Lovela Baby

/Lovela Baby

Lovela Baby

Campanie

13.09.2021 - 26.10.2021

200 participanti

200 kituri

Descopera produsele Lovela Baby, detergent si balsam pentru pielea delicata a bebelusilor si a nou-nascutilor!

Alegerile pe care le faci, de la alimentatie pana la atentia la detaliile carora poate nu le dai o foarte mare importanta, influenteaza viitorul copilului tau! Stiai ca predispozitia la alergii si la dermatita atopica poate fi influentata de produsele folosite la curatarea hainutelor purtate zi de zi? In fond, la varste fragede, detergentul de rufe provoaca frecvent iritatii si alergii la nivelul pielii. Astfel, tot mai multe mamici cauta solutii eficiente pentru spalarea acestora, dar care sa fie blande cu pielea sensibila a bebelusilor. In acest sens au luat nastere produsele Lovela Baby, fara enzime, coloranti artificiali, alergeni sau inalbitori, fiind o optiune sigura ce poate fi utilizata din prima zi de viata.

Petele provocate de bebelusi sunt diferite de cele uzuale, fiind necesara o actiune in profunzime a detergentului. Cu un miros placut, natural, Lovela Baby indeparteaza petele si clateste impecabil, avand in acelasi timp o formula hipoalergenica, testata dermatologic, fiind recomandat de Societatea Romana de Pediatrie.

Testeaza in cadrul noii campanii BUZZStore perechea de succes pentru ingrijirea hainutelor copilului tau:

  • Detergentul lichid Lovela Baby, special conceput pentru nevoile tale de curatare
  • Balsamul de rufe Lovela Baby pentru haine mai moi la atingere, mai usor de calcat si pentru un parfum proaspat

 

 

Parerea ta conteaza pentru noi!

Pentru a beneficia de produsele oferite spre testare si a putea participa si la viitoare campanii, implicarea ta este esentiala! Exprima-ti in mod creativ parerile de testare in mediul online, dupa cum urmeaza:

REALIZEZI POSTARI IN SOCIAL MEDIA

# Testeaza Lovela Baby din kit-ul tau de testare si impartaseste cu noi experienta ta, in postari creative: doua stories pe Instagram si Facebook si alte doua postari pe Instagram si Facebook.

Postarile de mai sus trebuie sa contina hashtagurile campaniei – #BUZZLOVELABABY, #LOVELABABY, etichetarea paginilor BUZZStore Romania si Lovela Romania si sa puna in evidenta produsele testate, fara a contine alte marci in imagine. Vei include impresii din perioada de testare insotite de fotografii si/sau video expresive in care cele doua produse sa apara intr-un context natural. Atentie: cu toate ca este un detergent destinat hainelor bebelusilor, acesta nu trebuie lasat la indemana copiilor. Astfel, contactul direct al copilului cu produsul trebuie impiedicat, atat in cadrul postarilor create, cat si in viata de zi cu zi.

ALTE ACTIVITATI ONLINE

# Publici un articol pe blogul propriu, daca ai unul SAU pe un forum/ grup de parenting sau despre cresterea copiilor de pe retelele sociale in care activezi (nu pe grupuri de BUZZeri) SAU un filmulet pe YouTube cu impresiile din campania de testare

# Realizezi o recenzie pe unul din site-urile altex.ro, megaimage.ro si auchan.ro impreuna cu impresiile tale din perioada de testare

# Ramai la curent cu noutatile campaniei, devenind fan al paginilor de Facebook si Instagram BUZZStore, si Facebook si Instagram Lovela Romania.

FINALIZEZI CAMPANIA

# Incarci in MyBUZZ raportul de activitate care sa ateste postarile efectuate in campanie, asa cum apar ele la punctele 6.3.1 – 6.3.4. din regulament. Link-urile postarilor pot fi incarcate in MyBUZZ pe toata perioada campaniei;

# La finalul campaniei, completezi integral cu informatii corecte chestionarul de satisfactie pe care il vei gasi in sectiunea Finalizare. Acesta va fi disponibil dupa cca doua saptamani de la inceperea perioadei de testare si trebuie completat pana la finalul perioadei de testare anuntata pe site sau prin newsletter.

Regulament

SECTIUNEA 1 - ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

Campania de marketing participativ, denumita in continuare CAMPANIA este organizata si desfasurata de SC BUZZStore SRL cu sediul social in Bucuresti, Sector 2, Str. Tuzla nr. 9-27, Bl I, apt I33, inmatriculata la Registrul Comertului sub nr. J40/2974/15.03.2012, avand CUI RO29917150 denumit in continuare „Organizatorul”. Organizatorul a fost mandatat in acest sens de catre RB (HYGIENE HOME) ROMANIA S.R.L., denumit in continuare “Beneficiar”.

 

Campania este organizata si se deruleaza cu scopul de a promova marcile si produsele Beneficiarului in randul participantilor si al prietenilor acestora, atat prin comunicarea beneficiilor produselor in mediul online (retele sociale, pagini web tip blog), cat si offline (discutii directe cu colegii/ prietenii).

CAMPANIA se va derula conform prevederilor prezentului Regulament oficial (denumit in continuare “Regulamentul”), fiind obligatoriu pentru toti Participantii la CAMPANIE. Participantii la CAMPANIE sunt obligati sa respecte termenii si conditiile Regulamentului potrivit celor mentionate mai jos.

Regulamentul CAMPANIEI este intocmit si facut public in mod gratuit pe pagina www.buzzstore.ro, in sectiunea special dedicata CAMPANIEI. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica sau schimba prezentul regulament oficial, urmand ca astfel de modificari sa intre in vigoare numai dupa anuntarea in prealabil a acestora catre participantii implicati in campanie.

SECTIUNEA 2 - DURATA CAMPANIEI

CAMPANIA va fi lansata pe data de 13.09.2021 si va dura pana pe data de 21.10.2021.  Organizatorul isi rezerva dreptul de a prelungi perioada CAMPANIEI pe parcursul derularii acesteia, dar nu inainte de a anunta prelungirea in mod public, pe pagina de internet www.buzzstore.ro dedicata CAMPANIEI.

SECTIUNEA 3 - DREPTUL DE PARTICIPARE

CAMPANIA este deschisa participarii tuturor persoanelor fizice, femei, in varsta de minimum 18 ani (impliniti la data lansarii prezentei Campanii) care indeplinesc, cumulativ, urmatoarele conditii:
3.1. au domiciliul/ resedinta in Romania, inclusiv cetatenii straini rezidenti pe teritoriul Romaniei (care pot face dovada acestui statut, pe baza certificatului de rezidenta fiscala inregistrat la Administratia Financiara.)
3.2. sunt membri ai comunitatii BUZZStore, mai precis, s-au inscris benevol pe site-ul www.buzzstore.ro pentru a lua parte la campanii de testare gratuite organizate de SC BUZZStore SRL si accepta termenii si conditiile prezentului Regulament Oficial

3.3. completeaza corect si integral chestionarul de inscriere

3.4. profilul lor personal de consumator (varsta, resedinta, venituri, status in campul muncii, profesie, obiceiuri de consum, dar fara a se limita la acestea) are afinitate cu publicul tinta al produselor testate precum si a activitatii desfasurate in mediul online sau in campaniile anterioare derulate de BUZZStore.

3.5. nu au drept de participare la campanie doi sau mai multi membri ai aceleasi familii (rude de gradul I sau II), persoane ce locuiesc in aceeasi resedinta si nici rudele de gradul I si II ale Organizatorului sau Beneficiarului.

SECTIUNEA 4 – ELIGIBILITATE

Pentru a participa la CAMPANIE si pentru a fi desemnati parte din panelul de persoane ce vor testa acasa produsele CAMPANIEI, Participantii trebuie sa parcurga urmatorii pasi:

4.1. sa aiba un cont activ pe site-ul www.buzzstore.ro si un cont activ pe retelele sociale Facebook si Instagram, cu minim 250 de prieteni/ followeri. Detinerea unui blog propriu de cooking/nutritie reprezinta un avantaj, dar nu este o conditie obligatorie.

4.2. sa fie fani ai paginii de Facebook BUZZStore (www.facebook.com/BUZZStoreRomania), ai contului de Instagram BUZZStore (https://www.instagram.com/the_buzzstore_ro) si ai paginilor de Facebook Lovela Romania (https://www.facebook.com/lovelaromania) si Instagram (https://www.instagram.com/lovela.romania/).

4.3. Sa completeze cu informatii reale chestionarul de inscriere, disponibil pe pagina campaniei la sectiunea INSCRIERE, alcatuit din intrebari ce privesc obiceiurile de consum ale participantilor.
4.4. Dupa anuntarea prin e-mail a calitatii de participant la CAMPANIE, sa confirme acceptul de participare si adresa unde doreste sa primeasca coletul (daca este diferita de cea cu care este inscris in baza de date a Organizatorului, in 48h de la data primirii email-ului de acceptare in campanie). Neconfirmarea in timp util poate duce la pierderea calitatii de participant.

4.5. Sa receptioneze coletul cu produsele oferite spre testare de la reprezentantul Organizatorului (firma de curierat).

SECTIUNEA 5 – DESFASURAREA CAMPANIEI

5.1. Perioada si conditiile de inscriere – Incepand cu data de 13.09.2021, orele 16.00, Organizatorul va permite inscrierea in CAMPANIE a BUZZerilor. Inscrierile sunt deschise BUZZerilor ce indeplinesc conditiile de participare, respectiv sunt parintii unor copii ce se incadreaza in categoria de varsta careia i se adreseaza produsele oferite spre testare, pana la completarea cu persoane eligibile (Participanti) a tuturor locurilor disponibile.

5.2. Pachetul de testare si locuri disponibilie – In cadrul CAMPANIEI sunt 200 de locuri, respectiv 200 de pachete de testare formate din cate un detergent Lovela Baby, un balsam, 6 mostre, un obiect promotional si diferite materiale informative. Odata cu cei 200 de participanti selectati pentru campania de testare, se vor desemna si 10 rezerve ce ii vor putea inlocui pe cei ce renunta la calitatea de participant in campanie.

5.3. Modalitatea de testare si posibilitatea pastrarii la final a produselor – Participantii vor avea la dispozitie circa 20 de zile pentru testarea produselor si pentru a-si formula o parere de utilizare avizata, pe care o vor comunica prin mediile sociale in care activeaza sau in conversatii directe catre prieteni, colegi sau familie. Cei ce indeplinesc cerintele campaniei, asa cum apar ele in sectiunea 6 a prezentului regulament, pastreaza cu titlu gratuit produsele. Organizatorul isi rezerva dreptul de a solicita returul produselor, in starea initiala, celor ce nu indeplinesc integral sau partial cerintele campaniei.

5.4. Anuntarea participantilor – se va face initial prin e-mail/sms, iar ulterior, dupa completarea formularului de confirmare a participarii si asumarii prezentului regulament, vor fi publicati pe platforma www.buzzstore.ro, in pagina dedicata campaniei, sectiunea Participanti. In termen de maxim 48h de la anuntarea prin email/sms BUZZerii selectionati vor confirma prin completarea unui formular de confirmare dorinta de a participa in campanie. In situatia in care dupa 48h participantul selectionat nu a completat chestionarul, Organizatorul il va contacta prin SMS. Daca participantul nu poate fi contactat prin SMS, acesta isi pierde dreptul de participant in campanie, si va fi inlocuit de catre una din rezervele selectionate, in ordinea selectionarii, de la 1 la 10, pana cand toate locurile disponibile in campanie vor fi ocupate.

SECTIUNEA 6 - CONDITIILE DE PASTRARE GRATUITA A PRODUSELOR TESTATE

Pentru a pastra cu titlu gratuit produsele oferite in cadrul campaniei de testare, participantul trebuie sa desfasoare un set minimal de activitati, conform subpunctelor de mai jos, pe perioada de derulare a campaniei, respectand codul de etica al BUZZerilor, disponibil pe https://www.buzzstore.ro/despre-noi/ sectiunea BUZZerul ideal.

6.1. sa citeasca cu atentie materialele informative primite in colet si comunicarile prin e-mail aferente campaniei

6.2. sa testeze periodic pe parcursul campaniei produsele primite in testare conform instructiunilor producatorului si sa-si formeze o parere personala despre acestea.

6.3. sa-si faca cunoscuta opinia sincera despre produsele testate in randul unui numar cat mai mare de prieteni, cunostinte si colegi fie in conversatii directe, fie pe internet (retele sociale – Facebook, Instagram, Pinterest, YouTube etc.), pe blog sau pagina personala de internet dupa cum urmeaza:

6.3.1 Sa fie fani ai paginilor de Facebook si Instagram BUZZStore si Facebook si Instagram Lovela Romania;

6.3.2 Sa realizeze un numar minim de 2 postari tip story (poveste vizuala) si 2 postari de profil pe retelele sociale in care activeaza (Facebook si/sau Instagram), cu etichetarea paginilor BUZZStore si Lovela Romania si impresii din perioada de testare insotite de fotografii si/sau video in care sa apara intr-un context natural produsele testate.

6.3.3 Sa realizeze o recenzie pentru produsele testate pe unul din site-urile carrefour.ro, megaimage.ro şi cora.ro (doar sub formă de text, fără imagini, fără hashtag).

6.3.4 Sa posteze un articol pe blogul propriu, daca au unul, SAU pe un forum / grup de parenting in care activeaza pe retelele sociale, cu impresii din perioada de testare SAU un video pe Youtube in care sa prezinte produsul

6.3.5 Sa foloseasca in toate postarile hashtagul campaniei #buzzlovelababy, #lovelababy si #buzzstore

6.4. Sa incarce in My BUZZ raportul de activitate care sa ateste postarile efectuate de participant in campanie, asa cum apar ele la punctele 6.3.1 – 6.3.5 din prezentul regulament. Link-urile postarilor pot fi incarcate in MyBuzz pe toata perioada campaniei, acestea fiind dovada contributiilor participantului.

6.5. Sa completeze integral, la finalul campaniei, cu informatii corecte si sincere, chestionarul de satisfactie (prezent in tab-ul Finalizare), acesta fiind disponibil dupa perioada de testare. Chestionarul de satisfactie va putea fi completat in maxim cinci zile lucratoare de la data primirii emailului de informare ce atesta publicarea acestuia pe pagina campaniei.

6.6. In masura in care BUZZerul participant la campanie nu indeplineste criteriile de la punctele 6.1.-6.5, Organizatorul este indreptatit sa solicite participantului returnarea produselor primite, in starea initiala. De asemenea, Organizatorul percepe o penalitate de pana la 200 de puncte eligibile din contul BUZZerului si isi rezerva dreptul de a nu-l mai selecta pe respectivul BUZZer in campaniile viitoare.

SECTIUNEA 7 – PRODUSE ACORDATE SPRE TESTARE

7.1. In cadrul campaniei, Beneficiarul ofera spre testare, prin intermediul Organizatorului, 200 de kit-uri de testare Lovela Baby si diverse materiale promotionale si informative. Valoarea medie totala a produselor oferite spre testare este de 103 RON, TVA inclus.

7.2. In cadrul campaniei vor exista doua tipuri de activari tip concurs:

7.2.1. Activarea destinata intregii comunitati BUZZStore va fi desfasurata pe Facebook si Instagram, in perioada 06.10.2021 – 14.10.2021. Pentru ca inscrierea sa fie considerata valida, participantul trebuie sa indeplineasca urmatoarele criterii: sa lase un comentariu la postarea / postarile de concurs in care sa mentioneze cum a fost prima zi alaturi de copilul lor, sa eticheteze corect doua mamici, parte din targetul Lovela Baby, si sa urmareasca paginile de Facebook si/sau Instagram BUZZStore si Lovela Romania. Neindeplinerea oricarui aspect mentionat anterior invalideaza statutul de participant in cadrul concursului. Premiile constau in 6 kit-uri Lovela Baby, cu o valoare unica de 103 RON, TVA inclus. Desemnarea castigatorilor celor 6 premii se va face prin tragere la sorti inregistrata, utilizand un program computerizat specializat de extragere aleatorie, in data de 15.10.2021, urmand ca premiile sa fie expediate prin curierat rapid.

7.2.2. Activarea destinata participantilor din cadrul campaniei va avea loc la finalul acesteia, in perioada 18.10.2021 – 20.10.2021. Sunt eligibili pentru inscriere toti participantii ce au indeplinit toate cerintele specificate in Regulamentul curent, sectiunea 6, si in pagina campaniei (www.buzzstore.ro/campanii/lovela-baby/). Astfel, concurentii trebuie sa realizeze intreaga activitate specifica prezentei Campanii, sa fie validati la finalul acesteia ca fiind eligibili pentru inscrierea in concurs, sa acceseze Formularul de Concurs pus la dispozitie de catre Organizator prin intermediul unui e-mail, sa incarce un link catre o postare din cadrul Campaniei in respectivul chestionar si sa se asigure ca informatiile completate sunt date corecte si valide. Premiul acordat in cadrul acestei activari este un aspirator vertical Bosch Unlimited 8, cu acumulator interschimbabil, iar valoarea sa de piata este 2.310 RON, TVA inclus. Premiul va fi acordat prin prin tragere la sorti inregistrata, utilizand un program computerizat specializat de extragere aleatorie, iar numele castigatorului va fi facut public prin intermediul unui newsletter de informare adresat tuturor Concurentilor dupa validarea finala a acestuia. Alte date privind Mijlocul de Comunicare (adresa de mail / numarul de telefon / ID-ul din site-ul BUZZStore) nu vor fi publicate.  Potentialul castigator va avea la dispozitie doua zile lucratoare pentru revendicarea premiului, fiind contactat de doua ori dupa validare; daca acest termen este depasit, Organizatorul isi rezerva dreptul de a-l inlocui cu una din rezerve, desemnata in ordinea extragerii, fara nicio despagubire ulterioara.

SECTIUNEA 8 - DREPTURI SI OBLIGATII

Organizatorul isi rezerva dreptul de a elimina din CAMPANIE Participantii care nu au furnizat date corecte de contact, care nu au acordul sau incuviintarea cerute in Sectiunea 5, punctul 4 sau a celor care desfăsoara actiuni cu caracter fraudulos/ilicit în cadrul CAMPANIEI. Orice eventuala contestatie, inclusiv privind modul de selectie a participantilor sau castigatorilor, poate fi formulata in scris de catre Participant in maxim 5 (cinci) zile lucratoare de la data anuntarii acestora si expediata prin e-mail la adresa de mail: contact@buzzstore.ro si va contine obligatoriu cel putin: i) datele de identificare ale Participantului contestatar; ii) prezentarea motivelor de fapt pe care se intemeiaza contestatia; iii) prevederile continute de prezentul regulament pe care participantul contestatar le considera incalcate. Contestatia se va solutiona in termen de maximum 5 (cinci) zile lucratoare de la primire. In cazul in care contestatorul va fi nemultumit de decizie se va incerca rezolvarea contestatiei pe cale amiabila, iar in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente. In cadrul postarii opiniilor din cadrul acestei campanii este interzisa folosirea: limbajului abuziv sau trivial; limbajului sau imaginilor ofensatoare sau explicite sexual ori care dauneaza minorilor sau care incalca dreptul persoanei la viata privata; amenintari sau manifestari rasiste, pornografice, criminale, violente; continut ce incalca legea sau care poate incalca drepturile altor persoane; continut neadecvat paginii; promovare pentru alte servicii sau produse decat cele din Campanie. Organizatorul isi rezerva dreptul de a inlatura un astfel de continut si nu isi asuma responsabilitatea pentru el. Pentru orice act sau fapt care poate aduce prejudicii de imagine sau marca ale Organizatorului sau ale oricaruia din partenerii sai comerciali, Organizatorul are dreptul de a se adresa autoritatilor competente si de a solicita tragerea la raspundere civila si/sau penala –dupa caz a persoanelor vinovate precum si obligarea acestora la plata de daune interese.

SECTIUNEA 9 – RESPONSABILITATE

9.1. Prin participarea la CAMPANIE, toti Participantii si eventualii castigatori sunt de acord si se obliga sa respecte si sa se conformeze tuturor cerintelor si conditiilor impuse de Organizator prin prezentul Regulament Oficial, nerespectarea acestora atragand raspunderea personala si exclusiva a participantilor si a eventualilor castigatori. Organizatorul nu are nici o obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii unor revendicari necastigatoare ce apar ulterior acordarii efective a premiilor sau dupa termenul de revendicare a premiilor prevazut in prezentul Regulament Oficial.

9.2. Inscrierea la aceasta CAMPANIE valideaza consimtamantul implicit al Participantului cu privire la termenii si conditiile inscrise in acest Regulament. De asemenea, prin înscrierea la CAMPANIE, dar fara a le fi prejudiciate drepturile prevazute de Legea 677/ 2001, respectiv dreptul la informare (art.12), dreptul de acces la date (art.13), dreptul de interventie asupra datelor (art.14) si dreptul de opozitie (art. 15), participanţii sunt de acord ca datele lor de contact sa fie comunicate de catre Organizator Beneficiarului in scopul expedierii de marteriale de comunicare in campaniile marcii Lovela Baby. Prezentului paragraf se completeaza cu cele ale sectiunii 10. PROTECTIA DATELOR PERSONALE de mai jos.

9.3. Organizatorul CAMPANIEI nu isi asuma responsabilitatea pentru pierderile, intarzierile sau orice alte probleme la inscrierea in CAMPANIE cauzate de furnizorul de internet sau conexiunea la internet a persoanei care doreste sa se inscrie in CAMPANIE. De asemenea, Organizatorului nu i se pot imputa intreruperile/disfunctionalitatile neanuntate ale furnizorului de internet sau blocarea accesului intern datorita aglomerarii retelelor pe perioadele de trafic intens care pot periclita inscrierea in CAMPANIE in perioada de desfasurare a CAMPANIEI.

9.4. Totodata, Organizatorul nu raspunde pentru niciun fel de daune directe sau indirecte cauzate Participantilor, in cazul in care acestia primesc mesaje scrise pe telefonul mobil prin care se pretinde castigarea unor anumite sume de bani sau premii ca urmare a participarii la acesta CAMPANIE sau orice alta campanile organizata de Organizator si care nu au fost transmise de catre Organizator conform prezentului Regulament. In acest sens, oricaror persoane care intentioneaza sa participe la CAMPANIE sau participa la CAMPANIE, li se pune in vedere ca, in situatia castigarii unui premiu in cadrul acestei CAMPANII, informarea initiala referitoare la castigarea premiilor se va face prin publicarea pe www.buzzstore.ro a Participantilor castigatori, urmand ca o confirmare a obtinerii premiului sa se faca telefonic, dupa transmiterea informatiilor de catre Participantul castigator, pe email, Organizatorului.

9.5. Organizatorul/Beneficiarul nu va fi raspunzator pentru niciunul dintre prejudiciile ce ar putea fi suferite de catre participant in legatura cu produsele testate, indiferent de natura acestor prejudicii cu exceptia situatiilor expres prevazute de lege si care ar institui o astfel de raspundere.

9.6. Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere si nu poate fi facut responsabil cu privire la calitatea si natura produselor oferite spre testare sau a continutului materialelor informative/ promotionale expediate. Organizatorul nu isi asuma nicio responsabilitate privind pierderile, deteriorarea sau livrarea cu intarziere a coletelor.

9.7. Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de frauda sau de tentativa de frauda a acestei Campanii, a sistemului folosit, precum si in cazul oricarui abuz sau orice alte fapte sau tentative care ar putea afecta imaginea Organizatorului.

9.8. Dupa data limita de inscriere pe site, Organizatorul nu este responsabil pentru inscrierile in Campanie efectuate prin intermediul formularului electronic de inscriere pe website.

SECTIUNEA 10 - PROTECTIA DATELOR PERSONALE

La data 25.05.2018 a devenit aplicabil Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice  în ceea  ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (denumit in continuare „Regulamentul general privind protecția datelor” sau „Regulamentul”). In cadrul operatiunilor de prelucrare a datelor cu caracter personal, Organizatorul se obliga sa aplice masurile tehnice si organizatorice adecvate pentru protejarea datelor cu caracter personal impotriva distrugerii accidentale sau ilegale, pierderii, modificarii, dezvaluirii sau accesului neautorizat, in special daca prelucrarea respectiva comporta transmisii de date in cadrul unei retele, precum si impotriva oricarei alte forme de prelucrare ilegala.

In cadrul acestei campanii, BUZZStore va colecta urmatoarele date cu caracter personal:

  • Nume, prenume, adresa postala, adresa de email, numar de telefon – in vederea expedierii coletelor de testare
  • Adresa conturilor de pe retelele sociale – in vederea stabilirii calitatii de bun comunicator pentru selectarea in campanie
  • Obiceiuri de consum – in vederea stabilirii compatibilitatii cu produsele testate si selectarea in campanie.

Prelucrarea datelor cu caracter personal de catre organizator in scop de reclama, marketing si publicitate este inregistrata in Registrul de Evidenţă a Prelucrărilor de Date cu Caracter Personal gestionat de Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) cu numarul 26652.

Prin participarea la CAMPANIE, participantii isi dau in mod expres consimtamantul ca datele furnizate (inclusiv imagini foto, video, text) sa fie folosite de Organizator in scopul Campaniei pe o durata maxima de 1 an de zile de la data finalizarii campaniei. Refuzul unui Participant de a i se procesa datele personale in scopul Campaniei de catre Organizator indreptateste Organizatorul sa refuze inscrierea acestuia in CAMPANIE.

Organizatorul se obliga de asemenea sa respecte prevederile Regulamentului in vigoare privind protectia datelor personale stocate. Ca atare, Organizatorul se angajeaza sa pastreze confidentialitatea datelor personale ale participantilor/ castigatorilor la prezenta CAMPANIE si sa le utilizeze conform prezentului Regulament Oficial si legislatiei in vigoare. Participantii la CAMPANIE, in calitate de persoane vizate, au, conform Regulamentului (UE) 2016/679, urmatoarele drepturi: dreptul la informare (art.13), dreptul de acces la date (art.15), dreptul de interventie asupra datelor (art.14), dreptul la rectificare si stergere (art. 16 si 17) si dreptul de opozitie (art. 21). Totodata, la cererea scrisa a Participantilor, datata si semnata, expediata pe adresa Organizatorului, acesta se obliga: (a) sa confirme solicitantului daca prelucreaza sau nu date cu caracter personal ale acestuia, in mod gratuit; (b) sa rectifice, actualizeze, stearga etc., date a caror prelucrare nu este conforma cu dispozitiile Regulamentului (UE) 2016/679; si/sau (c) sa inceteze prelucrarea datelor cu caracter personal ale solicitantului.

Organizatorul va ramane operatorul datelor personale mentionate mai sus. In scopul testarii produselor, Beneficiarul primeste doar raportul final al campaniei de la Organizator, ce va contine in general date agregate, insa poate contine si date personale ale persoanelor care au testat produsele, ce vor fi limitate la scopul testarii (nume, nickname-ul de pe reteaua de social media, opinii si observatii legate de produsele Lovela, fotografii de pe retelele de social media), in baza contractului relevant de schimb de informatii incheiat intre Organizator si Beneficiar.

SECTIUNEA 11- DREPTUL DE PROPRIETATE

Prin confirmarea participarii la CAMPANIE, participantii selectati sunt de acord ca fotografiile, filmuletele si textele postate in cadrul campaniei sa fie utilizate de catre Organizator sau Beneficiar in campaniile publicitare ulterioare ale acestuia in mediul online (web site, site-uri socializare), dar fara a se limita la acesta fara niciun cost suplimentar pentru Organizator sau Beneficiar. Pentru campanii ulterioare, altele decat prezenta, participantilor li se va solicita acordul in mod expres si neechivoc, avand o durata determinata. Participantii selectati declara pe propria lor raspundere, cunoscand sanctiunile prevazute de legea penala privind falsul in declaratii, ca sunt autorii fotografiilor, filmuletelor, textelor postate in cadrul acestei campanii si ca nici unul dintre aceste materiale nu incalca dreptul de autor si/sau orice alt drept conex al vreunui tert.

SECTIUNEA 12 – TAXE SI IMPOZITE

Acolo unde este cazul, Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina si sa vireze impozitul datorat pentru produsele acordate cu titlu gratuit in cadrul campaniei de testare, in conformitate cu legislatia in vigoare privind impozitul pe venit.

SECTIUNEA 13 - INCETAREA CAMPANIEI

Prezenta CAMPANIE poate inceta inainte de data de 21.10.2021 (data de final a CAMPANIEI) in cazul producerii unui eveniment ce constituie forta majora, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a continua prezenta CAMPANIE.

SECTIUNEA 14 – LITIGII

Eventualele litigii aparute intre Organizator si participantii la prezenta CAMPANIE se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.

Inscriere

Ne pare rau, dar perioada de inscriere pentru aceasta campanie s-a terminat!
Pentru a fi printre primii la curent cu noile campanii iti sugeram sa ne urmaresti pe Facebook si Instagram.


Participanti:

Admin BUZZStore, Sectorul 1


,


Ioana Claudia Darie, Floresti


Alina Stan, Bucuresti


Viorela Dobrin, RAMNICU VALCEA


Andreea Oprea, BUCURESTI


Camelia Costin, SATU MARE


Adina Pricope, Costi


Mehedinta Patrisia, Baraganul


Adina Ioana Trifan, Brezoi


Liliana Mardaru, suraia,vrancea


Iulia Muller, Satu Mare


Ana-Maria Costache, Bucuresti


Ioana Dan, Titu


Ioana Baciu, Oradea


Andrada Radut, Campulung


Delia Trasca, Beregsau Mare


Mirel-Gabriel Mihai,


Claudia Mihaela Irina Preda, Filipestii de Padure


Loredana Ilie, Bucuresti


Ruxandra Florea , București


Florina Valentina Ganea, Bucuresti


Alina Alkhatib, Bucuresti


EMANUELA DIANA LEMNARU, BUCURESTI


Adelina Cretanu, Iasi


Diana Maria Dascalu, IASI


Florina Andreea Murarasu , Câmpuri


Oana Bonu, BUCURESTI


Delia Cristina Romocea, Baia Mare


Cristina Gavrilă, FOCSANI


Ramona Butoi, Popesti Leordeni


Madalina Sumandea, Bucuresti


Iuliana Cioană, Timișoara


AnaMaria Brumar, Cobadin


Silvia Tanasof, Constanța


Roxana Lungu, Brasov


Catalina Damian, Manastirea Doamnei


Stefana Szanto, Târgu mures


Angela Vasilache, IASI


Anamaria Dragu, Bucuresti


Roxana Tituleac, Iasi


Madalina Gheorghe, Bucuresti


Mihaela Cioraneanu, BUCURESTI


Alexandra Marina Tinca, Bucuresti


Paul Gabriel Tinca, Bucuresti


Andreea Calman-Cioc , Brașov


Alexandra Caraciuc, Frasin


Georgeana Aciobanitei, Iași


Ioana Birsan, Iasi


Elena Voicu, ALEXANDRIA


Ramona Sutoi, Magurele


Florina Harabagiu, Sânpetru


Cristina Pandea, Cluj-Napoca


Larisa Croitoriu , Sfântul Ilie


Mihaela Miron, Comuna Bordusani


Andreea Ciocotea , Bucuresti


Emanuela Nenu, comuna Berceni


Roxana Ralea, Făgăraș


Elena Mihaela Barbu, CRAIOVA


Elena Laura Cenusa, Piatra Neamt


Ioana Ishikawa Constantin, BUCURESTI


Andreea Bogdan, Brasov


,


Ioana Serea, Bucuresti


Georgeta Iordache, Sfantu Gheorghe


Andreea Budeanu, Brasov


JANINA DRAGOMIR, TIMISOARA


Georgiana Andrei, Uzunu


Alexandra Punga, GHIMBAV


,


Mădălina Bulgaru, Bucuresti


Crin Ciuciu, Galati


Madalina Cruceanu, Galati


Lavinia Aruști, Hemeius


Alexandra Oprea, Buzau


Alexandra Pop, Urseni


Roxana Mocan, Sanandrei


Ligia Lazar, Hateg


Oana Dumitru, Iasi


Hulya Suliman, Sector 3


Monica Neagu, Popesti Leordeni


Loredana Stana, Craova


Alina Ion, BUCURESTI


Simona Spiridon , Iasi


Mirela Vasile, Chiajna


Nicoleta Ghelase, Brăila


Rodica Ghiță, Medgidia


Ancuta Bița, Comuna Zagra


Balaban Violeta, MOVILA MIRESII


valentina buda, Nazna, Sancraiu de Mures


Ana maria Calita , Focsani


Daiana Anghel, Bradu


Roxana Pricop-Florea, Curtesti


Ramona Gheorghe, GALATI


Gabriela- Sorina Ciocîrlan, Bucuresti


,


Mirela Stoiculescu, Pitești


Andreea Zana, Constanta


Mădălina Jîtcă, GALATI


Georgiana Galan, Dumbraveni


Anda- Maria Stelea, Mărculești


Adriana Dumitru, MAGURELE


Alexandra Floarea, Brasov


Ioana Cristina Voinea, Bradu


Miriam Buzescu, Bragadiru


nicoleta Rozolea, Ghiroda


Diana Niculescu, Pucioasa


Ciubotariu Alexandra-Elena, Valea Adanca


Rebeca Minzala, Carpen


Ana Maria Baghiu, Focsani


Andreea Caramalau , Bucuresti


Nicoleta Buse, HOREZU


Raluca Mircescu, Calan


Adelina Velica, BRAILA


Veronica Andrei, Bucuresti


ema nedila, Cluj


Irina Marcu, IASI


,


Rebeca Ozsvath, Corbeanca


Alina Avădănei, Negresti


Matusa Diana, Budesti


Alexandra Georgiana cârstocea, Constanta


Madalina Roman, Chiajna


Andreea TANASE , Joita


Manuela Claudia Căpraru, TIMIȘOARA


Diana Alexandra Dinca, BUCURESTI


Georgiana Larisa Rosca, Alba Iulia


Daniela-Ioana Cujba, Cernavoda


Luiza Maria Ghibirdic, Nanov


Alexandra Androne, Popesti-Leordeni


Ioana Muresan, Cluj-Napoca


Valentina Cadar, ZALAU


Alexandra Ciorascu, Focsani


Florentina Oprea, Ogrezeni


Ana Maria Anca, Branistea


Iulia Cimpean, Apahida


Flavia Șumlea, Floresti


Oana Bradea, Valea Lupului


elena alexandra ceauru, Bucuresti


Alexandra Denisa Hustiu, Galați


Raluca Cristina Moldovan, floresti


Patricia Toader, Mănăstirea Doamnei


Anda Parasca , Bucuresti


Mihaela Manea, Valea Danului


Andreea Iordache, Iasi


Estera Cotrau, Tulca


Iulia-Georgiana Panait, Iasi


Viviana Biris, Oradea


Costin Stoica, Bucuresti


,


Florina Cristea, Sat Tabarasti , com. Gălbinași


Larisa Dana Bugeag, HUSI


,


Catalina Secu, Iasi


Andreea Teodora Matei, Dragomiresti deal


,


Andrada Tonoiu, FAGARAS


Burghelea Doina, Galati


Veridiana Paraschiv, Berceni


,


Andra Corina Flenches Catusanu, Ramnicu Valcea


Dana-Catalina Mărica, Brașov


Mirel-Gabriel Mihai,


Anamaria Iacobita, botosani


Andreea Camelia Ionita, Chiajna


Simona Stratulat, BUCURESTI


Irina Tataru, IASI


Maria Luiza Casuneanu, Brăila


Oana Zamfirescu, Bucuresti


Iulia Ion, Bucuresti


Giullia Fulop, Cluj Napoca


Diana Lupascu, BACAU


Simona Antonia Bruma, REBRISOARA


Mirabela Pasula, Caransebes


Ana maria Bistriceanu, Boureni


Irina-Alexandra Pop-Coman, Cluj-Napoca


Alexandra Burlacu, Botosani


Alexandra Mares, Popesti Leordeni


Madalina Oltean, Targu Mures


Loredana Mihaela Tifui, IASI


Camelia Nicoara, Suceava


Mitea Adelina, CONSTANTA


Alina Stanciu, Dudu


Alexandra Mariuta, Vadu Moldovei


lorena stan, Toplita


Adelina Nastasă, Piatra Neamt


Claudia Petrescu, Bacau


madalina simeria, București


Alina Bucur, Slobozia


Rebeca Lupu, Dumbravita


Catalina Andreea Cîrstea, Rosiori de vede


catalina miuta, horezu


Magda Pana, Otopeni


Iulia Iordache, GALATI


,


Oana Cuturicu, Constanta


,


Selena Lazar,


Anastasia Carp, București


Larisa Laura Ofrim, SIGHETU MARMATIEI


,


ioana preda, Rosu


Monica Nastrut, Lumina


Alexandra Georgiana, Timisoara


Activitatea mea in campanie

Trebuie sa fii participant pentru a putea posta!

Finalizare

Trebuie sa fii participant pentru a completa chestionarul de finalizare! Intra in contul tau!

Aboneaza-te acum!

Fii printre primii care afla noutati despre campanii, BUZZBox si BUZZAcademy.