Vichy Mineral 89 Night

/Vichy Mineral 89 Night

Vichy Mineral 89 Night

Campanie

26.06.2025 - 30.07.2025

100 participanti

100 kituri

Vichy Laboratoires, un brand ancorat în știință și recomandat astăzi de 70.000 de dermatologi din întreaga lume, are misiunea de a sprijini femeile și bărbații, de diferite vârste, tipuri de piele și fototipuri și să le ofere educație și produse pentru nevoile pielii, în fiecare etapă a vieții. Precum un ceas, pielea urmează un ritm circadian. Când luminile se sting, refacerea pielii atinge punctul culminant, iar acest lucru necesită multă energie. Elementul-cheie în acest proces este Melatonina care ajută la echilibrarea metabolismului energetic și la activarea regenerării pielii noaptea.

Vichy Laboratoires îți aduce soluția potrivită pentru o piele revitalizată și regenerată pe timp de noapte oferind spre testare NOUA cremă de noapte din gama Minéral 89. Formulată cu melatonină și o combinație de ingrediente esențiale (acid hialuronic, minerale din apa vulcanică Vichy și vitaminele B3 și E), crema de noapte Vichy Minéral 89 stimulează regenerarea pielii în timpul somnului. Formula sa ajută la refacerea barierei pielii de până la 30% mai rapidă(1), oferind +67% hidratare(2), +45% strălucire(3) și +39% aspect mai plin al pielii(4).

1Test instrumental, 24 persoane, după o oră. 2Test instrumental, 24 persoane, după 30 de minute. 3,4Test clinic, 40 persoane, după 2 luni.

Ingredientele active ajută la regenerarea naturală a pielii, lăsând tenul revitalizat și cu un aspect mai ferm și uniform. Pentru eficiență, este important să incluzi crema de noapte cu melatonină Minéral 89 în rutina zilnică cu scopul de a beneficia de o regenerare profundă și o hidratare intensă. Aplică crema seara pe tenul curat și uscat, masând ușor pe față și gât, evitând zona ochilor.

Testată sub control dermatologic, potrivită pentru toate tipurile de piele, chiar și piele sensibilă, crema de noapte cu melatonină Minéral 89 are o textură catifelată și un parfum relaxant. Recomandată pentru cei care vor o hidratare profundă și o regenerare eficientă pe timpul nopții, fără senzația de greutate pe piele, aceasta redă strălucirea și un aspect mai plin tenului dimineața.

KIT-UL TĂU DE TESTARE conține:

  • 1 x VICHY MINÉRAL 89 cremă de noapte cu melatonină, 50ml
  • 1 x Accesoriu personalizat VICHY MINÉRAL 89

 

 

PĂREREA TA CONTEAZĂ PENTRU NOI!

  • Pentru a beneficia de produsele oferite spre testare și a putea participa și la viitoarele campanii, implicarea ta este esențială! Exprimă-ți în mod creativ părerile de testare în mediul online si finalizează cu succes campania.

POSTĂRI ÎN SOCIAL MEDIA

Testează produsul Vichy din gama Minéral 89, crema de noapte cu melatonină din kit-ul tău de testare și împărtășește cu noi experiența ta în postări creative, astfel:

  • 2 x Story cu momentul în care intri în posesia kit-ului și prezinți produsul primit și începutul perioadei de testare;
  • 1 x Reel pe Instagram cu share pe TikTok, la o săptămână distanță din momentul în care ai început să testezi crema și arăți modul în care aplici produsul. Îți exprimi părerea, sinceră și autentică asupra modului în care acesata performează pentru tine. Imaginea cremei de noapte cu melatonină Vichy Minéral 89 Night apare vizibilă și pe o perioadă de lungă durată;
  • 1 x Recenzie pe site-ul vichy.ro pentru produsul Vichy Minéral 89 în care împărtășești opinia legată de produs după testare.

În postări atenția principală este pe textura, aplicarea produselor și cum ai introdus crema de noapte cu melatonină Vichy Minéral 89 ca soluție pentru stimularea recuperarii pielii pe timp de noapte în rutina ta zilnică:

  • focus pe beneficiile produsului: Cremă cu melatonină și elemente esențiale hidratante [acid hialuronic + Minérale + vitaminele B3 și E] într-o textură învăluitoare care hidratează pielea pe parcursul nopții. Pentru o piele cu aspect mai sănătos, hidratată, strălucitoare si cu un aspect mai plin.
  • poți folosi trenduri, atât timp cât sunt relevante pentru subiect (de exemplu, importanța melatoninei pentru piele).

Materialele create nu pot conține alte mărci în imagine sau referiri de orice natură la alte produse existente pe piața locală și internatională.

Postările de mai sus trebuie să conțină hashtag-urile campaniei: #BUZZ_VM89Night #MEvsDEHYDRATION #VichySkincare #vichymineral89 #vichylaboratoires alături de etichetarea paginilor BUZZStore România și Vichy Laboratoires.

ALTE ACTIVITĂȚI

  • Rămâi la curent cu noutățile campaniei, devenind fan al paginilor de Instagram, TikTok  și Facebook BUZZStore și Vichy Laboratoires.

FINALIZEZI CAMPANIA

  • Încarci în MyBUZZ raportul de activitate care să ateste postările efectuate în campanie, așa cum apar ele la punctele 6.3.1 – 6.3.8. din regulament. Link-urile postărilor pot fi încărcate în MyBUZZ pe toată perioada campaniei;

La finalul campaniei, completezi integral cu informații corecte chestionarul de satisfacție pe care îl vei găsi în secțiunea Finalizare. Acesta va fi disponibil după cca două săptămâni de la începerea perioadei de testare și trebuie completat până la finalul perioadei de testare anunțată pe site sau prin newsletter.

Regulament

SECTIUNEA 1 – ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

CAMPANIA de testare produs, denumita in continuare CAMPANIA este organizata si desfasurata de SC BUZZ STORE SRL cu sediul social in Bucuresti, Sector 2, Str. Tuzla nr. 9-27, Bl I, apt I33, inmatriculata la Registrul Comertului sub nr. J40/2974/15.03.2012, avand CUI RO29917150 denumit in continuare „Organizatorul”.  Organizatorul a fost mandatat in acest sens de catre compania L’Oreal Romania SRL, detinatorul marcii Vichy Minéral 89, denumita in continuare “Beneficiar”.

CAMPANIA este organizata si se deruleaza cu scopul de a testa si promova produsele Beneficiarului, prin comunicarea calitatii produselor atat in mediul online (retele sociale, pagini web tip blog), cat si offline (discutii directe cu colegii/ prietenii).

CAMPANIA se va derula conform prevederilor prezentului Regulament oficial (denumit in continuare “Regulamentul”), fiind obligatoriu pentru toti Participantii la CAMPANIE. Participantii la CAMPANIE sunt obligati sa respecte termenii si conditiile Regulamentului potrivit celor mentionate mai jos. Prin participarea la Campanie, se prezuma cunoasterea si respectarea integrala, expresa si neechivoca a tuturor termenilor, conditiilor si prevederilor Regulamentului si acordul Participantului. Participantii se obliga sa respecte si sa se conformeze tuturor termenilor, conditiilor si prevederilor prezentului Regulament.

Regulamentul CAMPANIEI este intocmit si facut public in mod gratuit pe pagina www.buzzstore.ro, in sectiunea special dedicata CAMPANIEI. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica si/sau completa oricand Regulamentul, precum si dreptul de a suspenda si/sau inceta si/sau intrerupe si/sau prelungi oricand desfasurarea CAMPANIEI, cu conditia ca orice modificari/completari aduse prevederilor acestui Regulament sa fie supuse instiintarii prealabile a participantilor cu cel putin 24 de ore inainte de data la care orice modificare/completare la Regulament va deveni aplicabila.

SECTIUNEA 2 – DURATA CAMPANIEI

CAMPANIA va fi lansata pe data de 26.06.2025 ora 16:00 si va dura pana pe data de 28.07.2025 ora 23:59. Organizatorul isi rezerva dreptul de a prelungi perioada CAMPANIEI pe parcursul derularii acesteia, dar nu inainte de a anunta prelungirea in mod public, pe pagina de internet www.buzzstore.ro dedicata CAMPANIEI.

SECTIUNEA 3 – DREPTUL DE PARTICIPARE

CAMPANIA este deschisa participarii tuturor persoanelor fizice, in varsta de minim 18 ani (impliniti la data lansarii prezentei Campanii) care indeplinesc, cumulativ, urmatoarele conditii:

3.1. au domiciliul/ resedinta in Romania, inclusiv cetatenii straini rezidenti pe teritoriul Romaniei (care pot face dovada acestui statut, pe baza certificatului de rezidenta fiscala inregistrat la Administratia Financiara).

3.2. sunt membri ai comunitatii BUZZStore, mai precis, s-au inscris benevol pe site-ul www.buzzstore.ro pentru a lua parte la campanii de testare gratuite organizate de SC BUZZStore SRL si accepta termenii si conditiile prezentului Regulament Oficial.

3.3. completeaza corect si integral chestionarul de inscriere.

3.4. profilul lor personal de consumator (varsta, resedinta, venituri, status in campul muncii, profesie, obiceiuri de consum, dar fara a se limita la acestea) are afinitate cu publicul tinta al produselor testate

3.5 Nu pot participa la Campanie urmatoarele categorii de persoane:

  • Doi sau mai multi membri ai aceleasi familii (rude de gradul I sau II), persoane ce locuiesc in aceeasi resedinta si nici rudele de gradul I si II ale Organizatorului sau Beneficiarului;
  • Angajatii companiei L`Oreal Romania si ai distribuitorilor acesteia;
  • Angajatii oricaror companii implicate in realizarea oricaror activitati legate de organizarea si desfasurarea CAMPANIEI.

De asemenea, rudele angajatilor mentionati mai sus (respectiv copii/parinti, frati/surori, sot/sotie) nu au dreptul de a participa la Campanie.

SECTIUNEA 4 – ELIGIBILITATE

Pentru a participa la CAMPANIE si pentru a fi desemnati parte din panelul de persoane ce vor testa produsele CAMPANIEI, Participantii trebuie sa urmeze urmatorii pasi:

4.1. sa aiba un cont activ pe site-ul www.buzzstore.ro si un cont activ pe site-urile de socializare Facebook si/sau Instagram, cu minim 500 de prieteni/ followeri. Detinerea unui blog propriu, un canal de TikTok sau YouTube reprezinta un avantaj, dar nu este o conditie obligatorie ;

4.2. sa fie fani ai paginilor de social media BUZZStore: www.facebook.com/BUZZStoreRomania, https://www.instagram.com/buzzstore_ro/, https://www.tiktok.com/@buzzstore_ro ;

si Vichy Laboratoires: https://www.instagram.com/vichylaboratoires, https://www.facebook.com/VichyRomania, https://www.tiktok.com/@vichylaboratoires ;

4.3. Sa completeze cu informatii reale chestionarul de inscriere, disponibil pe microsite-ul CAMPANIEI la sectiunea INSCRIERE, alcatuit din intrebari ce privesc obiceiurile de consum ale participantilor. Atunci cand organizatorul constata existenta unei neconcordante a datelor furnizate, isi rezerva dreptul de a declara participantul neeligibil.

4.4. Dupa anuntarea prin e-mail a calitatii de participant la CAMPANIE, sa confirme acceptul de participare in 48h de la data primirii email-ului de acceptare in campanie. In cazul in care Participantul nu confirma acceptul de participare in termenul anterior mentionat, Partcipantul va pierde dreptul asupra kit-ului de testare, fara nicio pretentie de despagubire din partea Organizatorului, urmand sa fie contactate rezervele, in ordinea desemnarii lor.

4.5. Sa receptioneze coletul cu produsele oferite spre testare de la reprezentantul Organizatorului (firma de curierat).

SECTIUNEA 5 – DESFASURAREA CAMPANIEI

5.1. Perioada si conditiile de inscriere – Incepand cu data de 20.06.2025 orele 16.00, Organizatorul va permite inscrierea in CAMPANIE a BUZZerilor. Inscrierile sunt deschise timp de 1 saptamana de la data de incepere a campaniei mentionata in Sectiunea 2 a prezentului Regulament.

5.2. Kit-ul de testare si locuri disponibilie – In cadrul CAMPANIEI, sunt 100 de locuri, respectiv 100 de kit-uri de testare ce conțin: 1 x Vichy Minéral 89 Night 50ml și 1 x accesoriu personalizat Vichy. Fiecare kit de testare are o valoare nominala de 131 lei (TVA inclus). Produsele vor fi alocate acelor participanti care, in urma analizei raspunsurilor efectuata de catre Organizator, din Chestionarul de inscriere in CAMPANIE, corespund criteriilor de selectie, asa cum sunt ele enuntate in sectiunea 5 si sectiunea 7 a prezentului regulament, iar profilul lor personal prezinta afinitate cu produsele oferite spre testare. Odata cu cei 100 de participanti selectionati pentru CAMPANIA de testare, se vor desemna si 10 rezerve ce ii vor putea inlocui pe cei ce renunta la calitatea de participant in campanie.

5.3. Modalitatea de testare – Participantii vor avea la dispozitie circa 14 de zile pentru testarea produselor si pentru a-si formula o parere avizata, pe care o vor comunica prin retelele sociale in care activeaza sau in conversatii directe catre prieteni, colegi sau familie. Cei ce indeplinesc cerintele campaniei, asa cum apar ele in sectiunea 6 a prezentului regulament, pastreaza cu titlu gratuit produsele. Organizatorul isi rezerva dreptul de a solicita returul produselor, in starea initiala, celor ce nu indeplinesc integral sau partial cerintele campaniei.

5.4. Anuntarea participantilor – se va face initial prin e-mail/sms iar ulterior, dupa completarea formularului de confirmare a participarii si asumarii prezentului regulament, vor fi publicati pe platforma www.buzzstore.ro, in pagina dedicata CAMPANIEI, sectiunea Participanti. In termen de maxim 48h de la anuntarea prin email/sms BUZZerii selectionati vor confirma prin completarea unui formular de confirmare dorinta de a participa in campanie si a unui formular pentru acordarea consimtamantului in scopul procesarii datelor cu caracter personal. In situatia in care dupa 48h participantul selectionat nu a completat chestionarul, Organizatorul il va contacta prin SMS. Daca participantul nu poate fi contactat prin SMS, acesta isi pierde dreptul de participant in campanie, si va fi inlocuit de catre una din rezervele selectionate, in ordinea selectionarii, de la 1 la 10, pana cand toate locurile disponibile in campanie vor fi ocupate.  Vor fi luate in calcul toate inscrierile valide pentru Campanie, in conformitate cu prevederile si conditiile prezentului Regulament.

5.5. Organizatorul isi rezerva dreptul de a anula orice participare la Campanie ce se efectueaza prin incalcarea prezentului Regulament si de a refuza livrarea kit-ului de testare in cazul constatarii unor asemenea situatii.

5.6. Orice incercare de fraudare se soldeaza cu eliminarea participantului in cauza din Campanie, Organizatorul rezervandu-si dreptul de a decide modalitatea prin care va informa respectivul participant cu privire la aceasta decizie.

SECTIUNEA 6 – CONDITIILE DE PARTICIPARE

Pentru a beneficia de produsele oferite in cadrul CAMPANIEI de testare, participantul trebuie sa desfasoare un set minimal de activitati, conform subpunctelor de mai jos, pe perioada de derulare a CAMPANIEI, respectand codul de etica al BUZZerilor, disponibil pe https://www.buzzstore.ro/despre-noi/ sectiunea BUZZerul ideal.

6.1. sa citeasca cu atentie comunicarile prin e-mail aferente CAMPANIEI si sa accepte termenii si conditiile prezentului regulament prin completarea chestionarului de inscriere.

6.2. in situatia in care este selectionat/a in campanie, sa testeze produsul si sa-si formeze o parere personala despre acestea.

6.3. sa-si faca cunoscuta opinia sincera despre produsul testat in randul unui numar cat mai mare de prieteni, cunostinte si colegi, fie in conversatii directe, fie pe retele sociale – Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, etc, pe blog sau pagina personala de internet, dupa cum urmeaza :

6.3.1. Sa realizeze 2  stories cu momentul in care intra in posesia kit-ului, prezintă produsele primite și inceputul perioadei de testare ;

6.3.2. Sa realizeze un video pe Instagramcu share pe TikTok, la o saptamana distanța din momentul story-ului prin care arata modul in care testeaza produsele si isi exprima parerea sincera si autentica asupra modului in care acesta performeaza pentru ea. Imaginea produsului Vichy Minéral 89  apare vizibil si pe o perioada de lunga durata;

6.3.3. Sa realizeze o recenzie pe site-ul www.vichy.ro pentru produsul Vichy Minéral 89 în care împărtășește opinia legată de produs după testare

6.3.4. Postarile vor contine coduri unice de identificare a campaniei (hashtag-uri) – #BUZZ_VM89Night #MEvsDEHYDRATION #VichySkincare #vichymineral89 #vichylaboratoires

6.3.5. Participantii vor eticheta in postarile campaniei paginile de Facebook, Instagram si TikTok ale BUZZStore Romania: www.facebook.com/BUZZStoreRomania, https://www.instagram.com/buzzstore_ro/,  https://www.tiktok.com/@buzzstore_ro,

si Vichy Laboratoires: https://www.facebook.com/VichyRomania, https://www.instagram.com/vichylaboratoires?igsh=MThyZ3VqNXlxc2piNA==, https://www.tiktok.com/@vichylaboratoires

6.3.6. In postarile realizate produsele participante vor fi prezentate intr-un cadru potrivit categoriei de produse si nu vor fi asociate unor alte branduri sau persoane.

6.3.7. Continutul creat va fi unul original, pentru care participantul garanteaza ca este creat de el insusi. Nu se vor folosi imagini create de alti utilizatori.

  • Sa completeze integral, la finalul campaniei, cu informatii corecte, chestionarul de finalizare a CAMPANIEI, in maxim cinci zile lucratoare de la informarea pe e-mail.
  • Sa incarce in MyBUZZ raportul de activitate care sa ateste postarile efectuate in campanie, asa cum apar ele la punctele 6.3.1 – 6.3.5. din prezentul regulament, in termen de maxim 5 (cinci) zile lucratoare de la informarea pe e-mail.

SECTIUNEA 7 – DREPTURI SI OBLIGATII, PENALITATI

7.1 Drepturile si obligatiile participantului

Prin participarea la CAMPANIE, toti Participantii sunt de acord si se obliga sa respecte si sa se conformeze tuturor cerintelor si conditiilor impuse de Organizator prin prezentul Regulament Oficial, nerespectarea acestora atragand raspunderea personala si exclusiva a participantilor. Organizatorul nu are nici o obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii unor revendicari ce apar ulterior acordarii calitatii de participanti sau dupa termenul de revendicare a premiilor prevazut in prezentul Regulament Oficial.

Odata selectionat in campanie, BUZZerul are dreptul de a primi prin curier in mod gratuit kit-ul de testare, livrat integral in termen de maxim 5 zile lucratoare de la data comunicata de Organizator.

Participantul are dreptul de a-si exprima parerile personale in cadrul postarilor, fara a fi in vreun fel directionat de catre Organizator.

Participantul are obligatia de a receptiona coletul campaniei. In cazul in care din motive independente de vointa sa nu poate participa la campanie, acesta fie va refuza coletul, fie il va returna in ambalajul original, nedesfacut, catre organizator, pe cheltuiala sa.

In masura in care BUZZerul participant la campanie nu indeplineste criteriile de la punctele 6.1.-6.5, Organizatorul percepe o penalitate de pana la 200 de puncte din contul BUZZerului si isi rezerva dreptul de a nu-l mai selecta pe respectivul BUZZer in campaniile viitoare.

7.2 Drepturile si obligatiile participantului

Organizatorul isi rezerva dreptul de a elimina din CAMPANIE Participantii care nu au furnizat date corecte de contact, care nu au acordul sau incuviintarea cerute in Sectiunea 5, punctul 2 sau a celor care desfăsoara actiuni cu caracter fraudulos/ilicit în cadrul CAMPANIEI.

Dacă la finalul campaniei participantul nu a îndeplinit cerințele cu care a fost de acord prin acceptarea regulamentului, BUZZStore îşi rezervă dreptul de a solicita contravaloarea pachetului de testare sau un alt produs identic la schimb.

Finalizarea parțială a campaniei  (CHESTIONAR DE FINALIZARE sau MYBUZZ) se penalizează cu până la 150 de puncte de BUZZ ce vor fi retrase din contul participantului la închiderea campaniei, în funcție de activitățile și condițiile neindeplinite. Nefinalizarea niciunuia din cei doi pasi ai procesului de finalizare (CHESTIONAR FINALIZARE și MyBUZZ), va  primi o penalizare de 200 de puncte de BUZZ din punctajul curent. Nefinalizarea campaniei atrage după sine și posibilitatea de a nu avea acces la viitoare campanii.

BUZZStore își rezervă dreptul de a face verificări la 3 luni, 6 luni și 9 luni de la finalizarea campaniei. În situația în care postările au fost șterse de către BUZZer, L`Oreal Romania are dreptul de a solicita, prin intermediul BUZZStore, returnarea produsului oferit spre testare.

Organizatorul CAMPANIEI nu isi asuma responsabilitatea pentru pierderile, intarzierile sau orice alte probleme la inscrierea in CAMPANIE, cauzate de furnizorul de internet sau conexiunea la internet a persoanei care doreste sa se inscrie in CAMPANIE. De asemenea, Organizatorului nu i se pot imputa intreruperile/disfunctionalitatile neanuntate ale furnizorului de internet sau blocarea accesului intern datorita aglomerarii retelelor pe perioadele de trafic intens care pot periclita inscrierea in CAMPANIE in perioada de desfasurare a CAMPANIEI.

Pentru orice act sau fapt care poate aduce prejudicii de imagine sau marca ale Organizatorului sau ale oricaruia din partenerii sai comerciali, Organizatorul are dreptul de a se adresa autoritatilor competente si de a solicita tragerea la raspundere civila si/sau penala – dupa caz a persoanelor vinovate precum si obligarea acestora la plata de daune interese.

SECTIUNEA 8 – CONTESTATII, REGLEMENTARI LEGALE

8.1. Orice eventuala contestatie, inclusiv privind modul de selectie a participantilor, poate fi formulata in scris de catre Participant in maxim 5 (cinci) zile lucratoare de la data anuntarii acestora si expediata prin e-mail la adresa de mail: contact@buzzstore.ro si va contine obligatoriu cel putin: i) datele de identificare ale Participantului contestatar; ii) prezentarea motivelor de fapt pe care se intemeiaza contestatia; iii) prevederile continute de prezentul regulament pe care participantul contestatar le considera incalcate. Contestatia se va solutiona in termen de maximum 5 (cinci) zile lucratoare de la primire. In cazul in care contestatorul va fi nemultumit de decizie se va incerca rezolvarea contestatiei pe cale amiabila, iar in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.

8.2. In cadrul postarii opiniilor din cadrul acestei campanii este interzisa folosirea: limbajului abuziv sau trivial; limbajului sau imaginilor ofensatoare sau explicite sexual ori care dauneaza minorilor sau care incalca dreptul persoanei la viata privata; amenintari sau manifestari rasiste, pornografice, criminale, violente; continut ce incalca legea sau care poate incalca drepturile altor persoane; continut neadecvat paginii; promovare pentru alte servicii sau produse decat cele din Campanie. Organizatorul isi rezerva dreptul de a inlatura un astfel de continut si nu isi asuma responsabilitatea pentru el.

8.3 Inscrierea la aceasta CAMPANIE valideaza consimtamantul implicit al Participantului cu privire la termenii si conditiile inscrise in acest Regulament.  Prin înscrierea la CAMPANIE, in conformitate cu Regulamentul European nr. 679/2016, participantii sunt informati cu privire la procesarea datelor personale, iar in cazurile necesare, isi vor acorda consimtamantul.

8.4. Totodata, Organizatorul nu raspunde pentru nici un fel de daune directe sau indirecte cauzate Participantilor, in cazul in care acestia primesc mesaje scrise pe telefonul mobil prin care se pretinde castigarea unor anumite sume de bani sau premii ca urmare a participarii la aceasta CAMPANIE sau orice alta campanie organizata de Organizator si care nu au fost transmise de catre Organizator conform prezentului Regulament. In acest sens, oricaror persoane care intentioneaza sa participe la CAMPANIE sau participa la CAMPANIE, li se pune in vedere ca, in situatia castigarii unui premiu in cadrul acestei CAMPANII, informarea initiala referitoare la castigarea premiilor se va face prin publicarea pe www.buzzstore.ro a Participantilor castigatori, urmand ca o confirmare a obtinerii premiului sa se faca telefonic, dupa transmiterea informatiilor de catre Participantul castigator, pe email, Organizatorului.

8.5. Organizatorul/Beneficiarul nu va fi raspunzator pentru niciunul dintre prejudiciile ce ar putea fi suferite de catre participant in legatura cu produsele testate, indiferent de natura acestor prejudicii cu exceptia situatiilor expres prevazute de lege si care ar institui o astfel de raspundere.

8.6. Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere si nu poate fi facut responsabil cu privire la calitatea si natura produselor oferite spre testare sau a continutului materialelor informative/ promotionale expediate. Organizatorul nu isi asuma nicio responsabilitate privind pierderile, deteriorarea sau livrarea cu intarziere a produselor oferite spre testare.

8.7. Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de frauda sau de tentativa de frauda a acestei Campanii, a sistemului folosit, precum si in cazul oricarui abuz sau orice alte fapte sau tentative care ar putea afecta imaginea Organizatorului.

8.8. Dupa data limita de inscriere pe site, Organizatorul nu este responsabil pentru inscrierile in Campanie efectuate prin intermediul formularului electronic de inscriere pe website.

SECTIUNEA 9 – PROTECTIA DATELOR PERSONALE

9.1. In conformitate cu legislatia protectiei datelor cu caracter personal si a Regulamentului nr. 679/2016 in special, prelucrarea datelor cu caracter personal de catre organizator in scop de reclama, marketing, imagini foto, imagini video, inregistrari audio, text si publicitate este insotita de o informare prealabila a participantilor si se va efectua pe baza legala si/sau de consimtamant, in scopuri exprese si pe perioade determinate de timp. Refuzul unui Participant de a i se procesa datele personale in scopul CAMPANIEI de catre Organizator indreptateste Organizatorul sa refuze inscrierea acestuia in CAMPANIE.

9.2. Organizatorul se obliga de asemenea sa respecte prevederile Regulamentului nr. 679/2016, privind protectia datelor personale. Ca atare, Organizatorul se angajeaza sa pastreze confidentialitatea datelor personale ale participantilor la prezenta CAMPANIE si sa le utilizeze conform prezentului Regulament Oficial si legislatiei in vigoare. Participantii la CAMPANIE, in calitate de persoane vizate, au, conform Regulamentului nr. 679/2016, urmatoarele drepturi: dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie asupra datelor (dreptul de opozitie, dreptul la portabilitate, dreptul de a se adresa Autoritatii Nationale de Supraveghere a Datelor cu Caracter Personal). Totodata, la solicitarea Participantilor, Organizatorul se obliga sa dea curs acestora in conditiile legii.

SECTIUNEA 10 – DREPTUL DE PROPRIETATE

Prin semnarea acordului, Participantii selectati sunt de acord ca fotografiile, filmuletele si textele postate in cadrul CAMPANIEI sa fie utilizate de catre Organizator sau Beneficiar in campaniile publicitare ulterioare ale acestuia in mediul online (web site, site-uri socializare), dar fara a se limita la acesta fara nici un cost suplimentar pentru Organizator sau Beneficiar. Pentru campanii ulterioare, altele decat prezenta, participantilor li se va solicita acordul in mod expres si neechivoc, avand o durata determinata. Participantii selectati declara pe propria lor raspundere, cunoscand sanctiunile prevazute de legea penala privind falsul in declaratii, ca sunt autorii fotografiilor, filmuletelor, textelor postate in cadrul acestei campanii si ca nici unul dintre aceste materiale nu incalca dreptul de autor si/sau orice alt drept conex al vreunui tert.

Fotografiile postate de catre Participanti trebuie sa respecte conditiile de mai jos:

  • sa nu includa continut licentios, imoral sau antisocial;
  • sa nu contina detalii defaimatoare, cuvinte sau simboluri care sunt jignitoare in general sau in mod direct pentru persoane de o anumita rasa, etnie, religie, orientare sexuala sau grup socio-economic;
  • sa nu contina amenintari catre nicio terta persoana, loc, afacere sau grup, sa nu lezeze intimitatea, dreptul la viata privata si/sau alte drepturi ale niciunei terte persoane, firme sau entitate si sa nu incalce in niciun alt mod legislatia si reglementarile aplicabile.
  • sa nu contina referiri sau imagini cu privire la marci inregistrate sau neinregistrate; in cazul in care Organizatorul doreste sa afiseze un video care contine referiri sau imagini cu privire la marci inregistrate sau neinregistrate, acesta isi rezerva dreptul de a publica si de a sterge sau inlocui respectivele referiri/imagini;
  • sa nu contina aluzii/referiri directe sau indirecte la marci de tigarete sau alcool;
  • sa nu contina aluzii/referiri directe sau indirecte la persoane minore;
  • sa respecte tematica CAMPANIEI asa cum este descrisa pe site;
  • sa fie original si sa nu contina elemente obscene, jignitoare sau antisociale, iar activitatea desfasurata nu trebuie sa puna in pericol in niciun fel sanatatea copilului sau a participantului;
  • sa fie realist, fara texte, logo-uri sau orice alte materiale care implica drepturi de autor sau care nu apartin participantului;

SECTIUNEA 11 – TAXE SI IMPOZITE

Acolo unde este cazul, Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina si sa vireze impozitul datorat pentru produsele acordate cu titlu gratuit in cadrul CAMPANIEI de testare, in conformitate cu legislatia in vigoare privind impozitul pe venit.

SECTIUNEA 12 – INCETAREA CAMPANIEI

Prezenta CAMPANIE poate inceta inainte de data de 28.07.2025 (data de final a CAMPANIEI) in cazul producerii unui eveniment ce constituie forta majora, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a continua prezenta CAMPANIE.

SECTIUNEA 13 – LITIGII

Eventualele litigii aparute intre Organizator si participantii la prezenta CAMPANIE se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.

Inscriere

Ne pare rau, dar perioada de inscriere pentru aceasta campanie s-a terminat!
Pentru a fi printre primii la curent cu noile campanii iti sugeram sa ne urmaresti pe Facebook si Instagram.


Participanti:

Man Henrietta, popesti-leordeni


Andreea Solovastru, Salva


Adelina Tifrea, Baia Mare


Mihaela Hanelore Patrascu, Stoenesti


Madalina Tapu, Piatra Neamț


Mădălina Leonte, Sector 3


ionela chiriac, Botosani


Catalina Banu, Ploiestiori


Diana Catana , Cristrsti


Cristina Boescu, Cluj-Napoca


Antonela Ilies, Chiajna


Alex Sumanariu, Targoviste


Maria Luiza Casuneanu, Brăila


Adriana Andronache, Bragadiru


Eliza-Elena Șuiu, Com Tomșani sat Bogdănești


Violeta Capatina, Constanta


Diana Nicoleta Guzu, Bistrița


Adina Câmpanu , Brașov


andreea decianu, Barlad


Nicoleta Burlacu, Bucuresti sector 6


Liliana Florina Dinu, Brasov


Bianca Panaetache, Zarnesti


Ani-Andreea Stamate, Bucuresti


madalina valentina ionita, Brașov


Narcisa Neagu, Dudu


Corina Gazal, Albota


Anamaria Marc, Șiria


Teodora Birtea, Bucuresti


Roxana Jurisca, Bacau


Ionita Georgiana, Voluntari


Anamaria Lupuliasa, BROŞTENI


Aura Stefania Stefan, Galati


Elena Mirabela Ene, București


Alexandra Andreica, Baia Mare


Gabriel Constantin, Voluntari


Maria-Cristina Ciobănescu, Călărași


Silvia Nitescu, București


alexandra daniloaia, Oradea


Simona -Ioana Mircea, Brașov


Claudia Pîrlogea, Craiova


maia maria sima, Săcele


Roberta Preda, București


Daniela Mihaela Lazarof , Sat Dărmănești


Larisa Frincau, Satu Mare


Alexandra Denisa Hustiu, Galați


Manuela Popescu, Bucuresti


Roxana Taftă, Brașov


Cristiana Ionita, Poiana


Carina Otel, Aiud


Bianca Nicolae, Bucuresti


andreea cirnu, Dolj


Madalina Nedelea, București


Ana-Maria Holtea, Bucuresti


Elena Nicu, Constanta


Madalina Ginerica, Chiajna


Andreea Melinescu, CRAIOVA


Alex Ioniță, Poiana


Gabriela Paula Florea, BUCURESTI


Stefania Pandaciuc, Pitesti


Viorica Marin, sanpetru


Diana Tanase,


Fabiola Bosoncea, Petrila


Ana Gheorghe, Topoloveni


Constanta Constantin, Voluntari


Mihaela Buliga, Iași


Marionela Coroi, Iaşi


Bianca Moraru, București


Alexia Badiu, Cotesti


Liana Rodica Florea, BUCURESTI


Mihaela Carmen Haralambie, BUCURESTI


Diana Morelli,


Paturca Florentina, București


Costina Andrici, iasi


Viorica Rarinca, Iași


Anca Simon, Bucuresti


Marina Andrei, Horezu


Ruxandra Bejinariu, Iasi


Alexandra Coznean, Bucuresti


Delia Ștefan, Bucuresti


Alexandra Lazar, Sebes


Catalina Valenciuc, Botosani


Bianca-Andreea Profir, București


Maria Nica, Popesti-Leordeni


Andra-Maria Gologan, Bucuresti


Anca Damaris Miclea, Oradea


Monica Arabagiu, Balotesti


Raluca Cheran, Ramnicu Valcea


Alina Dascalul, Bacau


Dana Bîgu, Arad


Alexandra Burlacu, Cluj Napoca


Andreea Cucerave, Bucuresti


Adelina Balasea , Slatina


Francesca David, Brasov


Adriana Lica, București


Denis Pantis-Budisteanu, București


Gabriela Denisa Florea, Bragadiru


Denisa Fechete, Hamba


Nicoleta Elena Sofei, Targu Jiu


Ioana Nedelcu, Poiana


Karolin Pettenkoffer, Vladimirescu


Cristiana Drîngu, Boroaia


Giulia Serban , Iasi


Ioana-Ștefania Valenciuc, Ilfov


Adela Bec, CLUJ-NAPOCA


Monica Mitache, Brasov


Andreea Bujor, Galați


Ana Maria Tatucu, BUCURESTI


Ana - Maria Andone, Bucuresti


Bianca Vaida, Floresti


Rebeca Lutan, Bucuresti


Maria Andrioaei, Prajesti, com. Magiresti


Activitatea mea in campanie

Trebuie sa fii participant pentru a putea posta!

Finalizare

Trebuie sa fii participant pentru a completa chestionarul de finalizare! Intra in contul tau!