Gerovital Derma+ SUN
Campanie
13.07.2020 - 06.09.2020
250 participanti
250 kituri
Este plina vara si te gandesti deja la vacanta? Sau la iesiri cat mai dese in aer liber? Tuturor ne place soarele, vremea calda, marea si bronzul! Ne simtim mai energici, suntem mai veseli si cu multa pofta de viata, dar nu trebuie sa uitam ca soarele poate dauna pielii.
Pentru ca viitoare ta ieşire în aer liber sau expunere la soare să fie una în siguranţă, îţi prezentăm noua gamă de produse de îngrijire Gerovital H3 Derma+ Sun cu tehnologia revoluționară – PHYSABLOCK, formulă adaptată la ultimele trenduri din domeniul dermatocosmeticelor solare, acum şi în noi ambalaje. Gerovital H3 Derma+ Sun este prima linie de produse dermatocosmetice solare din portofoliul Farmec creată în colaborare cu specialişti din domeniul medical.
Iar pentru pielea sensibilă, Gerovital, Doctor în frumusețe, îți prezintă acum și noua gamă H3 Derma+ pentru afecțiunile pielii și scalpului, produse dermatocosmetice care asigură o îngrijire la superlativ.
Cosmeticele Gerovital reprezintă prima gamă anti-age din lume și, îmbinând cu succes tradiția de peste 50 de ani cu inovația, reprezintă garanția calității.
Testeaza produsele pentru ingrijirea tenului si a parului din kit-ul BUZZ:
# Laptele pentru protectie solara cu SPF 30 Gerovital H3 Derma+ Sun ofera protectie ridicata impotriva radiatiilor UVA + UVB + VL + IR, previne petele pigmentare si intolerantele solare, are o textura usoara, non-grasa si este rezistent la apa.
# Emulsia hidratanta matifianta Gerovital H3 Derma+ regleaza eficient secretia de sebum, hidrateaza si matifiaza tenurile mixte si grase printr-o combinatie de patru ingrediente active: sebarylul, dioxidul de titan, aquaxylul si soothexul.
# Samponul detoxifiant cu carbune Gerovital H3 Derma+ inlătura impuritatile, intareste parul si imbunatateste textura firului prin biocapigenul si procapilul, care potenteaza actiunea seboreglatoare. Carbunele activ are o exceptionala putere de absorbtie si de detoxifiere. Samponul nu contine sapun, coloranti, SLS, fiind ideal pentru scalpul sensibil.
Important!
Deoarece kit-ul de testare se va ridica direct din unul dintre magazinele Farmec sau Gerovital, campania este deschisa BUZZerilor din urmatoarele orase: Arad, Bacau, Brasov, Bucuresti, Cluj-Napoca, Constanta, Craiova, Galati, Iasi, Oradea, Piatra Neamt, Pitesti, Ploiesti, Ramnicu Valcea, Sibiu, Suceava, Targu Mures si Timisoara.
Cum poti pastra produsele la finalul campaniei de testare?
# Esti fan al paginilor Farmec de Facebook si Instagram si al paginilor BUZZStore de Facebook si Instagram;
# Realizezi un numar minim de 3 postari pe profilul personal de Facebook si/sau Instagram cu tag la pagina de Facebook/Instagram Farmec si impresii din perioada de testare sub forma de text si foto:
- O postare va prezenta întreaga gamă de produse testate (poze tip flat lay şi text)
- O postare va promova unul din produsele testate şi va fi insoţită de link-ul aferent de pe farmec.ro (poze tip flat lay / poze in care sa fie vizibila denumirea produsului, text şi link către produsul din website)
- O postare va face referire la experienţa din magazinul Farmec sau Gerovital de la ridicarea kit-ului (poze, text, check-in)
# Postezi un articol pe blogul propriu, daca ai unul, SAU pe un forum/ grup pe rețelele sociale, cu impresiile din campania de testare;
# Pe baza experientei personale, realizezi minimum un review pentru fiecare din produsele testate pe website-ul www.farmec.ro;
# Distribui voucherele, pliantele si mostrele de la Farmec catre 3 prietene sau colege, impreuna cu parerile tale de testare;
# Folosesti in toate postarile, exceptand review-urile de pe site-urile care comercializeaza produsele, hashtagurile campaniei: #buzzdermaplus si #buzzgerovital2020;
# Incarci in MyBUZZ raportul de activitate care sa ateste postarile efectuate in campanie, asa cum apar ele la punctele 6.3.1 – 6.3.7. din regulament. Link-urile de la postari pot fi incarcate in MyBUZZ pe toata perioada campaniei, dar nu mai tarziu de maxim 5 zile lucratoare de la termenul de finalizare a campaniei;
# La finalul campaniei, completezi integral cu informatii corecte chestionarul de satisfactie pe care il vei gasi in sectiunea Finalizare. Acesta va fi disponibil dupa circa doua saptamani de la inceperea perioadei de testare si trebuie completat pana la finalul perioadei de testare anuntata pe website sau newsletter.
Regulament
Campania de testare produs, denumita in continuare CAMPANIA, este organizata si desfasurata de SC BUZZSTORE SRL cu sediul social in Bucuresti, Sector 2, Str. Tuzla nr. 9-27, Bl I, apt I33, inmatriculata la Registrul Comertului sub nr. J40/2974/15.03.2012, avand CUI RO29917150 denumita in continuare „Organizatorul”. Organizatorul a fost mandatat in acest sens de catre compania FARMEC S.A, detinatoarea marcilor Gerovital, denumita in continuare “Beneficiar”.
Campania este organizata si se deruleaza cu scopul de a promova marcile si produsele Beneficiarului in randul participantilor si a prietenilor acestora, atat prin comunicarea beneficiilor produselor in mediul online (retele sociale, pagini web tip blog), cat si offline (discutii directe cu colegii/ prietenii).
CAMPANIA se va derula conform prevederilor prezentului Regulament oficial (denumit in continuare “Regulamentul”), fiind obligatoriu pentru toti Participantii la CAMPANIE. Participantii la CAMPANIE sunt obligati sa respecte termenii si conditiile Regulamentului potrivit celor mentionate mai jos.
Regulamentul CAMPANIEI este intocmit si facut public in mod gratuit pe pagina www.buzzstore.ro, in sectiunea special dedicata CAMPANIEI. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica sau schimba prezentul regulament oficial, urmand ca astfel de modificari sa intre in vigoare numai dupa anuntarea in prealabil a acestora catre participantii implicati in campanie.
CAMPANIA va fi lansata pe data de 13.07.2020 si va dura pana pe data de 06.09.2020 Organizatorul isi rezerva dreptul de a prelungi perioada CAMPANIEI pe parcursul derularii acesteia, dar nu inainte de a anunta prelungirea in mod public, pe pagina de internet www.buzzstore.ro dedicata CAMPANIEI.
CAMPANIA este deschisa participarii tuturor persoanelor fizice, in varsta de minim 18 ani (impliniti la data lansarii prezentei Campanii) care indeplinesc, cumulativ, urmatoarele conditii:
3.1. au domiciliul/ resedinta in Romania, inclusiv cetatenii straini rezidenti pe teritoriul Romaniei (care pot face dovada acestui statut, pe baza certificatului de rezidenta fiscala inregistrat la Administratia Financiara.)
3.2. sunt membri ai comunitatii BUZZStore, mai precis, s-au inscris benevol pe site-ul www.buzzstore.ro pentru a lua parte la campanii de testare gratuite organizate de SC BUZZStore SRL si accepta termenii si conditiile prezentului Regulament Oficial
3.3. completeaza corect si integral chestionarul de inscriere
3.4. profilul lor personal de consumator (varsta, resedinta, venituri, status in campul muncii, profesie, obiceiuri de consum, dar fara a se limita la acestea) are afinitate cu publicul tinta al produselor testate precum si a activitatii desfasurate in mediul online sau in campaniile anterioare derulate de BUZZStore. In acest sens vor fi eliminati din campanie toti acei membri ai comunitatii ce nu indeplinesc cumulativ conditiile:
3.4.1. Au resedinta (permanenta sau mutatie) in unul din orasele Arad, Bacau, Brasov, Bucuresti, Cluj-Napoca, Constanta, Craiova, Galati, Iasi, Oradea, Piatra Neamt, Pitesti, Ploiesti, Ramnicu Valcea, Sibiu, Suceava, Targu Mures si Timisoara.
3.4.2. Nu au drept de participare la campanie doi sau mai multi membri ai aceleasi familii (rude de gradul I sau II), persoane ce locuiesc in aceeasi resedinta si nici rudele de gradul I si II ale Organizatorului sau Beneficiarului.
Pentru a participa la CAMPANIE si pentru a fi desemnati parte din panelul de persoane ce vor testa acasa produsele CAMPANIEI, Participantii trebuie sa urmeze urmatorii pasi:
4.1. sa aibe un cont activ pe site-ul www.buzzstore.ro si un cont activ pe site-urile de socializare Facebook si Instagram, cu minim 500 de prieteni/ followeri. Detinerea unui blog propriu de frumusete, moda sau lifestyle reprezinta un avantaj, dar nu este o conditie obligatorie.
4.2. sa fie fani ai paginii de Facebook BUZZStore (www.facebook.com/BUZZStoreRomania), Instagram BUZZStore (https://www.instagram.com/the_buzzstore_ro/) si Farmec Facebook si Instagram (https://www.facebook.com/farmec.romania/; https://www.instagram.com/farmec/)
4.3. Sa completeze cu informatii reale chestionarul de inscriere, disponibil pe pagina campaniei la sectiunea INSCRIERE, alcatuit din intrebari ce privesc obiceiurile de consum ale participantilor.
4.4. Dupa anuntarea prin e-mail a calitatii de participant la CAMPANIE, sa confirme acceptul de participare, magazinul Farmec si ziua in care doreste sa ridice kit-ul de testare, in 48h de la data primirii email-ului de acceptare in campanie. Neconfirmarea in timp util, poate duce la pierderea calitatii de participant.
5.1. Perioada si conditiile de inscriere – Incepand cu data de 13.07.2020 orele 16.00, Organizatorul va permite inscrierea in CAMPANIE a BUZZerilor. Inscrierile sunt deschise pana la completarea cu persoane eligibile (Participanti) a tuturor locurilor disponibile.
5.2. Pachetul de testare si locuri disponibilie – In cadrul CAMPANIEI sunt 250 de locuri, respectiv 250 de kit-uri pentru testare. Produsele vor fi alocate acelor participanti care, in urma analizei raspunsurilor din Chestionarul de inscriere in CAMPANIE, corespund criteriilor de selectie, asa cum sunt ele enuntate in sectiunea 5 si sectiunea 7 a prezentului regulament, profilul lor personal prezinta afinitate cu produsele oferite spre testare si au resedinta (permanenta sau mutatie) in unul din orasele participante la campanie: Arad, Bacau, Brasov, Bucuresti, Cluj-Napoca, Constanta, Craiova, Galati, Iasi, Oradea, Piatra Neamt, Pitesti, Ploiesti, Ramnicu Valcea, Sibiu, Suceava, Targu Mures si Timisoara. O data cu cei 250 de participanti selectionati pentru campania de testare se vor desemna si 25 rezerve care ii vor putea inlocui pe cei ce renunta la calitatea de participant in campanie.
Participantul va primi un kit de testare ce va contine produse de ingrijire a tenului si parului din gama Gerovital H3 Derma+ și pentru protecție solară din gama Gerovital H3 Derma+ Sun, vouchere de discount si mostre de produs.
Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere si nu poate fi facut responsabil cu privire la calitatea si natura produselor oferite spre testare sau a continutului materialelor informative/ promotionale primite in kit-ul de testare. Cu toate acestea, Organizatorul va depune toate diligentele necesare pentru a se asigura ca, la data preluarii produselor de catre participanti, acestea corespundeau din punct de vedere al integritatii ambalajelor si al cantitatii.
5.3. Modalitatea de testare si posibilitatea pastrarii la final a produselor – Participantii vor avea la dispozitie 30 de zile pentru testarea produselor si pentru a-si formula o parere de utilizare avizata, pe care o vor comunica prin mediile sociale in care activeaza sau in conversatii directe catre prieteni, colegi sau familie. Cei ce indeplinesc cerintele campaniei, asa cum apar ele in sectiunea 6 a prezentului regulament, pastreaza cu titlu gratuit produsele. Organizatorul isi rezerva dreptul de a solicita returul produselor, in starea initiala, celor ce nu indeplinesc integral sau partial cerintele campaniei.
5.4. Anuntarea participantilor – se va face initial prin e-mail/sms, iar ulterior, dupa completarea formularului de confirmare a participarii si asumarii prezentului regulament, lista participantilor va fi publicata pe platforma www.buzzstore.ro, in pagina dedicata campaniei, sectiunea Participanti. In termen de maxim 48h de la anuntarea prin email/sms BUZZerii selectionati vor confirma prin completarea unui formular de confirmare dorinta de a participa in campanie. In situatia in care dupa 48h participantul selectionat nu a completat chestionarul, Organizatorul il va contacta prin SMS. Daca participantul nu poate fi contactat prin SMS, acesta isi pierde dreptul de participant in campanie si va fi inlocuit de catre una din rezervele selectionate, in ordinea selectionarii, de la 1 la 25, pana cand toate locurile disponibile in campanie vor fi ocupate.
Pentru a pastra cu titlu gratuit produsele oferite in cadrul campaniei de testare, participantul trebuie sa desfasoare un set minimal de activitati, conform subpunctelor de mai jos, pe perioada de derulare a campaniei, respectand codul de etica al BUZZerilor, disponibil pe https://www.buzzstore.ro/despre-noi/, sectiunea BUZZerul ideal.
6.1. sa citeasca cu atentie materialele informative primite in colet si comunicarile prin e-mail aferente campaniei
6.2. sa testeze periodic pe parcursul campaniei produsele primite in testare, conform instructiunilor producatorului si sa-si formeze o parere despre acestea, bazata pe experienta de folosire a lor.
6.3. sa-si faca cunoscuta opinia sincera despre produsul testat in randul unui numar cat mai mare de prieteni, cunostinte si colegi fie in conversatii directe, fie pe internet (retele sociale – Facebook, Twitter, Pinterest, YouTube etc), pe blog sau pagina personala de internet dupa cum urmeaza:
6.3.1 sa fie fani ai paginilor de Facebook si Instagram BUZZStore si Farmec (https://www.facebook.com/farmec.romania/; https://www.instagram.com/farmec/; https://www.facebook.com/BUZZStoreRomania/; https://www.instagram.com/the_buzzstore_ro/)
6.3.2 sa realizeze un numar minim de 3 postari pe profilul personal de Facebook sis au Instagram cu tag la pagina de Facebook Farmec si impresii din perioada de testare sub forma de text si foto:
- O postare va prezenta intreaga gama de produse testate (poze tip flat lay si text)
- O postare va promova unul din produsele testate si va fi insotita de link-ul aferent de pe farmec.ro (poze tip flat lay, text si link catre produsul din site)
- O postare va face referire la experienta din magazinul Farmec de la ridicarea kit-ului (poze, text, check-in)
6.3.3 sa posteze un articol pe blogul propriu, daca are unul SAU pe un forum/ grup pe retelele sociale, cu impresiile din campania de testare.
6.3.4 pe baza experientei personale, sa realizeze minimum un review pentru fiecare din produsele testate pe site-ul www.farmec.ro
6.3.5 sa distribuie voucherele, pliantele si mostrele de la Farmec catre 3 prietene sau colege, impreuna cu parerile sale de testare.
6.3.6 sa completeze integral cu informatii corecte chestionarul de finalizare a campaniei, in maxim cinci zile lucratoare de la informarea pe e-mail.
6.3.7 sa foloseasca in toate postarile, exceptand review-urile de pe site-ul farmec.ro, hashtagurile campaniei: #buzzdermaplus si #buzzgerovital2020
6.4. Sa incarce in My BUZZ raportul de activitate care sa ateste postarile efectuate de participant in campanie, asa cum apar ele la punctele 6.3.1 – 6.3.7 din prezentul regulament. Link-urile postarilor pot fi incarcate in MyBuzz pe toata perioada campaniei, acestea fiind dovada contributiilor participantului.
6.5. Sa completeze integral, la finalul campaniei, cu informatii corecte si sincere, chestionarul de satisfactie (prezent in tab-ul Finalizare), acesta fiind disponibil dupa perioada de testare. Chestionarul de satisfactie va putea fi completat in maxim cinci zile lucratoare de la data primirii emailului de informare ce atesta publicarea acestuia pe pagina campaniei.
6.6. In masura in care BUZZerul participant la campanie nu indeplineste criteriile de la punctele 6.1.-6.5 Organizatorul este indreptatit sa solicite participantului returnarea produselor primite, in starea initiala. De asemenea, Organizatorul percepe o penalitate de pana la 200 de puncte eligibile din contul BUZZerului si isi rezerva dreptul de a nu-l mai selecta pe respectivul BUZZer in campaniile viitoare.
7.1. In cadrul campaniei, Beneficiarul ofera spre testare, prin intermediul Organizatorului, 250 de seturi de produse din gamele Gerovital H3 Derma+ și Gervital H3 Derma+ Sun si diverse materiale promotionale si informative. Valoarea medie de raft a produselor oferite spre testare este de 135,22 lei ei (TVA inclus).
7.2. In cadrul campaniei, Organizatorul va derula concursuri cu premii destinate tututor membrilor comunitatii online BUZZStore prin intermediul paginilor sale de Facebook si Instagram. Concursurile se vor derula in perioada … iulie 2020 iar castigatorii vor fi anuntati in data de … august 2020. Modalitatea de acordare a premiilor va fi prin tragere la sorti. Premiile se vor expedia prin curier rapid in maxim 30 de zile de la data validarii castigatorilor. Valoarea medie de raft a premiilor acordate este de…lei, TVA inclus.
Organizatorul isi rezerva dreptul de a elimina din CAMPANIE Participantii care nu au furnizat date corecte de contact, care nu au acordul sau incuviintarea cerute in Sectiunea 3, punctul 2 sau a celor care desfăsoara actiuni cu caracter fraudulos/ilicit în cadrul CAMPANIEI. Orice eventuala contestatie, inclusiv privind modul de selectie a participantilor sau castigatorilor, poate fi formulata in scris de catre Participant in maxim 5 (cinci) zile lucratoare de la data anuntarii acestora si expediata prin e-mail la adresa de mail: contact@buzzstore.ro si va contine obligatoriu cel putin: i) datele de identificare ale Participantului contestatar; ii) prezentarea motivelor de fapt pe care se intemeiaza contestatia; iii) prevederile continute de prezentul regulament pe care participantul contestatar le considera incalcate. Contestatia se va solutiona in termen de maximum 5 (cinci) zile lucratoare de la primire. In cazul in care contestatorul va fi nemultumit de decizie se va incerca rezolvarea contestatiei pe cale amiabila, iar in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente. In cadrul postarii opiniilor din cadrul acestei campanii este interzisa folosirea: limbajului abuziv sau trivial; a limbajului sau a imaginilor ofensatoare sau explicite sexual ori care dauneaza minorilor sau care incalca dreptul persoanei la viata privata; amenintari sau manifestari rasiste, pornografice, criminale, violente; continut ce incalca legea sau care poate incalca drepturile altor persoane; continut neadecvat paginii; promovare pentru alte servicii sau produse decat cele din Campanie. Organizatorul isi rezerva dreptul de a inlatura un astfel de continut si nu isi asuma responsabilitatea pentru el. Pentru orice act sau fapt care poate aduce prejudicii de imagine sau marca ale Organizatorului sau ale oricaruia din partenerii sai comerciali, Organizatorul are dreptul de a se adresa autoritatilor competente si de a solicita tragerea la raspundere civila si/sau penala – dupa caz – a persoanelor vinovate, precum si obligarea acestora la plata de daune interese.
9.1. Prin participarea la CAMPANIE, toti Participantii si eventualii castigatori sunt de acord si se obliga sa respecte si sa se conformeze tuturor cerintelor si conditiilor impuse de Organizator prin prezentul Regulament Oficial, nerespectarea acestora atragand raspunderea personala si exclusiva a participantilor si a eventualilor castigatori. Organizatorul nu are nici o obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii unor revendicari necastigatoare ce apar ulterior acordarii efective a premiilor sau dupa termenul de revendicare a premiilor prevazut in prezentul Regulament Oficial.
9.2. Inscrierea la aceasta CAMPANIE valideaza consimtamantul implicit al Participantului cu privire la termenii si conditiile inscrise in acest Regulament. De asemenea, prin înscrierea la CAMPANIE, dar fara a le fi prejudiciate drepturile prevazute de Legea 677/2001, respectiv dreptul la informare (art.12), dreptul de acces la date (art.13), dreptul de interventie asupra datelor (art.14) si dreptul de opozitie (art. 15), participanţii sunt de acord ca datele lor de contact sa fie comunicate de catre Organizator Beneficiarului in scopul expedierii de materiale de comunicare in campaniile marcilor Gerovital. Prezentul paragraf se completeaza cu cele ale sectiunii 10. PROTECTIA DATELOR PERSONALE, de mai jos.
9.3. Organizatorul CAMPANIEI nu isi asuma responsabilitatea pentru pierderile, intarzierile sau orice alte probleme la inscrierea in CAMPANIE, cauzate de furnizorul de internet sau conexiunea la internet a persoanei care doreste sa se inscrie in CAMPANIE. De asemenea, Organizatorului nu i se pot imputa intreruperile/disfunctionalitatile neanuntate ale furnizorului de internet sau blocarea accesului intern datorita aglomerarii retelelor pe perioadele de trafic intens care pot periclita inscrierea in CAMPANIE in perioada de desfasurare a CAMPANIEI.
9.4. Totodata, Organizatorul nu raspunde pentru niciun fel de daune directe sau indirecte cauzate Participantilor, in cazul in care acestia primesc mesaje scrise pe telefonul mobil prin care se pretinde castigarea unor anumite sume de bani sau premii ca urmare a participarii la acesta CAMPANIE sau orice alta campanile organizata de Organizator si care nu au fost transmise de catre Organizator conform prezentului Regulament. In acest sens, oricaror persoane care intentioneaza sa participe la CAMPANIE sau participa la CAMPANIE, li se pune in vedere ca, in situatia castigarii unui premiu in cadrul acestei CAMPANII, informarea initiala referitoare la castigarea premiilor se va face prin publicarea pe www.buzzstore.ro a Participantilor castigatori, urmand ca o confirmare a obtinerii premiului sa se faca telefonic, dupa transmiterea informatiilor de catre Participantul castigator, pe email, Organizatorului.
9.5. Organizatorul/Beneficiarul nu va fi raspunzator pentru niciunul dintre prejudiciile ce ar putea fi suferite de catre participant in legatura cu produsele testate, indiferent de natura acestor prejudicii, cu exceptia situatiilor expres prevazute de lege si care ar institui o astfel de raspundere.
9.6. Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere si nu poate fi facut responsabil cu privire la calitatea si natura produselor oferite spre testare sau a continutului materialelor informative/ promotionale expediate. Organizatorul nu isi asuma nicio responsabilitate privind pierderile, deteriorarea sau livrarea cu intarziere a coletelor.
9.7. Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de frauda sau de tentativa de frauda a acestei Campanii, a sistemului folosit, precum si in cazul oricarui abuz sau orice alte fapte sau tentative care ar putea afecta imaginea Organizatorului.
9.8. Dupa data limita de inscriere mentionata pe website, Organizatorul nu este responsabil pentru inscrierile in Campanie efectuate prin intermediul formularului electronic de inscriere pe website.
Prelucrarea datelor cu caracter personal de catre organizator in scop de reclama, marketing si publicitate este inregistrata in Registrul de Evidenţă a Prelucrărilor de Date cu Caracter Personal gestionat de Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) cu numarul 26652. Prin participarea la CAMPANIE, participantii isi dau in mod expres consimtamantul ca datele furnizate (inclusiv imagini foto, video, text) sa fie folosite de Organizator si Beneficiar in scopul Campaniei pe o durata maxima de 1 an de zile de la data finalizarii campaniei. Refuzul unui Participant de a i se procesa datele personale in scopul Campaniei de catre Organizator indreptateste Organizatorul sa refuze inscrierea acestuia in CAMPANIE. Organizatorul se obliga de asemenea sa respecte prevederile Legii nr. 677/ 2001, privind protectia datelor personale stocate. Ca atare, Organizatorul se angajeaza sa pastreze confidentialitatea datelor personale ale participantilor/ castigatorilor la prezenta CAMPANIE si sa le utilizeze conform prezentului Regulament Oficial si legislatiei in vigoare. Participantii la CAMPANIE, in calitate de persoane vizate, au, conform Legii 677/ 2001, urmatoarele drepturi: dreptul la informare (art.12), dreptul de acces la date (art.13), dreptul de interventie asupra datelor (art.14) si dreptul de opozitie (art. 15). Totodata, la cererea scrisa a Participantilor, datata si semnata, expediata pe adresa Organizatorului, acesta se obliga: (a) sa confirme solicitantului daca prelucreaza sau nu date cu caracter personal ale acestuia, in mod gratuit; (b) sa rectifice, actualizeze, stearga etc., date a caror prelucrare nu este conforma cu dispozitiile Legii nr. 677/2001; si/sau (c) sa inceteze prelucrarea datelor cu caracter personal ale solicitantului.
Prin confirmarea participarii la CAMPANIE, participantii selectati sunt de acord ca fotografiile, filmuletele si textele postate in cadrul campaniei sa fie utilizate de catre Organizator sau Beneficiar in campaniile publicitare ulterioare ale acestuia in mediul online (website, site-uri socializare), dar fara a se limita la acesta, fara niciun cost suplimentar pentru Organizator sau Beneficiar. Pentru campanii ulterioare, altele decat prezenta, participantilor li se va solicita acordul in mod expres si neechivoc, avand o durata determinata. Participantii selectati declara pe propria lor raspundere, cunoscand sanctiunile prevazute de legea penala privind falsul in declaratii, ca sunt autorii fotografiilor, filmuletelor, textelor postate in cadrul acestei campanii si ca nici unul dintre aceste materiale nu incalca dreptul de autor si/sau orice alt drept conex al vreunui tert.
Fotografiile sau filmuletele postate de catre Participanti trebuie sa respecte conditiile de mai jos:
- sa nu includa continut licentios, imoral sau antisocial;
- sa nu contina detalii defaimatoare, cuvinte sau simboluri care sunt jignitoare in general sau in mod direct pentru persoane de o anumita rasa, etnie, religie, orientare sexuala sau grup socio-economic;
- sa nu contina amenintari catre nicio terta persoana, loc, afacere sau grup, sa nu lezeze intimitatea, dreptul la viata privata si/sau alte drepturi ale niciunei terte persoane, firme sau entitate si sa nu incalce in niciun alt mod legislatia si reglementarile aplicabile;
- sa nu contina referiri sau imagini cu privire la marci inregistrate sau neinregistrate; in cazul in care Organizatorul doreste sa afiseze un video care contine referiri sau imagini cu privire la marci inregistrate sau neinregistrate, acesta isi rezerva dreptul de a publica si de a sterge sau inlocui respectivele referiri/imagini;
- sa nu contina aluzii/referiri directe sau indirecte la marci de tigarete sau alcool;
- sa nu contina aluzii/referiri directe sau indirecte la persoane minore;
- sa respecte tematica CAMPANIEI asa cum este descrisa pe site;
- sa fie original si sa nu contina elemente obscene, jignitoare sau antisociale;
- sa fie realist, fara texte, logo-uri sau orice alte materiale care implica drepturi de autor sau care nu apartin participantului.
Acolo unde este cazul, Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina si sa vireze impozitul datorat pentru produsele acordate cu titlu gratuit in cadrul campaniei de testare, in conformitate cu legislatia in vigoare privind impozitul pe venit.
Prezenta CAMPANIE poate inceta inainte de data de 06.09.2020 (data de final a CAMPANIEI) in cazul producerii unui eveniment ce constituie forta majora, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a continua prezenta CAMPANIE.
Eventualele litigii aparute intre Organizator si participantii la prezenta CAMPANIE se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.
Participanti:
,
Gabriel Negulescu, Bucuresti
Admin BUZZStore, Sectorul 1
Adelina Pasat, BUCHAREST
,
Gabriela Bratu, BRAILA
Cristina Ciobanu, Sector 2
Ioana-Alexandra Ursulean, Rădăuți, Str Fabricilor nr 7 la Orient
Cipriana Bucur, Suceava
Loredana Raduica, CRAIOVA
Lavinia Veress, TARGU MURES
Sorina Tifrea, Domnesti
Laura Căuneac, Botosani
Iulia Plugar, Brasov
,
Ana Maria CUCU, SUCEAVA
Diana Brăilă, Drobeta-Turnu Severin
paula cristescu, Berbesti
Cristina Nedelcu, Sat Costi, com. VANATORI
Navi Grigore, BUCURESTI
Iulia Achim, Bucuresti
denisa nicu, Chiajna
diana dragu, Sibiu
Ana Airimioaei, IASI
Lavinia Gitu, Iasi
miroiu elena mihaela, CLUJ-NAPOCA
Mihaela Oprea, VANATORI
Anca Ivan, Constanta
Iulia Raluca Sandu, CRAIOVA
Iulia Alexandra Dogar, Riciu
Mihaela Sotiriade, Brasov
Ștefania Tătuc, Zarnesti
Anca Alexandra Schiau, Timișoara
Madalina Ciubotariu, Salard
Alexandra Ungureanu, Mihaesti
,
Cristina Dragomir, BUCURESTI
Alexandra Grapa, Iasi
Gabriela Marin, Sacele
mihaela cojocaru, BUCURESTI
Oana Dumbrăvean, Cluj-Napoca
,
Luiza Anca Cobirzan, CLUJ-NAPOCA
Andreea Danila, Sfantu Ilie
Adina-Florentina Buliga, București
Alina Stancu, Bucuresti
,
Andra-Ionela Susnovici, IASI
Alexandra Ioana Giurgiu, Oradea
Diana Alexandru, Bucuresti
Alexandra Balaceanu, Bucuresti
Laura Florina Paraschiv, BUCURESTI
Harlisca Adela, CLUJ-NAPOCA
Raluca Somesan, Cluj-Napoca
,
,
,
Mariana Alina Edu, București
Delia Stan, BUCURESTI
Casandra Contora, Sambateni
Melisa Rus, Cluj Napoca
,
Viorica Rarinca, Iași
,
Andreea Ghita, CRAIOVA
,
Alexandra Cîrlea, BUCURESTI
,
Alina Neagu, BUCURESTI
Natalia Ipatii, CLUJ NAPOCA
,
Mihaela Cioraneanu, BUCURESTI
Maria Madalina Cupareanu, București
Andreea Iordache, Iasi
Bianca Grama, Tirgu Mures
Laura Iuliana Ciudin Cucos, PIATRA NEAMT
Arina Maria Juganaru, București
Mihaela Curea, FLORESTI
Alexandra Bolea, Pantelimon
Amalia Morariu, Floresti
,
,
Ana-Maria Mircea, Constanta
,
,
Malina Chirita, PLOIESTI
Elena Lazar, Bucuresti
,
ALINA MIRELA Ivan, Pantelimon
Madalina Elena Samoila, Iasi
Alexandra Costache, CONSTANTA
DENISA MATEI, Popesti Leordeni
,
,
Marinela Valentina Calangiu, Craiova
,
constantin ramona, FALTICENI
Liudmila Paunescu , Iasi
Andreea Maria Drăgan, Bucuresti
Romina Adelina Băluță, București
Luciana Ungureanu, Piatra Neamt
Andreea Manole, Bucuresti
Sorohan Adriana, Bucuresti
Ileana Ada Birtu, Constanta
Daniela Stanciu, Bucuresti
Elena Georgiana Marciuc, IASI
Mihaela Hermeneanu, VALU LUI TRAIAN
Ana Pintea, Bucuresti
Cristina Maria Burduja, Bucuresti
Anca Manole, Bucuresti
,
Sava Gabriela, Iasi
Anamaria Tuculan , Cisnădie
Dorina Dănilă, Arad
,
Eliza Dan, Vaideeni
Alexandra Matis, Oradea
Amalia Iftimuț, București
Lacramioara Puscasu , IASI
Aura Stefanescu, Suceava
,
Florentina Cernitu, București
Ramona Anton, Brasov
Nicoleta Cucuiet, Bucuresti
Bianca Elena Nistoroaei, Piatra Neamț
gabriela NICOLAE, Pitești
Fabiola Boca, Dumbravita
Adelina Toader, Timisoara
Ana-Maria Nedelcu, Galati
Diana Dn, Negresti
Angie Giurete, Bucuresti
Maria Alina Tanase, timisoara
,
Marina Dragomir, CONSTANTA
,
Georgiana Scripcaru, Murfatlar
Catalina Dragu, Tarlungeni
Ramona-Alexandra Zaharia, Proselnici
Roxana Cassandra Firtoș , Moisei
maria dumitriu, galati
Mihaela Potorac, IASI
Georgeta Stoclosa, Bucuresti
Emilia Vasilev, Piatra Neamt
Roxana Capriceana, Mosnita Noua
Cristina Bala, BUCURESTI
mihaela chifanescu, CAMPINA
Diana Pricopi (Vlascu), Iasi
Anca Prasacu, Sibiu
,
Maria Liliana Staicu, ARAD
Alina Sandulescu, Mogosoaia
Anca Feier, Arad
,
Ana Mosincat, FLORESTI
,
Florentina-Manuela TUHASU, BUCURESTI
Magda Angela Paraschiv, Galati
Diana Elena Burduja, SUCEAVA
Margareta Gheboianu, ploiesti
Mariana Ghejan, CRAIOVA
Nicoleta Voineagu, Palazu Mare
Oana Durican, PIATRA NEAMT
Alina Dumitrescu, BUCURESTI
Monica Cojocaru, Bacau
Mihaela Vilcu, Bucuresti
,
,
Madalina Lacatusu, Sat Dancu, com Holboca
Veronica-Marilena Petrea, GALATI
Violeta Tomita, Galati
Raluca Furtuna, IASI
Claudia Ecaterina Nechifor, Iasi
Iulia Vasiloiu, PLOIESTI
,
mihaela caunic, IASI
,
Marinela Pahoncea-Nicola, Piatra Neamt
Ana Maria Pirvu, BUCURESTI
,
Cristina Elena Pintilie, Falticeni
Andreea Iacob, Targu Mures
Bianca Gavriloaia, Cluj-Napoca
Andreea Pavăl, DOLHASCA
Denisa Giulvezan, Timisoara
Stefana Radu, Sibiu
Cosmina Mihut, ORADEA
,
,
Matusa Diana, Budesti
,
Bernadett Siklodi, Ditrau
,
Ana Tudor, bucuresti
Denise Ferat, Constanta
Nicoleta Calugarasu, București
Cristina Voda, Galati
,
Florentina Dan, București
Alexandra Rusu, Iasi
Florentina Irimia, Piatra Neamț
Simona Ciot, BUCURESTI
Ana Buliga, Bucuresti
Madalina Sangeorzan, Bucuresti
Ioana Madalina Postoi, Iasi
Popa Larisa, Sirna
Cristina CONSTANTIN, CONSTANTA
Oana Cristina Alexandru, Galati
alexandra paparusca, Cluj-Napoca
Andra Neacsu, Bucuresti
Antonia Agapie, BUCURESTI
,
Andreea Tabaras, Bucuresti
Iolanda Mihaela Cioraneanu, Bucuresti
Roxana Caramida Lavinia Roxana, ROSIORI DE VEDE
Madalina Sandu, Iasi
,
Sorina Roxana Sabau, Cluj-Napoca
Raluca Andreea Sandu, Bacau
teodora ichim, Baicoi
Cosmina Pascu, Caracal
Androne Anca, Popesti leordeni
Oana Făgărășian, Codlea
Claudia Halas, PECICA
Maria Agurita Ispas , Tuzla
Patranescu dora silvana, Popești-Leordeni
Simona Husaru, CONSTANTA
Elena Luminita Iliescu, BUCURESTI
Ramona Gheorghe, GALATI
Tinculete Maria, București sect 2
Ioana Ishikawa Constantin, BUCURESTI
Oana Alexandru, BUCURESTI
Raluca Maria Duma (Blanaru), BACAU
Alina Aleseei, Cluj Napoca
denisa Oprea, Ploiesti
Albici Bianca-Evelina, Corbeanca
Ana Neacsu Ana Camelia, TOPOLOVENI
Alina Gherghe, Craiova
,
Stefania Preda, Titu
Ana Maria Popa, Miroslava
,
,
Simona Hristescu, Pitesti
Madalina Bumb, Floresti
,
Andreea Gheorghe, Carcea
Roxana Coserea, Brasov
,
alina craciun, Constanta
Andrada Szabopal, Cluj Napoca
Ana Maria Popovici, Floresti
Travel Blondie Ro, București
,
Alexandra Manuela Lupu, Bucuresti
Activitatea mea in campanie
Trebuie sa fii participant pentru a putea posta!
Finalizare
Trebuie sa fii participant pentru a completa chestionarul de finalizare! Intra in contul tau!