Aslavital Mineralactiv

Campanie

18.10.2021 - 01.12.2021

250 participanti

250 kituri

Undeva, departe de agitație, stres, poluare urbana, in Muntii Padurea Craiului, se afla adevaratele bogatii si minuni ale naturii. Ia-ti cateva momente pentru tine si intoarce-te acolo unde aerul, pamantul, padurea sunt tot ceea ce te inconjoara si te simti una cu natura. Calatoreste departe de aglomeratia urbana si hraneste-ti tenul din minunile naturii de demult!
Decopera prima gama de produse cosmetice, care are la baza ingredientul special, provenit din Muntii Padurea Craiului: Argila 100% naturala, netratata chimic. Aslavital Mineralactiv ofera un program complet de îngrijire a pielii, incepand cu varsta de 25+, pana la varste inaintate, incluzand problematica complexa a tenurilor sensibile. Complexul de peste 20 de minerale naturale (Fier, Potasiu, Magneziu, Cupru, Calciu etc.) iti detaseaza tenul de stresul cotidian si confera o senzatie unica de revitalizare.

Creeaza-ti o conexiune unica cu natura prin adaosul de argila naturala specifica locului!
Kit-ul tau de testare este format din:
Apa micelara cu argila – curata bland tenul si are o actiune completa de antipoluare si eliminare a efectelor stresului urban
Fiole hidratante Detox – actioneaza sinergic pentru captarea si mentinerea umiditatii la suprafata pielii, concomitent cu detoxifierea ei
Masca Detoxifianta cu carbune – structura filmogena acționeaza sinergic cu carbunele din masca, fiindu-i îmbunatatite proprietățile de absorbtie, purificare și detoxifiere
Crema lift ultra-activa – o combinatie unica de extracte si ingrediente naturale cu proprietati antirid, care maresc elasticitatea pielii, regenereaza si hidrateaza intens tenul.

Aslavital este un brand cu valori precum Incredere si Eficienta, Inovatie, Exclusivitate, Ingrediente Naturale. Asigura ingrijirea tenului prin mineralizare, regenerare, detoxifiere si antipoluare urbana, aducand o infuzie de tinerete si naturalete tenului.

Important!
Campania este deschisa BUZZerilor din Arad, Brasov, Bucuresti, Cluj-Napoca, Constanta, Craiova, Galati, Iasi, Oradea, Piatra Neamt, Pitesti, Ploiesti, Ramnicu Valcea, Sibiu, Suceava, Targu Mures si Timisoara. Kit-ul de testare se va ridica direct din unul dintre magazinele Farmec sau Gerovital din aceste orase. Nu se vor acorda puncte de inscriere celor ce nu locuiesc in aceste orase.

Pentru a beneficia de produsele oferite spre testare si a putea participa si la viitoare campanii, implicarea ta este esentiala!

Exprima-ti in mod creativ parerile de testare in mediul online, dupa cum urmeaza:

REALIZEZI POSTARI IN SOCIAL MEDIA

# Impartaseste cu noi experienta ta, in postari cat mai creative: un story si un Reel pe Instagram si alte doua postari pe Instagram si/sau Facebook care sa descrie beneficiile produselor testate.

Postarile de mai sus trebuie sa contina hashtag-urile campaniei, etichetarea paginilor BUZZStore si Farmec Romania, sa puna in evidenta produsele, fara a contine alte marci in imagine. Vei include impresii din perioada de testare insotite de fotografii si/sau video expresive in care cele produsele sa apara intr-un context cat mai natural.

ALTE ACTIVITATI ONLINE

# Sa realizezi un numar total de 2 postari (de preferat 1 Facebook, 1 Instagram); 3 stories (Facebook/Instagram), un Reel pe Instagram si un clip pe Tik-Tok, cat mai creative, intr-un cadru cat mai natural, reprezentand evaluari ale produselor testate, pe retelele de socializare in care activeazi. Toate postarile trebuie sa evidentieze impresii din perioada de testare sub forma de text si foto.

# Publici un articol pe blogul propriu, daca ai unul SAU pe un forum/ grup de socializare despre frumusete/ingrijire a pielii in care activezi (nu pe grupuri de BUZZeri) SAU un filmulet pe YouTube cu impresiile tale despre produse.

# Realizezi cate o recenzie pentru fiecare produs din kit-ul de testare, pe un magazin online care comercializeaza produsele Farmec.

# Folosesti in toate postarile, exceptand review-urile de pe magazinele online, hashtagul campaniei #BUZZAslavital #AslavitalMineralactiv

# Ramai la curent cu noutatile campaniei, devenind fan al paginilor de Facebook si Instagram BUZZStore, Facebook si Instagram Farmec Romania.

FINALIZEZI CAMPANIA

# Incarci in My BUZZ raportul de activitate care sa ateste postarile efectuate in campanie, asa cum apar ele la punctele 6.3.1 – 6.3.5. din regulament. Link-urile postarilor pot fi incarcate in MyBUZZ pe toata perioada campaniei;

# La finalul campaniei, completezi integral cu informatii corecte chestionarul de satisfactie pe care il vei gasi in sectiunea Finalizare. Acesta va fi disponibil dupa cca. doua saptamani de la inceperea perioadei de testare si trebuie completat pana la finalul perioadei de testare anuntata pe site sau prin newsletter.

Regulament

SECTIUNEA 1 - ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

Campania de testare produs, denumita in continuare CAMPANIA, este organizata si desfasurata de SC BUZZSTORE SRL cu sediul social in Bucuresti, Sector 2, Str. Tuzla nr. 9-27, Bl I, apt I33, inmatriculata la Registrul Comertului sub nr. J40/2974/15.03.2012, avand CUI RO29917150 denumita in continuare „Organizatorul”. Organizatorul a fost mandatat in acest sens de catre compania FARMEC S.A, detinatoarea marcilor Aslavital Mineralactiv, denumita in continuare “Beneficiar”.

Campania este organizata si se deruleaza cu scopul de a promova marcile si produsele Beneficiarului in randul participantilor si a prietenilor acestora, atat prin comunicarea beneficiilor produselor in mediul online (retele sociale, pagini web tip blog), cat si offline (discutii directe cu colegii/ prietenii).

CAMPANIA se va derula conform prevederilor prezentului Regulament oficial (denumit in continuare “Regulamentul”), fiind obligatoriu pentru toti Participantii la CAMPANIE. Participantii la CAMPANIE sunt obligati sa respecte termenii si conditiile Regulamentului potrivit celor mentionate mai jos.
Regulamentul CAMPANIEI este intocmit si facut public in mod gratuit pe pagina www.buzzstore.ro, in sectiunea special dedicata CAMPANIEI. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica sau schimba prezentul regulament oficial, urmand ca astfel de modificari sa intre in vigoare numai dupa anuntarea in prealabil a acestora catre participantii implicati in campanie.

SECTIUNEA 2 - DURATA CAMPANIEI

SECTIUNEA 2 – DURATA CAMPANIEI

CAMPANIA va fi lansata pe data de 18.10.2021 si va dura pana pe data de 15.11.2021 Organizatorul isi rezerva dreptul de a prelungi perioada CAMPANIEI pe parcursul derularii acesteia, dar nu inainte de a anunta prelungirea in mod public, pe pagina de internet www.buzzstore.ro dedicata CAMPANIEI.

SECTIUNEA 3 - DREPTUL DE PARTICIPARE

CAMPANIA este deschisa participarii tuturor persoanelor fizice, in varsta de minim 18 ani (impliniti la data lansarii prezentei Campanii) care indeplinesc, cumulativ, urmatoarele conditii:
3.1. au domiciliul/ resedinta in Romania, inclusiv cetatenii straini rezidenti pe teritoriul Romaniei (care pot face dovada acestui statut, pe baza certificatului de rezidenta fiscala inregistrat la Administratia Financiara.)
3.2. sunt membri ai comunitatii BUZZStore, mai precis, s-au inscris benevol pe site-ul www.buzzstore.ro pentru a lua parte la campanii de testare gratuite organizate de SC BUZZStore SRL si accepta termenii si conditiile prezentului Regulament Oficial

3.3. completeaza corect si integral chestionarul de inscriere

3.4. profilul lor personal de consumator (varsta, resedinta, venituri, status in campul muncii, profesie, obiceiuri de consum, dar fara a se limita la acestea) are afinitate cu publicul tinta al produselor testate precum si a activitatii desfasurate in mediul online sau in campaniile anterioare derulate de BUZZStore. In acest sens vor fi eliminati din campanie toti acei membri ai comunitatii ce nu indeplinesc cumulativ conditiile:

3.4.1. Au resedinta (permanenta sau mutatie) in unul din orasele Arad, Brasov, Bucuresti, Cluj-Napoca, Constanta, Craiova, Galati, Iasi, Oradea, Piatra Neamt, Pitesti, Ploiesti, Ramnicu Valcea, Sibiu, Suceava, Targu Mures si Timisoara.

3.4.2. Nu au drept de participare la campanie doi sau mai multi membri ai aceleasi familii (rude de gradul I sau II), persoane ce locuiesc in aceeasi resedinta si nici rudele de gradul I si II ale Organizatorului sau Beneficiarului.

SECTIUNEA 4 - ELIGIBILITATE

Pentru a participa la CAMPANIE si pentru a fi desemnati parte din panelul de persoane ce vor testa acasa produsele CAMPANIEI, Participantii trebuie sa urmeze urmatorii pasi:

4.1. sa aibe un cont activ pe site-ul www.buzzstore.ro si un cont activ pe site-urile de socializare Facebook si Instagram. Detinerea unui blog propriu de frumusete, moda sau lifestyle reprezinta un avantaj, dar nu este o conditie obligatorie.

4.2. sa fie fani ai paginii de Facebook BUZZStore (www.facebook.com/BUZZStoreRomania), Instagram BUZZStore (https://www.instagram.com/the_buzzstore_ro/) si Farmec Facebook si Instagram (https://www.facebook.com/farmec.romania/; https://www.instagram.com/farmec/)

4.3. Sa completeze cu informatii reale chestionarul de inscriere, disponibil pe pagina campaniei la sectiunea INSCRIERE, alcatuit din intrebari ce privesc obiceiurile de consum ale participantilor.

4.4. Dupa anuntarea prin e-mail a calitatii de participant la CAMPANIE, sa confirme acceptul de participare, magazinul Farmec si ziua in care doreste sa ridice kit-ul de testare, in 48h de la data primirii email-ului de acceptare in campanie. Neconfirmarea in timp util, poate duce la pierderea calitatii de participant.

SECTIUNEA 5 – DESFASURAREA CAMPANIEI

5.1. Perioada si conditiile de inscriere – Incepand cu data de 18.10.2021 orele 15.00, Organizatorul va permite inscrierea in CAMPANIE a BUZZerilor. Inscrierile sunt deschise pana la completarea cu persoane eligibile (Participanti) a tuturor locurilor disponibile.

5.2. Pachetul de testare si locuri disponibilie – In cadrul CAMPANIEI sunt 250 de locuri, respectiv 250 de kit-uri pentru testare. Produsele vor fi alocate acelor participanti care, in urma analizei raspunsurilor din Chestionarul de inscriere in CAMPANIE, corespund criteriilor de selectie, asa cum sunt ele enuntate in sectiunea 5 si sectiunea 7 a prezentului regulament, profilul lor personal prezinta afinitate cu produsele oferite spre testare si au resedinta (permanenta sau mutatie) in unul din orasele participante la campanie: Arad, Brasov, Bucuresti, Cluj-Napoca, Constanta, Craiova, Galati, Iasi, Oradea, Piatra Neamt, Pitesti, Ploiesti, Ramnicu Valcea, Sibiu, Suceava, Targu Mures si Timisoara. O data cu cei 250 de participanti selectionati pentru campania de testare se vor desemna si 10 rezerve care ii vor putea inlocui pe cei ce renunta la calitatea de participant in campanie.

Odata cu confirmarea de participare la campanie, participantul va trimite pe e-mail, o copie a cartii de identitate si va indica magazinul si ziua in care doreste sa mearga sa ridice kit-ul de testare.

Participantul va primi un kit de testare ce va contine produse de ingrijire gama Aslavital Mineralactiv.

Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere si nu poate fi facut responsabil cu privire la calitatea si natura produselor oferite spre testare sau a continutului materialelor informative/ promotionale primite in kit-ul de testare. Cu toate acestea, Organizatorul va depune toate diligentele necesare pentru a se asigura ca, la data preluarii produselor de catre participanti, acestea corespundeau din punct de vedere al integritatii ambalajelor si al cantitatii.

5.3. Modalitatea de testare si posibilitatea pastrarii la final a produselor – Participantii vor avea la dispozitie 14 de zile pentru testarea produselor si pentru a-si formula o parere de utilizare avizata, pe care o vor comunica prin mediile sociale in care activeaza sau in conversatii directe catre prieteni, colegi sau familie. Cei ce indeplinesc cerintele campaniei, asa cum apar ele in sectiunea 6 a prezentului regulament, pastreaza cu titlu gratuit produsele. Organizatorul isi rezerva dreptul de a solicita returul produselor, in starea initiala, celor ce nu indeplinesc integral sau partial cerintele campaniei.

5.4. Anuntarea participantilor – se va face initial prin e-mail/sms, iar ulterior, dupa completarea formularului de confirmare a participarii si asumarii prezentului regulament, lista participantilor va fi publicata pe platforma www.buzzstore.ro, in pagina dedicata campaniei, sectiunea Participanti. In termen de maxim 48h de la anuntarea prin email/sms BUZZerii selectionati vor confirma prin completarea unui formular de confirmare dorinta de a participa in campanie. In situatia in care dupa 48h participantul selectionat nu a completat chestionarul, Organizatorul il va contacta prin SMS. Daca participantul nu poate fi contactat prin SMS, acesta isi pierde dreptul de participant in campanie si va fi inlocuit de catre una din rezervele selectionate, in ordinea selectionarii, de la 1 la 10, pana cand toate locurile disponibile in campanie vor fi ocupate.

SECTIUNEA 6 - CONDITIILE DE PASTRARE GRATUITA A PRODUSELOR TESTATE

Pentru a pastra cu titlu gratuit produsele oferite in cadrul campaniei de testare, participantul trebuie sa desfasoare un set minimal de activitati, conform subpunctelor de mai jos, pe perioada de derulare a campaniei, respectand codul de etica al BUZZerilor, disponibil pe https://www.buzzstore.ro/despre-noi/, sectiunea BUZZerul ideal.

6.1. sa citeasca cu atentie materialele informative primite in colet si comunicarile prin e-mail aferente campaniei

6.2. sa testeze periodic pe parcursul campaniei produsele primite in testare, conform instructiunilor producatorului si sa-si formeze o parere despre acestea, bazata pe experienta de folosire a lor.

6.3. sa-si faca cunoscuta opinia sincera despre produsul testat in randul unui numar cat mai mare de prieteni, cunostinte si colegi fie in conversatii directe, fie pe internet (retele sociale – Facebook, Twitter, Pinterest, YouTube etc), pe blog sau pagina personala de internet dupa cum urmeaza:

6.3.1 sa fie fani ai paginilor de Facebook si Instagram BUZZStore si Farmec (https://www.facebook.com/farmec.romania/; https://www.instagram.com/farmec/; https://www.facebook.com/BUZZStoreRomania/; https://www.instagram.com/the_buzzstore_ro/)

6.3.2 sa realizeze un numar minim de doua postari (de preferat 1 Facebook, 1 Instagram) alte trei stories pe Instagram sau Facebook, un Reel pe Instagram si un clip pe Tik-Tok care sa descrie beneficiile produselor testate.

6.3.3 sa posteze un articol pe blogul propriu, daca are unul SAU pe un forum/grup pe retelele sociale, cu impresiile din campania de testare.

6.3.4 pe baza experientei personale, sa realizeze cate o recenzie pentru fiecare produs din kit-ul de testare pe care sa o publice pe site-ul Farmec.

6.3.6 sa completeze integral cu informatii corecte chestionarul de finalizare a campaniei, in maxim cinci zile lucratoare de la informarea pe e-mail.

6.3.7 sa foloseasca in toate postarile, exceptand review-urile de pe site-ul farmec.ro, hashtagurile campaniei: #BUZZAslavitalMineralactiv #AslavitalMineralactiv

6.4. Sa incarce in My BUZZ raportul de activitate care sa ateste postarile efectuate de participant in campanie, asa cum apar ele la punctele 6.3.1 – 6.3.7 din prezentul regulament. Link-urile postarilor pot fi incarcate in MyBuzz pe toata perioada campaniei, acestea fiind dovada contributiilor participantului.

6.5. Sa completeze integral, la finalul campaniei, cu informatii corecte si sincere, chestionarul de satisfactie (prezent in tab-ul Finalizare), acesta fiind disponibil dupa perioada de testare. Chestionarul de satisfactie va putea fi completat in maxim cinci zile lucratoare de la data primirii emailului de informare ce atesta publicarea acestuia pe pagina campaniei.

6.6. In masura in care BUZZerul participant la campanie nu indeplineste criteriile de la punctele 6.1.-6.5 Organizatorul este indreptatit sa solicite participantului returnarea produselor primite, in starea initiala. De asemenea, Organizatorul percepe o penalitate de pana la 200 de puncte eligibile din contul BUZZerului si isi rezerva dreptul de a nu-l mai selecta pe respectivul BUZZer in campaniile viitoare.

SECTIUNEA 7 – PRODUSE ACORDATE SPRE TESTARE SI PREMII

7.1. In cadrul campaniei, Beneficiarul ofera spre testare, prin intermediul Organizatorului, 250 de seturi de produse din gama Aslavital Mineralactiv.

SECTIUNEA 8 - DREPTURI SI OBLIGATII

Organizatorul isi rezerva dreptul de a elimina din CAMPANIE Participantii care nu au furnizat date corecte de contact, care nu au acordul sau incuviintarea cerute in Sectiunea 3, punctul 2 sau a celor care desfăsoara actiuni cu caracter fraudulos/ilicit în cadrul CAMPANIEI. Orice eventuala contestatie, inclusiv privind modul de selectie a participantilor sau castigatorilor, poate fi formulata in scris de catre Participant in maxim 5 (cinci) zile lucratoare de la data anuntarii acestora si expediata prin e-mail la adresa de mail: contact@buzzstore.ro si va contine obligatoriu cel putin: i) datele de identificare ale Participantului contestatar; ii) prezentarea motivelor de fapt pe care se intemeiaza contestatia; iii) prevederile continute de prezentul regulament pe care participantul contestatar le considera incalcate. Contestatia se va solutiona in termen de maximum 5 (cinci) zile lucratoare de la primire. In cazul in care contestatorul va fi nemultumit de decizie se va incerca rezolvarea contestatiei pe cale amiabila, iar in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente. In cadrul postarii opiniilor din cadrul acestei campanii este interzisa folosirea: limbajului abuziv sau trivial; a limbajului sau a imaginilor ofensatoare sau explicite sexual ori care dauneaza minorilor sau care incalca dreptul persoanei la viata privata; amenintari sau manifestari rasiste, pornografice, criminale, violente; continut ce incalca legea sau care poate incalca drepturile altor persoane; continut neadecvat paginii; promovare pentru alte servicii sau produse decat cele din Campanie. Organizatorul isi rezerva dreptul de a inlatura un astfel de continut si nu isi asuma responsabilitatea pentru el. Pentru orice act sau fapt care poate aduce prejudicii de imagine sau marca ale Organizatorului sau ale oricaruia din partenerii sai comerciali, Organizatorul are dreptul de a se adresa autoritatilor competente si de a solicita tragerea la raspundere civila si/sau penala – dupa caz –  a persoanelor vinovate, precum si obligarea acestora la plata de daune interese.

SECTIUNEA 9 - RESPONSABILITATE

9.1. Prin participarea la CAMPANIE, toti Participantii si eventualii castigatori sunt de acord si se obliga sa respecte si sa se conformeze tuturor cerintelor si conditiilor impuse de Organizator prin prezentul Regulament Oficial, nerespectarea acestora atragand raspunderea personala si exclusiva a participantilor si a eventualilor castigatori. Organizatorul nu are nici o obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii unor revendicari necastigatoare ce apar ulterior acordarii efective a premiilor sau dupa termenul de revendicare a premiilor prevazut in prezentul Regulament Oficial.

9.2. Inscrierea la aceasta CAMPANIE valideaza consimtamantul implicit al Participantului cu privire la termenii si conditiile inscrise in acest Regulament. De asemenea, prin înscrierea la CAMPANIE, dar fara a le fi prejudiciate drepturile prevazute de Legea 677/2001, respectiv dreptul la informare (art.12), dreptul de acces la date (art.13), dreptul de interventie asupra datelor (art.14) si dreptul de opozitie (art. 15), participanţii sunt de acord ca datele lor de contact sa fie comunicate de catre Organizator Beneficiarului in scopul expedierii de materiale de comunicare in campaniile marcilor Astavital Mineralactiv. Prezentul paragraf se completeaza cu cele ale sectiunii 10. PROTECTIA DATELOR PERSONALE, de mai jos.

9.3. Organizatorul CAMPANIEI nu isi asuma responsabilitatea pentru pierderile, intarzierile sau orice alte probleme la inscrierea in CAMPANIE, cauzate de furnizorul de internet sau conexiunea la internet a persoanei care doreste sa se inscrie in CAMPANIE. De asemenea, Organizatorului nu i se pot imputa intreruperile/disfunctionalitatile neanuntate ale furnizorului de internet sau blocarea accesului intern datorita aglomerarii retelelor pe perioadele de trafic intens care pot periclita inscrierea in CAMPANIE in perioada de desfasurare a CAMPANIEI.

9.4. Totodata, Organizatorul nu raspunde pentru niciun fel de daune directe sau indirecte cauzate Participantilor, in cazul in care acestia primesc mesaje scrise pe telefonul mobil prin care se pretinde castigarea unor anumite sume de bani sau premii ca urmare a participarii la acesta CAMPANIE sau orice alta campanile organizata de Organizator si care nu au fost transmise de catre Organizator conform prezentului Regulament. In acest sens, oricaror persoane care intentioneaza sa participe la CAMPANIE sau participa la CAMPANIE, li se pune in vedere ca, in situatia castigarii unui premiu in cadrul acestei CAMPANII, informarea initiala referitoare la castigarea premiilor se va face prin publicarea pe www.buzzstore.ro a Participantilor castigatori, urmand ca o confirmare a obtinerii premiului sa se faca telefonic, dupa transmiterea informatiilor de catre Participantul castigator, pe email, Organizatorului.

9.5. Organizatorul/Beneficiarul nu va fi raspunzator pentru niciunul dintre prejudiciile ce ar putea fi suferite de catre participant in legatura cu produsele testate, indiferent de natura acestor prejudicii, cu exceptia situatiilor expres prevazute de lege si care ar institui o astfel de raspundere.

9.6. Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere si nu poate fi facut responsabil cu privire la calitatea si natura produselor oferite spre testare sau a continutului materialelor informative/ promotionale expediate. Organizatorul nu isi asuma nicio responsabilitate privind pierderile, deteriorarea sau livrarea cu intarziere a coletelor.

9.7. Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de frauda sau de tentativa de frauda a acestei Campanii, a sistemului folosit, precum si in cazul oricarui abuz sau orice alte fapte sau tentative care ar putea afecta imaginea Organizatorului.

9.8. Dupa data limita de inscriere mentionata pe website, Organizatorul nu este responsabil pentru inscrierile in Campanie efectuate prin intermediul formularului electronic de inscriere pe website.

SECTIUNEA 10 - PROTECTIA DATELOR PERSONALE

Prelucrarea datelor cu caracter personal de catre organizator in scop de reclama, marketing si publicitate este inregistrata in Registrul de Evidenţă a Prelucrărilor de Date cu Caracter Personal gestionat de Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) cu numarul 26652. Prin participarea la CAMPANIE, participantii isi dau in mod expres consimtamantul ca datele furnizate (inclusiv imagini foto, video, text) sa fie folosite de Organizator si Beneficiar in scopul Campaniei pe o durata maxima de 1 an de zile de la data finalizarii campaniei. Refuzul unui Participant de a i se procesa datele personale in scopul Campaniei de catre Organizator indreptateste Organizatorul sa refuze inscrierea acestuia in CAMPANIE. Organizatorul se obliga de asemenea sa respecte prevederile Legii nr. 677/ 2001, privind protectia datelor personale stocate. Ca atare, Organizatorul se angajeaza sa pastreze confidentialitatea datelor personale ale participantilor/ castigatorilor la prezenta CAMPANIE si sa le utilizeze conform prezentului Regulament Oficial si legislatiei in vigoare. Participantii la CAMPANIE, in calitate de persoane vizate, au, conform Legii 677/ 2001, urmatoarele drepturi: dreptul la informare (art.12), dreptul de acces la date (art.13), dreptul de interventie asupra datelor (art.14) si dreptul de opozitie (art. 15). Totodata, la cererea scrisa a Participantilor, datata si semnata, expediata pe adresa Organizatorului, acesta se obliga: (a) sa confirme solicitantului daca prelucreaza sau nu date cu caracter personal ale acestuia, in mod gratuit; (b) sa rectifice, actualizeze, stearga etc., date a caror prelucrare nu este conforma cu dispozitiile Legii nr. 677/2001; si/sau (c) sa inceteze prelucrarea datelor cu caracter personal ale solicitantului.

SECTIUNEA 11- DREPTUL DE PROPRIETATE

Prin confirmarea participarii la CAMPANIE, participantii selectati sunt de acord ca fotografiile, filmuletele si textele postate in cadrul campaniei sa fie utilizate de catre Organizator sau Beneficiar in campaniile publicitare ulterioare ale acestuia in mediul online (website, site-uri socializare), dar fara a se limita la acesta, fara niciun cost suplimentar pentru Organizator sau Beneficiar. Pentru campanii ulterioare, altele decat prezenta, participantilor li se va solicita acordul in mod expres si neechivoc, avand o durata determinata. Participantii selectati declara pe propria lor raspundere, cunoscand sanctiunile prevazute de legea penala privind falsul in declaratii, ca sunt autorii fotografiilor, filmuletelor, textelor postate in cadrul acestei campanii si ca nici unul dintre aceste materiale nu incalca dreptul de autor si/sau orice alt drept conex al vreunui tert.

Fotografiile sau filmuletele postate de catre Participanti trebuie sa respecte conditiile de mai jos:

  • sa nu includa continut licentios, imoral sau antisocial;
  • sa nu contina detalii defaimatoare, cuvinte sau simboluri care sunt jignitoare in general sau in mod direct pentru persoane de o anumita rasa, etnie, religie, orientare sexuala sau grup socio-economic;
  • sa nu contina amenintari catre nicio terta persoana, loc, afacere sau grup, sa nu lezeze intimitatea, dreptul la viata privata si/sau alte drepturi ale niciunei terte persoane, firme sau entitate si sa nu incalce in niciun alt mod legislatia si reglementarile aplicabile;
  • sa nu contina referiri sau imagini cu privire la marci inregistrate sau neinregistrate; in cazul in care Organizatorul doreste sa afiseze un video care contine referiri sau imagini cu privire la marci inregistrate sau neinregistrate, acesta isi rezerva dreptul de a publica si de a sterge sau inlocui respectivele referiri/imagini;
  • sa nu contina aluzii/referiri directe sau indirecte la marci de tigarete sau alcool;
  • sa nu contina aluzii/referiri directe sau indirecte la persoane minore;
  • sa respecte tematica CAMPANIEI asa cum este descrisa pe site;
  • sa fie original si sa nu contina elemente obscene, jignitoare sau antisociale;
  • sa fie realist, fara texte, logo-uri sau orice alte materiale care implica drepturi de autor sau care nu apartin participantului.
SECTIUNEA 12 – TAXE SI IMPOZITE

Acolo unde este cazul, Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina si sa vireze impozitul datorat pentru produsele acordate cu titlu gratuit in cadrul campaniei de testare, in conformitate cu legislatia in vigoare privind impozitul pe venit.

SECTIUNEA 13 - INCETAREA CAMPANIEI

Prezenta CAMPANIE poate inceta inainte de data de 15.11.2021 (data de final a CAMPANIEI) in cazul producerii unui eveniment ce constituie forta majora, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a continua prezenta CAMPANIE.

SECTIUNEA 14 – LITIGII

Eventualele litigii aparute intre Organizator si participantii la prezenta CAMPANIE se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.

 

Inscriere

Ne pare rau, dar perioada de inscriere pentru aceasta campanie s-a terminat!
Pentru a fi printre primii la curent cu noile campanii iti sugeram sa ne urmaresti pe Facebook si Instagram.


Participanti:

Admin BUZZStore, Bucuresti


Magda Angela Paraschiv, Galati


Diana Agachi, Brasov


Diana Condur, Piatra neamt


Madalina Dobre, Bucuresti


Daniela Făcîlă, Targu Mureș


Madalina Gabor, Targu-Frumos


Silvia Tanasof , Constanța


Andreea Deaconu, Constanta


Raluca-Ioana Preda, BUCURESTI


Ana Maria Darla, BUCURESTI


valentina buda, Nazna, Sancraiu de Mures


Bianca Bosoancă, Cluj-Napoca


Andreea Tudose, Bucuresti


Cristina Marinela Crivăț , Năvodari


Flavia Arșin, Constanta


Angela Nicolae, BRASOV


Timea Cseke, Oradea


Silvia Victoria Andreea Anastasio, Bucuresti


Ancuta Elena Sturzu, Cluj-Napoca


Nicoleta Buse, HOREZU


Denisa Constantinescu, București


Roxana Ioana Popescu, Bucuresti, sector 5


Madalina Blanita, Iasi


Florentina Manac, bucuresti


Alina Galeriu, BUCURESTI


Cosmina Arsinte, Broșteni


Loredana Dragomir, Mioveni


Cristina Tirla, Oradea


Luiza Chivaran, CRAIOVA


Mariam Ali, București


Maria Matei, Ploiesti


Carla Poulsen Dodocioiu, Craiova


Alexandra Caraciuc, Frasin


Elena Ceontea, Targu Mures


DENISA MATEI, Bucuresti


Alina Velicu, Rosu


Iuliana Vatră, Iasi


Alexandra Oana Constantin, Bucuresti


Nicolita Ionita, Drobeta-Turnu Severin


ema lapuste, Cluj, Floresti


simona roxana Huidiu, Bucuresti


Iuliana-Gabriela Pasnicutu, Suceava


Alina Neagu, BUCURESTI


Crina Adina Gaulea, Bucuresti, sector 6


Melisa Giura( Daju), Sibiu


Olteanu Adina, Brașov


Timea Iordache, Târgu Mureș


Adelina Cretanu, Iasi


denisa Oprea, Ploiesti


Alexandra Cîrlea, BUCURESTI


Roxana Cassandra Firtoș , Moisei


Daniela Stanciu, Bucuresti


Diana Duca, Galati


Emanuela Vatavu, Botoșani


Loredana Raduica, CRAIOVA


Liliana Mardaru, suraia,vrancea


Izabella Cete, Cluj-Napoca


Raluca Uluiteanu, BUCURESTI


Bianca Sandu , Codlea


Andra Didi, Iasi


Bianca Alexandra Porumb, Cluj-Napoca


Oana Nicoleta Iliescu, Ploiești


Ana Maria Popa, Iasi


Ana-Maria Haller, Sector 4


Georgiana Bianu, Iasi


Camelia Apetrei, Suceava


Gratiela Nanu, Caracal


Ralu Enache, iași


Mihaela Iurcan, IASI


Anișoara Dragu, Bucuresti


Alexandra Bucos, Iasi


Alina Constantinescu, Bucuresti


Octavia Pasc, Bucuresti


Maria Alexandra Dongolo, TARGU MURES


Gheordum Nicoleta, Cianadie


Alexandra Denisa Hustiu, Galați


ANDREEA RUSU, Iasi


Paula Chelmu, MIROSLAVA


Diana Gabriela Tudor, Lunca Cetatuii


Alexandra Savoiu, RAZVAD


Maria Teodora Nițu, Pitești


Ioana Bora, Cluj Napoc


OLTEANU MIHAELA, PITESTI


Corina istrate, Sector3


Gabriela Pirvu, galati


Tatiana Caraiman, BUCURESTI


Ioana Ishikawa Constantin, BUCURESTI


Maria Ghiban, CRAIOVA


mihaela caunic, IASI


Bianca Stoica, Bucuresti


andra nitu, GALATI


elena Iatan, BUCURESTI


Andreea Salavastru, Iasi


Madalina cruceanu, Galati


Alice Cruceanu, Galati


Manuela Munteanu, Bucuresti


Denisa Pislaru, București


Aurelia Gabriela Gavrila, Targu Mures


Maria Andrei, iasi


Dana Dordea, Targu Mures


Stefania Georgiana Ciurlica, Brasov


Diana Havrincea, Satu Mare


Vlad Oana, Bucuresti


Cristina Barbu, Sinaia


Cristina Barac, București


Anda Stefan, Bucuresti


Wanda Militaru, Sat Cuza VODA. .Com.Salcioara


Cezara Podocea, OLTENITA


Crina Abrudan, Oradea


francesca pantea, BUCURESTI


Irina Tataru, IASI


Andreea Catalina Marcu, Iasi


Cristina Badita, Pitesti


Andreea Alexandra Ilași, Iași


Laura Diaconu, Ploiesti


Roxana Ganea, Bucuresti Sectorul 4


Ecaterina Maria Leoveanu, DEVA


Covaciu tatiana Tatiana, GHERLA


Irina Tranca, Craiova


Bianca Haba, Iasi


Daiana-Isabela Iacob, Timisoara


Violeta Ramona Barascu, BUCURESTI


Simona Hristescu, Pitesti


Daniela Novak, TURDA


Laura Radu, BUCURESTI


Denisa - Amaradia Pascalau, Floresti


Camelia Rus, Cluj-Napoca


Laura Mihai, Bucuresti


Claudia Antal Anton, BUCURESTI


Violeta Minculescu , Brăila


Elena Alexandra Elena Alexandra, Ocnele mari


Madalina Ursache, Valea lupului


oana roxana buzincu, BUCURESTI


Nicoleta Lungu, București


Beatrice Danci, Cluj


gabriela NICOLAE, Pitești


Andra Costea, BUCURESTI


Oana Bradea, Iasi


Cristina Mădălina Leu, Iași


Adina Peptan, Timisoara


Cristina Basoc , GALATI


Ionela Predescu-Ciobotariu, Bucuresti


Iasminne Draghici, Bucuresti


Vladescu Mihaela Diana, Ploiesti


Florina Todor, Timisoara


Andreea Tabaras, Bucuresti


Elena-Florentina Moalfă, București


Andra Potlog, Iași


Oana Claudia Moșteanu , Sibiu


Cosmina-Ioana Vîlsan, Ramnicu Vâlcea


Denise Ferat, Constanta


Aura Toma, Pitesti


Raluca Bumbulut, Floresti


Mara Trandafir, Baicoi


Andreea Camelia Ionita, Chiajna


Iuliana Mihai, Constanta


Oana Paunescu, Bucuresti


AlexCaramfil,


Alina Vintu, Iasi


Alexandra-Daniela Musat, Baraganul


Alexandra OLAR, Bucuresti


Lorena Nica, București


Larisa Gimpirea, Valu lui Traian


Alexandra Marcu, Galati


Isabela Cralef, Corbu


Ana Maria Mitrea , Sat Războieni comuna Războieni


Maria Culcusica, Bucuresti


Irina-Alexandra Pop-Coman, Cluj-Napoca


Ruxandra Stanca, bucharest


Ivona Oancea, Bucuresti


manuela venis, IASI


Andreea Denisa Florea, Targu mures


Aniela Socaci, Ghiroda


Mihaela Florescu , București


Cristina Zamfir, București


Ancuta Vaduva, sibiu


Loredana Ignatiev, bucuresti


Andra Neacsu, Bucuresti


Ilea raluca dorina, TIMISOARA


Corina Podocea, OLTENITA


Diana Butucaru, București


Georgiana Andreea Tanase, Dobroesti


Flavia Șumlea, Floresti


Alexandra Gamulescu, BRAILA


Liliana Uleia, Bucuresti


Camelia Rebiga, CONSTANTA


Andreea Cioc , Brașov


Camelia Pieoschi, Suceava Patrauti


Claudia Claudia, Iași


Diana Andreea Drăghici, București


Adela Cacovean, CLUJ-NAPOCA


Andreea Maria Horga, Arad


Viviana Biris, Oradea


ANA MARIA SERGHI, IASI


Ana Maria Zarzalin, BRASOV


Madalina Rosu, Sinaia


mariana Obreja, ARONEANU


Gabriela Adriana, Bragadiru


Cristina Balau, Cisnadie


Madalina Mihalcea, Bucuresti


Alexandra Ioana Giurgiu, Oradea


Isabel Rabontu , Targu Jiu


Claudia Pîrlogea, Craiova


Timea Iakab, ORADEA


Mihaela-Octaviana Lacatusu, Bucuresti


Loredana Cazaciuc, Radauti


Giorgiana Cioraia, Caracal


Andreea Mihai, Bucuresti


Mihaela Mate, Bucuresti


Andreea Cucerave, Bucuresti


Diana Nicoleta Codrea, Bucuresti


Cristina Ciobanu, Iasi


Laura Copil, Oradea


Cătălina Georgiana Spinu, Bucuresti


Laura Nicula, Cisnadie


Claudia - Sorina Radu, BILED


Andreea Pavel, Medgidia


Alena Morris, Bucuresti


Florentina-Raluca Dicu, Timisoara


Andra Corina Szeredai, Floresti


Anca Bazavan , Timisoara


Alexandra Iancu, Sat Poganesti


Trifescu Larisa, Piatra neamt


Andreea Mocanu, Bucuresti


Camelia Pop, TARGU MURES


Andrada Bulacu, Bucuresti


Luciana Matei , Sat Loloiasca, Comuna Tomșani


Luminita Preda, Bucuresti


Activitatea mea in campanie

Trebuie sa fii participant pentru a putea posta!

Finalizare

Trebuie sa fii participant pentru a completa chestionarul de finalizare! Intra in contul tau!

Aboneaza-te acum!

Fii printre primii care afla noutati despre campanii, BUZZBox si BUZZAcademy.