KRUPS

Campanie

30.07.2018 - 13.11.2018

50 participanti

50 kituri

Ce trebuie sa faci pentru a primi cadoul garantat si sansa de a castiga expresorul testat?

Dupa cele 7-10 zile de testare, vei returna la BUZZStore, pe cheltuiala noastra, aparatul in ambalaj original si cu toate accesoriile incluse. La finalul campaniei, toti BUZZerii ce respecta cerintele Regulamentului campaniei, in particular art. 6.3.1-6.3.6, primesc automat un cadou si sansa de a castiga unul din cele 10 expresoare din campania de testare.

 

# esti fan al paginilor de Facebook si Instagram BUZZStore si KRUPS pentru a fi la curent cu noutatile campaniei

# postezi un numar minim de evaluari ale produsului testat sub forma de comentariu/recenzie pe fiecare din site-urile: emag.ro, altex.ro, flanco.ro, cell.ro. evomag.ro, ideall.ro. Numarul si link-urile unde se gasesc produsele de evaluat sunt disponibile in pagina campaniei, sectiunea RECENZII;

# postezi minim 2 (doua) actualizari de stare pe profilul personal de Facebook si/sau Instagram cu vizibilitate publica, cu impresii din perioada de testare.

# postezi un articol pe blogul propriu (in cazul in care detii) SAU pe un grup de Facebook cu impresiile din campania de testare SAU  realizezI un filmulet de prezentare a produsului pe YouTube.

# folosesti hashtag-ul campaniei #buzzkrups2018  in toate postarile din social media, exceptand review-urile de pe magazinele online.

# completezi integral, cu informatii sincere, in maxim 5 (cinci) zile lucratoare de la informarea pe e-mail, chestionarul de finalizare a campaniei

# incarci in My BUZZ dovada postarilor efectuate in campanie, asa cum apar ele la punctele 6.3.1 – 6.3.5. din prezentul regulament, in termen de maxim 5 (cinci) zile lucratoare de la informarea pe e-mail.

Precizia si perfectiunea aparatelor KRUPS, pentru o cafea incomparabila, acum, gratuit, la tine acasa!

 

In aceasta noua campanie de testare, te invitam sa te rasfeti in confortul casei tale cu o cafea aromata iar pentru cei dragi sa fii un adevarat barista. Timp de 7-10 zile vei avea la dispozitie unul dintre cele mai performante expresoare de pe piata – elegantul model EA893C10 – o combinatie perfecta intre dimensiunea compacta, liniile elegante si materiale de calitate pentru un stil uluitor.

Gratie pasiunii si cunostintelor expertilor sai, KRUPS te invita sa te bucuri de o experienta multi-senzoriala intensa cu cel mai nou aparat din gama sa premium, Evidence.

Arome dezlantuite

Savureaza o cafea plina de aroma la temperatura potrivita. Forta hidraulica a aparatelor KRUPS asigura o tasare de calitate si faciliteaza temperatura optima a cafelei.

Compact si elegant

Eleganta si dimensiunile compacte ale espressoarelor automate KRUPS se potrivesc perfect in orice decor.

Robuste si fiabile

Pentru a-ti garanta o calitate impecabila, aparatele KRUPS sunt testate si verificate in fiecare etapa de productie.

Usor de folosit si usor de curatat

Interfata intuitiva si ecranul LCD te ajuta sa prepari cu usurinta bauturile preferate si sa asiguri intretinerea aparatului

 

IMPORTANT!

In situatia in care vei fi selectionat/a pentru testare, in functie de criteriile specifice fiecarei campanii, BUZZStore iti va trimite GRATUIT expresorul KRUPS EA893C10 din dorinta de a afla parerile tale si ale prietenilor tai dupa testare! Este foarte important să fii activ/ă în campanii, părerile tale si ale prietenilor sunt foarte importante pentru noi! În plus, activitatea ta în campanii este recompensate cu puncte de BUZZ pe care le poti transforma în bonuri CADOU. Mai multe info despre programul de beneficii gasesti pe site, in sectiunea Despre noi.

Regulament

SECTIUNEA 1 - ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

Campania de marketing participativ pentru expresoarele KRUPS, denumita in continuare CAMPANIA este organizata si desfasurata de SC BUZZSTORE SRL cu sediul social in Bucuresti, Str. Tuzla nr. 9-27, Bl.I sc. I, Apt. 33, Sector 2, inmatriculata la Registrul Comertului sub nr. J40/2974/15.03.2012, avand CUI RO29917150 denumit in continuare „Organizatorul”. Organizatorul a fost mandatat in acest sens de catre Group SEB, detinatorul marcilor Rowenta, Tefal, Krups denumit in continuare “ Beneficiar”. CAMPANIA se va derula conform prevederilor prezentului Regulament oficial (denumit in continuare “Regulamentul”), fiind obligatoriu pentru toti Participantii la CAMPANIE. Participantii la CAMPANIE sunt obligati sa respecte termenii si conditiile Regulamentului potrivit celor mentionate mai jos. Regulamentul CAMPANIEI este intocmit si facut public in mod gratuit pe pagina www.buzzstore.ro, in sectiunea special dedicata CAMPANIEI. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica sau schimba prezentul regulament oficial, urmand ca astfel de modificari sa intre in vigoare numai dupa anuntarea in prealabil a acestora catre participantii implicati in campanie.

SECTIUNEA 2 - DURATA CAMPANIEI

CAMPANIA va fi lansata pe data de 31.07.2018 si va dura pana pe data de 13.11.2018. Organizatorul isi rezerva dreptul de a prelungi perioada CAMPANIEI pe parcursul derularii acesteia, dar nu inainte de a anunta prelungirea in mod public, pe pagina de internet www.buzzstore.ro dedicata CAMPANIEI.

SECTIUNEA 3 - DREPTUL DE PARTICIPARE

CAMPANIA este deschisa participarii tuturor persoanelor fizice, femei si barbati, in varsta de minim 18 ani (impliniti la data lansarii prezentei Campanii) care indeplinesc, cumulativ, urmatoarele conditii:

3.1. au domiciliul/ resedinta in Romania, inclusiv cetatenii straini rezidenti pe teritoriul Romaniei (care pot face dovada acestui statut, pe baza certificatului de rezidenta fiscala inregistrat la Administratia Financiara.)

3.2. sunt membri ai comunitatii BUZZStore, mai precis, s-au inscris benevol pe site-ul www.buzzstore.ro pentru a lua parte la campanii de testare gratuite organizate de SC BUZZStore SRL, sunti fani ai paginilor de Facebook/ BUZZStoreRomania siu Instagram/the_buzzstore si accepta termenii si conditiile prezentului Regulament Oficial

3.3. completeaza corect si integral chestionarul de inscriere, cu informatii reale

3.4. profilul lor personal de consumator (varsta, resedinta, venituri, status in campul muncii, profesie, obiceiuri de consum, dar fara a se limita la acestea) are afinitate cu publicul tinta al produselor testate precum si a  activitatii desfasurate in mediul online sau in campaniile anterioare derulate de BUZZStore.   Nu au drept de participare la campanie doi sau mai multi membri ai aceleasi familii (rude de gradul I sau II), persoane ce locuiesc in aceeasi resedinta  si nici rudele de gradul I si II ale Organizatorului sau Beneficiarului.

SECTIUNEA 4 - ELIGIBILITATE

Pentru a participa la CAMPANIE si pentru a fi desemnati parte din panelul de persoane ce vor testa acasa produsele CAMPANIEI, Participantii trebuie sa urmeze urmatorii pasi:

4.1. sa aibe un cont activ pe site-ul www.buzzstore.ro si un cont activ pe site-ul de socializare Facebook. Orice cont activ pe alte retele sociale (Instagram) sau detinerea unui blog propriu reprezinta un avantaj, dar nu este o conditie obligatorie.

4.2. sa fie fani ai paginii de Facebook BUZZStore (www.facebook.com/BUZZStoreRomania), Instagram BUZZStore (instagram.com/the_buzzstore) si Facebook Krups Romania (https://www.facebook.com/KrupsRomania/

4.3. Sa completeze cu informatii reale chestionarul de inscriere, disponibil pe microsite-ul campaniei la sectiunea INSCRIERE, alcatuit din intrebari ce privesc obiceiurile de consum ale participantilor.

4.4. Dupa anuntarea prin e-mail a calitatii de participant la CAMPANIE, sa confirme acceptul de participare si adresa unde doreste sa primeasca coletul (daca este diferita de cea cu care este inscris in baza de date a Organizatorului, in 48h de la data primirii email-ului de acceptare in campanie. Neconfirmarea in timp util, poate duce la pierderea calitatii de participant.

4.5. Sa completeze o declaratie pe propria raspundere privind returnarea produsului daca nu indeplineste pasii campaniei la care sa anexeze o copie dupa un act de identitate si sa le incarce in formularul de confirmare.

4.6. Sa receptioneze coletul cu produsele oferite spre testare de la reprezentantul Organizatorului (firma de curierat).

4.7. Pentru modelul premium EA893C10 sa curete si sa impacheteze in acelasi colet produsul primit spre testare si sa il expedieze la adresa primita in ghidul de BUZZ, pe cheltuiala organizatorului, la data comunicata de acesta.

SECTIUNEA 5 – DESFASURAREA CAMPANIEI

5.1. Perioada si conditiile de inscriere – Incepand cu data de 31.07.2018 orele 16.00, Organizatorul va permite inscrierea in CAMPANIE a BUZZerilor. Inscrierile sunt deschise pana la completarea cu persoane eligibile (Participanti) tuturor locurilor disponibile.

5.2. Pachetul de testare si locuri disponibilie –  In cadrul CAMPANIEI  sunt 4 x 10 locuri, adica 40 (patruzeci) de locuri disponibile prin rotatie pentru modelul premium EA893C10. Produsele vor fi alocate acelor participanti care, in urma analizei raspunsurilor din Chestionarul de inscriere in CAMPANIE, corespund criteriilor de selectie, asa cum sunt ele enuntate in sectiunea 5 si sectiunea 7 a prezentului regulament, iar profilul lor  personal prezinta afinitate cu produsele oferite spre testare. Odata cu cei 40 de participanti selectionati pentru campania de testare, se vor desemna si 5 rezerve ce ii vor putea inlocui pe cei ce renunta la calitatea de participant in campanie.

5.3. Modalitatea de testare si posibilitatea pastrarii la final a produselor – Participantii vor avea la dispozitie 7 zile pentru testarea produsului urmand ca acesta sa fie ridicat de un agent UrgentCargus si a fi inmanat urmatorului participant, urmand ca la finalul campaniei doar participantii care au indeplinit cerintele 6.3.1.-6.3.5 sa intre in tragerea la sorti pentru unul din cele 10 aparate ce au fost testate .

5.4. Anuntarea participantilor –  se va face pe platforma www.buzzstore.ro, in pagina dedicata campaniei, sectiunea Participanti si prin e-mail, la adresa de corespondenta electronica cu care participantii s-au inscris in comunitatea BUZZStore.  In termen de maxim 48h acestia vor confirma dorinta de a participa in campanie. In situatia in care dupa 48h participantul selectionat nu a expediat raspunsul prin e-mail, Organizatorul il va contacta prin SMS. Daca participantul nu poate fi contactat prin SMS, acesta isi pierde dreptul de participant in campanie, si va fi inlocuit de catre una din  rezervele selectionate, in ordinea selectionarii, de la 1 la 10, pana cand toate locurile disponibile in campanie vor fi ocupate.

SECTIUNEA 6 - CONDITIILE DE PASTRARE GRATUITA A PRODUSELOR TESTATE

Pentru a beneficia in mod gratuit de  produsele primite pentru testare, participantul trebuie sa desfasoare un set minimal de activitati pe perioada de derulare a campaniei, respectand codul de etica al BUZZerilor, disponibil pe https://www.buzzstore.ro/buzzeri/suport/conduita-buzzerului

6.1. sa citeasca cu atentie materialele informative primite in colet si comunicarile prin e-mail aferente campaniei

6.2. sa testeze periodic pe parcursul campaniei produsul primit in testare, conform instructiunilor producatorului si sa-si formeze o parere personala despre acestea.

6.3. sa-si faca cunoscuta opinia sincera despre produsul testat in randul unui numar cat mai mare de prieteni, cunostinte si colegi fie in conversatii directe, fie pe internet (retele sociale – Facebook, Twitter, Pinterest, YouTube etc), pe blog sau pagina personala de internet dupa cum urmeaza:

6.3.1 Sa posteze un numar minim de 4 evaluari ale produsului testat sub forma de comentariu/recenzie pe fiecare din site-urile: emag.ro, altex.ro, flanco.ro, cell.ro. Numarul si link-urile unde se gasesc produsele de evaluat sunt disponibile in pagina campaniei, sectiunea RECENZII;

6.3.2 . Sa posteze minim 2 (doua) actualizari de stare pe profilul personal de Facebook si/sau Instagram cu vizibilitate publica, cu impresii din perioada de testare.

6.3.3. Sa posteze un articol pe blogul propriu (in cazul in care detine) sau pe un grup de Facebook cu impresiile din campania de testare sau sa realizeze un filmulet de prezentare pe YouTube.

6.3.4. Sa foloseasca hashtag-ul campaniei #buzzkrups2018  in toate postarile din social media, exceptand review-urile de pe magazinele online.

6.3.5. Sa completeze integral, cu informatii sincere, in maxim 5 (cinci) zile lucratoare de la informarea pe e-mail, chestionarul de finalizare a campaniei pus la dispozitie Organizator.

6.3.6. Sa incarce in My BUZZ raportul de activitate care sa ateste postarile efectuate in campanie, asa cum apar ele la punctele 6.3.1 – 6.3.4. din prezentul regulament, in termen de maxim 5 (cinci) zile lucratoare de la informarea pe e-mail.

In masura in care BUZZerul participant la campanie nu indeplineste criteriile de la punctele 6.3.1.-6.3.6, Organizatorul este indreptatit sa solicite participantului returnarea produselor primite, in starea initiala. De asemenea, Organizatorul percepe o penalitate de 100 de puncte eligibile din contul BUZZerului si isi rezerva dreptul de a nu-l mai selecta pe respectivul BUZZer in campaniile viitoare.

De asemenea, pentru ca recenziile sa fie luate in considerare acestea trebuie sa aiba minim 15 de cuvinte si sa sublinieze un beneficiu al produsului.

SECTIUNEA 7 – PRODUSE ACORDATE SPRE TESTARE

In cadrul campaniei, Beneficiarul ofera  spre testare, prin intermediul Organizatorului 20 de produse. Valoarea medie de raft a produselor oferite spre testare este de 48.300  lei + TVA inclus/set.

SECTIUNEA 8 - DREPTURI SI OBLIGATII

Organizatorul isi rezerva dreptul de a elimina din CAMPANIE Participantii care nu au furnizat date corecte de contact, care nu au acordul sau incuviintarea cerute in Sectiunea 5, punctul 2 sau a celor care desfăsoara actiuni cu caracter fraudulos/ilicit în cadrul CAMPANIEI. Orice eventuala contestatie, inclusiv privind modul de selectie a participantilor sau castigatorilor, poate fi formulata in scris de catre Participant in maxim 5 (cinci) zile lucratoare de la data anuntarii acestora si expediata prin e-mail la adresa de mail: contact@buzzstore.ro si va contine obligatoriu cel putin: i) datele de identificare ale Participantului contestatar; ii) prezentarea motivelor de fapt pe care se intemeiaza contestatia; iii) prevederile continute de prezentul regulament pe care participantul contestatar le considera incalcate. Contestatia se va solutiona in termen de maximum 5 (cinci) zile lucratoare de la primire. In cazul in care contestatorul va fi nemultumit de decizie se va incerca rezolvarea contestatiei pe cale amiabila, iar in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.   In cadrul postarii opiniilor din cadrul acestei campanii este interzisa folosirea: limbajului abuziv sau trivial; limbajului sau imaginilor ofensatoare sau explicite sexual ori care dauneaza minorilor sau care incalca dreptul persoanei la viata privata; amenintari sau manifestari rasiste, pornografice, criminale, violente; continut ce incalca legea sau care poate incalca drepturile altor persoane; continut neadecvat paginii; promovare pentru alte servicii sau produse decat cele din Campanie. Organizatorul isi rezerva dreptul de a inlatura un astfel de continut si nu isi asuma responsabilitatea pentru el. Pentru orice act sau fapt care poate aduce prejudicii de imagine sau marca ale Organizatorului sau ale oricaruia din partenerii sai comerciali, Organizatorul are dreptul de a se adresa autoritatilor competente si de a solicita tragerea la raspundere civila si/sau penala –dupa caz a persoanelor vinovate precum si obligarea acestora la  plata de daune interese.

SECTIUNEA 9 - RESPONSABILITATE

9.1. Prin participarea la CAMPANIE, toti Participantii si eventualii castigatori sunt de acord si se obliga sa respecte si sa se conformeze tuturor cerintelor si conditiilor impuse de Organizator prin prezentul Regulament Oficial, nerespectarea acestora atragand raspunderea personala si exclusiva a participantilor si a eventualilor castigatori. Organizatorul nu are nici o obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii unor revendicari necastigatoare ce apar ulterior acordarii efective a premiilor sau dupa termenul de revendicare a premiilor prevazut in prezentul Regulament Oficial.   9.2. Inscriere la acesta CAMPANIE valideaza consimtamantul implicit al Participantului cu privire la termenii si conditiile inscrise in acest Regulament. De asemenea, prin înscrierea la CAMPANIE, dar fara a le fi prejudiciate drepturile prevazute de Legea 677/ 2001, respectiv dreptul la informare (art.12), dreptul de acces la date (art.13), dreptul de interventie asupra datelor (art.14) si dreptul de opozitie (art. 15), participanţii sunt de acord ca datele lor de contact sa fie comunicate de catre Organizator Beneficiarului in scopul expedierii de marteriale de comunicare in campaniile marcii Perspirex. Prezentului paragraf se completeaza cu cele ale sectiunii 10. PROTECTIA DATELOR PERSONALE de mai jos.   9.3. Organizatorul CAMPANIEI nu isi asuma responsabilitatea pentru pierderile, intarzierile sau orice alte probleme la inscrierea in CAMPANIE, cauzate de furnizorul de internet sau conexiunea la internet a persoanei care doreste sa se inscrie in CAMPANIE. De asemenea, Organizatorului nu i se pot imputa intreruperile/disfunctionalitatile neanuntate ale furnizorului de internet sau blocarea accesului intern datorita aglomerarii retelelor pe perioadele de trafic intens care pot periclita inscrierea in CAMPANIE in perioada de desfasurare a CAMPANIEI. 9.4. Totodata, Organizatorul nu raspunde pentru niciun fel de daune directe sau indirecte cauzate Participantilor, in cazul in care acestia primesc mesaje scrise pe telefonul mobil prin care se pretinde castigarea unor anumite sume de bani sau premii ca urmare a participarii la acesta CAMPANIE sau orice alta campanile organizata de Organizator si care nu au fost transmise de catre Organizator conform prezentului Regulament. In acest sens, oricaror persoane care intentioneaza sa participe la CAMPANIE sau participa la CAMPANIE, li se pune in vedere ca, in situatia castigarii unui premiu in cadrul acestei CAMPANII, informarea initiala referitoare la castigarea premiilor se va face prin publicarea pe www.buzzstore.ro a Participantilor castigatori, urmand ca o confirmare a obtinerii premiului sa se faca telefonic, dupa transmiterea informatiilor de catre Participantul castigator, pe email, Organizatorului. 9.5. Organizatorul/Beneficiarul nu va fi raspunzator pentru niciunul dintre prejudiciile ce ar putea fi suferite de catre participant in legatura cu produsele testate, indiferent de natura acestor prejudicii cu exceptia situatiilor expres prevazute de lege si care ar institui o astfel de raspundere.   9.6. Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere si nu poate fi facut responsabil cu privire la calitatea si natura produselor oferite spre testare sau a continutului materialelor informative/ promotionale expediate. Organizatorul nu isi asuma nicio responsabilitate privind pierderile, deteriorarea sau livrarea cu intarziere a coletelor. 9.7. Organizatoruleste indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de frauda sau de tentativa de frauda a acestei Campanii, a sistemului folosit, precum si in cazul oricarui abuz sau orice alte fapte sau tentative care ar putea afecta imaginea Organizatorului.   9.8. Dupa data limita de inscriere pe site, Organizatorul nu este responsabil pentru inscrierile in Campanie efectuate prin intermediul formularului electronic de inscriere pe website.

SECTIUNEA 10 - PROTECTIA DATELOR PERSONALE

Prelucrarea datelor cu caracter personal de catre organizator in scop de reclama, marketing si publicitate este inregistrata in Registrul de Evidenţă a Prelucrărilor de Date cu Caracter Personal gestionat de Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) cu numarul 26652. Prin participarea la CAMPANIE, participantii isi dau in mod expres consimtamantul ca datele furnizate (inclusiv imagini foto, video, text) sa fie folosite de Organizator si Beneficiar in scopul Campaniei pe o durata maxima de 1 an de zile de la data finalizarii campaniei. Refuzul unui Participant de a i se procesa datele personale in scopul Campaniei de catre Organizator indreptateste Organizatorul sa refuze inscrierea acestuia in CAMPANIE. Organizatorul se obliga de asemenea sa respecte prevederile Legii nr. 677/ 2001, privind protectia datelor personale stocate. Ca atare, Organizatorul se angajeaza sa pastreze confidentialitatea datelor personale ale participantilor/ castigatorilor la prezenta CAMPANIE si sa le utilizeze conform prezentului Regulament Oficial si legislatiei in vigoare. Participantii la CAMPANIE, in calitate de persoane vizate, au, conform Legii 677/ 2001, urmatoarele drepturi: dreptul la informare (art.12), dreptul de acces la date (art.13), dreptul de interventie asupra datelor (art.14) si dreptul de opozitie (art. 15).Totodata, la cererea scrisa a Participantilor, datata si semnata, expediata pe adresa Organizatorului, acesta se obliga: (a) sa confirme solicitantului daca prelucreaza sau nu date cu caracter personal ale acestuia, in mod gratuit; (b) sa rectifice, actualizeze, stearga etc., date a caror prelucrare nu este conforma cu dispozitiile Legii nr. 677/2001; si/sau (c) sa inceteze prelucrarea datelor cu caracter personal ale solicitantului.

SECTIUNEA 11- DREPTUL DE PROPRIETATE

Prin confirmarea participarii la CAMPANIE, participantii selectati sunt de acord ca fotografiile, filmuletele si textele postate in cadrul campaniei sa fie utilizate de catre Organizator sau Beneficiar in campanile publicitare ulterioare ale acestuia in mediul online (web site, site-uri socializare), dar fara a se limita la acesta fara niciun cost suplimentar pentru Organizator sau Beneficiar. Pentru campanii ulterioare, altele decat prezenta, participantilor li se va solicita acordul in mod expres si neechivoc, avand o durata determinata. Participantii selectati declara pe propria lor raspundere, cunoscand sanctiunile prevazute de legea penala privind falsul in declaratii, ca sunt autorii fotografiilor, filmuletelor, textelor postate in cadrul acestei campanii si ca nici unul dintre aceste materiale nu incalca dreptul de autor si/sau orice alt drept conex al vreunui tert.

SECTIUNEA 12 – TAXE SI IMPOZITE

Acolo unde este cazul, Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina si sa vireze impozitul datorat pentru produsele acordate cu titlu gratuit in cadrul campaniei de testare, in conformitate cu legislatia in vigoare privind impozitul pe venit.

SECTIUNEA 13 - INCETAREA CAMPANIEI

Prezenta CAMPANIE poate inceta inainte de data de 13.11.2018 (data de final a CAMPANIEI) in cazul producerii unui eveniment ce constituie forta majora, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a continua prezenta CAMPANIE.

SECTIUNEA 14 – LITIGII

Eventualele litigii aparute intre Organizator si participantii la prezenta CAMPANIE se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.

Inscriere

Ne pare rau, dar perioada de inscriere pentru aceasta campanie s-a terminat!
Pentru a fi printre primii la curent cu noile campanii iti sugeram sa ne urmaresti pe Facebook si Instagram.


Participanti:

Gabriel Nicula, Bucuresti


Mihai Radu, Bucuresti


Daiana Toma, Bucuresti


Denisa Denisa, BUCURESTI


Alexandra Aflorei, Bucuresti


Sorina Tifrea, BUCURESTI


alexandra paparusca, Cluj-Napoca


Monica Alexandra Nechifor, Brasov


Georgiana Larisa Rosca, Alba Iulia


Gabriela Gabriela, POPESTI LEORDENI


ALINA-ELENA MIHAI, bucuresti


BARASCU GEORGIANA, Bucuresti


Emilia Paraschiv, BRAZII DE JOS


Ana Maria Baghiu, Focsani


Mihai Palaga, Bucuresti


Cerasela SAs, Floresti


Anca Necula, Sector 4


Ana Maria Radu, BUCURESTI


Camelia Rada, Cluj Napoca


Katharina Lieb, Timisoara


Ana Maria Porumbaceanu, SIBIU


Andreea Coca, Constanta


Diana Traila, Hunedoara


Andreea Tabaras, Bucuresti


Iulia Elena Matyas, Alexandria


Irina Mirzea, Bucuresti


Cosmin Filip, Timișoara


Nicoleta Dragomir, Galati


Adnana Toma, TIMISOARA


Diana Pascaru, BUCURESTI


Iulia Sima, PLOIESTI


Mihaela Apostol, Craiova


Florin Balan, Bucuresti


Irina Botezatu, IASI


Radu Cosmin Cristianciuc, BUCURESTI


Crina Mitrenca, Constanta


Sandra Cirja, Sannicolau Mare


Sonia Marinescu, Bucuresti


Diana Tholvay, Cluj-Napoca


elena lazar, Targu Mures


Alexandru CIOBOTARU, Timișoara


marian putirac,


Alexandru Grigoriu, Bucuresti


Activitatea mea in campanie

Trebuie sa fii participant pentru a putea posta!

Finalizare

Trebuie sa fii participant pentru a completa chestionarul de finalizare! Intra in contul tau!