Stalinskaya Music

/Stalinskaya Music

Stalinskaya Music

Campanie

31.07.2025 - 29.08.2025

200 participanti

200 kituri

Imaginează-ți o zi călduroasă de vară, tu și prietenii tăi relaxați într-un vibe chill, cu muzica în fundal și un gust fresh în mână. Mixul potrivit dintre STALINSKAYA® Vodka și aromele răcoritoare de Aloe Vera și Zmeură este combinația fresh și ușoară care merge perfect cu distracția verii. Un gust juicy, vibrant, care completează vibe-ul tău relaxat.

Cu un gust subtil, proaspăt, ușor de băut și răcoritor, Stalinskaya Music îți aduce două arome perfecte servite rece pentru o experiență completă, ideale pentru:

  • Picnicuri, ieșiri în aer liber sau zile de plajă
  • Sesiuni de relaxare cu prietenii
  • Pauze răcoritoare între dansuri la petreceri de vară

Stalinskaya Music Aloe Vera este un mix revigorant și ușor de băut pe bază de vodcă și un gust delicat de aloe vera, completat de o efervescență subtilă care o face răcoritoare și plăcută. Este băutura care nu copleșește, dar care aduce o stare de bine instant.

Vrei ceva care să-ți aprindă pe loc vibe-ul de petrecere? Stalinskaya Music Zmeură este răspunsul. Cu un gust intens de zmeură și un balans perfect cu vodcă, această băutură vine cu un touch carbogazos care îți oferă acel boost de energie și good mood.

Ideale pentru petreceri cu gașca, apusuri pe terasă sau serile în care totul începe cu un toast, fiecare sticlă este porția ta de vară ambalată în aromă și vibe.

Este băutura care se asortează cu playlistul tău preferat și cu momentele în care simți că e timpul să „dai volumul mai tare”. Răcește, servește și împărtășește experiența cu prietenii!

KIT-UL TĂU DE TESTARE conține:

  • 2 x Stalinskaya Music Aloe Vera, ( 275ml, 4% alcool )
  • 2 x Stalinskaya Music Zmeură, ( 275ml , 4% alcool )

PĂREREA TA CONTEAZĂ PENTRU NOI!

Pentru a beneficia de produsele oferite spre testare și a putea participa și la viitoare campanii, implicarea ta este esențială! Exprimă-ți în mod creativ părerile de testare în mediul online și finalizează cu succes campania.

POSTĂRI ÎN SOCIAL MEDIA

Testează noile arome Stalinskaya Music din kit și împărtășește cu noi experiența ta în postări creative, astfel:

  • 2 x stories în care îți anunți urmăritorii că urmează să testezi noile arome Stalinskaya Music și le vei spune care este aroma preferată, făcând și un sondaj astfel încât să afli și preferata lor.
  • 1 x reel în feed cu share pe TikTok/Facebook prin care arăți modul în care savurezi băutura și îți exprimi părerea sinceră și autentică despre aceasta. Incluzi opinii personale, sincere despre produs într-un material video în care să apară vizibil și pe o perioadă de lungă durată imaginea Stalinskaya Music.

!!! IMPORTANT: Fiind vorba de alcool, este obligatoriu ca în toate materialele create să fie inclusă mențiunea legală de mai jos:

Produsele Stalinskaya Music nu sunt destinate persoanelor sub 18 ani.

Consumă Stalinskaya Music responsabil. www.consuma-responsabil.ro

Mențiune legală: Video-urile/postările vor conține produsele integrate firesc în poveste. În materialele realizate nu vor exista alte mărci sau referiri de orice natură la alte produse existente pe piața locală și internațională. Atenție! În cazul în care îți dorești să implici întreaga familie în aceste postări, te rugăm ca cei mici să apară în materiale doar însoțiți de un adult.

NU UITA!

Postările de mai sus trebuie să conțină hashtag-urile campaniei: #BUZZ_StalinskayaMusic #StalinskayaMusic #VodkaMix #TasteTheMusic #GoodVibes și etichetarea paginilor BUZZStore și Stalinskaya Music în postările din feed.

ALTE ACTIVITĂȚI

  • Rămâi la curent cu noutățile campaniei, devenind fan al paginilor de Instagram, TikTok și Facebook BUZZStore România și Stalinskaya Music.

FINALIZEZI CAMPANIA

  • Încarci în My BUZZ raportul de activitate care să ateste postările efectuate în campanie, așa cum apar ele la punctele 6.3.1 – 6.3.4. din regulament. Link-urile postărilor pot fi încărcate în MyBUZZ pe toată perioada campaniei;
  • La finalul campaniei, completezi integral cu informații corecte chestionarul de satisfacție pe care îl vei găsi în secțiunea Finalizare. Acesta va fi disponibil după cca două săptămâni de la începerea perioadei de testare și trebuie completat până la finalul perioadei de testare anunțată pe site sau prin newsletter.

Regulament

I. ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI:
1.1. Campania de marketing participativ („Campania”) este organizata si desfasurata de catre Societatea PRODAL 94 S.R.L., cu sediul social în județul Ilfov, Comuna Cernica, str. Drumul Între Tarlale, nr. 1, cod unic de înregistrare 6646141, număr de ordine în registrul comerțului J2002000881230J23/881/2002, atribut fiscal RO, capital social 1.000.000,00 lei, cont bancar RO25RNCB0082044175040001, deschis la BCR, Sucursala Victoriei, reprezentată legal prin dom-nul Gogorita Mariuss, în calitate de Administrator Unic (,,Organizatorul”), detinatorul marcii Stalinskaya Music
1.2. Campania se va desfasura prin intermediul Societatii BUZZSTORE SRL cu sediul social in Mun. Bucuresti, Sector 2, Str. Tuzla, nr. 9-27, Bl I, apt I33, cod unic de înregistrare 29917150, număr de ordine în registrul comerțului J2012002974405, atribut fiscal RO, , reprezentată legal prin Adelina Pasat, în calitate de Administrator, in calitate de Agentie imputernicita, desfasurand activitati ce implica implementarea, gestionarea si integrarea canalelor Campaniei („Agentia”).
1.3. Campania este organizata si se deruleaza cu scopul de promova marcile si produsele Beneficiarului in randul participantilor si al prietenilor acestora, atat prin comunicarea beneficiilor produselor in mediul online (retele sociale, pagini web tip blog), cat si offline (discutii directe cu colegii/ prietenii).
1.4. Campania se va derula conform prevederilor prezentului Regulament oficial („Regulamentul”), fiind obligatoriu pentru toti Participantii la campanie.
1.5. Participantii la Campanie sunt obligati sa respecte termenii si conditiile Regulamentului potrivit celor mentionate mai jos.
1.6. Regulamentul este intocmit si facut public in mod gratuit pe pagina www.buzzstore.ro, in sectiunea special dedicata Campaniei.
1.7. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica sau schimba Regulamentul, urmand ca astfel de modificari sa intre in vigoare numai dupa anuntarea in prealabil a acestora catre participantii implicati in Campanie.

II. DURATA CAMPANIEI:
2.1. Campania este organizata si se desfasoara in Romania in perioada 31.07.2025 – 29.08.2025 („Perioada Campaniei”). Organizatorul isi rezerva dreptul de a prelungi perioada Campaniei pe parcursul derularii acesteia, dar nu inainte de a anunta prelungirea in mod public, pe pagina de internet www.buzzstore.ro dedicata Campaniei.
2.2. Dupa data incetarii Campaniei, Organizatorul nu mai are nici o responsabilitate si nu isi mai asuma nici o obligatie in legatura cu nicio circumstanta care ar putea eventual conduce la concluzia modificarii Campaniei sau prelungirii Campaniei.

III. DREPTUL DE PARTICIPARE:
3.1. Campania este deschisa participarii tuturor persoanelor fizice, femei, in varsta de minimum 18 ani (impliniti la data lansarii prezentei Campanii) care indeplinesc, cumulativ, urmatoarele conditii („Participantii”):
(a) au domiciliul/ resedinta in Romania, inclusiv cetatenii straini rezidenti pe teritoriul Romaniei (care pot face dovada acestui statut, pe baza certificatului de rezidenta fiscala inregistrat la Administratia Financiara);
(b) sunt membri ai comunitatii BUZZStore, mai precis, s-au inscris benevol pe site-ul www.buzzstore.ro pentru a lua parte la campanii de testare gratuite organizate de SC BUZZStore SRL si accepta termenii si conditiile prezentului Regulament Oficial;
(c) completeaza corect si integral chestionarul de inscriere;
(d) profilul lor personal de consumator (varsta, resedinta, venituri, status in campul muncii, profesie, obiceiuri de consum, dar fara a se limita la acestea) are afinitate cu publicul tinta al produselor testate precum si a activitatii desfasurate in mediul online sau in campaniile anterioare derulate de BUZZStore.
3.2. Nu pot participa la Campanie urmatoarele categorii de persoane:
(a) Angajati ai Organizatorului, precum si ai societatilor afiliate Organizatorului
(b) Angajati ai distribuitorilor Organizatorului;
(c) Angajati ai Agentiei sau angajati ai oricaror alte societati/entitati implicate in activitati legate de organizarea si desfasurarea Campaniei;
(d) Angajatii oricaror companii implicate in realizarea oricaror activitati legate de organizarea si desfasurarea Campaniei;
(e) Rudele de gradul I si II (respectiv copii/parinti, frati/surori, sot/sotie) si/sau sotul/sotia angajatilor mentionati la punctele (a) – (d) de mai sus;
(f) Doi sau mai multi membri ai aceleasi familii (rude de gradul I sau II), persoane ce locuiesc in aceeasi locuinta.

IV. ELIGIBILITATE:
4.1. Pentru a participa la Campanie si pentru a fi desemnati parte din panelul de persoane ce vor testa acasa produsele Campaniei, Participantii trebuie sa parcurga urmatorii pasi:
(a) sa aiba un cont activ pe site-ul www.buzzstore.ro si un cont activ pe retelele sociale Facebook, Instagram si TikTok, cu minim 500 de prieteni/ followeri. Detinerea unui blog propriu de beauty / sanatate reprezinta un avantaj, dar nu este o conditie obligatorie;

(b)sa fie fani ai paginii de Facebook BUZZStore (facebook.com/BUZZStoreRomania), ai conturilor de Instagram BUZZStore (www.instagram.com/buzzstore_ro), TikTok BUZZStore (https://www.tiktok.com/@buzzstore_ro), dar si ai paginii/conturilor Stalinskaya Music https://www.instagram.com/stalinskayamusic/, https://www.facebook.com/stalinskayamusic, https://www.tiktok.com/@stalinskaya.music;

(c) Sa completeze cu informatii reale chestionarul de inscriere, disponibil pe pagina campaniei la sectiunea INSCRIERE, alcatuit din intrebari ce privesc obiceiurile de consum ale Participantilor.
(d) Dupa anuntarea prin e-mail a calitatii de participant la Campanie, sa confirme acceptul de participare si adresa unde doreste sa primeasca coletul (daca este diferita de cea cu care este inscris in baza de date a Organizatorului, in 48h de la data primirii email-ului de acceptare in campanie). Neconfirmarea in timp util poate duce la pierderea calitatii de participant.
(e) Sa receptioneze coletul cu produsele oferite spre testare de la reprezentantul Organizatorului (firma de curierat).

V. DESFASURAREA CAMPANIEI:
5.1. Perioada si conditiile de inscriere – Incepand cu data de 31.07.2025, orele 12.00, Organizatorul va permite inscrierea in Campanie a BUZZerilor. Inscrierile sunt deschise pana la completarea cu persoane eligibile (Participanti) a tuturor locurilor disponibile.
5.2. Kit-ul de testare si locuri disponibilie – In cadrul Campaniei Organizatorul ofera spre testare Participantilor, prin intermediul Agentiei, 200 de seturi de produse („Produse Participante”), fiecare kit de testare fiind format din: 2 x Stalinskaya Music Aloe Vera 4% alcool, 275ml si 2 x Stalinskaya Music Zmeura 4% alcool, 275ml. Odata cu cei 200 de Participanti selectati pentru campania de testare, se vor desemna si 20 Rezerve ce ii vor putea inlocui Participantii care renunta la calitatea de participant in Campanie.
5.3. Modalitatea de testare si posibilitatea pastrarii la final a produselor – Participantii vor avea la dispozitie circa 10 de zile calendaristice pentru testarea Produselor Participante si pentru a-si formula o parere de utilizare avizata, pe care o vor comunica prin mediile sociale in care activeaza sau in conversatii directe catre prieteni, colegi sau familie. Cei ce indeplinesc cerintele Campaniei, asa cum apar ele in sectiunea 6 a Regulamentului, pastreaza cu titlu gratuit Produsele Participante. Organizatorul isi rezerva dreptul de a solicita returul Produselor Participante, in starea initiala, celor ce nu indeplinesc integral sau partial cerintele Campaniei.
5.4. Anuntarea Participantilor – se va face initial prin e-mail/sms, iar ulterior, dupa completarea formularului de confirmare a participarii si asumarii Regulamentului, vor fi publicati pe platforma www.buzzstore.ro, in pagina dedicata Campaniei, sectiunea Participanti. In termen de maxim 48h de la anuntarea prin e-mail/sms BUZZerii selectionati vor confirma prin completarea unui formular de confirmare dorinta de a participa la Campanie. In situatia in care dupa 48h Participantul selectionat nu a completat chestionarul, Organizatorul il va contacta prin SMS. Daca Participantul nu poate fi contactat prin SMS, acesta isi pierde dreptul de participant la Campanie, si va fi inlocuit de catre una din rezervele selectionate, in ordinea selectionarii, de la 1 la 10, pana cand toate locurile disponibile in campanie vor fi ocupate.

VI. CONDITIILE DE PARTICIPARE SI PASTRARE GRATUITA A PRODUSELOR TESTATE:
6.1. Pentru a pastra cu titlu gratuit Produsele Participante oferite in cadrul Campaniei, Participantul trebuie sa desfasoare un set minimal de activitati, conform subpunctelor de mai jos, pe perioada de derulare a Campaniei, respectand codul de etica al BUZZerilor, disponibil pe https://www.buzzstore.ro/despre-noi/ sectiunea BUZZerul ideal:
(a) sa citeasca cu atentie materialele informative primite in colet si comunicarile prin e-mail aferente Campaniei;
(b) sa testeze periodic pe parcursul Campaniei Produsele Participante primite in testare conform instructiunilor Organizatorului si sa-si formeze o parere personala despre acestea;
(c) sa-si faca cunoscuta opinia sincera despre Produsele Participante testate in randul unui numar cat mai mare de prieteni, cunostinte si colegi fie in conversatii directe, fie pe internet (retele sociale – Instagram TikTok, Facebook, YouTube etc.), pe blog sau pagina personala de internet dupa cum urmeaza;
– sa fie fani ai paginilor de Facebook, Instagram si TikTok BUZZStore si Facebook, Instagram Stalinskaya Music.
– sa realizeze un numar minim de 1 reel pe Instagram si 2 story-uri (poveste vizuala) pe Instagram, cu etichetarea paginilor BUZZStore si Stalinskaya Music, alaturi de impresii din perioada de testare insotite de fotografii si/sau video in care sa apara intr-un context natural produsele testate. Atenție! În cazul în care se dorește implicarea întreagii familii în aceste postări, minorii vor apărea în materiale doar însoțiți de un adult.
(d) sa foloseasca in toate postarile hashtag-urile campaniei #BUZZ_StalinskayaMusic #StalinskayaMusic #VodkaMix #TasteTheMusic #GoodVibes, alături de etichetarea paginilor @buzzstore_ro si @stalinskayamusic.
!!! IMPORTANT: Fiind vorba de alcool, este obligatoriu ca în toate materialele create să fie inclusă mențiunea legală de mai jos:
Produsele Stalinskaya Music nu sunt destinate persoanelor sub 18 ani.
Consumă Stalinskaya Music responsabil. www.consuma-responsabil.ro
(e) sa incarce in My BUZZ raportul de activitate care sa ateste postarile efectuate de Participant in Campanie, asa cum apar ele la punctele 6.1. lit. (a) – (d) din Regulament. Link-urile postarilor pot fi incarcate in MyBuzz pe toata perioada Campaniei, acestea fiind dovada contributiilor Participantului.
(f) sa completeze integral, la finalul Campaniei, cu informatii corecte si sincere, chestionarul de satisfactie (prezent in tab-ul Finalizare), acesta fiind disponibil dupa perioada de testare. Chestionarul de satisfactie va putea fi completat in maxim cinci zile lucratoare de la data primirii emailului de informare ce atesta publicarea acestuia pe pagina Campaniei.
(g) in masura in care BUZZerul Participant la Campanie nu indeplineste criteriile de la punctele punctele 6.1. lit. (a) – (f), Organizatorul este indreptatit sa solicite Participantului returnarea Produselor Participante primite, in starea initiala. De asemenea, Agentia percepe o penalitate de pana la 200 de puncte eligibile din contul BUZZerului si isi rezerva dreptul de a nu-l mai selecta pe respectivul BUZZer in campaniile viitoare.

VII. PRODUSE ACORDATE SPRE TESTARE:
7.1. In cadrul Campaniei, Organizatorul ofera Participantilor spre testare, prin intermediul Agentiei, 200 de kit-uri de testare cu produse Stalinskaya Music.
7.2. Valoarea medie totala a Produselor oferite spre testare este de 40 lei per kit, TVA inclus.

VIII. DREPTURI SI OBLIGATII:
8.1. Organizatorul isi rezerva dreptul de a elimina din Campanie Participantii care nu au furnizat date corecte de contact, care nu au acordul sau incuviintarea cerute in Sectiunea 5, punctul 4 sau a celor care desfăsoara actiuni cu caracter fraudulos/ilicit în cadrul Campaniei.
8.2. Orice eventuala contestatie, inclusiv privind modul de selectie a Participantilor sau Castigatorilor, poate fi formulata in scris de catre Participant in maxim 5 (cinci) zile lucratoare de la data anuntarii acestora si expediata prin e-mail la adresa de mail: contact@buzzstore.ro si va contine obligatoriu cel putin: i) datele de identificare ale Participantului contestatar; ii) prezentarea motivelor de fapt pe care se intemeiaza contestatia; iii) prevederile continute de prezentul regulament pe care participantul contestatar le considera incalcate.
8.3. Contestatia se va solutiona in termen de maximum 5 (cinci) zile lucratoare de la primire. In cazul in care contestatorul va fi nemultumit de decizie se va incerca rezolvarea contestatiei pe cale amiabila, iar in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti de judecata material competente de la sediul Organizatorului.
8.4. In cadrul postarii opiniilor din cadrul acestei campanii este interzisa folosirea: limbajului abuziv sau trivial; limbajului sau imaginilor ofensatoare sau explicite sexual ori care dauneaza minorilor sau care incalca dreptul persoanei la viata privata; amenintari sau manifestari rasiste, pornografice, criminale, violente; continut ce incalca legea sau care poate incalca drepturile altor persoane; continut neadecvat paginii; promovare pentru alte servicii sau produse decat cele din Campanie.
8.5. Organizatorul isi rezerva dreptul de a inlatura un astfel de continut si nu isi asuma responsabilitatea pentru el. Pentru orice act sau fapt care poate aduce prejudicii de imagine sau marca ale Organizatorului sau ale oricaruia din partenerii sai comerciali, Organizatorul are dreptul de a se adresa autoritatilor competente si de a solicita tragerea la raspundere civila si/sau penala –dupa caz a persoanelor vinovate precum si obligarea acestora la plata de daune interese.

IX. RESPONSABILITATE:
9.1. Prin participarea la Campanie, toti Participantii si eventualii Castigatori sunt de acord si se obliga sa respecte si sa se conformeze tuturor cerintelor si conditiilor impuse de Organizator prin Regulament, nerespectarea acestora atragand raspunderea personala si exclusiva a participantilor si a eventualilor castigatori. Organizatorul nu are nici o obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii unor revendicari necastigatoare ce apar ulterior acordarii efective a premiilor sau dupa termenul de revendicare a Premiilor prevazut in Regulament.
9.2. Inscrierea in Campanie valideaza consimtamantul implicit al Participantului cu privire la termenii si conditiile inscrise in acest Regulament. De asemenea, prin înscrierea in Campanie, dar fara a le fi prejudiciate drepturile prevazute de Legea 677/ 2001, respectiv dreptul la informare (art.12), dreptul de acces la date (art.13), dreptul de interventie asupra datelor (art.14) si dreptul de opozitie (art. 15), Participanţii sunt de acord ca datele lor de contact sa fie comunicate Organizatorului de catre Agentie in scopul expedierii de marteriale de comunicare in campaniile marcii Stalinskaya Music. Prezentului paragraf se completeaza cu cele ale sectiunii 10. PROTECTIA DATELOR PERSONALE de mai jos.
9.3. Organizatorul Campaniei nu isi asuma responsabilitatea pentru pierderile, intarzierile sau orice alte probleme la inscrierea in Campanie cauzate de furnizorul de internet sau conexiunea la internet a persoanei care doreste sa se inscrie in Campanie. De asemenea, Organizatorului nu i se pot imputa intreruperile/disfunctionalitatile neanuntate ale furnizorului de internet sau blocarea accesului intern datorita aglomerarii retelelor pe perioadele de trafic intens care pot periclita inscrierea in Campanie in perioada de desfasurare a Campaniei.
9.4. Totodata, Organizatorul nu raspunde pentru niciun fel de daune directe sau indirecte cauzate Participantilor, in cazul in care acestia primesc mesaje scrise pe telefonul mobil prin care se pretinde castigarea unor anumite sume de bani sau premii ca urmare a participarii la acesta Campanie sau orice alta campanie organizata de catre Organizator si care nu au fost transmise de catre Organizator conform prezentului Regulament. In acest sens, oricaror persoane care intentioneaza sa participe la Campanie sau participa la Campanie, li se pune in vedere ca, in situatia castigarii unui premiu in cadrul Campaniei, informarea initiala referitoare la castigarea premiilor se va face prin publicarea pe www.buzzstore.ro a Participantilor castigatori, urmand ca o confirmare a obtinerii premiului sa se faca telefonic, dupa transmiterea informatiilor de catre Participantul castigator, pe email, Organizatorului.
9.5. Organizatorul/Agentia nu va fi raspunzator pentru niciunul dintre prejudiciile ce ar putea fi suferite de catre Participant in legatura cu produsele testate, indiferent de natura acestor prejudicii cu exceptia situatiilor expres prevazute de lege si care ar institui o astfel de raspundere.
9.6. Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere si nu poate fi facut responsabil cu privire la calitatea si natura Produselor Participante oferite spre testare sau a continutului materialelor informative/ promotionale expediate. Organizatorul nu isi asuma nicio responsabilitate privind pierderile, deteriorarea sau livrarea cu intarziere a coletelor.
9.7. Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de frauda sau de tentativa de frauda a acestei Campanii, a sistemului folosit, precum si in cazul oricarui abuz sau orice alte fapte sau tentative care ar putea afecta imaginea Organizatorului.
9.8. Dupa data limita de inscriere pe site, Organizatorul nu este responsabil pentru inscrierile in Campanie efectuate prin intermediul formularului electronic de inscriere pe website.

X. PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL:
10.1. La data 25.05.2018 a devenit aplicabil Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (denumit in continuare „Regulamentul general privind protecția datelor” sau „Regulamentul”). In cadrul operatiunilor de prelucrare a datelor cu caracter personal, Organizatorul se obliga sa aplice masurile tehnice si organizatorice adecvate pentru protejarea datelor cu caracter personal impotriva distrugerii accidentale sau ilegale, pierderii, modificarii, dezvaluirii sau accesului neautorizat, in special daca prelucrarea respectiva comporta transmisii de date in cadrul unei retele, precum si impotriva oricarei alte forme de prelucrare ilegala.
10.2. In cadrul acestei campanii, BUZZStore, in calitate de Imputernicit al Organizatorului, va colecta urmatoarele date cu caracter personal:
(a) Nume, prenume, adresa postala, adresa de email, numar de telefon – in vederea expedierii coletelor de testare
(b) Adresa conturilor de pe retelele sociale – in vederea stabilirii calitatii de bun comunicator pentru selectarea in campanie
(c) Obiceiuri de consum – in vederea stabilirii compatibilitatii cu produsele testate si selectarea in campanie.
10.3. Prelucrarea datelor cu caracter personal de catre Agentie in scop de reclama, marketing si publicitate este inregistrata in Registrul de Evidenţă a Prelucrărilor de Date cu Caracter Personal gestionat de Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) cu numarul 26652.
10.4. Prin participarea la Campanie, PARTICIPANTII isi dau in mod expres consimtamantul ca datele furnizate (inclusiv imagini foto, video, text) sa fie folosite de Organizator si Agentie in scopul Campaniei pe o durata maxima de 1 an de zile de la data finalizarii campaniei. Refuzul unui Participant de a i se procesa datele personale in scopul Campaniei de catre Organizator/ Agentie indreptateste Organizatorul sa refuze inscrierea acestuia in Campanie.
10.5. Organizatorul se obliga de asemenea sa respecte prevederile Regulamentului in vigoare privind protectia datelor personale stocate. Ca atare, Organizatorul se angajeaza sa pastreze confidentialitatea datelor personale ale participantilor/ castigatorilor la prezenta Campanie si sa le utilizeze conform prezentului Regulament Oficial si legislatiei in vigoare.
10.6. Tuturor Participantilor la Campanie le sunt garantate drepturile in conformitate cu dispozitiile Regulamentului privind protectia datelor cu caracter personal nr. 679/2016, dupa cum urmeaza:
(a) dreptul de acces, in baza caruia Participantii pot solicita, gratuit, confirmarea daca se prelucreaza sau nu date cu caracter personal care vi privesc. De asemenea, Participantii pot solicita o copie a datelor pe care le prelucreaza Organizatorul. Cererile trebuie sa includa informatii relevante pentru a putea identifica participantii in baza de date.
(b) dreptul la rectificare, pe care Participantii il pot exercita, prin formularea unei cereri prin care pot solicita sa modificarea informatiilor pe care Organizatorul le are deja despre Participanti. Participantii pot formula o astfel de cerere atunci cand observa ca datele acestora sunt incomplete sau inexacte;
(c) dreptul la restrictionarea prelucrarii, care poate fi exercitat atunci cand se contesta exactitatea datelor, se considera ca prelucrarea este ilegala sau se opune stergerii datelor. Urmare a exercitarii acestui drept, Organizatorul va putea in continuare sa stocheze datele, efectuarea altor operatiuni de prelucrare fiind posibila doar cu consimtamantul participanților, cu exceptia cazurilor expres prevazute de lege;
(d) dreptul la portabilitate, pe care il pot exercita doar pentru cazurile in care prelucrarea are ca temei consimtamantul participantului sau contractul si doar daca datele sunt prelucrate prin mijloace automatizate. Daca sunt indeplinite conditiile, aceștia pot transmite o cerere de portare a datelor catre operatorul pe care si-l doresc;
(e) dreptul de a se opune prelucrarii datelor in scop de marketing. Participanti pot sa isi exercite acest drept in orice moment, iar Organizatorul ii va garanta ca datele sale nu vor mai fi prelucrate in acest scop. Cu toate acestea, exista posibilitatea ca pentru inregistrarea si solutionarea cererii sa fie necesar un interval de timp rezonabil (48 ore) in care este posibil sa mai primiti informari de marketing;
(f) dreptul la stergere, in baza caruia Organizatorul are obligatia sa stearga datele personale pe care le prelucreaza despre participant. Acest drept nu este unul absolut, avand aplicabilitate doar in anumite situatii expres prevazute de lege. Atunci cand se formuleaza o cerere de stergere, Participantii sunt rugati sa aiba in vedere ca stergerea datelor poate fi un proces complex.
10.7. In cazul in care Participantii nu sunt multumiti de modul in care le-au fost solutionate cererile, se pot adresa oricand Autoritatii de supraveghere care are sediul pe B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod postal 010336, Bucuresti, Romania, la numerele de telefon: +40.318.059.211 sau +40.318.059.212.
10.8. Participantii la Campanie isi pot exercita oricand drepturile de mai sus, in scris, la adresa de email office@stalinskaya.com sau printr-o cerere scrisa depusa la sediul Organizatorului. In cererea formulata, sunt rugati sa precizeze adresa unde doresc sa le fie comunicate informatiile (posta electronica, sau printr-un serviciu de corespondenta care sa asigure ca predarea li se va face numai personal). Pentru solutionarea eficienta a cererilor Participantilor acestia sunt rugati sa descrie detaliat contextul in care au furnizat Organizatorului datele cu caracter personal.
10.9. Prin Regulament Organizatorul se obliga sa respecte prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date, stocand date pe durata Campaniei si pe un termen diferentiat in functie de Participantii castigatori sau necastigatori de 12 luni, 5/10 ani de la incetarea acesteia, in calitate de operator de date.

XI. DREPTUL DE PROPRIETATE:
11.1. Prin confirmarea participarii la Campanie, Participantii selectati sunt de acord ca fotografiile, inregistrarile video si textele postate in cadrul Campaniei sa fie utilizate de catre Organizator sau Agentie in campaniile publicitare ulterioare ale acestuia in mediul online (web site, site-uri socializare), dar fara a se limita la acesta fara niciun cost suplimentar pentru Organizator sau Beneficiar.
11.2. Pentru campanii ulterioare, altele decat prezenta, Participantilor li se va solicita acordul in mod expres si neechivoc, avand o durata determinata. Participantii selectati declara pe propria raspundere, cunoscand sanctiunile prevazute de legea penala privind falsul in declaratii, ca sunt autorii fotografiilor, inregistrarile video, textelor postate in cadrul acestei campanii si ca nici unul dintre aceste materiale nu incalca dreptul de autor si/sau orice alt drept conex al vreunui tert.
11.3. Fotografiile postate de catre Participanti trebuie sa respecte conditiile de mai jos:
(a) sa nu includa continut licentios, imoral sau antisocial;
(b) sa nu contina detalii defaimatoare, cuvinte sau simboluri care sunt jignitoare in general sau in mod direct pentru persoane de o anumita rasa, etnie, religie, orientare sexuala sau grup socio-economic;
(c) sa nu contina amenintari catre nicio terta persoana, loc, afacere sau grup, sa nu lezeze intimitatea, dreptul la viata privata si/sau alte drepturi ale niciunei terte persoane, firme sau entitate si sa nu incalce in niciun alt mod legislatia si reglementarile aplicabile.
(d) sa nu contina referiri sau imagini cu privire la marci inregistrate sau neinregistrate; in cazul in care Organizatorul doreste sa afiseze un video care contine referiri sau imagini cu privire la marci inregistrate sau neinregistrate, acesta isi rezerva dreptul de a publica si de a sterge sau inlocui respectivele referiri/imagini;
(e) sa nu contina aluzii/referiri directe sau indirecte la marci de tigarete sau alcool;
(f) sa nu contina aluzii/referiri directe sau indirecte la persoane minore;
(g) sa respecte tematica Campaniei asa cum este descrisa pe site;
(h) sa fie original si sa nu contina elemente obscene, jignitoare sau antisociale, iar activitatea desfasurat nu trebuie sa puna in pericol in niciun fel sanatatea copilului sau a participantului;
(i) sa fie realist, fara texte, logo-uri sau orice alte materiale care implica drepturi de autor sau care nu apartin participantului;
(j) să includă mențiunea: Produsele Stalinskaya Music nu sunt destinate persoanelor sub 18 ani. Consumă Stalinskaya Music responsabil. www.consuma-responsabil.ro

XII. TAXE SI IMPOZITE:
12.1. Organizatorul, prin intermediul Agentiei, se obliga sa calculeze, sa retina, sa declare si sa vireze impozitul datorat pentru veniturile constand in Premiile acordate Castigatorilor in conformitate cu prevederile art. 108-110 din Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. Impozitul datorat va fi suportat de către Organizator, pe cheltuiala acestuia.
12.2. Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu premiile, sunt in sarcina exclusiva a Castigatorului.
12.3. In cazul Premiilor acordate unui singur Castigator a căror valoare cumulată depășește suma de 600 de lei, acesta are obligatia de a pune la dispoziția Organizatorului/Agentiei datele necesare in vederea indeplinirii obligației legale prevazuta de Ordinul ANAF nr. 48/11.01.2019.

XIII. FORȚA MAJORĂ:
13.1. Pentru scopul acestui Regulament, forța majoră înseamnă orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevăzut de către Organizator, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de voința sa și a cărui apariție pune pe acesta din urmă în imposibilitatea de a-și îndeplini obligațiile asumate prin Regulament.
13.2. Dacă o situație de forță majoră împiedică sau întârzie total sau parțial executarea Regulamentului și continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de răspunderea privind îndeplinirea obligațiilor sale pentru perioada în care această îndeplinire va fi împiedicată sau întârziată, conform art. 1351 Cod Civil Organizatorul, dacă invocă forța majoră, este obligat să comunice Participanților la Campanie existența acesteia în termen de 5 zile lucrătoare de la apariția cazului de forță majoră.
13.3. În înțelesul prezentului Regulament constituie cazuri de forță majoră următoarele evenimente cu titlu exemplificativ, dar fara a se limita la:
(a) furtul sau distrugerea Produselor Participante în caz de incendiu;
(b) avarierea sistemului informatic de stocare a datelor și acordare a Produselor Participante;
(c) tentative de fraudă ale mecanismului Campaniei prin mijloace electronice sau alte mijloace;
(d) orice reglementare care poate apărea ulterior intrării în vigoare a Regulamentului și care poate interzice sau modifica termenii acestuia;
(e) situații care împiedică furnizorii de servicii să livreze în siguranță Produselor Participante către Participanti.
13.4. Enumerarea din secțiunea 13.3 nu este limitativă fiind utilizată numai în scop exemplificativ.

XIV. DIVERSE:
14.1. Regulamentul este guvernat de legislaţia romana. Orice litigii decurgand din sau in legatura cu Campania vor fi solutionate pe cale amiabila. Daca nu este posibila rezolvarea litigiilor pe cale amiabila partile implicate in litigiu vor inainta litigiul spre solutionare instantelor de judecata material competente de la sediul Organizatorului.

Inscriere

Pentru a completa formularul de inscriere trebuie sa fii autentificat in contul tau!

Participanti:

Aceasta campanie nu are participanti !

Activitatea mea in campanie

Trebuie sa fii participant pentru a putea posta!