Purina – Dentalife

/Purina – Dentalife

Purina – Dentalife

Campanie

04.06.2019 - 16.07.2019

100 participanti

100 kituri

Ofera-i cainelui tau ingrijirea orala zilnica optima, pentru o viata lunga si plina de vitalitate!

STIAI CA…

…dintii cainilor necesita aceeasi atentie ca dintii oamenilor? O rutina zilnica de ingrijire si igiena orala pentru cainele tau este cea mai buna forma de a-i asigura o dantura sanatoasa, reducand semnificativ placa bacteriana. Dintii din zonele greu accesibile necesita o îngrijire speciala deoarece mancarea si saliva se depoziteaza în aceste zone, lasand dintii vulnerabili.
…respiratia proaspata este unul dintre indicatorii starii de sanatate a cainelui tau? Respiratia urat mirositoare persistenta este cauzata de obicei de o igiena dentara deficitara, aceasta fiind rezultatul bacteriilor acumulate în gura cainelui. Bacteriile în combinatie cu resturile de mancare duc la formarea placii bacteriene. Odata ce placa bacteriana formata se întarește, apare tartrul, care poate genera gingivita, boli parodontale sau abcese.
…igiena dentara este mult mai complexa decat o îngrijire ocazionala? Igiena dentara a cainilor este un proces care trebuie efectuat zilnic. Atunci cand ajung la varsta mijlocie, peste 80% din caini au probleme dentare. O îngrijire orala deficitara împreuna cu afectiunile netratate determina probleme de sanatate care pot afecta rinichii, inima și alte organe ale cainelui.

Purina Dentalife de la Nestle este alegerea ideala pentru igiena orala completa a cainelui tau!

  reduce tartrul și ajuta la diminuarea acumularii placii, dovedit stiintific

  textura poroasa a batonului devine gumoasa în momentul în care este mestecat, masand gingiile și asigurand o curatare a dintilor în cele mai greu accesibile zone

  ofera o actiune de curatare mecanica naturala; consum recomandat: 1 baton/zi

  fara arome artificiale, zaharuri și coloranti artificiali adaugati, continut scazut de grasimi

Cum poti pastra produsele la finalul campaniei de testare?

# Esti fan al paginilor de Facebook si Instagram BUZZStore si de Facebook Purina Romania

# Realizezi un numar minim de 3 postari pe profilul tau personal de Facebook sau al catelului  cu tag la pagina de Facebook Purina Romania si impresii din perioada de testare insotite de fotografii cu catelul in timp ce savureaza batoanele Dentalife. Una din postari va include si un link catre produs, in site-ul https://www.purina.ro/

# Postezi un articol pe blogul propriu, daca ai unul SAU pe un forum/ grup pe retele de socializare de iubitori de animale

# Distribui pe profilul personal de Facebook spotul publicitar al produsului testat, disponibil pe pagina de Facebook BUZZStore, sectiunea Video

# Distribui pliantele si produsele Dentalife catre 10 prieteni sau colegi care au ca animal de companie un caine, impreuna cu parerile tale de testare.

# Completezi integral cu informatii corecte chestionarul de finalizare a campaniei, in maxim cinci zile lucratoare de la informarea pe e-mail.

# Incarci in My BUZZ raportul de activitate care sa ateste postarile efectuate in campanie, asa cum apar ele la punctele 6.3.1 – 6.3.7. din regulament

# Folosesti in toate postarile, exceptand review-urile de pe site-urile care comercializeaza produsul, hashtagurile campaniei #buzzpurina #dentalife #curatadintiidinzonegreuaccesibile 

Regulament

SECTIUNEA 1 - ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

SECTIUNEA 1 – ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

Campania de testare produs, denumita in continuare CAMPANIA este organizata si desfasurata de SC BUZZSTORE SRL cu sediul social in Bucuresti, Sector 2, Str. Tuzla nr. 9-27, Bl I, apt I33, inmatriculata la Registrul Comertului sub nr. J40/2974/15.03.2012, avand CUI RO29917150 denumit in continuare „Organizatorul”. Organizatorul a fost mandatat in acest sens de catre compania NESTLÉ ROMANIA SRL, detinatoarea marcii PURINADentalife, denumita in continuare “Beneficiar”.

Campania este organizata si se deruleaza cu scopul de a promova marcile si produsele Beneficiarului in randul participantilor si a prietenilor acestuia atat prin comunicarea beneficiilor produselor in mediul online (retele sociale, pagini web tip blog) cat si offline (discutii directe cu colegii/ prietenii).

CAMPANIA se va derula conform prevederilor prezentului Regulament oficial (denumit in continuare “Regulamentul”), fiind obligatoriu pentru toti Participantii la CAMPANIE. Participantii la CAMPANIE sunt obligati sa respecte termenii si conditiile Regulamentului potrivit celor mentionate mai jos.

Regulamentul CAMPANIEI este intocmit si facut public in mod gratuit pe pagina www.buzzstore.ro, in sectiunea special dedicata CAMPANIEI. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica sau schimba prezentul regulament oficial, urmand ca astfel de modificari sa intre in vigoare numai dupa anuntarea in prealabil a acestora catre participantii implicati in campanie.

SECTIUNEA 2 - DURATA CAMPANIEI

CAMPANIA va fi lansata pe data de 07.06.2019 si va dura pana pe data de 15.07.2019.  Organizatorul isi rezerva dreptul de a prelungi perioada CAMPANIEI pe parcursul derularii acesteia, dar nu inainte de a anunta prelungirea in mod public, pe pagina de internet www.buzzstore.ro dedicata CAMPANIEI.

SECTIUNEA 3 - DREPTUL DE PARTICIPARE

CAMPANIA este deschisa participarii tuturor persoanelor fizice, in varsta de minim 18 ani (impliniti la data lansarii prezentei Campanii) care indeplinesc, cumulativ, urmatoarele conditii:

3.1. au domiciliul/ resedinta in Romania, inclusiv cetatenii straini rezidenti pe teritoriul Romaniei (care pot face dovada acestui statut, pe baza certificatului de rezidenta fiscala inregistrat la Administratia Financiara.)
3.2. sunt membri ai comunitatii BUZZStore, mai precis, s-au inscris benevol pe site-ul www.buzzstore.ro pentru a lua parte la campanii de testare gratuite organizate de SC BUZZStore SRL si accepta termenii si conditiile prezentului Regulament Oficial si completeaza corect si integral chestionarul de inscriere in campanie

3.3. detin drept animal de companie un caine, indiferent de rasa, varsta sau talie

3.4. profilul lor personal de consumator (varsta, resedinta, venituri, status in campul muncii, profesie, obiceiuri de consum, dar fara a se limita la acestea) are afinitate cu publicul tinta al produselor testate si detin un catel ca animal de companie.

3.5. Nu au drept de participare la campanie doi sau mai multi membri ai aceleasi familii (rude de gradul I sau II), persoane ce locuiesc in aceeasi resedinta si nici rudele de gradul I si II ale Organizatorului sau Beneficiarului.

SECTIUNEA 4 - ELIGIBILITATE

Pentru a participa la CAMPANIE si pentru a fi desemnati parte din panelul de persoane ce vor testa acasa produsele CAMPANIEI, Participantii trebuie sa urmeze urmatorii pasi:
4.1. sa aibe un cont activ pe site-ul www.buzzstore.ro si un cont activ pe site-urile de socializare Facebook si Instagram, cu minim 500 de prieteni/ followeri. Detinerea unui blog propriu pentru iubitorii de animale reprezinta un avantaj, dar nu este o conditie obligatorie.
4.2. sa fie fani ai paginii de Facebook BUZZStore (www.facebook.com/BUZZStoreRomania), Instagram BUZZStore (https://www.instagram.com/the_buzzstore/) si Purina Romania (https://www.facebook.com/PurinaRomania/)

4.3. Sa completeze cu informatii reale chestionarul de inscriere, disponibil pe microsite-ul campaniei la sectiunea INSCRIERE, alcatuit din intrebari ce privesc obiceiurile de consum ale participantilor.
4.4. Dupa anuntarea prin e-mail a calitatii de participant la CAMPANIE, sa confirme acceptul de participare si adresa unde doreste sa primeasca coletul (daca este diferita de cea cu care este inscris in baza de date a Organizatorului), in 48h de la data primirii email-ului de acceptare in campanie. Neconfirmarea in timp util, poate duce la pierderea calitatii de participant.

4.5 Sa receptioneze coletul cu produse oferite spre testare de la reprezentantul Organizatorului (firma de curierat).

SECTIUNEA 5 – DESFASURAREA CAMPANIEI

5.1. Perioada si conditiile de inscriere– Incepand cu data de 07.06.2019,orele 16.00, Organizatorul va permite inscrierea in CAMPANIE a BUZZerilor. Inscrierile sunt deschise pana la completarea cu persoane eligibile (Participanti) a tuturor locurilor disponibile.

5.2. Pachetul de testare si locuri disponibilie–  In cadrul CAMPANIEI sunt 100 de locuri, respectiv 100 de kit-uri pentru testare. Produsele vor fi alocate acelor participanti care, in urma analizei raspunsurilor din Chestionarul de inscriere in CAMPANIE, corespund criteriilor de selectie, asa cum sunt ele enuntate in sectiunea 5 si sectiunea 7 a prezentului regulament, profilul lor  personal prezinta afinitate cu produsele oferite spre testare. Odata cu cei 100 de participanti selectionati pentru campania de testare, se vor desemna si 10 rezerve ce ii vor putea inlocui pe cei ce renunta la calitatea de participant in campanie.

Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere si nu poate fi facut responsabil cu privire la calitatea si natura produselor oferite spre testare sau a continutului materialelor informative/ promotionale primite in kit-ul de testare. Cu toate acestea, Organizatorul va depune toate diligentele necesare pentru a se asigura ca la data preluarii produselor de catre participanti, acestea corespundeau din punct de vedere al integritatii ambalajelor si al cantitatii. In situatia in care produsele preluate de catre un participant nu corespund din punct de vedere al integritatii ambalajelor si al cantitatii, Organizatorul are obligatia de a anunta in termen de 24 ore Beneficiarul, in vederea remedierii situatiei.

5.3. Modalitatea de testare si posibilitatea pastrarii la final a produselor– Participantii vor avea la dispozitie 30 de zile pentru testarea produsului si pentru a-si formula o parere de utilizare avizata, pe care o vor comunica prin mediile sociale in care activeaza si in conversatii directe catre prieteni, colegi sau familie. Cei ce indeplinesc cerintele campaniei, asa cum apar ele in sectiunea 6 a prezentului regulament, pastreaza cu titlu gratuit produsele. Organizatorul isi rezerva dreptul de a solicita returul produselor, in starea initiala, celor ce nu indeplinesc integral sau partial cerintele campaniei.

5.4. Anuntarea participantilor –  se va face initial prin e-mail/sms iar ulterior, dupa completarea formularului de confirmare a participarii si asumarii prezentului regulament, vor fi publicati pe platforma www.buzzstore.ro, in pagina dedicata campaniei, sectiunea Participanti. In termen de maxim 48h de la anuntarea prin email/sms BUZZerii selectionati vor confirma prin completarea unui formular de confirmare dorinta de a participa in campanie. In situatia in care dupa 48h participantul selectionat nu a completat chestionarul, Organizatorul il va contacta prin SMS. Daca participantul nu poate fi contactat prin SMS, acesta isi pierde dreptul de participant in campanie, si va fi inlocuit de catre una din rezervele selectionate, in ordinea selectionarii, de la 1 la 10, pana cand toate locurile disponibile in campanie vor fi ocupate.

SECTIUNEA 6 - CONDITIILE DE PASTRARE GRATUITA A PRODUSELOR TESTATE

Pentru a pastra cu titlu gratuit produsele oferite in cadrul campaniei de testare, participantul trebuie sa desfasoare un set minimal de activitati, conform subpunctelor de mai jos, pe perioada de derulare a campaniei, respectand codul de etica al BUZZerilor, disponibil pe https://www.buzzstore.ro/despre-noi/ sectiunea BUZZerul ideal.

6.1. sa citeasca cu atentie materialele informative primite in colet si comunicarile prin e-mail aferente campaniei

6.2. sa testeze periodic pe parcursul campaniei produsul primit in testare, conform instructiunilor producatorului si sa-si formeze o parere personala despre acestea.

6.3. sa-si faca cunoscuta opinia sincera despre produsul testat in randul unui numar cat mai mare de prieteni, cunostinte si colegi atat in conversatii directe, cat si pe internet (retele sociale – Facebook, Twitter, Pinterest, YouTube etc), pe blog sau pagina personala de internet dupa cum urmeaza:

6.3.1Sa fie fan al paginii de Facebook Purina Romania (https://www.facebook.com/PurinaRomania/)

6.3.2 Sa realizeze un numar minim de 3 postari pe profilul personal de Facebook cu tag la pagina de Facebook Purina Romania si impresii din perioada de testare insotite de fotografii cu catelul in timp ce consuma batoanele Dentalife. Una din postari va include si un link catre produs, in site-ul https://www.purina.ro/

6.3.3 Sa posteze un articol pe blogul propriu (in cazul in care detine) SAU pe un forum/ grup pe retele de socializare de iubitori de animale pe care activeaza, pe Facebook, in care sa sublinieze minim 3 caracteristici ale produsului testat.

6.3.4Pe baza experientei personale, sa realizeze minimum un review (recenzie) pe unul din site-urile care comercializeaza produsul testat (ex: emag.ro, etc)

6.3.5 Sa distribuie pliantele si produsele Dentalife catre 10 prieteni sau colegi care au ca animal de companie un catel, impreuna cu parerile de testare.

6.3.6 Sa distribuie pe profilul personal de Facebook spotul publicitar al produsului testat, disponibil in pagina campaniei

6.3.7Sa completeze integral cu informatii corecte chestionarul de finalizare a campaniei, in maxim cinci zile lucratoare de la informarea pe e-mail.

6.3.8 Sa foloseasca in toate postarile, exceptand review-urile de pe site-urile care comercializeaza produsul, hashtagurile campaniei #buzzpurina #dentalife  #curatadintiidinzonegreuaccesibile

6.4. Sa incarce in My BUZZ raportul de activitate care sa ateste postarile efectuate in campanie, asa cum apar ele la punctele 6.3.1 – 6.3.8. din prezentul regulament, in termen de maxim 5 (cinci) zile lucratoare de la informarea pe e-mail.

In masura in care BUZZerul participant la campanie nu indeplineste criteriile de la punctele 6.1.-6.4, Organizatorul este indreptatit sa solicite participantului returnarea produselor primite, in starea initiala. De asemenea, Organizatorul percepe o penalitate de pana la 200 de puncte eligibile din contul BUZZerului si isi rezerva dreptul de a nu-l mai selecta pe respectivul BUZZer in campaniile viitoare.

SECTIUNEA 7 – PRODUSE ACORDATE SPRE TESTARE SI PREMII

7.1. In cadrul campaniei, Beneficiarul ofera spre testare, prin intermediul Organizatorului, 100 de seturi de produse din gama Dentalife si diverse materiale promotionale si informative.  Valoarea medie de raft a produselor oferite spre testare este de 4.94 lei/punga (TVAinclus), iar valoarea medie totala a produselor oferite spre testare este de 8.027 lei (TVA inclus).

7.2. In cadrul campaniei, Organizatorul va derula concursuri cu premii destinate tututor membrilor comunitatii online BUZZStore prin intermediul paginilor sale de Facebook si Instagram. Concursurile se vor derula in perioada 1 iulie 2019 iar castigatorii vor fi anuntati in data de 21 iulie 2019. Modalitatea de acordare a premiilor va fi prin jurizare. Premiile se vor expedia prin curier rapid in maxim 30 de zile de la data validarii castigatorilor. Valoarea medie de raft a premiilor acordate este de 2.634 lei TVA inclus. Pentru evitarea oricaror dubii, Organizatorul declara ca derularea si organizarea concursurilor sub forma de tragere la sorti este in responsabilitatea deplina a Organizatorului, fara implicatia Beneficiarului.

SECTIUNEA 8 - DREPTURI SI OBLIGATII

Organizatorul isi rezerva dreptul de a elimina din CAMPANIE Participantii care nu au furnizat date corecte de contact, care nu au acordul sau incuviintarea cerute in Sectiunea 5, punctul 2 sau a celor care desfăsoara actiuni cu caracter fraudulos/ilicit în cadrul CAMPANIEI. Orice eventuala contestatie, inclusiv privind modul de selectie a participantilor sau castigatorilor, poate fi formulata in scris de catre Participant in maxim 5 (cinci) zile lucratoare de la data anuntarii acestora si expediata prin e-mail la adresa de mail: contact@buzzstore.ro si va contine obligatoriu cel putin: i) datele de identificare ale Participantului contestatar; ii) prezentarea motivelor de fapt pe care se intemeiaza contestatia; iii) prevederile continute de prezentul regulament pe care participantul contestatar le considera incalcate. Contestatia se va solutiona in termen de maximum 5 (cinci) zile lucratoare de la primire. In cazul in care contestatorul va fi nemultumit de decizie se va incerca rezolvarea contestatiei pe cale amiabila, iar in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.   In cadrul postarii opiniilor din cadrul acestei campanii este interzisa folosirea: limbajului abuziv sau trivial; limbajului sau imaginilor ofensatoare sau explicite sexual ori care dauneaza minorilor sau care incalca dreptul persoanei la viata privata; amenintari sau manifestari rasiste, pornografice, criminale, violente; continut ce incalca legea sau care poate incalca drepturile altor persoane; continut neadecvat paginii; promovare pentru alte servicii sau produse decat cele din Campanie. Organizatorul isi rezerva dreptul de a inlatura un astfel de continut si nu isi asuma responsabilitatea pentru el. Pentru orice act sau fapt care poate aduce prejudicii de imagine sau marca ale Organizatorului sau ale oricaruia din partenerii sai comerciali, Organizatorul are dreptul de a se adresa autoritatilor competente si de a solicita tragerea la raspundere civila si/sau penala –dupa caz a persoanelor vinovate precum si obligarea acestora la plata de daune interese.

SECTIUNEA 9 - RESPONSABILITATE

9.1. Prin participarea la CAMPANIE, toti Participantii si eventualii castigatori sunt de acord si se obliga sa respecte si sa se conformeze tuturor cerintelor si conditiilor impuse de Organizator prin prezentul Regulament Oficial, nerespectarea acestora atragand raspunderea personala si exclusiva a participantilor si a eventualilor castigatori. Organizatorul nu are nici o obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii unor revendicari necastigatoare ce apar ulterior acordarii efective a premiilor sau dupa termenul de revendicare a premiilor prevazut in prezentul Regulament Oficial.

9.2. Inscriere la acesta CAMPANIE valideaza consimtamantul implicit al Participantului cu privire la termenii si conditiile inscrise in acest Regulament. De asemenea, prin înscrierea la CAMPANIE, dar fara a le fi prejudiciate drepturile prevazute de Legea 677/ 2001, respectiv dreptul la informare (art.12), dreptul de acces la date (art.13), dreptul de interventie asupra datelor (art.14) si dreptul de opozitie (art. 15), participanţii sunt de acord ca datele lor de contact sa fie comunicate de catre Organizator Beneficiarului in scopul expedierii de marteriale de comunicare in campaniile marcii Dentalife. Prezentului paragraf se completeaza cu cele ale sectiunii 10. PROTECTIA DATELOR PERSONALE de mai jos.

9.3. Organizatorul CAMPANIEI nu isi asuma responsabilitatea pentru pierderile, intarzierile sau orice alte probleme la inscrierea in CAMPANIE, cauzate de furnizorul de internet sau conexiunea la internet a persoanei care doreste sa se inscrie in CAMPANIE. De asemenea, Organizatorului nu i se pot imputa intreruperile/disfunctionalitatile neanuntate ale furnizorului de internet sau blocarea accesului intern datorita aglomerarii retelelor pe perioadele de trafic intens care pot periclita inscrierea in CAMPANIE in perioada de desfasurare a CAMPANIEI.

 

9.4. Totodata, Organizatorul nu raspunde pentru niciun fel de daune directe sau indirecte cauzate Participantilor, in cazul in care acestia primesc mesaje scrise pe telefonul mobil prin care se pretinde castigarea unor anumite sume de bani sau premii ca urmare a participarii la acesta CAMPANIE sau orice alta campanile organizata de Organizator si care nu au fost transmise de catre Organizator conform prezentului Regulament. In acest sens, oricaror persoane care intentioneaza sa participe la CAMPANIE sau participa la CAMPANIE, li se pune in vedere ca, in situatia castigarii unui premiu in cadrul acestei CAMPANII, informarea initiala referitoare la castigarea premiilor se va face prin publicarea pe www.buzzstore.ro a Participantilor castigatori, urmand ca o confirmare a obtinerii premiului sa se faca telefonic, dupa transmiterea informatiilor de catre Participantul castigator, pe email, Organizatorului.

 

9.5. Organizatorul/Beneficiarul nu va fi raspunzator pentru niciunul dintre prejudiciile ce ar putea fi suferite de catre participant in legatura cu produsele testate, indiferent de natura acestor prejudicii cu exceptia situatiilor expres prevazute de lege si care ar institui o astfel de raspundere.

 

9.6. Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere si nu poate fi facut responsabil cu privire la calitatea si natura produselor oferite spre testare sau a continutului materialelor informative/ promotionale expediate. Organizatorul nu isi asuma nicio responsabilitate privind pierderile, deteriorarea sau livrarea cu intarziere a coletelor.

 

9.7. Organizatoruleste indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de frauda sau de tentativa de frauda a acestei Campanii, a sistemului folosit, precum si in cazul oricarui abuz sau orice alte fapte sau tentative care ar putea afecta imaginea Organizatorului.   9.8. Dupa data limita de inscriere pe site, Organizatorul nu este responsabil pentru inscrierile in Campanie efectuate prin intermediul formularului electronic de inscriere pe website.

SECTIUNEA 10 - PROTECTIA DATELOR PERSONALE

Prelucrarea datelor cu caracter personal de catre organizator in scop de reclama, marketing si publicitate este inregistrata in Registrul de Evidenţă a Prelucrărilor de Date cu Caracter Personal gestionat de Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) cu numarul 26652. Prin participarea la CAMPANIE, participantii isi dau in mod expres consimtamantul ca datele furnizate (inclusiv imagini foto, video, text) sa fie folosite de Organizator si Beneficiar in scopul Campaniei pe o durata maxima de 1 an de zile de la data finalizarii campaniei. Refuzul unui Participant de a i se procesa datele personale in scopul Campaniei de catre Organizator indreptateste Organizatorul sa refuze inscrierea acestuia in CAMPANIE. Organizatorul se obliga de asemenea sa respecte prevederile Legii nr. 677/ 2001, privind protectia datelor personale stocate. Ca atare, Organizatorul se angajeaza sa pastreze confidentialitatea datelor personale ale participantilor/ castigatorilor la prezenta CAMPANIE si sa le utilizeze conform prezentului Regulament Oficial si legislatiei in vigoare. Participantii la CAMPANIE, in calitate de persoane vizate, au, conform Legii 677/ 2001, urmatoarele drepturi: dreptul la informare (art.12), dreptul de acces la date (art.13), dreptul de interventie asupra datelor (art.14) si dreptul de opozitie (art. 15).Totodata, la cererea scrisa a Participantilor, datata si semnata, expediata pe adresa Organizatorului, acesta se obliga: (a) sa confirme solicitantului daca prelucreaza sau nu date cu caracter personal ale acestuia, in mod gratuit; (b) sa rectifice, actualizeze, stearga etc., date a caror prelucrare nu este conforma cu dispozitiile Legii nr. 677/2001; si/sau (c) sa inceteze prelucrarea datelor cu caracter personal ale solicitantului.

SECTIUNEA 11- DREPTUL DE PROPRIETATE

Prin confirmarea participarii la CAMPANIE, participantii selectati sunt de acord ca fotografiile, filmuletele si textele postate in cadrul campaniei sa fie utilizate de catre Organizator sau Beneficiar in campanile publicitare ulterioare ale acestuia in mediul online (web site, site-uri socializare), dar fara a se limita la acesta fara niciun cost suplimentar pentru Organizator sau Beneficiar. Pentru campanii ulterioare, altele decat prezenta, participantilor li se va solicita acordul in mod expres si neechivoc, avand o durata determinata. Participantii selectati declara pe propria lor raspundere, cunoscand sanctiunile prevazute de legea penala privind falsul in declaratii, ca sunt autorii fotografiilor, filmuletelor, textelor postate in cadrul acestei campanii si ca nici unul dintre aceste materiale nu incalca dreptul de autor si/sau orice alt drept conex al vreunui tert.

SECTIUNEA 12 – TAXE SI IMPOZITE

Acolo unde este cazul, Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina si sa vireze impozitul datorat pentru produsele acordate cu titlu gratuit in cadrul campaniei de testare, in conformitate cu legislatia in vigoare privind impozitul pe venit.

SECTIUNEA 13 - INCETAREA CAMPANIEI

Prezenta CAMPANIE poate inceta inainte de data de 15.07.2019(data de final a CAMPANIEI) in cazul producerii unui eveniment ce constituie forta majora, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a continua prezenta CAMPANIE.

SECTIUNEA 14 – LITIGII

Eventualele litigii aparute intre Organizator si participantii la prezenta CAMPANIE se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.

Inscriere

Ne pare rau, dar perioada de inscriere pentru aceasta campanie s-a terminat!
Pentru a fi printre primii la curent cu noile campanii iti sugeram sa ne urmaresti pe Facebook si Instagram.


Participanti:

Admin BUZZStore, Sectorul 1


Calin Bobora, HUNEDOARA


Florina Krisch, Cluj napoca


Irina Pop, Iasii


Ana-Maria Molnar, Cluj-Napoca


Luca Irina, BACAU


Alina Tirila, BRAILA


,


Camelia Moglan, Constanta


Denisa Lala, HUNEDOARA


Ioana Alexandra Parvu, Ploiesti


Alexandra Enache, Roman


Iasmina Roxana Popa, Nadlac


Mihaela-Alina Brostianu, VALEA LUPULUI


Sonia Marinescu, Sat Ciurari


viorica gemanar, FRASIN


nicoleta Rozolea, Ghiroda


Luiza Stefania Ionescu, TIMISOARA


Crina Onica, Bragadiru


Alexandra Nitu-Iordache, Bucuresti


Gabriela Bratu, BRAILA


Patricia Lidia Popescu Cevei, TIMISOARA


Mihaela Apostol, Craiova


Florica Manda, Craiova


,


Nica Adelina, galati


LUCIAN SERBAN, RAMNICU VALCEA


Iuliana Caciulan, GIURGIU


Diana LATES, Mihail Kogalniceanu


,


Cezara Tih, Sanpetru


Clara Georgiana Parvu, BUCURESTI


Lavinia Mateas, ORADEA


,


LAURA MIHAELA GHIORGHIU, ONESTI


preda izabela, -


Lidia Gliga, AGNITA


Anamaria Dragu, Bucuresti


,


Florea Monica, Mioveni


,


Catalina Mihai, TARGU MURES


Elena Tanase, Bucuresti


Madalina Constantinescu, Bacau


Diana Diaely, CURTEA DE ARGES


,


,


,


Larisa Birău Crăciunescu, Timișoara


Mihaela Matei, IASI


Georgiana Ion, București


,


,


nicoleta bleahu, CLUJ NAPOCA


Andreea Berar, Calarasi - Gară


Carmen Elvira Manescu, MODELU


,


,


Oana Alexandra Mihalache, Iasi


Adelina Nastasă, Piatra Neamt


Alexandru Oprescu, Bucuresti


Irina Bîrsan, Iași


Florentina Stefan, Craiova


Alina Neagu, BUCURESTI


Alina Fordon, Oradea


,


Alexe (Ilinca) Adriana Gabriela, BUCURESTI


Gabriela FRANGU, BUCURESTI


Camelia Costin, SATU MARE


,


,


Diana Alina Vlad, BUCURESTI


Anamaria Dinu, BUCURESTI


Mihaela Costache, COSOBA


Georgiana Catalina Buican, BRAILA


Cristina Iorgulescu, BUCURESTI


,


,


Diana Georgiana Ibanescu, GALATI


Alina Maria sava, IASI


Andreea Alexandra Siri-Bolozan, BUCURESTI


Marieta Lucia Demian, ORADEA


Florentina Popa, BUCURESTI


Alexandra Toma, Vorovesti


Larisa Militaru, PITESTI


Simona Mihalache, FOCSANI


,


Luiza Anca Cobirzan, CLUJ-NAPOCA


Mihaela Lucaci, CONSTANTA


Corina Radoi, VOLUNTARI


Simona Gherghel, Deva


Denisa Muresan, Comuna Iclod, Localitatea Livada


,


Simona Deleanu, Bucuresti


irina grigoras, SENDRICENI


,


,


CARMEN ELIZA MARIN, BUCURESTI


,


Georgiana Larisa Rosca, Alba Iulia


Daniela Ramona Morar Salcudean, Ceausu de Campie


Activitatea mea in campanie

Trebuie sa fii participant pentru a putea posta!

Finalizare

Trebuie sa fii participant pentru a completa chestionarul de finalizare! Intra in contul tau!

Aboneaza-te acum!

Fii printre primii care afla noutati despre campanii, BUZZBox si BUZZAcademy.