Corporate 2021-04-01T16:47:48+00:00

Cea mai puternică forță de vânzări:

recomandarea unui prieten

Undeva printre toate postările sponsorizate, tweet-urile promovate și fotografiile cu pisici, magia se întâmplă: consumatorii își împărtășesc în mod involuntar experiențele de brand cu ceilalți – iar poveștile lor reale au un impact real asupra deciziilor de cumpărare.

Aici, la BUZZStore, gestionăm această magie, aducându-i pe acești lideri de opinie, numiți BUZZeri, în jurul brand-ului tău pentru a genera recomandări si vânzări.

Vrei buzz pentru brandul tău?

Dacă lansezi un nou produs pe piață sau vrei să crești un brand într-o categorie de produse, știi cât de important este să ai de partea ta avocați ai brandului în conversațiile obișnuite dintre oameni, dar și în mediul online. Adaugă acum în mix-ul tău o campanie de micro-influencer marketing prin intermediul BUZZStore!

0BUZZeri

Creeaza pentru brandul tau continut autentic prin conversatii efervescente in online si offline in urma testarii acasa.

Prin activitatea lor, microinfluencerii consolideaza increderea si pot influenta optiunile de achizitie.

In plus, ai acces la o baza de potentiali clienti si comportamentele lor de cumparare.

Atunci cand consumatorii vorbesc intre ei, apare buzz marketing. BUZZ-ul se poate intampla fie intre patru ochi intr-o cafenea, offline, sau in fata a mii de ochi, online. Cu BUZZStore poti transforma acest mediu intr-un canal masurabil.

Fii 24/7 într-o relație directă și permanentă cu consumatorii!

Oameni adevărați. Povești reale.
Rezultatele ireale.

Marketingul participativ, numit si colaborativ, este un concept de comunicare aparut in anii 2000 in SUA. Instrument integrat azi in strategiile de comunicare a numeroase branduri globale, marketingul participativ reprezinta un ansamblu de tehnici de marketing ce au drept scop stimularea consumatorului obisnuit de a participa la elaborarea unui produs sau serviciu sau promovarea acestora in cercul de influenta al consumatorului, fie prin comunicare directa (offline) cat si online, prin retele sociale, bloguri sau e-mail, pe scurt prin recomandare.

Brandurile stiu ca un consumator care este implicat (participa) este un client fidel si poate influenta cercul sau de prieteni.

Un client satisfacut va povesti si altora experienta lui, devenind astfel cel mai bun ambasador al marcii. Sfatul colegei de birou sau al celui mai bun prieten va avea un impact mai mare decat al publicitatii clasice sau chiar al unei celebritati.

Astazi retelele sociale permit amplificarea acestui fenomen si raspandirea rapida a parerilor prin intermediul aprecierilor, partajarilor, comentariilor sau altor conversatii.

Costuri optimizate, vânzări maximizate

Participarea consumatorilor este adesea benevolă sau stimulată cu bugete limitate (produse gratuite, vouchere, premii, etc). Marketingul paricipativ permite în același timp mărcilor să-și înțeleagă mai bine consumatorii și să se adapteze nevoilor lor. Rezultă astfel o creștere a vânzarilor și produse care au șanse mari de a fi de succes.

Studii de caz

Eco Filet Bleu Biscuiți cu Ciocolată Neagră sau Fursecuri cu Pepite de Caramel Sărat

Postat de | martie 21st, 2024|BUZZBox|Tags: , |3

Delicii franceze ECO din Bretania!​ Cu o istorie bogată și o tradiție în fabricarea biscuiților, Filet Bleu este o marcă

elmiplant Hydro X∙Cell Mască Hidrogel pentru ochi​

Postat de | martie 21st, 2024|BUZZBox|Tags: , , |2

Descoperă Masca pentru ochi Hydro X∙Cell de la elmiplant cu tehnologie hidrogel, cu 97% ingrediente de origine naturală, fără parfum, testată dermatologic și oftalmologic. ​ Acidul hialuronic ajută

Lipojen Luciu de Buze Volumizant cu Colagen, nr 33 – Tequila Sunrise​

Postat de | martie 21st, 2024|BUZZBox|Tags: , |2

Dacă și tu îți dorești buze voluptoase, Lipojen îți propune o soluție non-invazivă, pentru mărirea buzelor. ​ ​ Peptida activa biomimetică brevetata Pal-GHK (1000 ppm) mareste volumul buzelor, stimulându-le

Mască facială vegană calmantă și relaxantă, cu ceai verde, Simply When​

Postat de | februarie 6th, 2024|BUZZBox|Tags: , |4

Masca coreeană Simply When Green Tea calmează, purifică și hidratează pielea sensibilă sau obosită. Creată din foi de lyocell din

Bila de baie efervescentă cu aromă de căpșuni, Sex Bomb, Beauty Jar ​

Postat de | februarie 6th, 2024|BUZZBox|Tags: , |3

Căpșunile nu au doar un gust irezistibil, dar și proprietăți antioxidante. Acestea elimină, de asemenea, petele pigmentare și tonifică pielea.

Ce spun clienții noștri

Mihaela Tapu

Brand Manager

Reckitt Benckiser

Lovela Baby este un brand la inceput de drum si se adreseaza unei comunitati foarte atente la ce branduri si produse alege: mamele. Fiind vo [...]


Liana Chicos

General Manager

Pharmabrands

Am inclus in strategia de lansare a marcii norvegiene Litomove in Romania si o campanie de testare cu microinfluenceri din comunitatea BUZZS [...]


Andra Onutan

Marketing Manager

Henkel Beauty Care

Am integrat in acest an campanii BUZZStore in strategia noastra de lansare pentru inovatiile 2017 ale Schwarzkopf. Cu ajutorul comunitatii d [...]


Cristina Ghiurluc

Marketing Director

Podravka d.d. Reprezentanta

BUZZStore este prima agentie de marketing participativ care functioneaza pe un concept nou de business bazat pe cea mai puternica forta de i [...]


Mihaela Haralambie

Group Brand Manager

Nutrivita Marketing & Distributie

Suntem unul din principalii jucatori pe segmentul produselor dietetice si BIO din Romania. Produsele noastre se adreseaza unui segment redus [...]


Miruna Munteanu

Marketing Manager

ABN Systems/ Tellur

Campania pentru gadgeturile Tellur realizata cu BUZZStore ne-a ajutat sa ne intelegem si mai bine consumatorii, sa aflam nevoile si preferin [...]


Raluca Grigoriu

Marketing Director

Studio Moderna Romania

Comunicarea Dormeo, liderul pietei de saltele si accesorii pentru dormit din Romania, este centrata pe experienta consumatorului. Iata de ce [...]


Branduri pentru care facem BUZZ

Aboneaza-te acum!

Fii printre primii care afla noutati despre campanii, BUZZBox si BUZZAcademy.