CeraVe

Campanie

07.11.2018 - 31.12.2018

250 participanti

250 kituri

Descopera CeraVe pentru o ingrijire avansata a pielii!

In 2005 CeraVe dezvolta impreuna cu medicii dermatologi o gama de produse pentru ingrijirea pielii imbogatite cu un mix de trei ceramide esentiale (ceramidele 1, 3, si 6-II), acizi grasi si alte lipide pentru repararea si intarirea barierei naturale a pielii. Sistemul revolutionar, denumit MultiVesicular Emulsion Technology (MVE), elibereaza la suprafata pielii ingrediente de emoliere si hidratare pe parcursul a 24h, strat cu strat, pentru a mentine pielea hidratata pe durata intregii zile.

Astazi CeraVe este una dintre cele mai apreciate marci de  hidratare a pielii din SUA, acum disponibila si in Romania! Combinatia unica de ceramide identice cu cele ale pielii ajuta la completarea ceramidelor existente in piele, calmeaza pielea uscata, reducand deshidratarea. Pierderea de ceramide este asociata cu numeroase patologii, de aceea CeraVe se adreseaza mai multor probleme dermatologice, inclusiv disfuncții ale barierei cutanate, printr-o varietate de produse blande si eficiente: geluri de curatare,  lotiuni si creme hidratante pentru fata si corp.

# Gelul de Spalare Hidratant curata si hidrateaza eficient fara a perturba bariera de protectie a pielii. Acest gel non-spumant, cu 3 ceramide esentiale si acid hialuronic, indeparteaza usor impuritatile si sebumul, in acelasi timp favorizeaza hidratarea pielii dupa o singura utilizare. Formula fara parfum este potrivita si pentru pielea sensibila sau cea a copiilor, incepand cu varsta de 3 ani.

# Crema Hidratanta CeraVe hidrateaza si restabileste bariera de protectie a pielii. Aceasta crema, non-grasa, cu 3 ceramide esentiale si acid hialuronic, asigura hidratare pe parcursul intregii zile dupa o singura utilizare. Formula fara parfum este potrivita pentru pielea sensibila.

Cum poti pastra produsele la finalul campaniei de testare?

# Esti fan al paginilor de Facebook si Instagram BUZZStore si Facebook si Instagram CeraVe.

# Realizezi minim 2 postari publice pe profilul personal de Facebook cu tag la pagina de Facebook CeraVe Romania si minim 2 postari pe Instagram cu tag la pagina de Instagram CeraVe Romania cu impresii din perioada de testare. Toate postarile trebuie sa contina poza produsului si sa evidentieze un beneficiu al acestuia.

# Realizezi minim un Instastory pe Instagram.

# Postezi un articol pe blogul propriu (in cazul in care detii) SAU o recenzie pe un grup de Facebook in care activezi (iti recomandam sa te inscrii si in grupul CeraVe/Grupul fanilor din Romania) SAU realizezi un filmulet de prezentare a produsului pe YouTube, in care sa subliniezi minim 3 caracteristici ale produsului.

# Realizezi minim 3 recenzii pentru produsele primite spre testare pe site-urile www.eMag.ro, www.farmaciatei.ro, www.cerave.ro.

Distribui pliantele si mostrele CeraVe catre 5 prietene sau colege care se confrunta cu o piele vizibil uscata, impreuna cu parerile tale in urma testarii.

# Completezi integral cu informatii corecte chestionarul de finalizare a campaniei, in maxim cinci zile lucratoare de la informarea pe e-mail.

# Incarci in MyBUZZ raportul de activitate care sa ateste postarile efectuate in campanie, asa cum apar ele la punctele 6.3.1 – 6.3.6. din regulament, in termen de maxim cinci zile lucratoare de la informarea pe e-mail.

# Folosesti in toate postarile tale, exceptand recenziile de pe site-urile de comert online, hashtagurile campaniei #buzzCeraVe si #CeraveRomania

CeraVe inseamna…

# SIMPLITATE – In intelegere, utilizare și recomandare.

# EFICIENȚĂ Hidratarea pielii la un nivel superior: de lungă durată.

# ACCESIBILITATE – Preturi accesibile, produse disponibile in farmacii din toata tara.

Regulament

SECTIUNEA 1 - ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

Campania de marketing participativ, denumita in continuare CAMPANIA este organizata si desfasurata de L’Oreal Romania SRL, societate romana, cu sediul in Calea Floreasca, nr. 169A, cladirea A, etaj 6, sector 1, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului sub numarul J40/6064/1997 cod unic de inregistrare  RO9638038, avand contul IBAN RO49BRDE 140S V010 2146 4500, deschis la BRD GSG SMCC, reprezentata prin Dna. Vanya Panayotova, in calitate de Director General, denumit in continuare „Organizatorul”, prin intermediul SC BUZZSTORE SRL cu sediul social in Bucuresti, Sector 2, Str. Tuzla nr. 9-27, Bl I, apt I33, inmatriculata la Registrul Comertului sub nr. J40/2974/15.03.2012, avand CUI RO29917150.

CAMPANIA este organizata si se deruleaza cu scopul de a promova marcile si produsele Organizatorului in randul participantilor si a prietenilor acestuia atat prin comunicarea beneficiilor produselor in mediul online (retele sociale, pagini web tip blog) cat si offline (discutii directe cu colegii/ prietenii).

CAMPANIA se va derula conform prevederilor prezentului Regulament oficial (denumit in continuare “Regulamentul”), fiind obligatoriu pentru toti Participantii la CAMPANIE. Participantii la CAMPANIE sunt obligati sa respecte termenii si conditiile Regulamentului potrivit celor mentionate mai jos.

Regulamentul CAMPANIEI este intocmit si facut public in mod gratuit pe pagina www.buzzstore.ro, in sectiunea speciala, dedicata CAMPANIEI. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica sau schimba prezentul regulament oficial, urmand ca astfel de modificari sa intre in vigoare numai dupa anuntarea in prealabil a acestora catre participantii implicati in campanie.

SECTIUNEA 2 - DURATA CAMPANIEI

CAMPANIA va fi lansata pe data de 07.11.2018 si va dura pana pe data de 31.12.2018.  Organizatorul isi rezerva dreptul de a prelungi perioada CAMPANIEI pe parcursul derularii acesteia, dar nu inainte de a anunta prelungirea in mod public, pe pagina de internet www.buzzstore.ro dedicata CAMPANIEI.

SECTIUNEA 3 - DREPTUL DE PARTICIPARE

CAMPANIA este deschisa participarii tuturor persoanelor fizice, femei si barbati, in varsta de minimum 18 ani (impliniti la data lansarii prezentei Campanii) care indeplinesc, cumulativ, urmatoarele conditii:

3.1. au domiciliul/ resedinta in Romania, inclusiv cetatenii straini rezidenti pe teritoriul Romaniei

3.2. sunt membri ai comunitatii BUZZStore, mai precis, s-au inscris benevol pe site-ul www.buzzstore.ro pentru a lua parte la campanii de testare gratuite organizate de SC BUZZStore SRL si accepta termenii si conditiile prezentului Regulament Oficial

3.3. completeaza corect si integral chestionarul de inscriere

3.4. profilul lor personal de consumator are afinitate cu publicul tinta al produselor testate precum si a activitatii desfasurate in mediul online:.

  • Persoane cu piele atopica, uscata.
  • Care isi doresc produse simple cu adresabilitate complexa – 1 produs pentru mai multe nevoi ale pielii.
  • Produse adresate intregii familii si potrivite pentru persoane de orice varsta (inclusiv copii >3 ani).
  • Participantii vor fi persoane active in Social Media (minimum 500 de followeri pe contul de Instagram, 350 prieteni pe Facebook)

3.5. Nu au drept de participare la campanie doi sau mai multi membri ai aceleasi familii (rude de gradul I sau II), persoane ce locuiesc in aceeasi resedinta si nici rudele de gradul I si II ale angajatilor Organizatorului sau Buzzstore.

SECTIUNEA 4 - ELIGIBILITATE

Pentru a participa la CAMPANIE si pentru a fi desemnati parte din panelul de persoane ce vor testa acasa produsele CAMPANIEI, Participantii trebuie sa urmeze urmatorii pasi:
4.1. sa aiba un cont activ pe site-ul www.buzzstore.ro si un cont activ pe site-urile de socializare Facebook (minimum 350 prieteni) si Instagram (minimum 500 de followeri). Detinerea unui blog propriu de frumusete, moda sau lifestyle reprezinta un avantaj, dar nu este o conditie obligatorie.

4.2. sa fie fani ai paginii de Facebook BUZZStore (www.facebook.com/BUZZStoreRomania), Instagram BUZZStore (https://www.instagram.com/the_buzzstore/), CeraVe  (https://www.facebook.com/CeraVeRomania/) si Instagram (https://www.instagram.com/ceraveromania)

4.3. Sa completeze cu informatii reale chestionarul de inscriere, disponibil in sectiunea speciala a campaniei la sectiunea INSCRIERE, alcatuit din intrebari ce privesc obiceiurile de consum ale participantilor.

4.4. Dupa anuntarea prin e-mail a calitatii de participant la CAMPANIE, sa confirme acceptul de participare si adresa unde doreste sa primeasca coletul (daca este diferita de cea cu care este inscris in baza de date a Buzzstore, in 48h de la data primirii email-ului de acceptare in campanie. Neconfirmarea in timp util, poate duce la pierderea calitatii de participant.

4.5. Sa receptioneze coletul cu produsele oferite spre testare de la reprezentantul Organizatorului (firma de curierat).

SECTIUNEA 5 – DESFASURAREA CAMPANIEI

5.1. Perioada si conditiile de inscriere – Incepand cu data de 07.11.18, orele 16.00, Organizatorul va permite inscrierea in CAMPANIE a BUZZerilor. Inscrierile sunt deschise pana la completarea cu persoane eligibile (Participanti) a tuturor locurilor disponibile.

5.2. Pachetul de testare si locuri disponibilie –  In cadrul CAMPANIEI sunt 250 (douasutecincizeci) de locuri, respectiv 250 de pachete de testare. Produsele vor fi alocate acelor participanti care, in urma analizei raspunsurilor din Chestionarul de inscriere in CAMPANIE, corespund criteriilor de selectie, asa cum sunt ele enuntate in sectiunea 3 si sectiunea 4 a prezentului regulament, iar profilul lor personal prezinta afinitate cu produsele oferite spre testare, asa cum sunt ele enuntate in sectiunea 3.4. Odata cu cei 250 de participanti selectionati pentru campania de testare, se vor desemna si 25 de rezerve ce ii vor putea inlocui pe cei ce renunta la calitatea de participant in campanie.

5.3. Modalitatea de testare si posibilitatea pastrarii la final a produselor – Participantii vor avea la dispozitie 30 de zile pentru testarea produsului si pentru a-si formula o parere de utilizare avizata, pe care o vor comunica prin mediile sociale in care activeaza sau in conversatii directe catre prieteni, colegi sau familie. Cei ce indeplinesc cerintele campaniei, asa cum apar ele in sectiunea 6 a prezentului regulament, pastreaza cu titlu gratuit produsele. Cei ce nu indeplinesc integral cerintele campaniei vor returna produsele, in starea initiala, organizatorului.

5.4. Anuntarea participantilor –  se va face initial prin e-mail/sms iar ulterior, dupa completarea formularului de confirmare a participarii si asumarii prezentului regulament, vor fi publicati pe platforma www.buzzstore.ro, in pagina dedicata campaniei, sectiunea Participanti. In termen de maxim 48h de la anuntarea prin email/sms, BUZZerii selectionati vor confirma prin completarea unui formular de confirmare dorinta de a participa in campanie. In situatia in care dupa 48h participantul selectionat nu a completat chestionarul, BuzzStore il va contacta prin SMS. Daca participantul nu raspunde prin SMS in maxim 2 zile de la primiea SMS-ului, acesta isi pierde dreptul de a participa la campanie, si va fi inlocuit de catre una din rezervele selectionate, in ordinea selectionarii, de la 1 la 25, pana cand toate locurile disponibile in campanie vor fi ocupate.

SECTIUNEA 6 - CONDITIILE DE PASTRARE GRATUITA A PRODUSELOR TESTATE

Pentru a pastra cu titlu gratuit produsele oferite in cadrul campaniei de testare, participantul trebuie sa desfasoare un set minimal de activitati, conform subpunctelor de mai jos, pe perioada de derulare a campaniei, respectand codul de etica al BUZZerilor, disponibil pe https://www.buzzstore.ro/despre-noi/ sectiunea BUZZerul ideal.

6.1. sa citeasca cu atentie materialele informative primite in colet si comunicarile prin e-mail aferente campaniei

6.2. sa testeze periodic pe parcursul campaniei produsul primit in testare, conform instructiunilor producatorului si sa-si formeze o parere personala despre acestea.

6.3. sa-si faca cunoscuta opinia sincera despre produsul testat in randul unui numar cat mai mare de prieteni, cunostinte si colegi fie in conversatii directe, fie pe internet (retele sociale – Facebook, Twitter, Pinterest, YouTube etc), pe blog sau pagina personala de internet dupa cum urmeaza:

6.3.1 Sa fie fani ai paginilor de Facebook si Instagram BUZZStore si CeraVe Romania

6.3.2 . Sa realizeze un numar minimum de 2 evaluari ale produsului testat sub forma de postari in reteaua de socializare Facebook si minimum 2 postari pe reteaua Instagram. Toate postarile trebuie sa evidentieze un beneficiu al produsului. Intr-una din postarile de pe retelele sociale, sa realizeze minimum o trimitere la pagina web a brandului/ produsului favorit.

CeraVe crema hidratanta de fata si corp – https://www.cerave.ro/produsele-noastre/produse-hidratante/crema-hidratanta-pentru-fata-si-corp-340-gr

CeraVe Gel de spalare hidratant – https://www.cerave.ro/produsele-noastre/produse-de-curatare/gel-de-spalare-hidratant-236-ml

6.3.3. Sa distribuie catre 5 colegi sau prieteni care se confrunta cu problema pielii uscate seturile de mostre si pliante.

6.3.4. Sa posteze un articol pe blogul propriu (in cazul in care detine) SAU sa realizeze un filmulet de prezentare a produsului pe YouTube, in care sa sublinieze minimum 3 caracteristici ale produsului.

6.4.5. Sa realizeze minimum 3 recenzii ale produselor testate pe website-urile www.emag.ro, www.farmaciatei.ro, www.cerave.ro.

6.4. Sa foloseasca hashtagurile campaniei #buzzCeraVe si #CeraVeRomania in toate postarile din social media si blog, sa eticheteze in toate postarile pagina de Facebook/ Instagram BUZZStore si CeraVe Romania.

6.5. Sa completeze integral, cu informatii sincere, in maxim 5 (cinci) zile lucratoare de la informarea pe e-mail, chestionarul de finalizare a campaniei pus la dispozitie de BuzzStore.

6.6. Sa incarce in My BUZZ raportul de activitate care sa ateste postarile efectuate in campanie, asa cum apar ele la punctele 6.3.1 – 6.3.7. din prezentul regulament, in termen de maxim 5 (cinci) zile lucratoare de la informarea pe e-mail.

6.7. Orice postari ale Participantilor in legatura ca prezenta Campanie nu trebuie sa constea in fotografii sau video care sa contina imagini cu persoane. Participantii care vor folosi astfel de postari, prin inscrierea la aceasta Campanie, isi cedeaza dreptul de folosinta a acelor imagini (fotografii, video, gif, etc.) pentru o perioada nelimitata, cu titlu gratuit, la nivel mondial, catre Organizator, fara a avea nicio pretentie de niciun fel (inclusiv pecuniara); pentru postarile ce contin imaginea altor persoane decat ale participantilor insisi, acestia din urma se obliga sa obtina acordul in scris al persoanelor in cauza in vederea cedarii dreptului de folosinta a imaginii lor (fotografii, video, gif, etc.) pentru o perioada nelimitata, cu titlu gratuit, la nivel mondial, catre Organizator, fara a avea nicio pretentie de niciun fel (inclusiv pecuniara), in caz contrar participantii fiind unicii raspunzatori fata de pretentiile persoanelor in cauza.

In masura in care BUZZerul participant la campanie nu indeplineste criteriile de la punctele 6.1.-6.7, Organizatorul este indreptatit sa solicite participantului returnarea produselor primite, in starea initiala. De asemenea, Buzzstore percepe o penalitate de pana la 200 de puncte eligibile din contul BUZZerului si isi rezerva dreptul de a nu-l mai selecta pe respectivul BUZZer in campaniile viitoare.

SECTIUNEA 7 – PRODUSE ACORDATE SPRE TESTARE SI PREMII

7.1. In cadrul campaniei, Organizatorul ofera spre testare, prin intermediul BuzzStore, 250de seturi de produse CeraVe formate din 1 x CeraVe Gel de curatare hidratant 236ml, 1 x CeraVe Crema hidratanta 340g si diverse materiale promotionale si informative.  Valoarea medie de raft a produselor oferite spre testare este de 89 de lei TVA inclus.

7.2. In cadrul campaniei, Buzzstore va derula un concurs cu premii destinat tututor membrilor comunitatii online BUZZStore prin intermediul paginii sale de Facebook. Concursul se va derula in perioada 2.12-15.12.2018 iar castigatorii vor fi anuntati in 19.12.2018. Modalitatea de acordare a premiilor va fi prin jurizare de catre o comisie formata din reprezentantii Organizatorului si BuzzStore. Premiile se vor expedia prin curier rapid in maxim 30 de zile de la data validarii castigatorilor. Valoarea medie de raft a premiilor acordate este de 178 de lei, TVA inclus. Regulile concursului vor fi comunicate si reglementate printr-un act aditional la prezentul regulament, ce se va publica cu cel putin 24 de ore inainte de inceperea Concursului.

SECTIUNEA 8 - DREPTURI SI OBLIGATII

Organizatorul isi rezerva dreptul de a elimina din CAMPANIE Participantii care nu au furnizat date corecte de contact, care nu au acordul sau incuviintarea cerute in Sectiunea 5, punctul 4 sau a celor care desfăsoara actiuni cu caracter fraudulos/ilicit în cadrul CAMPANIEI. Orice eventuala contestatie, inclusiv privind modul de selectie a participantilor sau castigatorilor, poate fi formulata in scris de catre Participant in maxim 5 (cinci) zile lucratoare de la data anuntarii acestora si expediata prin e-mail la adresa de mail: contact@buzzstore.ro si va contine obligatoriu cel putin: i) datele de identificare ale Participantului contestatar; ii) prezentarea motivelor de fapt pe care se intemeiaza contestatia; iii) prevederile continute de prezentul regulament pe care participantul contestatar le considera incalcate. Contestatia se va solutiona in termen de maximum 5 (cinci) zile lucratoare de la primire. In cazul in care contestatorul va fi nemultumit de decizie se va incerca rezolvarea contestatiei pe cale amiabila, iar in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.   In cadrul postarii opiniilor din cadrul acestei campanii este interzisa folosirea: limbajului abuziv sau trivial; limbajului sau imaginilor ofensatoare sau explicite sexual ori care dauneaza minorilor sau care incalca dreptul persoanei la viata privata; amenintari sau manifestari rasiste, pornografice, criminale, violente; continut ce incalca legea sau care poate incalca drepturile altor persoane; continut neadecvat paginii; promovare pentru alte servicii sau produse decat cele din Campanie; diseminarea datelor personale ale unor terte persoane. Organizatorul isi rezerva dreptul de a inlatura un astfel de continut si nu isi asuma responsabilitatea pentru el. Pentru orice act sau fapt care poate aduce prejudicii de imagine sau marca Organizatorului  sau Buzzstore sau ale oricaruia din partenerii sai comerciali, Organizatorul are dreptul de a se adresa autoritatilor competente si de a solicita tragerea la raspundere civila si/sau penala –dupa caz a persoanelor vinovate precum si obligarea acestora la plata de daune interese.

SECTIUNEA 9 - RESPONSABILITATE

9.1. Prin participarea la CAMPANIE, toti Participantii si eventualii castigatori sunt de acord si se obliga sa respecte si sa se conformeze tuturor cerintelor si conditiilor impuse de Organizator prin prezentul Regulament Oficial, nerespectarea acestora atragand raspunderea personala si exclusiva a participantilor si a eventualilor castigatori.

9.2. Organizatorul CAMPANIEI nu isi asuma responsabilitatea pentru pierderile, intarzierile sau orice alte probleme la inscrierea in CAMPANIE, cauzate de furnizorul de internet sau conexiunea la internet a persoanei care doreste sa se inscrie in CAMPANIE. De asemenea, Organizatorului nu i se pot imputa intreruperile/disfunctionalitatile neanuntate ale furnizorului de internet sau blocarea accesului intern datorita aglomerarii retelelor pe perioadele de trafic intens care pot periclita inscrierea in CAMPANIE in perioada de desfasurare a CAMPANIEI.

9.3. Totodata, Organizatorul nu raspunde pentru niciun fel de daune directe sau indirecte cauzate Participantilor, in cazul in care acestia primesc mesaje scrise pe telefonul mobil prin care se pretinde castigarea unor anumite sume de bani sau premii ca urmare a participarii la acesta CAMPANIE sau orice alta campanile organizata de Organizator si care nu au fost transmise de catre Organizator conform prezentului Regulament. In acest sens, oricaror persoane care intentioneaza sa participe la CAMPANIE sau participa la CAMPANIE, li se pune in vedere ca, in situatia castigarii unui premiu in cadrul acestei CAMPANII, informarea initiala referitoare la castigarea premiilor se va face prin publicarea pe www.buzzstore.ro a Participantilor castigatori, urmand ca o confirmare a obtinerii premiului sa se faca telefonic, dupa transmiterea informatiilor de catre Participantul castigator, pe email, Organizatorului.

9.5. Organizatorul/BuzzStore nu va fi raspunzator pentru niciunul dintre prejudiciile ce ar putea fi suferite de catre participant in legatura cu produsele testate, indiferent de natura acestor prejudicii cu exceptia situatiilor expres prevazute de lege si care ar institui o astfel de raspundere.

9.6. Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere si nu poate fi facut responsabil cu privire la calitatea si natura produselor oferite spre testare sau a continutului materialelor informative/ promotionale expediate. Organizatorul nu isi asuma nicio responsabilitate privind pierderile, deteriorarea sau livrarea cu intarziere a coletelor.

9.7. Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de frauda sau de tentativa de frauda a acestei Campanii, a sistemului folosit, precum si in cazul oricarui abuz sau orice alte fapte sau tentative care ar putea afecta imaginea Organizatorului.

9.8. Dupa data limita de inscriere pe site, Organizatorul nu este responsabil pentru inscrierile in Campanie efectuate prin intermediul formularului electronic de inscriere pe website.

SECTIUNEA 10 - PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

10.1. Organizatorul prelucrează datele cu caracter personal ale participantilor pentru scopurile si in conditiile mai jos prezentate.

 10.2. Scopurile prelucrarii datelor. Organizatorul prelucrează datele cu caracter personal enumerate mai jos, ce sunt furnizate direct de către participanţi în vederea participării la campania de testare a produselor conform mecanismului acesteia descris in prezentul regulament.

10.3 Datele cu caracter personal prelucrate. Pentru scopul organizarii și defășurarii campania de testare a produselor Organizatorul va prelucra urmatoarele categorii de date cu caracter personal („Datele Personale): Numele si prenumele, adresa postala, numarul de telefon, adresa de email, adresa conturilor de pe retelele sociale, date despre obiceiuri de consum a produselor din categoria ingrijirea pielii, date despre venituri, studii, ocupatie, stare civila, structura familiala. Aceste Date Personale sunt furnizate de participant prin intermediul [chestionarului de inscriere, formularului de confirmare a participarii, chestionarului de finalizare], in lipsa furnizarii acestor date neputand participa la campanie.

Datele Personale sunt prelucrate exclusiv pentru scopul campaniei de testare a producelor si nu  sunt folosite in scopuri de marketing sau comunicari ulterioare.

 

10.4. Colectarea datelor cu caracter personal. Organizatorul colecteaza datele cu caracter personal ale participantilor la Concurs direct de la acestia prin intermediul formularelor electronice de pe platforma www.buzzstore.ro si https://docs.google.com/forms/

 

10.5. Destinatarii datelor cu caracter personal. In desfasurarea activitatilor Organizatorului si pentru indeplinirea scopurilor mentionate mai sus, Organizatorul colaboreaza cu Buzzstore. Pentru indeplinirea scopului de organizare și defășurare a Concursului datele participantilor pot fi dezvaluite altor companii din grup sau  autoritati publice.

 

10.6. Durata prelucrarii.  Pentru indeplinirea scopului de organizare și defășurare a Campaniei, Organizatorul estimeaza ca datele vor fi prelucrate pentru o durata de 2 ani. Strict in cazul castigatorilor, datele acestora vor fi prelucrate pentru o durata de maxim 11 ani strict in scopul justificarii fiscal-contabile a premiilor acordate. Dupa incetarea duratei de prelucrare determinata conform celor de mai sus, datele participantilor vor fi sterse/distruse/anonimizate.

 

10.7. Securitatea prelucrarii datelor cu caracter personal. Organizatorul se angajeaza sa prelucreze datele furnizate numai in scopurile specificate mai sus, sa pastreze confidentialitatea si siguranta prelucrarii, in conformitate cu dispozitiile legii si sa nu dezvaluie datele furnizate catre terte parti altfel decat s-a indicat mai sus sau in alte cazuri decat cele prevazute de lege. Mentionam ca in mod constant Organizatorul evalueaza si imbunatateste masurile de securitate implementate pentru a asigura protectia datelor cu caracter personal pe care le prelucreaza si verifica ca toti destinatarii datelor sa asigure cel putin acelasi nivel de protectie a datelor.

 

10.8.  Drepturile participantilor. In contextul prelucrarii datelor cu caracter personal, participantii au urmatoarele drepturi:

  1. Dreptul de acces la datele cu caracter personal prelucrate – insemnand dreptul de a obtine din partea Organizatorului o confirmare ca prelucreaza sau nu date cu caracter personal care privesc participantul si, in caz afirmativ, accesul la datele respective si conditiile in care sunt prelucrate, prin adresarea unei cereri in acest sens utilizand datele de contact de mai jos;
  2. Dreptul de a solicita rectificarea sau stergerea datelor cu caracter personal – insemnand posibilitatea de a ne solicita rectificarea datelor cu caracter personal inexacte, completarea datelor incomplete sau stergerea datelor dumneavoastra in anumite cazuri, prin adresarea unei solicitari in acest sens utilizand datele de contact de mai jos;
  3. Dreptul de a solicita restrictionarea prelucrarii – insemnand dreptul de obtine din partea Organizatorului restrictionarea prelucrarii in anumite cazuri, respectiv atunci cand (i) participantul considera ca datele prelucrate de Organizator sunt inexacte, pana la rectificarea acestora; (ii) prelucrarea este ilegala, dar participantul nu doreste sa stergem datele; (iii) Organizatorul nu mai are nevoie de datele cu caracter personal in scopurile mai sus mentionate, dar participantul le solicita pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta; sau (iv) participantul s-a opus prelucrarii, pentru intervalul de timp in care se verificam daca drepturile legitime ale Organizatorului prevaleaza asupra drepturilor participantului;
  4. Dreptul participantului de a-si retrage consimtamantul asupra prelucrarii – in cazul in care prelucrarea se bazeaza pe consimtamantul participantului, fara a afecta legalitatea prelucrarii efectuate pana la la acel moment;
  5. Dreptul de opozitie – insemnand dreptul participantului de a se opune prelucrarii din motive legate de situatia particulara in care se afla, atunci cand prelucrarea (i) se intemeiaza pe interesele legitime ale Organizatorului ori (ii) este facuta in scopul comunicarilor de marketing direct, implicand crearea de profiluri;
  6. Dreptul de a nu fi supus unei decizii automate, inclusiv profilare – insemnand dreptul de a nu fi supus unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automata, inclusiv crearea de profiluri, care ar produce efecte juridice asupra participantului sau l-ar afecta intr-o masura semnificativa;
  7. Dreptul la portabilitatea datelor – insemnand posibilitatea de a solicita mutarea, copierea sau transferul datelor participantului existente in baza noastra de date catre o alta baza de date, intr-un format structurat, utilizat in mod curent si care poate fi citit automat, doar in cazurile in care prelucrarea se bazeaza pe consimtamantul participantului sau executarea unui contract si este efectuata prin mijloace automate;
  8. Dreptul de a depune plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal;
  9. Dreptul de a va adresa instantelor de judecata competente.

 

Exercitarea drepturilor de mai sus poate fi efectuata in orice moment utilizand datele de contact ale Organizatorului de la articolul 10.9 de mai jos.

10.9. Responsabilul cu protectia datelor. Pentru orice intrebare privind modul de prelucrarea a datelor personale si orice aspect in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal ale participantilor, acestia sunt rugati sa se adreseze Organizatorului folosind oricare dintre urmatoarele posibilitati de comunicare prin trimitere unui email catre adresa dpo.ro@loreal.com. sau a unei scrisori la adresa S.C. L’Oréal România SRL cu sediul în Bucureşti, sector 1, Calea Floreasca 169A, Cladirea A, et.6.

SECTIUNEA 11- DREPTUL DE PROPRIETATE

Prin confirmarea participarii la CAMPANIE, participantii selectati sunt de acord ca cedeaza dreptul de folosinta a fotografiilor, video-urilor si textelor postate in cadrul Campaniei sa fie utilizate de catre Organizator sau BuzzStore, pentru o perioada nelimitata, la nivel mondial, cu titlu gratuit, fara nicio pretentie de niciun fel, ce vor fi utilizate in Campania prezenta in mediul online (web site, site-uri socializare). Pentru campanii ulterioare, altele decat prezenta, participantilor li se va solicita acordul in mod expres si neechivoc, avand o durata determinata. Participantii selectati declara pe propria lor raspundere, cunoscand sanctiunile prevazute de legea penala privind falsul in declaratii, ca sunt autorii fotografiilor, filmuletelor, textelor postate in cadrul acestei campanii si ca nici unul dintre aceste materiale nu incalca dreptul de autor si/sau orice alt drept conex al vreunui tert.

Orice postari ale Participantilor in legatura ca prezenta Campanie nu trebuie sa constea in fotografii sau video care sa contina imagini cu persoane. Participantii care vor folosi astfel de postari, prin inscrierea la aceasta Campanie, isi cedeaza dreptul de folosinta a acelor imagini (fotografii, video, gif, etc.) pentru o perioada nelimitata, cu titlu gratuit, la nivel mondial, catre Organizator, fara a avea nicio pretentie de niciun fel (inclusiv pecuniara); pentru postarile ce contin imaginea altor persoane decat ale participantilor insisi, acestia din urma se obliga sa obtina acordul in scris al persoanelor in cauza in vederea cedarii dreptului de folosinta a imaginii lor (fotografii, video, gif, etc.) pentru o perioada nelimitataluni, cu titlu gratuit, la nivel mondial, catre Organizator, fara a avea nicio pretentie de niciun fel (inclusiv pecuniara), in caz contrar participantii fiind unicii raspunzatori fata de pretentiile persoanelor in cauza.

SECTIUNEA 12 – TAXE SI IMPOZITE

Acolo unde este cazul, Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina si sa vireze impozitul datorat pentru produsele acordate cu titlu gratuit in cadrul campaniei de testare, in conformitate cu legislatia in vigoare privind impozitul pe venit.

SECTIUNEA 13 - INCETAREA CAMPANIEI

Prezenta CAMPANIE poate inceta inainte de data de 31.12.2018 in cazul producerii unui eveniment ce constituie forta majora, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a continua prezenta CAMPANIE.

SECTIUNEA 14 – LITIGII

Eventualele litigii aparute intre Organizator si participantii la prezenta CAMPANIE se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.

Inscriere

Pentru a completa formularul de inscriere trebuie sa fii autentificat in contul tau!

Participanti:

Gabriel Nicula, Bucuresti


Florina Pandrea, Bucuresti


Manda Florica, CRAIOVA


Oana Alexandru, BUCURESTI


camelia zota, BUCURESTI


emma alexandra patrausanu, CERCHEJENI


madalina ene, bucuresti


Irina Madalina Iordache, Ploiesti


Alina Fordon, Oradea


Raluca Manea, Bucuresti


Oana Făgărășian, Codlea


Romina Talpos, SATU MARE


Roxana Deac, ORADEA


Alexandra Teodorescu, BUCURESTI


Denisa Denisa, BUCURESTI


Maria Alexandra Ioana, BUCURESTI


Alina Anghel, BUCURESTI


Cristina Iorgulescu, BUCURESTI


Crina Petrovici, Cluj-Napoca


Andreea Strimbeanu, Bucuresti


Denisa Pasalan, Bucuresti


Veronica Tok, LECHINTA


Alina Chiteala, SUCEAVA


Krisztina Ajtai, CLUJ-NAPOCA


dragut dora silvana, BUCURESTI


Croitor Camelia, SUCEAVA


Larisa Adela Motu, DEVA


Camelia Costin, SATU MARE


Diana Hancu, Sibiu


Andreea Curutiu, FLORESTI


Csilla Gyarfas, TARGU MURES


adina seceleanu, brasov


Ioana Vasiliev, BUCURESTI


Larisa Militaru, PITESTI


Alina Lerca, CLUJ-NAPOCA


Natalia constantin Natalia constantin, POPESTI LEORDENI


Andreea Oprea, BUCURESTI


Raluca GROSU, Timisoara


Theodora Istrati, IASI


Justiniana Hancu, TARGU MURES


emilia mihai, Iasi


Georgiana Larisa Rosca, Alba Iulia


Ioana Ishikawa Constantin, BUCURESTI


Adela Cacovean, CLUJ-NAPOCA


Georgiana Cristina Malinas, Bucuresti


Maria Valentina Crețu, BUCURESTI


Ioana Pavel, GALATI


Gabriela Marin, BRASOV


Ana Maria Baghiu, Focsani


Madalina Istrati, Radauti


Anne Marie Misu, BUCURESTI


Ramona Gheorghe, GALATI


Elena-Cristina Alexandroaia, INGARESTI


Ruxandra Lidia Ciupitu, BERCENI


Paula Nistor, Bucuresti


Sorina Tifrea, BUCURESTI


Alexandra Purcea, Otopeni


Iulia Cristea, BLAJ


Loredana Raduica, CRAIOVA


Maria Alexandra Sisoe, Popesti Leordeni


Adina Iordan, CONSTANTA


Madalina Maria Iancu, BUCURESTI


Alina Ciobanu, IASI


Gabriela Ciorascu, BUCURESTI


Eliza Mariana Abrudan, CLUJ-NAPOCA


Madalina Radu, BUCURESTI


Crenguta Bacaoanu, Roman


Lacramioara Olaru, Galați


Andra Beatrice Dascalu, CRAIOVA


Alexandra Toderascu, CONSTANTA


Scinteie Andreea Scinteie Andreea, BRASOV


Anita Alba, DEVA


Mihaela-Diana Bolocan, Galati


Bianca-Sorana Vasut, Cluj-Napoca


Gabriela Bratu, BRAILA


BOICIUC MARIA , BUCURESTI


Adriana Gherghiceanu, Timisoara


Cristina Nicolae, BUCURESTI


Anamaria Pop, floresti


Stefania Petrescu, BUCURESTI


Cristina Zabava-Ailincai, Roman


Oana Maria Stefan, Falticeni


Florentina Cocos, Braila


Andrada Cleopatra Parau, Bucuresti


Larisa Nagy, Bucuresti


camelia piciu, GALATI


,


Ioana Duca, BUCURESTI


Alexandra Ile, PANTELIMON


Ioana Radu, PUCIOASA


Claudia Mihaela Irina Ochian, FILIPESTII DE PADURE


Irini Dinu Scarlat, BUCURESTI


Anca Fratila, TIMISOARA


Mirela Vaida, TIMISOARA


Iasmina Dragan, Rosu


Ionela Florentina Stefan, CRAIOVA


Ana-Maria Molnar, Cluj-Napoca


Diana Elena Vlaicu, Ploiesti


Alina Ion, BUCURESTI


Diana Comană, Bucuresti


Daiana Toma, Bucuresti


Violeta Ramona Barascu, BUCURESTI


raluca brezniceanu, CRAIOVA


Cristina Ponea, Bucuresti


Steluta Marcu, Cluj-Napoca


Cristina Dragan, Bucuresti


Iasmina Roxana Popa, Nadlac


amalia pascalau, Floresti


alexandra paparusca, Cluj-Napoca


Gabriela Adelina Pana, BUCURESTI


Marina Adriana Ghiță, BUCURESTI


Delia-Daniela Babii, Dudestii-Noi


Cornelia Hazaparu, TARGU OCNA


Oana Bonu, BUCURESTI


Arina Maria Juganaru, București


Cristina Viorica Burghelea, IASI


Adriana Napau, ALBA IULIA


Daiana Huma, IASI


Manuela Paun, CRAIOVA


Roxana Marina, Sasciori


Ana Ulmanu, BUCURESTI


Ana Maria Radu, BUCURESTI


Daniela Anton, Bucuresti


Cosmina Mihut, ARAD


Carmen Ghituleasa, CRAIOVA


Raluca Uluiteanu, BUCURESTI


Pop Mariana Madalina, Sat. Draguseni


Cristina Puiu, bucuresti


FLAVIA TACHE, BUCURESTI


Ana-Cristina Dinu, Bucuresti


Alina Dociu, BUCURESTI


Roxana Ciobanu, Pitesti


Lavinia Elena Curelea, Zimnicea


Cristina Pocol, BAIA MARE


Gabriela Gradinariu, BRASOV


Diana Cozma, Răucești


Laura-Eliza Capră , Manasia


Ionela Comoli, Fagaras


Sabina Bobu, Aroneanu


Adelina Ionela Matei, BUCURESTI


Elena Druta, IASI


Raluca Andreea Baciu Munteanu, BACAU


Davidoaia Madalina Davidoaia, PASCANI


Sturz Georgiana, DIOSIG


Nica Adelina, BRAILA


Diana Agachi, Brasov


Ioana Chirita, Ploiesti


Loredana Claudia Sighet, Timisoara


Iuliana Istrati, Radauti


Irina Anton, Magurele


Andra Condurat, Bucuresti sector 1


Anda Govor, TIMISOARA


Stefania Violeta Medelet, BUCURESTI


Simona Traistaru, ALEXANDRIA


Madalina Marincaș (Pintea), FLORESTI


Monica Gabriela Lupan, BUCURESTI


Alina Adriana Croitoru, Popesti Leordeni


Anda Ursachi, Baicoi


Ioana Micle, Simleu Silvaniei


Andra Cristiana Enea , Moinesti


Anca Ioana Bulgar, CLUJ-NAPOCA Baciu


cristina stan damian, Cluj Napoca


Hadasa Almăşan, BAIA MARE


Camelia Serban, BRAILA


Activitatea mea in campanie

Trebuie sa fii participant pentru a putea posta!