Hyllan Pharma

Campanie

16.11.2020 - 20.12.2020

200 participanti

200 kituri

Contextul actual ne-a facut sa constientizam cat de important este sistemul imunitar si nevoia de a-i ocroti pe cei dragi.
In aceasta noua campanie vei descoperi lumea miraculoasa a sistemului imunitar, precum si cele mai eficiente solutii pentru sanatatea ta si a celor pe care ii iubesti.

Propogrip OMNIMUN

Pentru ca zilele acestea avem nevoie de mai mult echilibru, atunci cand vine vorba de sanatatea noastra, cu totii stim ca echilibrul sistemului imunitar este esential pentru buna functionarea a organismului, el fiind cel care ne apara impotriva dezvoltarii bolilor.

PropoGrip OMNIMUN este un produs de noua generatie, cu o formula complexa si unica pe piata farmaceutica din Romania, cu efecte imunostimulatoare dovedite clinic:

  • Beta-glucan (sub forma complexului activ brevetat Wellmune®)
  • Vitamina C (in doza forte de 1000 mg)
  • Tinctura de propolis (cea mai concentrata forma de propolis)
  • Zinc, Seleniu si Vitamina B2

Datorita principiilor sale active, PropoGrip OMNIMUN este recomandat atat in scop preventiv, pentru intarirea sistemului de aparare al organismului si reducerea incidentei racelilor si a gripei, cat si in fazele acute, pentru diminuarea inflamatiei cailor respiratorii superioare, a severitatii simptomelor si a duratei afectiunilor, favorizand eliminarea mai rapida a virusului din organism.

Astfel, formula complexa, ingredientele premium, cu efecte studiate si in concentratii optime, fac din produsul PropoGrip OMNIMUN o alegere corecta, informata si eficienta pentru echilibrul sistemului imunitar.

ApiMag

Suprasolicitarea fizica si intelectuala intensa reprezinta o provocare constanta a vietii moderne: task-uri complexe la birou, antrenamente la sala, scoala online, activitati cu copiii.

Stresul acumulat in aceste perioade poate fi responsabil de numerose efecte negative asupra orgasnismului: stari de oboseala, extenuare, lipsa de energie, un sistem imunitar slabit, migrene sau chiar insomnie.

Datorita combinatiei sale unice de ingrediente, ApiMag reprezinta cea mai complexa formula de Magneziu si Vitamina B6, imbunatatita cu laptisor de matca si Vitamina C, pentru sustinerea organismului persoanelor active, cu un stil de viata care implica eforturi fizice si mentale frecvente:

  • combate oboseala si creste rezistenta organismului la stres
  • imbunatateste puterea de concentrare si de memorare
  • contribuie la functionarea normala a sistemului nervos si imunitar
  • asigura buna functionare a sistemului muscular si osos

Refflor Choco

Ca parinte vrei sa-ti protejezi copilul, dar si sa se joace liber asa cum ai facut-o si tu. De aceea esti mereu in cautare de alternative care ii pot oferi copilului tau resursele necesare, pentru asigurarea unui sistem imunitar consolidat.

Refflor Choco, un deliciu pentru imunitate

#vitamina D3 stimuleaza imunitatea si contribuie la scaderea riscului de a dezvolta infectii respiratorii

#echilibreaza flora intestinala cu rol in stimularea activitatii celulelor sistemului imunitar

#sustine sanatatea sistemului muscular si osos

#administrare usoara pentru mamici si delicioasa pentru copii

#ciocolata adevarata, doze mici de energie

Produse gratuite in schimbul parerilor tale de testare!

Pentru a beneficia de produsele oferite spre testare si a putea participa si la viitoare campanii, implicarea ta este esentiala! Exprima-ti in mod creativ parerile de testare in mediul online, dupa cum urmeaza:

REALIZEZI POSTARI IN SOCIAL MEDIA

# Testeaza cele 3 produse si exprima-ti parerea despre acestea in postari creative. Vei avea de realizat 7 postari pe perioada campaniei:

# o postare de tip unboxing la primirea kit-ului de testare (video sau foto)

# cate 2 postari pentru fiecare produs testat (6 postari in total), pe Facebook si/sau Instagram, cu etichetarea paginii de Facebook aferenta produsului din postare si impresiile tale, insotite de fotografii si/sau video in care sa apara, intr-un context natural, produsele testate. Cel putin una dintre cele doua postari pentru fiecare produs trebuie sa fie de tip post (pe wall/feed) – cea de-a doua postare poate fi tot de tip post sau de tip story (poveste vizuala)

Postarile de mai sus trebuie sa contina hashtagurile campaniei, etichetarea paginilor BUZZStore si Facebook Proimunitate, Facebook ApiMag, Facebook Refflor si sa puna in evidenta produsele testate, fara a contine alte marci in imagine. Vei include impresii din perioada de testare insotite de fotografii si/sau video expresive in care cele trei produse sa apara intr-un context natural.

ALTE ACTIVITATI ONLINE

# Publici un articol pe blogul propriu, daca ai unul SAU pe un forum/ grup pe retele de socializare in care activezi (nu pe grupuri de BUZZeri) SAU un filmulet pe YouTube cu impresiile din campania de testare;

#Realizezi cate o recenzie pentru fiecare produs testat pe site-ul PROIMUNITATE, in sectiunea Opiniile dumneavoastra: https://www.proimunitate.ro/opiniile-dumneavoastra.php sau un review pe pagina de Facebook a fiecarui produs testat;

# Folosesti in toate postarile, exceptand review-urile de pe magazinele online, hashtagurile campaniei #BuzzProimunitate, #BuzzPropoGripOMNIMUN, #BuzzApiMag, #BuzzRefflorChoco

# Ramai la curent cu noutatile campaniei, devenind fan al paginilor de Facebook si Instagram BUZZStore si Facebook Proimunitate, Facebook ApiMag, Facebook Refflor si sa urmareasca si Instagram ApiMag Romania.

FINALIZEZI CAMPANIA

# Incarci in My BUZZ raportul de activitate care sa ateste postarile efectuate in campanie, asa cum apar ele la punctele 6.3.1 – 6.3.5. din regulament. Link-urile postarilor pot fi incarcate in MyBuzz pe toata perioada campaniei;

# La finalul campaniei, completezi integral cu informatii corecte chestionarul de satisfactie pe care il vei gasi in sectiunea Finalizare. Acesta va fi disponibil dupa cca doua saptamani de la inceperea perioadei de testare si trebuie completat pana la finalul perioadei de testare anuntata pe site sau newsletter.

Regulament

SECTIUNEA 1 - ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

Campania de marketing participativ, denumita in continuare CAMPANIA este organizata si desfasurata de SC BUZZStore SRL cu sediul social in Bucuresti, Sector 2, Str. Tuzla nr. 9-27, Bl I, apt I33, inmatriculata la Registrul Comertului sub nr. J40/2974/15.03.2012, avand CUI RO29917150 denumit in continuare „Organizatorul”. Organizatorul a fost mandatat in acest sens de catre Hyllan Pharma Romania, detinatorul marcilor PropoGrip OMNIMUN, ApiMag si Refflor Choco denumit in continuare “Beneficiar”.

 

Campania este organizata si se deruleaza cu scopul de a promova marcile si produsele Beneficiarului in randul participantilor si al prietenilor acestora, atat prin comunicarea beneficiilor produselor in mediul online (retele sociale, pagini web tip blog), cat si offline (discutii directe cu colegii/ prietenii).

CAMPANIA se va derula conform prevederilor prezentului Regulament oficial (denumit in continuare “Regulamentul”), fiind obligatoriu pentru toti Participantii la CAMPANIE. Participantii la CAMPANIE sunt obligati sa respecte termenii si conditiile Regulamentului potrivit celor mentionate mai jos.

Regulamentul CAMPANIEI este intocmit si facut public in mod gratuit pe pagina www.buzzstore.ro, in sectiunea special dedicata CAMPANIEI. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica sau schimba prezentul regulament oficial, urmand ca astfel de modificari sa intre in vigoare numai dupa anuntarea in prealabil a acestora catre participantii implicati in campanie.

SECTIUNEA 2 - DURATA CAMPANIEI

CAMPANIA va fi lansata pe data de 16.11.2020 si va dura pana pe data de 20.12.2020.  Organizatorul isi rezerva dreptul de a prelungi perioada CAMPANIEI pe parcursul derularii acesteia, dar nu inainte de a anunta prelungirea in mod public, pe pagina de internet www.buzzstore.ro dedicata CAMPANIEI.

SECTIUNEA 3 - DREPTUL DE PARTICIPARE

CAMPANIA este deschisa participarii tuturor persoanelor fizice, femei si barbati, in varsta de minim 18 ani (impliniti la data lansarii prezentei Campanii) care indeplinesc, cumulativ, urmatoarele conditii:
3.1. au domiciliul/ resedinta in Romania, inclusiv cetatenii straini rezidenti pe teritoriul Romaniei (care pot face dovada acestui statut, pe baza certificatului de rezidenta fiscala inregistrat la Administratia Financiara.)
3.2. sunt membri ai comunitatii BUZZStore, mai precis, s-au inscris benevol pe site-ul www.buzzstore.ro pentru a lua parte la campanii de testare gratuite organizate de SC BUZZStore SRL si accepta termenii si conditiile prezentului Regulament Oficial

3.3. completeaza corect si integral chestionarul de inscriere

3.4. profilul lor personal de consumator (varsta, resedinta, venituri, status in campul muncii, profesie, obiceiuri de consum, dar fara a se limita la acestea) are afinitate cu publicul tinta al produselor testate precum si a activitatii desfasurate in mediul online sau in campaniile anterioare derulate de BUZZStore.

3.5. nu au drept de participare la campanie doi sau mai multi membri ai aceleasi familii (rude de gradul I sau II), persoane ce locuiesc in aceeasi resedinta si nici rudele de gradul I si II ale Organizatorului sau Beneficiarului.

SECTIUNEA 4 – ELIGIBILITATE

Pentru a participa la CAMPANIE si pentru a fi desemnati parte din panelul de persoane ce vor testa acasa produsele CAMPANIEI, Participantii trebuie sa parcurga urmatorii pasi:

4.1. sa aiba un cont activ pe site-ul www.buzzstore.ro si un cont activ pe retelele sociale Facebook si Instagram, cu minim 500 de prieteni/ followeri. Detinerea unui blog propriu de parinti/copii reprezinta un avantaj, dar nu este o conditie obligatorie.

4.2. sa fie fani ai paginii de Facebook BUZZStore (www.facebook.com/BUZZStoreRomania), ai contului de Instagram BUZZStore (https://www.instagram.com/the_buzzstore_ro) si ai paginilor de Facebook: Proimunitate (www.facebook.com/Proimunitate), ApiMag (www.facebook.com/ApiMag) si Refflor (www.facebook.com/Refflor) si sa urmareasca pagina de Instagram ApiMag (www.instagram.com/ApiMag_Romania)

4.3. Sa completeze cu informatii reale si complete chestionarul de inscriere, disponibil pe pagina campaniei la sectiunea INSCRIERE, alcatuit din intrebari ce privesc obiceiurile de consum ale participantilor.
4.4. Dupa anuntarea prin e-mail a calitatii de participant la CAMPANIE, sa confirme acceptul de participare si adresa unde doreste sa primeasca coletul (daca este diferita de cea cu care este inscris in baza de date a Organizatorului, in 48h de la data primirii email-ului de acceptare in campanie). Neconfirmarea in timp util poate duce la pierderea calitatii de participant.

4.5. Sa receptioneze coletul cu produsele oferite spre testare de la reprezentantul Organizatorului (firma de curierat).

SECTIUNEA 5 – DESFASURAREA CAMPANIEI

5.1. Perioada si conditiile de inscriere – Incepand cu data de 16.11.2020, orele 16.00, Organizatorul va permite inscrierea in CAMPANIE a BUZZerilor. Inscrierile sunt deschise pana la completarea cu persoane eligibile (Participanti) a tuturor locurilor disponibile.

5.2. Pachetul de testare si locuri disponibilie – In cadrul CAMPANIEI sunt 200 de locuri, respectiv 200 de pachete de testare. Odata cu cei 200 de participanti selectionati pentru campania de testare, se vor desemna si 20 rezerve ce ii vor putea inlocui pe cei ce renunta la calitatea de participant in campanie.

5.3. Modalitatea de testare si posibilitatea pastrarii la final a produselor

Participantii vor avea la dispozitie circa 25 de zile pentru testarea produsului si pentru a-si formula o parere de utilizare avizata, pe care o vor comunica prin mediile sociale in care activeaza si in conversatii directe catre prieteni, colegi sau familie. Cei ce indeplinesc cerintele campaniei, asa cum apar ele in sectiunea 6 a prezentului regulament, pastreaza cu titlu gratuit produsele. Organizatorul isi rezerva dreptul de a solicita returul produselor, in starea initiala, celor ce nu indeplinesc integral sau partial cerintele campaniei.

5.4. Anuntarea participantilor – se va face initial prin e-mail/sms, iar ulterior, dupa completarea formularului de confirmare a participarii si asumarii prezentului regulament, vor fi publicati pe platforma www.buzzstore.ro, in pagina dedicata campaniei, sectiunea Participanti. In termen de maxim 48h de la anuntarea prin email/sms BUZZerii selectionati vor confirma prin completarea unui formular de confirmare dorinta de a participa in campanie. In situatia in care dupa 48h participantul selectionat nu a completat chestionarul, Organizatorul il va contacta prin SMS. Daca participantul nu poate fi contactat prin SMS, acesta isi pierde dreptul de participant in campanie, si va fi inlocuit de catre una din rezervele selectionate, in ordinea selectionarii, de la 1 la 20, pana cand toate locurile disponibile in campanie vor fi ocupate.

SECTIUNEA 6 - CONDITIILE DE PASTRARE GRATUITA A PRODUSELOR TESTATE

Pentru a pastra cu titlu gratuit produsele oferite in cadrul campaniei de testare, participantul trebuie sa desfasoare un set minimal de activitati, conform subpunctelor de mai jos, pe perioada de derulare a campaniei, respectand codul de etica al BUZZerilor, disponibil pe https://www.buzzstore.ro/despre-noi/ sectiunea BUZZerul ideal.

6.1. sa citeasca cu atentie materialele informative primite in colet si comunicarile prin e-mail aferente campaniei

6.2. sa testeze periodic pe parcursul campaniei produsele primite in testare conform instructiunilor producatorului si sa-si formeze o parere personala despre acestea.

6.3. sa-si faca cunoscuta opinia sincera despre produsele testate in randul unui numar cat mai mare de prieteni, cunostinte si colegi  in conversatii directe si pe internet (retele sociale – Facebook, Instagram, Pinterest, YouTube etc.), pe blog sau pagina personala de internet dupa cum urmeaza:

6.3.1 Sa fie fani ai paginilor de Facebook si Instagram BUZZStore, Facebook Proimunitate, ApiMag si Refflor si Instagram ApiMag

6.3.2 Sa realizeze un total de 7 postari pe perioada campaniei: 1 postare de tip unboxing (video sau foto) si cate 2 postari de tip post si/sau story (poveste vizuala), pentru fiecare produs testat, pe retelele sociale in care activeaza (Facebook si/sau Instagram). Cel putin una dintre cele doua postari pentru fiecare produs trebuie sa fie de tip post (pe wall/feed) – cea de-a doua postare poate fi tot de tip post sau de tip story (poveste vizuala). Toate postarile vor contine etichetarea paginii de Facebook aferenta produsului din postare si impresii din perioada de testare insotite de fotografii si/sau video in care sa apara intr-un context natural produsele testate.

6.3.3 Sa realizeze cate o recenzie pentru fiecare produs testat pe site-ul PROIMUNITATE, in sectiunea Opiniile dumneavoastra: https://www.proimunitate.ro/opiniile-dumneavoastra.php sau un review pe pagina de Facebook a fiecarui produs testat;

6.3.4 Sa posteze un articol pe blogul propriu, daca au unul, SAU pe un forum / grup parenting/sanatate in care activeaza pe retelele sociale, cu impresii din perioada de testare SAU un video pe Youtube in care sa prezinte produsul.

6.3.5 Sa foloseasca in toate postarile hashtagurile campaniei #BuzzProimunitate, #BuzzPropoGripOMNIMUN, #BuzzApiMag, #BuzzRefflorChoco

6.4. Sa incarce in My BUZZ raportul de activitate care sa ateste postarile efectuate de participant in campanie, asa cum apar ele la punctele 6.3.1 – 6.3.5 din prezentul regulament. Link-urile postarilor pot fi incarcate in MyBUZZ pe toata perioada campaniei, acestea fiind dovada contributiilor participantului.

6.5. Sa completeze integral, la finalul campaniei, cu informatii corecte si sincere, chestionarul de satisfactie (prezent in tab-ul Finalizare), acesta fiind disponibil dupa perioada de testare. Chestionarul de satisfactie va putea fi completat in maxim cinci zile lucratoare de la data primirii emailului de informare ce atesta publicarea acestuia pe pagina campaniei.

6.6. In masura in care BUZZerul participant la campanie nu indeplineste criteriile de la punctele 6.1.-6.5, Organizatorul este indreptatit sa solicite participantului returnarea produselor primite, in starea initiala. De asemenea, Organizatorul percepe o penalitate de pana la 200 de puncte eligibile din contul BUZZerului si isi rezerva dreptul de a nu-l mai selecta pe respectivul BUZZer in campaniile viitoare.

SECTIUNEA 7 – PRODUSE ACORDATE SPRE TESTARE

In cadrul campaniei, Beneficiarul ofera spre testare, prin intermediul Organizatorului, 200 de seturi de produse din portofoliul Hyllan Pharma, constand in: 2 cutii de PropoGrip OMNIMUN, 2 cutii de ApiMag, 2 cutii de Refflor Choco, un rucsac de laptop si diverse materiale promotionale si informative.  Valoarea totala a produselor oferite spre testare este de 40.000 de lei, TVA inclus.

SECTIUNEA 8 - DREPTURI SI OBLIGATII

Organizatorul isi rezerva dreptul de a elimina din CAMPANIE Participantii care nu au furnizat date corecte de contact, care nu au acordul sau incuviintarea cerute in Sectiunea 5, punctul 4 sau a celor care desfasoara actiuni cu caracter fraudulos/ilicit in cadrul CAMPANIEI. Orice eventuala contestatie, inclusiv privind modul de selectie a participantilor sau castigatorilor, poate fi formulata in scris de catre Participant in maxim 5 (cinci) zile lucratoare de la data anuntarii acestora si expediata prin e-mail la adresa de mail: contact@buzzstore.ro si va contine obligatoriu cel putin: i) datele de identificare ale Participantului contestatar; ii) prezentarea motivelor de fapt pe care se intemeiaza contestatia; iii) prevederile continute de prezentul regulament pe care participantul contestatar le considera incalcate. Contestatia se va solutiona in termen de maximum 5 (cinci) zile lucratoare de la primire. In cazul in care contestatorul va fi nemultumit de decizie se va incerca rezolvarea contestatiei pe cale amiabila, iar in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente. In cadrul postarii opiniilor din cadrul acestei campanii este interzisa folosirea: limbajului abuziv sau trivial; limbajului sau imaginilor ofensatoare sau explicite sexual ori care dauneaza minorilor sau care incalca dreptul persoanei la viata privata; amenintari sau manifestari rasiste, pornografice, criminale, violente; continut ce incalca legea sau care poate incalca drepturile altor persoane; continut neadecvat paginii; promovare pentru alte servicii sau produse decat cele din Campanie. Organizatorul isi rezerva dreptul de a inlatura un astfel de continut si nu isi asuma responsabilitatea pentru el. Pentru orice act sau fapt care poate aduce prejudicii de imagine sau marca ale Organizatorului sau ale oricaruia din partenerii sai comerciali, Organizatorul are dreptul de a se adresa autoritatilor competente si de a solicita tragerea la raspundere civila si/sau penala –dupa caz a persoanelor vinovate precum si obligarea acestora la plata de daune interese.

SECTIUNEA 9 – RESPONSABILITATE

9.1. Prin participarea la CAMPANIE, toti Participantii si eventualii castigatori sunt de acord si se obliga sa respecte si sa se conformeze tuturor cerintelor si conditiilor impuse de Organizator prin prezentul Regulament Oficial, nerespectarea acestora atragand raspunderea personala si exclusiva a participantilor si a eventualilor castigatori. Organizatorul nu are nici o obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii unor revendicari necastigatoare ce apar ulterior acordarii efective a premiilor sau dupa termenul de revendicare a premiilor prevazut in prezentul Regulament Oficial.

9.2. Inscrierea la aceasta CAMPANIE valideaza consimtamantul implicit al Participantului cu privire la termenii si conditiile inscrise in acest Regulament. De asemenea, prin inscrierea la CAMPANIE, dar fara a le fi prejudiciate drepturile prevazute de Legea 677/ 2001, respectiv dreptul la informare (art.12), dreptul de acces la date (art.13), dreptul de interventie asupra datelor (art.14) si dreptul de opozitie (art. 15), participantii sunt de acord ca datele lor de contact sa fie comunicate de catre Organizator Beneficiarului in scopul expedierii de marteriale de comunicare in campaniile marciilor detinute de Hyllan Pharma. Prezentului paragraf se completeaza cu cele ale sectiunii 10. PROTECTIA DATELOR PERSONALE de mai jos.

9.3. Organizatorul CAMPANIEI nu isi asuma responsabilitatea pentru pierderile, intarzierile sau orice alte probleme la inscrierea in CAMPANIE cauzate de furnizorul de internet sau conexiunea la internet a persoanei care doreste sa se inscrie in CAMPANIE. De asemenea, Organizatorului nu i se pot imputa intreruperile/disfunctionalitatile neanuntate ale furnizorului de internet sau blocarea accesului intern datorita aglomerarii retelelor pe perioadele de trafic intens care pot periclita inscrierea in CAMPANIE in perioada de desfasurare a CAMPANIEI.

9.4. Totodata, Organizatorul nu raspunde pentru niciun fel de daune directe sau indirecte cauzate Participantilor, in cazul in care acestia primesc mesaje scrise pe telefonul mobil prin care se pretinde castigarea unor anumite sume de bani sau premii ca urmare a participarii la acesta CAMPANIE sau orice alta campanile organizata de Organizator si care nu au fost transmise de catre Organizator conform prezentului Regulament. In acest sens, oricaror persoane care intentioneaza sa participe la CAMPANIE sau participa la CAMPANIE, li se pune in vedere ca, in situatia castigarii unui premiu in cadrul acestei CAMPANII, informarea initiala referitoare la castigarea premiilor se va face prin publicarea pe www.buzzstore.ro a Participantilor castigatori, urmand ca o confirmare a obtinerii premiului sa se faca telefonic, dupa transmiterea informatiilor de catre Participantul castigator, pe email, Organizatorului.

9.5. Organizatorul/Beneficiarul nu va fi raspunzator pentru niciunul dintre prejudiciile ce ar putea fi suferite de catre participant in legatura cu produsele testate, indiferent de natura acestor prejudicii cu exceptia situatiilor expres prevazute de lege si care ar institui o astfel de raspundere.

9.6. Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere si nu poate fi facut responsabil cu privire la calitatea si natura produselor oferite spre testare sau a continutului materialelor informative/ promotionale expediate. Organizatorul nu isi asuma nicio responsabilitate privind pierderile, deteriorarea sau livrarea cu intarziere a coletelor.

9.7. Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de frauda sau de tentativa de frauda a acestei Campanii, a sistemului folosit, precum si in cazul oricarui abuz sau orice alte fapte sau tentative care ar putea afecta imaginea Organizatorului.

9.8. Dupa data limita de inscriere pe site, Organizatorul nu este responsabil pentru inscrierile in Campanie efectuate prin intermediul formularului electronic de inscriere pe website.

SECTIUNEA 10 - PROTECTIA DATELOR PERSONALE

La data 25.05.2018 a devenit aplicabil Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice  in ceea  ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulatie a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (denumit in continuare „Regulamentul general privind protectia datelor” sau „Regulamentul”). In cadrul operatiunilor de prelucrare a datelor cu caracter personal, Organizatorul se obliga sa aplice masurile tehnice si organizatorice adecvate pentru protejarea datelor cu caracter personal impotriva distrugerii accidentale sau ilegale, pierderii, modificarii, dezvaluirii sau accesului neautorizat, in special daca prelucrarea respectiva comporta transmisii de date in cadrul unei retele, precum si impotriva oricarei alte forme de prelucrare ilegala.

In cadrul acestei campanii, BUZZStore va colecta urmatoarele date cu caracter personal:

  • Nume, prenume, adresa postala, adresa de email, numar de telefon – in vederea expedierii coletelor de testare
  • Adresa conturilor de pe retelele sociale – in vederea stabilirii calitatii de bun comunicator pentru selectarea in campanie
  • Obiceiuri de consum – in vederea stabilirii compatibilitatii cu produsele testate si selectarea in campanie.

Prelucrarea datelor cu caracter personal de catre organizator in scop de reclama, marketing si publicitate este inregistrata in Registrul de Evidenta a Prelucrarilor de Date cu Caracter Personal gestionat de Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) cu numarul 26652.

Prin participarea la CAMPANIE, participantii isi dau in mod expres consimtamantul ca datele furnizate (inclusiv imagini foto, video, text) sa fie folosite de Organizator si Beneficiar in scopul Campaniei pe o durata maxima de 1 an de zile de la data finalizarii campaniei. Refuzul unui Participant de a i se procesa datele personale in scopul Campaniei de catre Organizator indreptateste Organizatorul sa refuze inscrierea acestuia in CAMPANIE.

Organizatorul se obliga de asemenea sa respecte prevederile Regulamentului in vigoare privind protectia datelor personale stocate. Ca atare, Organizatorul se angajeaza sa pastreze confidentialitatea datelor personale ale participantilor/ castigatorilor la prezenta CAMPANIE si sa le utilizeze conform prezentului Regulament Oficial si legislatiei in vigoare. Participantii la CAMPANIE, in calitate de persoane vizate, au, conform Regulamentului (UE) 2016/679, urmatoarele drepturi: dreptul la informare (art.13), dreptul de acces la date (art.15), dreptul de interventie asupra datelor (art.14), dreptul la rectificare si stergere (art. 16 si 17) si dreptul de opozitie (art. 21). Totodata, la cererea scrisa a Participantilor, datata si semnata, expediata pe adresa Organizatorului, acesta se obliga: (a) sa confirme solicitantului daca prelucreaza sau nu date cu caracter personal ale acestuia, in mod gratuit; (b) sa rectifice, actualizeze, stearga etc., date a caror prelucrare nu este conforma cu dispozitiile Regulamentului (UE) 2016/679; si/sau (c) sa inceteze prelucrarea datelor cu caracter personal ale solicitantului.

SECTIUNEA 11- DREPTUL DE PROPRIETATE

Prin confirmarea participarii la CAMPANIE, participantii selectati sunt de acord ca fotografiile, filmuletele si textele postate in cadrul campaniei sa fie utilizate de catre Organizator sau Beneficiar in campaniile publicitare ulterioare ale acestuia in mediul online (web site, site-uri socializare), dar fara a se limita la acesta fara niciun cost suplimentar pentru Organizator sau Beneficiar. Pentru campanii ulterioare, altele decat prezenta, participantilor li se va solicita acordul in mod expres si neechivoc, avand o durata determinata. Participantii selectati declara pe propria lor raspundere, cunoscand sanctiunile prevazute de legea penala privind falsul in declaratii, ca sunt autorii fotografiilor, filmuletelor, textelor postate in cadrul acestei campanii si ca nici unul dintre aceste materiale nu incalca dreptul de autor si/sau orice alt drept conex al vreunui tert.

SECTIUNEA 12 – TAXE SI IMPOZITE

Acolo unde este cazul, Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina si sa vireze impozitul datorat pentru produsele acordate cu titlu gratuit in cadrul campaniei de testare, in conformitate cu legislatia in vigoare privind impozitul pe venit.

SECTIUNEA 13 - INCETAREA CAMPANIEI

Prezenta CAMPANIE poate inceta inainte de data de 20.12.2020 (data de final a CAMPANIEI) in cazul producerii unui eveniment ce constituie forta majora, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a continua prezenta CAMPANIE.

SECTIUNEA 14 – LITIGII

Eventualele litigii aparute intre Organizator si participantii la prezenta CAMPANIE se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.

Inscriere

Pentru a completa formularul de inscriere trebuie sa fii autentificat in contul tau!

Participanti:

Admin BUZZStore, Bucuresti


Activitatea mea in campanie

Trebuie sa fii participant pentru a putea posta!

Aboneaza-te acum!

Fii printre primii care afla noutati despre campanii, BUZZBox si BUZZAcademy.