CeraVe Anti-Acnee

/CeraVe Anti-Acnee

CeraVe Anti-Acnee

Campanie

05.04.2023 - 20.06.2023

100 participanti

100 kituri

Descoperă rutina de îngrijire a pielii Anti-Imperfectiuni CeraVe!

Gama CeraVe Anti-Imperfecțiuni este concepută pentru a reduce imperfecțiunile, excesul de sebum, roșeața, semnele post-acneice și aspectul porilor.

Vei primi spre testare unul din cele două kit-uri, în funcție de nevoile tenului tău:

Kit-ul Anti-Imperfecțiuni pentru tenul cu tendință acneică:

#1x Gel de curățare spumant Anti-Imperfecțiuni Blemish Control

#1x Gel Anti-Imperfecțiuni cu AHA și BHA Blemish Control

Kit-ul Îngrijire Semne Post Acneice:

#1x Gel de curățare spumant Anti-Imperfecțiuni Blemish Control

#1x Serum Anti-semne cu Retinol

Gelul CeraVe de Curățare Spumant Anti-Imperfecțiuni, dezvoltat împreună cu medicii dermatologi, este formulat cu 2% Acid Salicilic, ingredient activ care ajută la deblocarea porilor și cu Argilă Purifiantă, care absoarbe excesul de sebum, fără să usuce pielea sau să producă disconfort.

Îmbogățit cu Niacinamidă și 3 ceramide esențiale, gelul curăță blând pielea în timp ce ajută la protejarea barierei cutanate.

UTILIZARE: de 2 ori pe zi, dimineața și seara, ca produs principal pentru curățare

Gelul se masează blând pe pielea umedă apoi se clătește. Se recomandă a se evita contactul cu ochii.

Gelul Anti-Imperfecțiuni cu AHA și BHA, dezvoltat împreună cu medicii dermatologi, conține AHA și BHA, o asociere unică de ingrediente active care acționează atât la nivelul porilor, cât și la nivelul suprafeței pielii.

Cu o singură aplicare pe zi, gelul reduce imperfecțiunile și roșeața, ajutând la îmbunătățirea aspectului porilor.

Cele 3 ceramide esențiale ajută la restaurarea barierei cutanate protectoare a pielii și la menținerea hidratării acesteia.

UTILIZARE: Gelul se aplică o singură dată/zi, după curățarea tenului, pe toată suprafața acestuia, cu mișcări blânde, circulare. Se recomandă aplicarea seara.

În cazul utilizării pe parcursul zilei, se recomandă aplicarea unui produs de protecție solară adecvat.

 

Serumul Anti-Semne cu Retinol reduce apariția semnelor post acneice și dimensiunea porilor, în timp ce ajută la restabilirea barierei protectoare cutanate și îmbunătățește textura neuniformă a pielii.

EXFOLIAZĂ – Retinolul încapsulat accelerează exfolierea celulelor, reducând apariția semnelor post-acneice, fără să irite.

UNIFORMIZEAZĂ CULOAREA – Formula sa cu extract de rădăcină de lemn dulce, ajută la iluminarea tonului general al pielii.

RESTAUREAZĂ BARIERA CUTANATĂ – Ceramidele 1 ,3 și 6-II ajută la repararea barierei cutanate și la menținerea hidratării naturale a pielii.

Rezultate: Aspectul petelor și al semnelor post-acneice este redus. Nivelurile ceramidelor și funcția de barieră cutanată sunt restabilite oferind o piele curată, hidratată, cu aspect sănătos.

UTILIZARE Se aplică zilnic, seara, pe toată suprafața tenului.

Se recomandă utilizarea acestui produs împreună cu un produs de protecție solară zilnică.

Activitatea ta în campania CeraVe:

# Urmaresti paginile de Facebook și Instagram BUZZStore și Facebook și Instagram CeraVe Romania .

# Realizezi 1 postare pe Facebook / Instagram, etichetând în postări paginile BUZZStore România și CeraVe, în care să incluzi produsele testate și beneficiile acestora asupra pielii tale.

# Te abonezi la newsletter  www.cerave.ro

# Realizezi recenzii pentru produsele testate pe site-urile farmaciilor SpringFarma sau Helpnet.

# Postezi un clip video pe Instagram/ TikTok, în cazul în care ai cont pe această platformă, în care să prezinți beneficii ale produselor testate.

# Folosești în toate postările hashtagul campaniei #BUZZCeraVeBlemish, #BlemishControlRange si #CeraVeRomania.

# Postezi un articol pe blogul propriu (în cazul în care deții) SAU realizezi un filmuleț de prezentare a produsului pe YouTube.

# Completezi chestionarul de finalizare a campaniei cu informații sincere și păreri din perioada de testare.

# Incarci in My BUZZ raportul de activitate care să ateste postarile efectuate in campanie, așa cum apar ele la punctele 6.3.1 – 6.3.4. din regulament. Link-urile de la postari pot fi incarcate in MyBuzz pe toata perioada campaniei, dar nu mai târziu de maxim 5 zile lucrătoare de la termenul de finalizare a campaniei;

Regulament

SECTIUNEA 1 - ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

Campania de marketing participativ, denumita in continuare CAMPANIA este organizata si desfasurata de SC BUZZStore SRL cu sediul social in Bucuresti, Sector 2, Str. Tuzla nr. 9-27, Bl I, apt I33, inmatriculata la Registrul Comertului sub nr. J40/2974/15.03.2012, avand CUI RO29917150 denumit in continuare „Organizatorul”. Organizatorul a fost mandatat in acest sens de catre compania ZENITH MEDIA, agentie de media mandatata de L’Oreal Romania S.R.L, din care face parte marca CeraVe, denumita in continuare “Beneficiar”.

Campania este organizata si se deruleaza cu scopul de a promova marcile si produsele Beneficiarului in randul participantilor si al prietenilor acestora, atat prin comunicarea beneficiilor produselor in mediul online (retele sociale, pagini web tip blog), cat si offline (discutii directe cu colegii/ prietenii).

CAMPANIA se va derula conform prevederilor prezentului Regulament oficial (denumit in continuare “Regulamentul”), fiind obligatoriu pentru toti Participantii la CAMPANIE. Participantii la CAMPANIE sunt obligati sa respecte termenii si conditiile Regulamentului potrivit celor mentionate mai jos.

Regulamentul CAMPANIEI este intocmit si facut public in mod gratuit pe pagina www.buzzstore.ro, in sectiunea special dedicata CAMPANIEI. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica sau schimba prezentul regulament oficial, urmand ca astfel de modificari sa intre in vigoare numai dupa anuntarea in prealabil a acestora catre participantii implicati in campanie.

SECTIUNEA 2 - DURATA CAMPANIEI

CAMPANIA va fi lansata pe data de 04.04.2023 si va dura pana pe data de 01.05.2023.  Organizatorul isi rezerva dreptul de a prelungi perioada CAMPANIEI pe parcursul derularii acesteia, dar nu inainte de a anunta prelungirea in mod public, pe pagina de internet www.buzzstore.ro dedicata CAMPANIEI.

SECTIUNEA 3 - DREPTUL DE PARTICIPARE

CAMPANIA este deschisa participarii tuturor persoanelor fizice, femei si barbati, in varsta de minim 18 ani

(impliniti la data lansarii prezentei Campanii) care indeplinesc, cumulativ, urmatoarele conditii:
3.1. au domiciliul/ resedinta in Romania, inclusiv cetatenii straini rezidenti pe teritoriul Romaniei (care pot face dovada acestui statut, pe baza certificatului de rezidenta fiscala inregistrat la Administratia Financiara.)
3.2. sunt membri ai comunitatii BUZZStore, mai precis, s-au inscris benevol pe site-ul www.buzzstore.ro pentru a lua parte la campanii de testare gratuite organizate de SC BUZZStore SRL si accepta termenii si conditiile prezentului Regulament Oficial

3.3. completeaza corect si integral chestionarul de inscriere

3.4. profilul lor personal de consumator (varsta, resedinta, venituri, status in campul muncii, obiceiuri de consum, dar fara a se limita la acestea) are afinitate cu publicul tinta al produselor testate precum si a activitatii desfasurate in mediul online sau in campaniile anterioare derulate de BUZZStore.

3.5. nu au drept de participare la campanie doi sau mai multi membri ai aceleasi familii (rude de gradul I sau II), persoane ce locuiesc in aceeasi resedinta si nici rudele de gradul I si II ale Organizatorului sau Beneficiarului.

SECTIUNEA 4 – ELIGIBILITATE

Pentru a participa la CAMPANIE si pentru a fi desemnati parte din panelul de persoane ce vor testa acasa produsele CAMPANIEI, Participantii trebuie sa parcurga urmatorii pasi:
4.1. sa aiba un cont activ pe site-ul www.buzzstore.ro si un cont activ pe retelele sociale Facebook si Instagram, cu minim 500 de prieteni/ followeri. Detinerea unui blog propriu reprezinta un avantaj, dar nu este o conditie obligatorie.

4.2. sa fie fani ai paginilor de Facebook BUZZStore (www.facebook.com/BUZZStoreRomania), Instagram BUZZStore (https://www.instagram.com/the_buzzstore/), Facebook CeraVe (https://www.facebook.com/CeraVeRomania  si Instagram CeraVe (https://www.instagram.com/ceraveromania/)

4.3. Sa completeze cu informatii reale chestionarul de inscriere, disponibil pe pagina campaniei la sectiunea INSCRIERE, alcatuit din intrebari ce privesc obiceiurile de consum ale participantilor.

4.4. Dupa anuntarea prin e-mail a calitatii de participant la CAMPANIE, sa confirme acceptul de participare si adresa unde doreste sa primeasca coletul (daca este diferita de cea cu care este inscris in baza de date a Organizatorului, in 48h de la data primirii email-ului de acceptare in campanie). Neconfirmarea in timp util poate duce la pierderea calitatii de participant.

4.5. Sa receptioneze coletul cu produsele oferite spre testare de la reprezentantul Organizatorului (firma de curierat).

SECTIUNEA 5 – DESFASURAREA CAMPANIEI

5.1. Perioada si conditiile de inscriere – Incepand cu data de 03.04.2023, orele 16.00, Organizatorul va permite inscrierea in CAMPANIE a BUZZerilor. Inscrierile sunt deschise pana la completarea cu persoane eligibile (Participanti) a tuturor locurilor disponibile.

5.2. Pachetul de testare si locuri disponibilie – In cadrul CAMPANIEI sunt 100 de locuri, respectiv 100 de pachete de testare. Produsele vor fi alocate acelor participanti care, in urma analizei raspunsurilor din Chestionarul de inscriere in CAMPANIE, corespund criteriilor de selectie, asa cum sunt ele enuntate in sectiunea 4 si sectiunea 7 a prezentului regulament, iar profilul lor personal prezinta afinitate cu produsele oferite spre testare. Odata cu cei 100 de participanti selectionati pentru campania de testare, se vor desemna si 10 rezerve care ii vor putea inlocui pe cei ce renunta la calitatea de participant in campanie.

5.3. Modalitatea de testare si posibilitatea pastrarii la final a produselor – Participantii vor avea la dispozitie circa 20 de zile de la primirea produselor pentru testarea acestora si pentru a-si formula o parere de utilizare avizata, pe care o vor comunica prin mediile sociale in care activeaza sau in conversatii directe catre prieteni, colegi sau familie. Cei ce indeplinesc cerintele campaniei, asa cum apar ele in sectiunea 6 a prezentului regulament, pastreaza cu titlu gratuit produsele. Organizatorul isi rezerva dreptul de a solicita returul produselor, in starea initiala, celor ce nu indeplinesc integral sau partial cerintele campaniei.

5.4. Anuntarea participantilor – se va face initial prin e-mail/sms, iar ulterior, dupa completarea formularului de confirmare a participarii si asumarii prezentului regulament, vor fi publicati pe platforma www.buzzstore.ro, in pagina dedicata campaniei, sectiunea Participanti. In termen de maxim 48h de la anuntarea prin email/sms BUZZerii selectionati vor confirma prin completarea unui formular de confirmare dorinta de a participa in campanie. In situatia in care dupa 48h participantul selectionat nu a completat chestionarul, Organizatorul il va contacta prin SMS. Daca participantul nu poate fi contactat prin SMS, acesta isi pierde dreptul de participant in campanie, si va fi inlocuit de catre una din rezervele selectionate, in ordinea selectionarii, de la 1 la 20, pana cand toate locurile disponibile in campanie vor fi ocupate.

SECTIUNEA 6 - CONDITIILE DE PASTRARE GRATUITA A PRODUSELOR TESTATE

Pentru a pastra cu titlu gratuit produsele oferite in cadrul campaniei de testare, participantul trebuie sa desfasoare un set minimal de activitati, conform subpunctelor de mai jos, pe perioada de derulare a campaniei, respectand codul de etica al BUZZerilor, disponibil pe https://www.buzzstore.ro/despre-noi/ sectiunea BUZZerul ideal.

6.1. sa citeasca cu atentie materialele informative primite in colet si comunicarile prin e-mail aferente campaniei

6.2. sa testeze periodic pe parcursul campaniei produsele primite in testare conform instructiunilor producatorului si sa-si formeze o parere personala despre acestea.

6.3. sa-si faca cunoscuta opinia sincera despre produsele testate in randul unui numar cat mai mare de prieteni, cunostinte si colegi fie in conversatii directe, fie pe internet (retele sociale – Facebook, Instagram, YouTube etc.) sau pe blog.

6.3.1 Sa fie abonat la newsletter-ul CeraVe

6.3.2 Sa realizeze minim o postare pe profilul de Facebook sau Instagram cu tag la paginile CeraVe cu impresii din perioada de testare, insotite de fotografii ale produsului testat.

6.3.3 Sa realizeze minim un clip video pe Instagram/ TikTok, in cazul in care are cont pe aceasta platforma, in care sa prezinte beneficii ale produselor testate.

6.3.4 Sa posteze un articol pe blogul propriu si/sau un clip pe YouTube in care sa prezinte beneficii ale produselor testate, daca detine conturi pe aceste platforme.

6.3.5 Sa realizeze cate o recenzie pentru fiecare produs primit spre testare pe site-urile farmaciilor SpringFarma sau Helpnet.

6.3.6 Sa foloseasca in toate postarile hashtagurile #BUZZCeraVeBlemish, #BlemishControlRange si #CeraVeRomania.

6.4. Sa incarce in My BUZZ raportul de activitate care sa ateste postarile efectuate de participant in campanie, asa cum apar ele la punctele 6.3.1 – 6.3.6 din prezentul regulament. Link-urile postarilor pot fi incarcate in MyBuzz pe toata perioada campaniei, acestea fiind dovada contributiilor participantului.

6.5. Sa completeze integral, la finalul campaniei, cu informatii corecte si sincere, chestionarul de satisfactie (prezent in tab-ul Finalizare), acesta fiind disponibil dupa perioada de testare. Chestionarul de satisfactie va putea fi completat in maxim cinci zile lucratoare de la data primirii emailului de informare ce atesta publicarea acestuia pe pagina campaniei.

6.6. In masura in care BUZZerul participant la campanie nu indeplineste criteriile de la punctele 6.1.-6.5 Organizatorul este indreptatit sa solicite participantului returnarea produselor primite, in starea initiala. De asemenea, Organizatorul percepe o penalitate de pana la 200 de puncte eligibile din contul BUZZerului si isi rezerva dreptul de a nu-l mai selecta pe respectivul BUZZer in campaniile viitoare.

SECTIUNEA 7 – PRODUSE ACORDATE SPRE TESTARE

In cadrul campaniei, Beneficiarul ofera spre testare, prin intermediul Organizatorului, 100 de seturi de produse Cerave (50x Kit-ul 1: 1 x CeraVe Gel de curatare Spumant Anti-Imperfectiuni cu 2% Acid Salicilic 236ml ,1 x CeraVe Gel Anti-Imperfectiuni cu AHA si BHA 40 ml si 3 x kituri de testare anti-imperfectiuni cu esantioane si 50x Kit-ul 2: CeraVe Gel de curatare Spumant Anti-Imperfectiuni cu 2% Acid Salicilic 236ml, CeraVe Serum Anti-Semne cu Retinol 30 ml si 3 x kituri de testare anti-imperfectiuni cu esantioane) si diverse materiale promotionale si informative. Valoarea medie totala a produselor oferite spre testare este de 13.975 RON, TVA inclus.

SECTIUNEA 8 - DREPTURI SI OBLIGATII

Organizatorul isi rezerva dreptul de a elimina din CAMPANIE Participantii care nu au furnizat date corecte de contact, care nu au acordul sau incuviintarea cerute in Sectiunea 5, punctul 2 sau a celor care desfăsoara actiuni cu caracter fraudulos/ilicit în cadrul CAMPANIEI. Orice eventuala contestatie, inclusiv privind modul de selectie a participantilor sau castigatorilor, poate fi formulata in scris de catre Participant in maxim 5 (cinci) zile lucratoare de la data anuntarii acestora si expediata prin e-mail la adresa de mail: contact@buzzstore.ro si va contine obligatoriu cel putin: i) datele de identificare ale Participantului contestatar; ii) prezentarea motivelor de fapt pe care se intemeiaza contestatia; iii) prevederile continute de prezentul regulament pe care participantul contestatar le considera incalcate. Contestatia se va solutiona in termen de maximum 5 (cinci) zile lucratoare de la primire. In cazul in care contestatorul va fi nemultumit de decizie se va incerca rezolvarea contestatiei pe cale amiabila, iar in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.   In cadrul postarii opiniilor din cadrul acestei campanii este interzisa folosirea: limbajului abuziv sau trivial; limbajului sau imaginilor ofensatoare sau explicite sexual ori care dauneaza minorilor sau care incalca dreptul persoanei la viata privata; amenintari sau manifestari rasiste, pornografice, criminale, violente; continut ce incalca legea sau care poate incalca drepturile altor persoane; continut neadecvat paginii; promovare pentru alte servicii sau produse decat cele din Campanie. Organizatorul isi rezerva dreptul de a inlatura un astfel de continut si nu isi asuma responsabilitatea pentru el. Pentru orice act sau fapt care poate aduce prejudicii de imagine sau marca ale Organizatorului sau ale oricaruia din partenerii sai comerciali, Organizatorul are dreptul de a se adresa autoritatilor competente si de a solicita tragerea la raspundere civila si/sau penala –dupa caz a persoanelor vinovate precum si obligarea acestora la plata de daune interese.

SECTIUNEA 9 – RESPONSABILITATE

9.1. Prin participarea la CAMPANIE, toti Participantii si eventualii castigatori sunt de acord si se obliga sa respecte si sa se conformeze tuturor cerintelor si conditiilor impuse de Organizator prin prezentul Regulament Oficial, nerespectarea acestora atragand raspunderea personala si exclusiva a participantilor si a eventualilor castigatori. Organizatorul nu are nici o obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii unor revendicari necastigatoare ce apar ulterior acordarii efective a premiilor sau dupa termenul de revendicare a premiilor prevazut in prezentul Regulament Oficial.

9.2. Inscrierea la acesta CAMPANIE valideaza consimtamantul implicit al Participantului cu privire la termenii si conditiile inscrise in acest Regulament. Prezentulparagraf se completeaza cu cele ale sectiunii 10. PROTECTIA DATELOR PERSONALE de mai jos.

9.3. Organizatorul CAMPANIEI nu isi asuma responsabilitatea pentru pierderile, intarzierile sau orice alte probleme la inscrierea in CAMPANIE cauzate de furnizorul de internet sau conexiunea la internet a persoanei care doreste sa se inscrie in CAMPANIE. De asemenea, Organizatorului nu i se pot imputa intreruperile/disfunctionalitatile neanuntate ale furnizorului de internet sau blocarea accesului intern datorita aglomerarii retelelor pe perioadele de trafic intens care pot periclita inscrierea in CAMPANIE in perioada de desfasurare a CAMPANIEI.

9.4. Totodata, Organizatorul nu raspunde pentru niciun fel de daune directe sau indirecte cauzate Participantilor, in cazul in care acestia primesc mesaje scrise pe telefonul mobil prin care se pretinde castigarea unor anumite sume de bani sau premii ca urmare a participarii la acesta CAMPANIE sau orice alta campanile organizata de Organizator si care nu au fost transmise de catre Organizator conform prezentului Regulament. In acest sens, oricaror persoane care intentioneaza sa participe la CAMPANIE sau participa la CAMPANIE, li se pune in vedere ca, in situatia castigarii unui premiu in cadrul acestei CAMPANII, informarea initiala referitoare la castigarea premiilor se va face prin publicarea pe www.buzzstore.ro a Participantilor castigatori, urmand ca o confirmare a obtinerii premiului sa se faca telefonic, dupa transmiterea informatiilor de catre Participantul castigator, pe email, Organizatorului.

9.5. Organizatorul/Beneficiarul nu va fi raspunzator pentru niciunul dintre prejudiciile ce ar putea fi suferite de catre participant in legatura cu produsele testate, indiferent de natura acestor prejudicii cu exceptia situatiilor expres prevazute de lege si care ar institui o astfel de raspundere.

9.6. Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere si nu poate fi facut responsabil cu privire la calitatea si natura produselor oferite spre testare sau a continutului materialelor informative/ promotionale expediate. Organizatorul nu isi asuma nicio responsabilitate privind pierderile, deteriorarea sau livrarea cu intarziere a coletelor.

9.7. Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de frauda sau de tentativa de frauda a acestei Campanii, a sistemului folosit, precum si in cazul oricarui abuz sau orice alte fapte sau tentative care ar putea afecta imaginea Organizatorului.

9.8. Dupa data limita de inscriere pe site, Organizatorul nu este responsabil pentru inscrierile in Campanie efectuate prin intermediul formularului electronic de inscriere pe website.

SECTIUNEA 10 - PROTECTIA DATELOR PERSONALE

La data 25.05.2018 a devenit aplicabil Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (denumit in continuare „Regulamentul general privind protecția datelor” sau „Regulamentul”). In cadrul operatiunilor de prelucrare a datelor cu caracter personal, Organizatorul se obliga sa aplice masurile tehnice si organizatorice adecvate pentru protejarea datelor cu caracter personal impotriva distrugerii accidentale sau ilegale, pierderii, modificarii, dezvaluirii sau accesului neautorizat, in special daca prelucrarea respectiva comporta transmisii de date in cadrul unei retele, precum si impotriva oricarei alte forme de prelucrare ilegala.

In cadrul acestei campanii, BUZZStore va colecta urmatoarele date cu carácter personal:

  • Nume, prenume, adresa postala, adresa de email, numar de telefon – in vederea expedierii coletelor de testare
  • Adresa conturilor de pe retelele sociale – in vederea stabilirii calitatii de bun comunicator pentru selectarea in campanie
  • Obiceiuri de consum privind categoria skincare – in vederea stabilirii compatibilitatii cu produsele testate si selectarea in campanie.

Prelucrarea datelor cu caracter personal de catre organizator in scop de reclama, marketing si publicitate este inregistrata in Registrul de Evidenţă a Prelucrărilor de Date cu Caracter Personal gestionat de Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) cu numarul 26652.

Prin participarea la CAMPANIE, participantii isi dau in mod expres consimtamantul ca datele furnizate (inclusiv imagini foto, video, text) sa fie folosite de Organizator in scopul Campaniei pe o durata maxima de 1 an de zile de la data finalizarii campaniei. Refuzul unui Participant de a i se procesa datele personale in scopul Campaniei de catre Organizator indreptateste Organizatorul sa refuze inscrierea acestuia in CAMPANIE.
Organizatorul se obliga de asemenea sa respecte prevederile Regulamentului in vigoare privind protectia datelor personale stocate. Ca atare, Organizatorul se angajeaza sa pastreze confidentialitatea datelor personale ale participantilor/ castigatorilor la prezenta CAMPANIE si sa le utilizeze conform prezentului Regulament Oficial si legislatiei in vigoare. Participantii la CAMPANIE, in calitate de persoane vizate, au, conform Regulamentului (UE) 2016/679, urmatoarele drepturi: dreptul la informare (art.13), dreptul de acces la date (art.15), dreptul de interventie asupra datelor (art.14), dreptul la rectificare si stergere (art. 16 si 17) si dreptul de opozitie (art. 21).Totodata, la cererea scrisa a Participantilor, datata si semnata, expediata pe adresa Organizatorului, acesta se obliga: (a) sa confirme solicitantului daca prelucreaza sau nu date cu caracter personal ale acestuia, in mod gratuit; (b) sa rectifice, actualizeze, stearga etc., date a caror prelucrare nu este conforma cu dispozitiile Regulamentului (UE) 2016/679; si/sau (c) sa inceteze prelucrarea datelor cu caracter personal ale solicitantului.

SECTIUNEA 11- DREPTUL DE PROPRIETATE

Prin confirmarea participarii la CAMPANIE, participantii selectati sunt de acord ca fotografiile, filmuletele si textele postate in cadrul campaniei sa fie utilizate de catre Organizator in campanile publicitare ulterioare ale acestuia in mediul online (web site, site-uri socializare), dar fara a se limita la acesta fara niciun cost suplimentar pentru Organizator. Pentru campanii ulterioare, altele decat prezenta, participantilor li se va solicita acordul in mod expres si neechivoc, avand o durata determinata. Participantii selectati declara pe propria lor raspundere, cunoscand sanctiunile prevazute de legea penala privind falsul in declaratii, ca sunt autorii fotografiilor, filmuletelor, textelor postate in cadrul acestei campanii si ca nici unul dintre aceste materiale nu incalca dreptul de autor si/sau orice alt drept conex al vreunui tert.

SECTIUNEA 12 – TAXE SI IMPOZITE

Acolo unde este cazul, Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina si sa vireze impozitul datorat pentru produsele acordate cu titlu gratuit in cadrul campaniei de testare, in conformitate cu legislatia in vigoare privind impozitul pe venit.

SECTIUNEA 13 - INCETAREA CAMPANIEI

Prezenta CAMPANIE poate inceta inainte de data de 01.05.2023 (data de final a CAMPANIEI) in cazul producerii unui eveniment ce constituie forta majora, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a continua prezenta CAMPANIE.

SECTIUNEA 14 – LITIGII

Eventualele litigii aparute intre Organizator si participantii la prezenta CAMPANIE se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romanecompetente

Inscriere

Ne pare rau, dar perioada de inscriere pentru aceasta campanie s-a terminat!
Pentru a fi printre primii la curent cu noile campanii iti sugeram sa ne urmaresti pe Facebook si Instagram.


Participanti:

Diana Elena Butoi , Cluj Napoca


Alexandra Denisa Hustiu, Galați


Catalina Damian, Bucuresti


Camelia-Maria Pop, TARGU MURES


Madalina Saitos, SANISLAU


Catalina Valenciuc, Botosani


Bianca-Adriana Tarau, Oradea


Sandra Balan, București


Andreea Condurache, Cudalbi, Galați


Raluca GROSU, Timisoara


Alina Petruț, Dej


Madalina Drutu, CLUJ NAPOCA


Ioana Bianca Cucos, Cluj Napoca


Ana Bulgaru, Bucuresti


Anastasia Vieru, Iași


Diana Grigore, Bucuresti


Ana-Maria Bocancea, Sectorul 6


Diana Chelu, Timișoara


Iulia Dobre, Movila Banului


Daria Groza, Cluj Napoca


Jeni Alexandra Ion, BUCURESTI


Bianca Ciochinaru, Slobozia


Elena Raluca Pascal, Bacău


Adela Cacovean, CLUJ-NAPOCA


Alexandra Catcauan, Cluj-Napoca


Anastasia Carp, București


Cosmina-Ioana Vîlsan, Ramnicu Vâlcea


Raluca Andreea Sandu, Bacau


Oana Maria Stefan, Radaseni


Diana-Elena Lupu, Cluj Napoca


Maria Dan, Busteni


Veronica Tok, LECHINTA


Diana Pirvu, Bucuresti


Ariana Capucean, Simand


Adriana Mihaela Brînzoi, București


Oana Ienasescu, Dumbravita


Daniela Varga, Valani de Pomezeu


Andreea Teslaru, Comuna Berceni


Alexandra Rusie, Sibiu


,


Maria Alexandra Voicu, Popesti Leordeni


Sorina Elena Despea, Cluj Napoca


Denisa Acăei, Sighișoara


Diana Lavric, Valea Adanca


Andra Nastasiu, Suceava


Crina Laura Chasoschi, Suceava


Roxana Deac, ORADEA


Madalina Dobre, Bucuresti


Malina Machidon, Iasi


Stefana Radu, Sibiu


Carmen Ioana Nicolae, Bucuresti


Maria Ghinea, Bucuresti


Antonia Caniola, Chiajna


Crina Suciu, Bistrita


Anamaria Tolnoi, Marghita


Gabriela Ciohodaru, Ploiesti


Georgiana Bogatean, Medias


Roxana Constantinescu, Sat oslobeni com bodesti


Mia Mia, Piatra-Neamț


Larisa Militaru, PITESTI


Mihaela-Alexandra Nicolae, Bucuresti


Daria Bazavan, Chiajna


Rafaela Hatig, Timisoara


Alina Racovita, Șelimbăr


Sonia Maria Balint, Cluj-Napoca


Petra Todoran, Sectorul 4


Raluca Damian, Bacau


Ana Maria Popa, Miroslava


Ana Avram, Craiova


Alexandra Dobre, Campulung Muscel


Claudia Raitariu, Timisoara


Corina Revnic, Bragadiru


Ioana Moraru, Brasov


Cristina Ciobanu, Iasi


Ionut Marius, Băilești


Vicentiu Demeter, Timisoara


Ana-Maria Popescu, Otelu-Rosu


Mariana Danci, Borșa


,


Olivia Neagu, Bucuresti


Oana Zamfirescu, Bucuresti


Magda Angela Paraschiv, Galati


Alex Sumanariu, Targoviste


Liliana Cojocariu, BUCURESTI


Lysa Bianca Malanciuc, Iasi


Izabela Pastor , Alba Iulia


laura vintila, Deva


Daniela Făcîlă, Brasov


Madalina Georgiana Ivascu , Bucuresti


diana caldarusa, Domnesti


Andreea maftei, Bucuresti


iulia pop, cluj napoca


Cornelia Elena Dogaru Marchelov, CONSTANTA


Ana-Maria Acostachioaie, Lunca Cetatuii


Ana Maria Ambrozie, Dobroesti


Isabela Risnita, Cluj Napoca


Georgiana Geman, Valea Adanca


Bianca Muresan, Floresti


Activitatea mea in campanie

Trebuie sa fii participant pentru a putea posta!

Finalizare

Trebuie sa fii participant pentru a completa chestionarul de finalizare! Intra in contul tau!

Aboneaza-te acum!

Fii printre primii care afla noutati despre campanii, BUZZBox si BUZZAcademy.