Cea mai puternica forta de vanzari:
recomandarea unui prieten
Undeva printre toate postarile sponsorizate, tweet-urile promovate si fotografiile cu pisici, magia se intampla: consumatorii isi impartasesc in mod involuntar experientele de brand cu ceilalti – iar povestile lor reale au un impact real asupra deciziilor de cumparare.
Aici, la BUZZStore, gestionam aceasta magie, aducandu-i pe acesti lideri de opinie, numiti BUZZeri, in jurul brand-ului tau pentru a genera recomandari si vanzari.
Vrei buzz pentru brandul tau?
Daca lansezi un nou produs pe piata sau vrei sa cresti un brand intr-o categorie de produse, stii cat de important este sa ai de partea ta avocati ai brandului in conversatiile obisnuite dintre oameni cat si in mediul online. Adauga acum in mix-ul tau o campanie de micro-influencer marketing prin intermediul BUZZStore!

Creeaza pentru brandul tau continut autentic prin conversatii efervescente in online si offline in urma testarii acasa.
Prin activitatea lor, microinfluencerii consolideaza increderea si pot influenta optiunile de achizitie.
In plus, ai acces la o baza de potentiali clienti si comportamentele lor de cumparare.
Atunci cand consumatorii vorbesc intre ei, apare buzz marketing. BUZZ-ul se poate intampla fie intre patru ochi intr-o cafenea, offline, sau in fata a mii de ochi, online. Cu BUZZStore poti transforma acest mediu intr-un canal masurabil.
Fii 24/7 intr-o relatie directa si permanenta cu consumatorii!
Oameni adevărați. Povești reale.
Rezultatele ireale.
Marketingul participativ, numit si colaborativ, este un concept de comunicare aparut in anii 2000 in SUA. Instrument integrat azi in strategiile de comunicare a numeroase branduri globale, marketingul participativ reprezinta un ansamblu de tehnici de marketing ce au drept scop stimularea consumatorului obisnuit de a participa la elaborarea unui produs sau serviciu sau promovarea acestora in cercul de influenta al consumatorului, fie prin comunicare directa (offline) cat si online, prin retele sociale, bloguri sau e-mail, pe scurt prin recomandare.
Brandurile stiu ca un consumator care este implicat (participa) este un client fidel si poate influenta cercul sau de prieteni.
Un client satisfacut va povesti si altora experienta lui, devenind astfel cel mai bun ambasador al marcii. Sfatul colegei de birou sau al celui mai bun prieten va avea un impact mai mare decat al publicitatii clasice sau chiar al unei celebritati.
Astazi retelele sociale permit amplificarea acestui fenomen si raspandirea rapida a parerilor prin intermediul aprecierilor, partajarilor, comentariilor sau altor conversatii.
Costuri optimizate, vanzari maximizate
Participarea consumatorilor este adesea benevola sau stimulata cu bugete limitate (produse gratuite, vouchere, premii, etc). Marketingul paricipativ permite in acelasi timp marcilor sa-si inteleaga mai bine consumatorii si sa se adapteze nevoilor lor. Rezulta astfel o crestere a vanzarilor si produse care au sanse mari de a fi de succes.