale Participantului contestatar; ii) prezentarea motivelor de fapt pe care se intemeiaza contestatia; iii) prevederile continute de prezentul regulament pe care participantul contestatar le considera incalcate. Contestatia se va solutiona in termen de maximum 5 (cinci) zile lucratoare de la primire. In cazul in care contestatorul va fi nemultumit de decizie se va incerca rezolvarea contestatiei pe cale amiabila, iar in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente. In cadrul postarii opiniilor din cadrul acestei campanii este interzisa folosirea: limbajului abuziv sau trivial; limbajului sau imaginilor ofensatoare sau explicite sexual ori care dauneaza minorilor sau care incalca dreptul persoanei la viata privata; amenintari sau manifestari rasiste, pornografice, criminale, violente; continut ce incalca legea sau care poate incalca drepturile altor persoane; continut neadecvat paginii; promovare pentru alte servicii sau produse decat cele din Campanie. Organizatorul isi rezerva dreptul de a inlatura un astfel de continut si nu isi asuma responsabilitatea pentru el. Pentru orice act sau fapt care poate aduce prejudicii de imagine sau marca ale Organizatorului sau ale oricaruia din partenerii sai comerciali, Organizatorul are dreptul de a se adresa autoritatilor competente si de a solicita tragerea la raspundere civila si/sau penala –dupa caz a persoanelor vinovate precum si obligarea acestora la plata de daune interese.

SECTIUNEA 9 – RESPONSABILITATE

9.1. Prin participarea la CAMPANIE, toti Participantii si eventualii castigatori sunt de acord si se obliga sa respecte si sa se conformeze tuturor cerintelor si conditiilor impuse de Organizator prin prezentul Regulament Oficial, nerespectarea acestora atragand raspunderea personala si exclusiva a participantilor si a eventualilor castigatori. Organizatorul nu are nici o obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii unor revendicari necastigatoare ce apar ulterior acordarii efective a premiilor sau dupa termenul de revendicare a premiilor prevazut in prezentul Regulament Oficial.

9.2. Inscrierea la aceasta CAMPANIE valideaza consimtamantul implicit al Participantului cu privire la termenii si conditiile inscrise in acest Regulament. De asemenea, prin înscrierea la CAMPANIE, dar fara a le fi prejudiciate drepturile prevazute de Legea 677/ 2001, respectiv dreptul la informare (art.12), dreptul de acces la date (art.13), dreptul de interventie asupra datelor (art.14) si dreptul de opozitie (art. 15), participanţii sunt de acord ca datele lor de contact sa fie comunicate de catre Organizator Beneficiarului in scopul expedierii de marteriale de comunicare in campaniile marcii Yves Saint Laurent. Prezentului paragraf se completeaza cu cele ale sectiunii 10. PROTECTIA DATELOR PERSONALE de mai jos.

9.3. Organizatorul CAMPANIEI nu isi asuma responsabilitatea pentru pierderile, intarzierile sau orice alte probleme la inscrierea in CAMPANIE cauzate de furnizorul de internet sau conexiunea la internet a persoanei care doreste sa se inscrie in CAMPANIE. De asemenea, Organizatorului nu i se pot imputa intreruperile/disfunctionalitatile neanuntate ale furnizorului de internet sau blocarea accesului intern datorita aglomerarii retelelor pe perioadele de trafic intens care pot periclita inscrierea in CAMPANIE in perioada de desfasurare a CAMPANIEI.

9.4. Totodata, Organizatorul nu raspunde pentru niciun fel de daune directe sau indirecte cauzate Participantilor, in cazul in care acestia primesc mesaje scrise pe telefonul mobil prin care se pretinde castigarea unor anumite sume de bani sau premii ca urmare a participarii la acesta CAMPANIE sau orice alta campanile organizata de Organizator si care nu au fost transmise de catre Organizator conform prezentului Regulament. In acest sens, oricaror persoane care intentioneaza sa participe la CAMPANIE sau participa la CAMPANIE, li se pune in vedere ca, in situatia castigarii unui premiu in cadrul acestei CAMPANII, informarea initiala referitoare la castigarea premiilor se va face prin publicarea pe www.buzzstore.ro a Participantilor castigatori, urmand ca o confirmare a obtinerii premiului sa se faca telefonic, dupa transmiterea informatiilor de catre Participantul castigator, pe email, Organizatorului.

9.5. Organizatorul/Beneficiarul nu va fi raspunzator pentru niciunul dintre prejudiciile ce ar putea fi suferite de catre participant in legatura cu produsele testate, indiferent de natura acestor prejudicii cu exceptia situatiilor expres prevazute de lege si care ar institui o astfel de raspundere.

9.6. Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere si nu poate fi facut responsabil cu privire la calitatea si natura produselor oferite spre testare sau a continutului materialelor informative/ promotionale expediate. Organizatorul nu isi asuma nicio responsabilitate privind pierderile, deteriorarea sau livrarea cu intarziere a coletelor.

9.7. Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de frauda sau de tentativa de frauda a acestei Campanii, a sistemului folosit, precum si in cazul oricarui abuz sau orice alte fapte sau tentative care ar putea afecta imaginea Organizatorului.

9.8. Dupa data limita de inscriere pe site, Organizatorul nu este responsabil pentru inscrierile in Campanie efectuate prin intermediul formularului electronic de inscriere pe website.

SECTIUNEA 10 - PROTECTIA DATELOR PERSONALE

La data 25.05.2018 a devenit aplicabil Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice  în ceea  ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (denumit in continuare „Regulamentul general privind protecția datelor” sau „Regulamentul”). In cadrul operatiunilor de prelucrare a datelor cu caracter personal, Organizatorul se obliga sa aplice masurile tehnice si organizatorice adecvate pentru protejarea datelor cu caracter personal impotriva distrugerii accidentale sau ilegale, pierderii, modificarii, dezvaluirii sau accesului neautorizat, in special daca prelucrarea respectiva comporta transmisii de date in cadrul unei retele, precum si impotriva oricarei alte forme de prelucrare ilegala.

In cadrul acestei campanii, BUZZStore va colecta urmatoarele date cu caracter personal:

  • Nume, prenume, adresa postala, adresa de email, numar de telefon – in vederea expedierii coletelor de testare
  • Adresa conturilor de pe retelele sociale – in vederea stabilirii calitatii de bun comunicator pentru selectarea in campanie
  • Obiceiuri de consum – in vederea stabilirii compatibilitatii cu produsele testate si selectarea in campanie.

Prelucrarea datelor cu caracter personal de catre organizator in scop de reclama, marketing si publicitate este inregistrata in Registrul de Evidenţă a Prelucrărilor de Date cu Caracter Personal gestionat de Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) cu numarul 26652.

Prin participarea la CAMPANIE, participantii isi dau in mod expres consimtamantul ca datele furnizate (inclusiv imagini foto, video, text) sa fie folosite de Organizator si Beneficiar in scopul Campaniei pe o durata maxima de 1 an de zile de la data finalizarii campaniei. Refuzul unui Participant de a i se procesa datele personale in scopul Campaniei de catre Organizator indreptateste Organizatorul sa refuze inscrierea acestuia in CAMPANIE.

Organizatorul se obliga de asemenea sa respecte prevederile Regulamentului in vigoare privind protectia datelor personale stocate. Ca atare, Organizatorul se angajeaza sa pastreze confidentialitatea datelor personale ale participantilor/ castigatorilor la prezenta CAMPANIE si sa le utilizeze conform prezentului Regulament Oficial si legislatiei in vigoare. Participantii la CAMPANIE, in calitate de persoane vizate, au, conform Regulamentului (UE) 2016/679, urmatoarele drepturi: dreptul la informare (art.13), dreptul de acces la date (art.15), dreptul de interventie asupra datelor (art.14), dreptul la rectificare si stergere (art. 16 si 17) si dreptul de opozitie (art. 21). Totodata, la cererea scrisa a Participantilor, datata si semnata, expediata pe adresa Organizatorului, acesta se obliga: (a) sa confirme solicitantului daca prelucreaza sau nu date cu caracter personal ale acestuia, in mod gratuit; (b) sa rectifice, actualizeze, stearga etc., date a caror prelucrare nu este conforma cu dispozitiile Regulamentului (UE) 2016/679; si/sau (c) sa inceteze prelucrarea datelor cu caracter personal ale solicitantului.

SECTIUNEA 11- DREPTUL DE PROPRIETATE

Prin confirmarea participarii la CAMPANIE, participantii selectati sunt de acord ca fotografiile, filmuletele si textele postate in cadrul campaniei sa fie utilizate de catre Organizator sau Beneficiar in campaniile publicitare ulterioare ale acestuia in mediul online (web site, site-uri socializare), dar fara a se limita la acesta fara niciun cost suplimentar pentru Organizator sau Beneficiar. Pentru campanii ulterioare, altele decat prezenta, participantilor li se va solicita acordul in mod expres si neechivoc, avand o durata determinata. Participantii selectati declara pe propria lor raspundere, cunoscand sanctiunile prevazute de legea penala privind falsul in declaratii, ca sunt autorii fotografiilor, filmuletelor, textelor postate in cadrul acestei campanii si ca nici unul dintre aceste materiale nu incalca dreptul de autor si/sau orice alt drept conex al vreunui tert.

SECTIUNEA 12 – TAXE SI IMPOZITE

Acolo unde este cazul, Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina si sa vireze impozitul datorat pentru produsele acordate cu titlu gratuit in cadrul campaniei de testare, in conformitate cu legislatia in vigoare privind impozitul pe venit.

SECTIUNEA 13 - INCETAREA CAMPANIEI

Prezenta CAMPANIE poate inceta inainte de data de 10.12.2020 (data de final a CAMPANIEI) in cazul producerii unui eveniment ce constituie forta majora, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a continua prezenta CAMPANIE.

SECTIUNEA 14 – LITIGII

Eventualele litigii aparute intre Organizator si participantii la prezenta CAMPANIE se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.

Inscriere

Ne pare rau, dar perioada de inscriere pentru aceasta campanie s-a terminat!
Pentru a fi printre primii la curent cu noile campanii iti sugeram sa ne urmaresti pe Facebook si Instagram.


Participanti:

Admin BUZZStore, Sectorul 1


Raluca Pencea, Bucuresti


Eliza Mariana Abrudan, CLUJ-NAPOCA


Loredana Sighet, Timisoara


Andreea Laura Popusoi, DOROHOI


Mihaela Vintila, GIURGIU


Andra Condurat, Popesti Leordeni


Denisa Constantinescu, București


Ioana Botezatu, IAȘI


Ionela Comoli, Fagaras


Iuliana Lixandru, Bucov


Roberta Oprea, BUCURESTI


Vlad Oana, Bucuresti


Cristina Putina, Iasi


Adelina Dimieru, Craiova


Georgiana Tirlea, Popesti Leordeni


Diana Raicu , Popesti leordeni


madalina mocanu andries, IASI


,


Diana Alexandra Grama, GALATI


Alexandra Arnautu, Pecica


Alexandra Enache, Roman


Doina Radu, SLATINA


Cristina Salagean, Grosi


Roxana Deac, ORADEA


Alexandra Ciocoiu, IASI


,


Anca Elena Spiridonică, Iași


Delia Hanga, Oradea


Miruna Cristiana Achim, CONSTANTA


Geanina Constantinescu, IASI


Raluca Crenganis, IASI


Catalina Valenciuc, Botosani


Alexandra Punga, GHIMBAV


Alexandra Balaceanu, Bucuresti


cristina stan damian, Cluj Napoca


Madalina Tomuleasa, Motru


Alexandra Marinescu, Craiova


Catalina Dragu, Tarlungeni


Enikő-Beatrice Kovacs, Cluj-Napoca


Alexandra Popa, Timisoara


,


Cristina Lazar, Nojorid


Cristina Balan, Valea lupului


,


Gabriela Pop, Campia Turzii


Andreea Lucia Iavorenciuc, IASI


Roxana Luca , Timisoara


Andreea georgiana Tanase, STELNICA


Iulia Baraboi, Iasi


,


,


nicoleta Rozolea, Ghiroda


Georgiana Scripcaru, Murfatlar


Antonia Basasteanu, Țicleni


Mihaela Barna, BUCUREȘTI


Adelina Nastasă, Piatra Neamt


Ioana Manu, Bucuresti


Simona Stan, Bucuresti


Diana Popa, Craiova


Laura Cosma, Baia Mare


Luiza Stefania Ionescu, TIMISOARA


Alina Cornaci-Piștea, Onești


Diana Cojocaru, Bacau


Nadine Moldoveanu, Constanta


Alexandra Lavinia Radu, BUCURESTI


Mihaela-Alina Brostianu, VALEA LUPULUI


Cristina Coman, Bucuresti


irina Florea, Constanta


Justiniana Hancu, TARGU MURES


Loredana Roxana Stanciu, Bucuresti


Stefania Preda, Titu


Crina Onica, Bragadiru


Emilia Micu, Bucuresti


Georgiana Busiu, CRAIOVA


Iulia Plugar, Brasov


Roxana Ioana Paldau, Bacau


Catalina Coman, Iasi


gina monica stefan, PLOIESTI


marilena Voicu, BUCURESTI


Matusa Diana, Budesti


Cristina Dobrisan, Bucuresti


Lacramioara Puscasu , IASI


elena rebrisorean, AGNITA


Andrada Cleopatra Parau, Bucuresti


Larisa Militaru, PITESTI


,


Alina Bracaci, Bucuresti


Cristina Surd, BISTRITA


Csilla Dumitriu, GALATI


Gratiela Ion, Caracal


paula cristescu, Berbesti


Claudia Mihaela Irina Preda, Filipestii de Padure


Madalina Pal, ORADEA


Andreea Doroftei, Darabani, sat Bajura


Anamaria Pop, floresti


Andra Cristiana Enea, Moinesti


Croitor Camelia, SUCEAVA


Mihaela Barna, BUCUREȘTI


,


Elena Mateica, Petrosani


,


Simona Stratulat, BUCURESTI


Activitatea mea in campanie

Trebuie sa fii participant pentru a putea posta!

Finalizare

Trebuie sa fii participant pentru a completa chestionarul de finalizare! Intra in contul tau!

Aboneaza-te acum!

Fii printre primii care afla noutati despre campanii, BUZZBox si BUZZAcademy.