Tremendous by Oriflame

/Tremendous by Oriflame

Tremendous by Oriflame

Campanie

02.09.2019 - 10.10.2019

50 participanti

50 kituri

Fii impunatoare si feminină cu noua mascara de la Oriflame!

Descopera prima mascara supradimensionata Oriflame care asigura volum extrem si rezultate fabuloase din orice unghi ai privi.

Mascara The ONE Tremendous de la Oriflame are la baza o inovatie revolutionara pentru gene mai ample, mai negre si un look ultra-feminin ce dureaza mai mult: peria supradimensionata cu peste 300 de peri din fibre absorbante functioneaza precum un burete iar cele 5 sectiuni de colectare actioneaza impreuna pentru a transfera pe gene o cantitate maxima de formula pentru un impact fabulous, cu de 6 ori mai mult volum si 24 de ore de fixare uluitoare!

#formula Marshmallow ingroasa si amplifica structura genelor 

# peria de 30 mm ajunge la fiecare geana pentru a construi un volum extrem

# contine pigmenti Chroma-black pentru un negru de o intensitate extrema

Nu uita! Foloseste in toate postarile, exceptand review-urile de pe site-ul oriflame.ro, hashtagurile campaniei #buzzoriflame #buzztremendous #betremendous

Cum poti pastra produsele la finalul campaniei de testare?

#Eşti fan al paginilor de Facebook si Instagram BUZZStore si Facebook si Instagram Oriflame

# Realizezi un numar minim de 2 postari pe profilul personal de Facebook cu tag la pagina de Facebook Oriflame si impresii din perioada de testare sub forma de text si foto:

  • O postare va prezenta o fotografie de tip selfie in care este evidentiat produsul
  • O postare va fi de tipul “flat lay” si  va promova produsul testat, alaturi de de link-ul aferent de pe oriflame.ro

# Realizezi un numar minim de 2 postari pe profilul personal de Instagram (un Insta post si un Insta story) care sa contina fotografii de tip selfie in care este evidentiat produsul cu tag la pagina Oriflame si impresii din perioada de testare

# Postezi un articol pe blogul propriu daca ai unul SAU pe un forum/ grup de pe retelele sociale cu impresiile din campania de testare.

Pe baza experientei personale, realizezi minimum un review pentru produsul testat pe site-ul www.oriflame.ro

# Completezi integral, cu informatii corecte, chestionarul de finalizare a campaniei, pana la data limita de inchidere a campaniei.

Incarci in My BUZZ raportul de activitate care sa ateste postarile efectuate in campanie, asa cum apar ele la punctele 6.3.1 – 6.3.5 din regulament, pana la data limita de inchidere a campaniei.

Regulament

SECTIUNEA 1 - ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

CAMPANIA de testare produs,  denumita in continuare CAMPANIA este organizata si desfasurata de SC BUZZSTORE SRL cu sediul social in Bucuresti, Sector 2, Str. Tuzla nr. 9-27, Bl I, apt I33, inmatriculata la

Registrul Comertului sub nr. J40/2974/15.03.2012, avand CUI RO29917150 denumit in continuare

„Organizatorul”.  Organizatorul a fost mandatat in acest sens de catre compania ORIFLAME , cu sediul in Str. George Enescu, nr. 11-11A, sector 1, București, respectiv cu sediul pentru comunicarea corespondeti in Bucuresti, Str. George Enescu, nr. 11-11A, sector 1, inregistrata la Registrul  Comertului sub nr. J40/26518/1994, CUI 6769403, reprezentata legal de Karolina Georgieva, in calitate de Administrator,  denumita in continuare “Beneficiar”.

CAMPANIA este organizata si se deruleaza cu scopul de a testa si promova produsele Beneficiarului, prin comunicarea calitatii produselor in mediul online (retele sociale, pagini web tip blog) cat si offline (discutii directe cu colegii/ prietenii).

CAMPANIA se va derula conform prevederilor prezentului Regulament oficial (denumit in continuare “Regulamentul”), fiind obligatoriu pentru toti Participantii la CAMPANIE. Participantii la CAMPANIE sunt obligati sa respecte termenii si conditiile Regulamentului potrivit celor mentionate mai jos. Prin participarea la Campanie, se prezuma cunoasterea si respectarea integrala, expresa si neechivoca a tuturor termenilor, conditiilor si prevederilor Regulamentului si acordul Participantului. Participantii se obliga sa respecte si sa se conformeze tuturor termenilor, conditiilor si prevederilor prezentului Regulament.

Regulamentul CAMPANIEI este intocmit si facut public in mod gratuit pe pagina www.buzzstore.ro, in sectiunea special dedicata CAMPANIEI. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica si/sau completa oricand Regulamentul, precum si dreptul de a suspenda si/sau inceta si/sau intrerupe si/sau prelungi oricand desfasurarea CAMPANIEI, cu conditia ca orice modificari/completari aduse prevederilor acestui Regulament sa fie supuse instiintarii prealabile a participantilor cu cel putin 24 de ore inainte de data la care orice modificare/completare la Regulament va deveni aplicabila.

SECTIUNEA 2 - DURATA CAMPANIEI

CAMPANIA va fi lansata pe data de 02.09.2019, ora 17:00 si va dura pana pe data de 30.09.2019, ora 24:00. Organizatorul isi rezerva dreptul de a prelungi perioada CAMPANIEI pe parcursul derularii acesteia, dar nu inainte de a anunta prelungirea in mod public, pe pagina de internet www.buzzstore.ro dedicata CAMPANIEI.

SECTIUNEA 3 - DREPTUL DE PARTICIPARE

CAMPANIA este deschisa participarii tuturor persoanelor fizice, in varsta de minim 18 ani (impliniti la data lansarii prezentei Campanii) care indeplinesc, cumulativ, urmatoarele conditii:

3.1. au domiciliul/ resedinta in Romania, inclusiv cetatenii straini rezidenti pe teritoriul Romaniei (care pot face dovada acestui statut, pe baza certificatului de rezidenta fiscala inregistrat la Administratia Financiara.)

3.2. sunt membri ai comunitatii BUZZStore, mai precis, s-au inscris benevol pe site-ul www.buzzstore.ro pentru a lua parte la campanii de testare gratuite organizate de SC BUZZStore SRL si accepta termenii si conditiile prezentului Regulament Oficial

3.3. completeaza corect si integral chestionarul de inscriere

3.4. profilul lor personal de consumator (varsta, resedinta, venituri, status in campul muncii, profesie, obiceiuri de consum, dar fara a se limita la acestea) are afinitate cu publicul tinta al produselor testate

3.5 Nu pot participa la Campanie urmatoarele categorii de persoane:

  • Doi sau mai multi membri ai aceleasi familii (rude de gradul I sau II), persoane ce locuiesc in aceeasi resedinta si nici rudele de gradul I si II ale Organizatorului sau Beneficiarului.
  • Angajatii companiei ORIFLAME ROMANIA si distribuitori ai acesteia;
  • Angajatii oricaror companii implicate in realizarea oricaror activitati legate de organizarea si desfasurarea CAMPANIEI.

De asemenea, rudele angajatilor mentionati mai sus (respectiv copii/parinti, frati/surori, sot/sotie) nu au dreptul de a participa la Campanie.

SECTIUNEA 4 - ELIGIBILITATE

Pentru a participa la CAMPANIE si pentru a fi desemnati parte din panelul de persoane ce vor testa produsele CAMPANIEI, Participantii trebuie sa urmeze urmatorii pasi:

4.1. sa aiba un cont activ pe site-ul www.buzzstore.ro si un cont activ pe site-urile de socializare Facebook si/sau Instagram, cu minim 500 de prieteni/ followeri. Detinerea unui blog propriu reprezinta un avantaj, dar nu este o conditie obligatorie

4.2. sa fie fani ai paginilor de Social Media  BUZZStore Romania (www.facebook.com/BUZZStoreRomania;  https://www.instagram.com/the_buzzstore_ro) si Oriflme Romania (https://www.facebook.com/oriflamero/; https://www.instagram.com/oriflameromania/)

4.3. Sa completeze cu informatii reale chestionarul de inscriere, disponibil pe microsite-ul CAMPANIEI la sectiunea INSCRIERE, alcatuit din intrebari ce privesc obiceiurile de consum ale participantilor. Atunci cand organizatorul constata existenta unei neconcordante a datelor furnizate, isi rezerva dreptul de a declara participantul neeligibil.

4.4. Dupa anuntarea prin e-mail a calitatii de participant la CAMPANIE, sa confirme acceptul de participare in 48h de la data primirii email-ului de acceptare in campanie. In cazul in care Participantul nu confirma acceptul de participare in termenul anterior mentionat, Partcipantul va pierde dreptul asupra voucher-ului, fara nicio pretentie de despagubire din partea Organizatorului, urmand sa fie contactate rezervele, in ordinea desemnarii lor.

SECTIUNEA 5 – DESFASURAREA CAMPANIEI

5.1. Perioada si conditiile de inscriere – Incepand cu data 02.09.2019 orele 17:00, Organizatorul va permite inscrierea in CAMPANIE a BUZZerilor. Inscrierile sunt deschise pana la  data mentionata in Sectiunea 2 a prezentului Regulament.

5.2. Premiile – In cadrul CAMPANIEI, Beneficiarul ofera, prin intermediul Organizatorului, 50 de seturi de testare continand un produs de machiaj Oriflame ONE Tremendous, fiecare produs avand o valoare nominala de  45 lei ( TVA inclus )  si diverse materiale promotionale si informative.  Valoarea   totala a premiilor oferite este de 2.250 lei (TVA inclus). Produsele vor fi alocate acelor participanti care, in urma analizei raspunsurilor efectuata de catre Organizator, din Chestionarul de inscriere in CAMPANIE, corespund criteriilor de selectie, asa cum sunt ele enuntate in sectiunea 5 si sectiunea 7 a prezentului regulament, iar profilul lor personal prezinta afinitate cu produsele oferite spre testare. Odata cu cei 50 de participanti selectionati pentru CAMPANIA de testare, se vor desemna si 5 rezerve ce ii vor putea inlocui pe cei ce renunta la calitatea de participant in campanie.

5.3. Modalitatea de testare– Participantii vor avea la dispozitie cca 15 zile, respectiv pana pe 27.09.2019, pentru a testa produsul si pentru a-si formula o parere avizata, pe care o vor comunica prin mediile sociale in care activeaza sau in conversatii directe catre prieteni, colegi sau familie. Cei ce indeplinesc cerintele campaniei, asa cum apar ele in sectiunea 6 a prezentului regulament, pastreaza cu titlu gratuit produsele. Organizatorul isi rezerva dreptul de a solicita returul produselor, in starea initiala, celor ce nu indeplinesc integral sau partial cerintele campaniei.

5.4. Anuntarea participantilor – se va face initial prin e-mail/sms, iar ulterior, dupa completarea formularului de confirmare a participarii si asumarii prezentului regulament, vor fi publicati pe platforma www.buzzstore.ro, in pagina dedicata CAMPANIEI, sectiunea Participanti. In termen de maxim 48h de la anuntarea prin email/sms, BUZZerii selectionati vor confirma prin completarea unui formular de confirmare dorinta de a participa in campanie. In situatia in care dupa 48h participantul selectionat nu a completat chestionarul, Organizatorul il va contacta prin SMS. Daca participantul nu poate fi contactat prin SMS sau nu confirma participarea dupa receptionarea SMS-ului, acesta isi pierde dreptul de participant in campanie, si va fi inlocuit de catre una din  rezervele selectionate, in ordinea selectionarii, de la 1 la 5, pana cand toate locurile disponibile in campanie vor fi ocupate.

5.5. Organizatorul isi rezerva dreptul de a anula orice participare la Campanie ce se efectueaza prin incalcarea prezentului Regulament.

SECTIUNEA 6 - CONDITIILE DE PARTICIPARE

Pentru a pastra cu titlu gratuit produsele oferite in cadrul campaniei de testare, participantul trebuie sa desfasoare un set minimal de activitati, conform subpunctelor de mai jos, pe perioada de derulare a CAMPANIEI, respectand codul de etica al BUZZerilor, disponibil pe https://www.buzzstore.ro/despre-noi/ sectiunea BUZZerul ideal.

6.1. sa citeasca cu atentie comunicarile prin e-mail aferente CAMPANIEI si sa accepte termenii si conditiile prezentului regulament.

6.2. sa testeze periodic pe parcursul campaniei produsele primite in testare, conform instructiunilor de pe ambalaj si sa-si formeze o parere personala despre acestea.

6.3. sa-si faca cunoscuta opinia sincera despre produsul testat in randul unui numar cat mai mare de prieteni, cunostinte si colegi fie in conversatii directe, fie pe internet (retele sociale – Facebook, Twitter, Pinterest, YouTube etc), pe blog sau pagina personala de internet dupa cum urmeaza:

6.3.1 Sa fie fan al paginilor de Facebook si Instagram BUZZStore Romania si Facebook si Instagram Oriflame Romania:

6.3.2 Sa realizeze un numar minim de 2 postari pe profilul personal de Facebook cu tag la pagina de Facebook Oriflame si impresii din perioada de testare sub forma de text si foto:

  • O postare va prezenta o fotografie de tip selfie in care este evidentiat produsul
  • O postare va promova produsul testat si va fi insotita de link-ul aferent de pe oriflame.ro (poze tip flat lay, text si link catre produsul din site)

6.3.3 Sa realizeze un numar minim de 2 postari pe profilul personal de Instagram (un Insta post si un Insta story) care sa contina fotografii de tip selfie in care este evidentiat produsul cu tag la pagina Oriflame si impresii din perioada de testare

6.3.4 Sa posteze un articol pe blogul propriu daca are unul SAU pe un forum/ grup pe retele sociale cu impresiile din campania de testare.

6.3.5 Pe baza experientei personale, sa realizeze minimum un review pentru produsul testat pe site-ul www.oriflame.ro

6.4 Sa completeze integral, cu informatii corecte, chestionarul de finalizare a campaniei, in maxim cinci zile lucratoare de la informarea pe e-mail.

6.5. Sa incarce in My BUZZ raportul de activitate care sa ateste postarile efectuate in campanie, asa cum apar ele la punctele 6.3.1 – 6.3.5 din regulament, in termen de maxim cinci zile lucratoare de la informarea pe e-mail.

6.6 Sa foloseasca in toate postarile, exceptand review-urile de pe site-ul oriflame.ro, hashtagurile campaniei #buzzoriflame #buzztremendous #betremendous

In masura in care BUZZerul participant la campanie nu indeplineste criteriile de la punctele 6.1.-6.6, Organizatorul percepe o penalitate de pana la 200 de puncte eligibile din contul BUZZerului si isi rezerva dreptul de a nu-l mai selecta pe respectivul BUZZer in campaniile viitoare.

SECTIUNEA 7 - DREPTURI SI OBLIGATII

Organizatorul isi rezerva dreptul de a elimina din CAMPANIE Participantii care nu au furnizat date corecte de contact, care nu au acordul sau incuviintarea cerute in Sectiunea 5, punctul 2 sau a celor care desfăsoara actiuni cu caracter fraudulos/ilicit în cadrul CAMPANIEI.

Orice eventuala contestatie, inclusiv privind modul de selectie a participantilor, poate fi formulata in scris de catre Participant in maxim 5 (cinci) zile lucratoare de la data anuntarii acestora si expediata prin e-mail la adresa de mail: contact@buzzstore.ro si va contine obligatoriu cel putin: i) datele de identificare ale Participantului contestatar; ii) prezentarea motivelor de fapt pe care se intemeiaza contestatia; iii) prevederile continute de prezentul regulament pe care participantul contestatar le considera incalcate. Contestatia se va solutiona in termen de maximum 5 (cinci) zile lucratoare de la primire. In cazul in care contestatorul va fi nemultumit de decizie, se va incerca rezolvarea contestatiei pe cale amiabila, iar in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.

In cadrul postarii opiniilor din cadrul acestei campanii este interzisa folosirea: limbajului abuziv sau trivial; limbajului sau imaginilor ofensatoare sau explicite sexual ori care dauneaza minorilor sau care incalca dreptul persoanei la viata privata; amenintari sau manifestari rasiste, pornografice, criminale, violente; continut ce incalca legea sau care poate incalca drepturile altor persoane; continut neadecvat paginii; promovare pentru alte servicii sau produse decat cele din Campanie. Organizatorul isi rezerva dreptul de a inlatura un astfel de continut si nu isi asuma responsabilitatea pentru el.

Pentru orice act sau fapt care poate aduce prejudicii de imagine sau marca ale Organizatorului sau ale oricaruia din partenerii sai comerciali, Organizatorul are dreptul de a se adresa autoritatilor competente si de a solicita tragerea la raspundere civila si/sau penala – dupa caz – a persoanelor vinovate precum si obligarea acestora la plata de daune interese.

SECTIUNEA 8- RESPONSABILITATE

8.1. Prin participarea la CAMPANIE, toti Participantii sunt de acord si se obliga sa respecte si sa se conformeze tuturor cerintelor si conditiilor impuse de Organizator prin prezentul Regulament Oficial, nerespectarea acestora atragand raspunderea personala si exclusiva a participantilor. Organizatorul nu are nici o obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii unor revendicari ce apar ulterior acordarii calitatii de participanti sau dupa termenul de revendicare a premiilor prevazut in prezentul Regulament Oficial.

8.2. Inscrierea la aceasta CAMPANIE valideaza consimtamantul implicit al Participantului cu privire la termenii si conditiile inscrise in acest Regulament.  Prin înscrierea la CAMPANIE, in conformitate cu  Regulamentul European nr. 679/2016, participantii sunt informati cu privire la procesarea datelor personale, iar in cazurile necesare, isi vor acorda consimtamantul.

8.3. Organizatorul CAMPANIEI nu isi asuma responsabilitatea pentru pierderile, intarzierile sau orice alte probleme la inscrierea in CAMPANIE, cauzate de furnizorul de internet sau conexiunea la internet a persoanei care doreste sa se inscrie in CAMPANIE. De asemenea, Organizatorului nu i se pot imputa intreruperile/disfunctionalitatile neanuntate ale furnizorului de internet sau blocarea accesului intern datorita aglomerarii retelelor pe perioadele de trafic intens care pot periclita inscrierea in CAMPANIE in perioada de desfasurare a CAMPANIEI.

8.4. Totodata, Organizatorul nu raspunde pentru niciun fel de daune directe sau indirecte cauzate Participantilor, in cazul in care acestia primesc mesaje scrise pe telefonul mobil prin care se pretinde castigarea unor anumite sume de bani sau premii ca urmare a participarii la aceasta CAMPANIE sau orice alta campanie organizata de Organizator si care nu au fost transmise de catre Organizator conform prezentului Regulament. In acest sens, oricaror persoane care intentioneaza sa participe la CAMPANIE sau participa la CAMPANIE, li se pune in vedere ca, in situatia castigarii unui premiu in cadrul acestei CAMPANII, informarea initiala referitoare la castigarea premiilor se va face prin publicarea pe pagina de Facebook sau contul de Instagram a Organizatorului a listei Participantilor castigatori, urmand ca o confirmare a obtinerii premiului sa se faca telefonic, dupa transmiterea informatiilor de catre Participantul castigator, pe email, Organizatorului.

8.5. Organizatorul/Beneficiarul nu va fi raspunzator pentru niciunul dintre prejudiciile ce ar putea fi suferite de catre participant in legatura cu produsele testate, indiferent de natura acestor prejudicii, cu exceptia situatiilor expres prevazute de lege si care ar institui o astfel de raspundere.

8.6. Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere si nu poate fi facut responsabil cu privire la calitatea si natura produselor oferite spre testare sau a continutului materialelor informative/ promotionale expediate. Organizatorul nu isi asuma nicio responsabilitate privind pierderile, deteriorarea sau livrarea cu intarziere a coletelor.

8.7. Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de frauda sau de tentativa de frauda a acestei Campanii, a sistemului folosit, precum si in cazul oricarui abuz sau orice alte fapte sau tentative care ar putea afecta imaginea Organizatorului.

8.8. Dupa data limita de inscriere pe site, Organizatorul nu este responsabil pentru inscrierile in Campanie efectuate prin intermediul formularului electronic de inscriere pe website.

SECTIUNEA 9- PROTECTIA DATELOR PERSONALE

9.1. In conformitate cu legislatia protectiei datelor cu caracter personal si a Regulamentului nr. 679/2016 in special, prelucrarea datelor cu caracter personal de catre organizator in scop de reclama, marketing, imagini foto, imagini video, inregistrari audio, text si publicitate este insotita de o informare prealabila a participantilor si se va efectua pe baza legala si/sau de consimtamant, in scopuri exprese si pe perioade determinate de timp. Refuzul unui Participant de a i se procesa datele personale in scopul CAMPANIEI de catre Organizator indreptateste Organizatorul sa refuze inscrierea acestuia in CAMPANIE.

9.2. Organizatorul se obliga de asemenea sa respecte prevederile Regulamentului nr. 679/2016, privind protectia datelor personale. Ca atare, Organizatorul se angajeaza sa pastreze confidentialitatea datelor personale ale participantilor la prezenta CAMPANIE si sa le utilizeze conform prezentului Regulament Oficial si legislatiei in vigoare. Participantii la CAMPANIE, in calitate de persoane vizate, au, conform Regulamentului nr. 679/2016, urmatoarele drepturi: dreptul la informare , dreptul de acces la date , dreptul de interventie asupra datelor (dreptul de opozitie, dreptul la portabilitate, dreptul de a se adresa Autoritatii Nationale de Supraveghere a Datelor cu Caracter Personal). Totodata, la solicitarea Participantilor, Organizatorul se obliga sa dea curs acestora in conditiile legii.

SECTIUNEA 10- DREPTUL DE PROPRIETATE

Prin semnarea acordului, Participantii selectati sunt de acord ca fotografiile, filmuletele si textele postate in cadrul CAMPANIEI sa fie utilizate de catre Organizator sau Beneficiar in campaniile publicitare ulterioare ale acestuia in mediul online (web site, site-uri socializare), dar fara a se limita la acesta fara niciun cost suplimentar pentru Organizator sau Beneficiar. Pentru campanii ulterioare, altele decat prezenta, participantilor li se va solicita acordul in mod expres si neechivoc, avand o durata determinata. Participantii selectati declara pe propria lor raspundere, cunoscand sanctiunile prevazute de legea penala privind falsul in declaratii, ca sunt autorii fotografiilor, filmuletelor, textelor postate in cadrul acestei campanii si ca nici unul dintre aceste materiale nu incalca dreptul de autor si/sau orice alt drept conex al vreunui tert.

Fotografiile postate de catre Participanti trebuie sa respecte conditiile de mai jos:

  • sa nu includa continut licentios, imoral sau antisocial;
  • sa nu contina detalii defaimatoare, cuvinte sau simboluri care sunt jignitoare in general sau in mod direct pentru persoane de o anumita rasa, etnie, religie, orientare sexuala sau grup socio-economic;
  • sa nu contina amenintari catre nicio terta persoana, loc, afacere sau grup, sa nu lezeze intimitatea, dreptul la viata privata si/sau alte drepturi ale niciunei terte persoane, firme sau entitate si sa nu incalce in niciun alt mod legislatia si reglementarile aplicabile.
  • sa nu contina referiri sau imagini cu privire la marci inregistrate sau neinregistrare; in cazul in care Organizatorul doreste sa afiseze un video care contine referiri sau imagini cu privire la marci inregistrate sau neinregistrate, acesta isi rezerva dreptul de a publica si de a sterge sau inlocui respectivele referiri/imagini;
  • sa nu contina aluzii/referiri directe sau indirecte la marci de tigarete sau alcool;
  • sa nu contina aluzii/referiri directe sau indirecte la persoane minore;
  • sa respecte tematica CAMPANIEI asa cum este descrisa pe site;
  • sa fie original si sa nu contina elemente obscene, jignitoare sau antisociale, iar activitatea desfasurata/sportul practicat in cadrul videoului nu trebuie sa puna in pericol in niciun fel sanatatea copilului sau a participantului;
  • sa fie realist, fara texte, logo-uri sau orice alte materiale care implica drepturi de autor sau care nu apartin participantului;
SECTIUNEA 11– TAXE SI IMPOZITE

Acolo unde este cazul, Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina si sa vireze impozitul datorat pentru produsele acordate cu titlu gratuit in cadrul CAMPANIEI de testare, in conformitate cu legislatia in vigoare privind impozitul pe venit.

SECTIUNEA 12 - INCETAREA CAMPANIEI

Prezenta CAMPANIE poate inceta inainte de data de 30.09.2019 (data de final a CAMPANIEI) in cazul producerii unui eveniment ce constituie forta majora, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a continua prezenta CAMPANIE.

SECTIUNEA 13 – LITIGII

Eventualele litigii aparute intre Organizator si participantii la prezenta CAMPANIE se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.

Inscriere

Ne pare rau, dar perioada de inscriere pentru aceasta campanie s-a terminat!
Pentru a fi printre primii la curent cu noile campanii iti sugeram sa ne urmaresti pe Facebook si Instagram.


Participanti:

Admin BUZZStore, Sectorul 1


Silvia Togan, Bucuresti


,


Andreea Enache, Bucuresti


Brigitta Dozsa, Cluj-Napoca


Izabella Peter, Meresti


Melisa Dobre, Timisoara


,


Anca Stefan, PITESTI


Ana Rebeli, Timisoara


,


,


Madalina Tomuleasa, Motru


Paula Hossu, Baia Mare


,


Raluca Nicoleta Toader, Slobozia Botesti


simona roxana Huidiu, Bucuresti


Adela Ene, CONSTANTA


Catalina Gabriela Cojocari-Gogu, Magurele


,


Ana-Maria Galateanu, Focsani


,


Corina Birladeanu, Bucuresti


Emilia Micu, Bucuresti


Corina Aldea, Husi


Georgiana Amarie, Ipotesti


,


,


RODICA MIHAELA PASERE, BRASOV


,


Mariana Bucur, Vasilati


Carla Rachitan, TIMISOARA


geanina balta, PECICA


Delia Beatrice Arcana, Iasi


Andreea Mihai, IASI


Corina Alexandra Sireș, Brasov


,


sinziana andreea suseanu, CAMPULUNG MUSCEL


,


,


,


Eva Cimpoeru, Craiova


Ramona Andreea Lazar, BUCURESTI


Cezara Podocea, OLTENITA


Diana Popescu, Iasi


Adelina Maria Cirja, Roman


Irina Madalina Iordache, Ploiesti


Gratiela Ion, Caracal


Cristina Pavel, Bucuresti


,


Raluca Simona Baicoana, HUNEDOARA


liliana gradinaru, Craiova


Bianca Tataru, PITESTI


Activitatea mea in campanie

Trebuie sa fii participant pentru a putea posta!

Finalizare

Trebuie sa fii participant pentru a completa chestionarul de finalizare! Intra in contul tau!

Aboneaza-te acum!

Fii printre primii care afla noutati despre campanii, BUZZBox si BUZZAcademy.