Bain de Nature – Yves Rocher

/Bain de Nature – Yves Rocher

Bain de Nature – Yves Rocher

Campanie

22.07.2024 - 04.09.2024

150 participanti

150 kituri

Descoperă noile geluri de duș fără sulfați sau silicon din gama Bain de Nature Refill de la Yves Rocher, acum disponibile în flacoane eco-friendly și complet reciclabile. Curăță pielea ușor și îi conferă hidratarea necesară.

Aceste produse inovatoare sunt create din plastic reciclat, provenit de pe coastele oceanice, contribuind astfel la reducerea poluării marine și sprijină comunitățile locale care colectează aceste deșeuri, îmbunătățindu-le condițiile sociale și economice.

De ce să le testezi?

  • De 4x mai putin plastic în comparație cu flaconul de 400 de ml;
  • Conține cel puțin 93% ingrediente de origine naturală;
  • Ambalaje realizate din 90% plastic reciclat din zonele de coastă;
  • Produs vegan, testat dermatologic.

Alegerea plasticului reciclat pentru rezervele și flacoanele reutilizabile de gel de duș permite reducerea utilizării plasticului virgin cu 120 de tone anual. Acest efort contribuie semnificativ la reducerea poluării globale și la conservarea resurselor naturale.

Gelurile de duș din gama Bain de Nature au un pH neutru pentru piele și sunt testate dermatologic.

KIT-UL TĂU DE TESTARE conține:

  • 1 x Bain de Nature rezervă gel de duș Alge Sălbatice & Fenicul Marin, 600ml;
  • 1 x Bain de Nature rezervă gel de duș Ovăz & Hrișcă, 600ml;
  • 1 x Yves Rocher Flacon reutilizabil, 600ml;
  • 1 x Yves Rocher Sacoșă pânză.

 

 

PĂREREA TA CONTEAZĂ PENTRU NOI!

Pentru a beneficia de produsele oferite spre testare și a putea participa și la viitoarele campanii, implicarea ta este esențială! Exprimă-ți în mod creativ părerile de testare în mediul online și finalizează cu succes campania.

POSTĂRI ÎN SOCIAL MEDIA

Testează produsele Bain de Nature de la Yves Rocher din kit-ul tău de testare și împărtășește cu noi experiența ta în postări creative, astfel:

  • 1 x Story în care anunți comunitatea că urmează să testezi produsele și beneficiile acestora
  • 1 x video pe Instagram cu share pe TikTok prin care să arăți modul în care testezi produsele. Arată-ți creativitatea, evidențiind produsele într-un cadru inspirat de natură și conceptul gamei. Menționează beneficiile eco-responsabile ale produsului;
  • 1 x post pe Instagram cu share pe Facebook Include opinii sincere despre modul de aplicare a produselor și efectele acestora asupra pielii tale;
  • 1 x o recenzie pe site-ul oficial yves-rocher.ro în care să-ți împărtășești opinia personală, sinceră și autentică despre produse în urma testării.

Video-ul nu poate conține alte mărci în imagine sau referiri de orice natură la alte produse existente pe piața locală și internațională.

Postările de mai sus vor conține hashtag-urile campaniei: #BUZZ_BNRefill,  #YvesRocher, #BainDeNature, #yvesrocherromania și etichetarea paginilor BUZZStore și Yves Rocher în postările din feed.

ALTE ACTIVITĂȚI

  • Rămâi la curent cu noutățile campaniei, devenind fan al paginilor de Facebook, Instagram și TikTok BUZZStore și Yves Rocher.

 

FINALIZEZI CAMPANIA

  • Încarci în My BUZZ raportul de activitate care să ateste postările efectuate în campanie, așa cum apar ele la punctele 6.3.1 – 6.3.4. din regulament. Link-urile postărilor pot fi încărcate în MyBUZZ pe toată perioada campaniei;
  • La finalul campaniei, completezi integral cu informații corecte chestionarul de satisfacție pe care îl vei găsi în secțiunea Finalizare. Acesta va fi disponibil după cca două săptămâni de la începerea perioadei de testare și trebuie completat până la finalul perioadei de testare anunțată pe site sau prin newsletter.

Regulament

SECTIUNEA 1 - ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

CAMPANIA de testare produs, denumita in continuare CAMPANIA este organizata si desfasurata de SC BUZZ STORE SRL cu sediul social in Bucuresti, Sector 2, Str. Tuzla nr. 9-27, Bl I, apt I33, inmatriculata la Registrul Comertului sub nr. J40/2974/15.03.2012, avand CUI RO29917150 denumit in continuare „Organizatorul”.  Organizatorul a fost mandatat in acest sens de catre compania Yves Rocher SRL, detinatorul marcii Bain de Nature, denumita in continuare “Beneficiar”.

CAMPANIA este organizata si se deruleaza cu scopul de a testa si promova produsele Beneficiarului, prin comunicarea calitatii produselor atat in mediul online (retele sociale, pagini web tip blog), cat si offline (discutirecte cu colegii/ prietenii).

CAMPANIA se va derula conform prevederilor prezentului Regulament oficial (denumit in continuare “Regulamentul”), fiind obligatoriu pentru toti Participantii la CAMPANIE. Participantii la CAMPANIE sunt obligati sa respecte termenii si conditiile Regulamentului potrivit celor mentionate mai jos. Prin participarea la Campanie, se prezuma cunoasterea si respectarea integrala, expresa si neechivoca a tuturor termenilor, conditiilor si prevederilor Regulamentului si acordul Participantului. Participantii se obliga sa respecte si sa se conformeze tuturor termenilor, conditiilor si prevederilor prezentului Regulament.

Regulamentul CAMPANIEI este intocmit si facut public in mod gratuit pe pagina www.buzzstore.ro, in sectiunea special dedicata CAMPANIEI. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica si/sau completa oricand Regulamentul, precum si dreptul de a suspenda si/sau inceta si/sau intrerupe si/sau prelungi oricand desfasurarea CAMPANIEI, cu conditia ca orice modificari/completari aduse prevederilor acestui Regulament sa fie supuse instiintarii prealabile a participantilor cu cel putin 24 de ore inainte de data la care orice modificare/completare la Regulament va deveni aplicabila.

SECTIUNEA 2 - DURATA CAMPANIEI

CAMPANIA va fi lansata pe data de 22.07.2024 ora 16 :00 si va dura pana pe data de 27.08.2024 ora 22:00. Organizatorul isi rezerva dreptul de a prelungi perioada CAMPANIEI pe parcursul derularii acesteia, dar nu inainte de a anunta prelungirea in mod public, pe pagina de internet www.buzzstore.ro dedicata CAMPANIEI.

SECTIUNEA 3 - DREPTUL DE PARTICIPARE

CAMPANIA este deschisa participarii tuturor persoanelor fizice, in varsta de minim 18 ani (impliniti la data lansarii prezentei Campanii) care indeplinesc, cumulativ, urmatoarele conditii:

3.1. au domiciliul/ resedinta in Romania, inclusiv cetatenii straini rezidenti pe teritoriul Romaniei (care pot face dovada acestui statut, pe baza certificatului de rezidenta fiscala inregistrat la Administratia Financiara).

3.2. sunt membri ai comunitatii BUZZStore, mai precis, s-au inscris benevol pe site-ul www.buzzstore.ro pentru a lua parte la campanii de testare gratuite organizate de SC BUZZStore SRL si accepta termenii si conditiile prezentului Regulament Oficial.

3.3. completeaza corect si integral chestionarul de inscriere.

3.4. profilul lor personal de consumator (varsta, resedinta, venituri, status in campul muncii, profesie, obiceiuri de consum, dar fara a se limita la acestea) are afinitate cu publicul tinta al produselor testate

3.5 Nu pot participa la Campanie urmatoarele categorii de persoane:

  • Doi sau mai multi membri ai aceleasi familii (rude de gradul I sau II), persoane ce locuiesc in aceeasi resedinta si nici rudele de gradul I si II ale Organizatorului sau Beneficiarului;
  • Angajatii companiei Yves Rocher Romania SRL si ai distribuitorilor acesteia;
  • Angajatii oricaror companii implicate in realizarea oricaror activitati legate de organizarea si desfasurarea CAMPANIEI.

De asemenea, rudele angajatilor mentionati mai sus (respectiv copii/parinti, frati/surori, sot/sotie) nu au dreptul de a participa la Campanie.

SECTIUNEA 4 - ELIGIBILITATE

Pentru a participa la CAMPANIE si pentru a fi desemnati parte din panelul de persoane ce vor testa produsele CAMPANIEI, Participantii trebuie sa urmeze urmatorii pasi:

4.1. sa aiba un cont activ pe site-ul www.buzzstore.ro si un cont activ pe site-urile de socializare Facebook si/sau Instagram, cu minim 500 de prieteni/ followeri. Detinerea unui blog propriu, un canal de TikTok sau YouTube reprezinta un avantaj, dar nu este o conditie obligatorie ;

4.2. sa fie fani ai paginilor BUZZStore

Facebook (https://www.facebook.com/BUZZStoreRomania ),

Instagram (https://www.instagram.com/the_buzzstore_ro),

TikTok https://www.tiktok.com/@buzzstore_ro si ai paginilor Yves Rocher

Facebook (https://www.facebook.com/YvesRocherRoumanie),

Instagram (https://www.instagram.com/yvesrocherro/) si

TikTok (https://www.tiktok.com/@yvesrocherro)

4.3. Sa completeze cu informatii reale chestionarul de inscriere, disponibil pe microsite-ul CAMPANIEI la sectiunea INSCRIERE, alcatuit din intrebari ce privesc obiceiurile de consum ale participantilor. Atunci cand organizatorul constata existenta unei neconcordante a datelor furnizate, isi rezerva dreptul de a declara participantul neeligibil.

4.4. Dupa anuntarea prin e-mail a calitatii de participant la CAMPANIE, sa confirme acceptul de participare in 48h de la data primirii email-ului de acceptare in campanie. In cazul in care Participantul nu confirma acceptul de participare in termenul anterior mentionat, Participantul va pierde dreptul asupra kit-ului de testare, fara nicio pretentie de despagubire din partea Organizatorului, urmand sa fie contactate rezervele, in ordinea desemnarii lor.

4.5. Sa receptioneze coletul cu produsele oferite spre testare de la reprezentantul Organizatorului (firma de curierat).

SECTIUNEA 5 – DESFASURAREA CAMPANIEI

5.1. Perioada si conditiile de inscriere – Incepand cu data de 22.07.2024 orele 16:00, Organizatorul va permite inscrierea in CAMPANIE a BUZZerilor. Inscrierile sunt deschise pana la data mentionata in Sectiunea 2 a prezentului Regulament.

5.2. Kit-ul de testare si locuri disponibile – In cadrul CAMPANIEI, sunt 150 de locuri, respectiv 150 de kit-uri de testare formate din produsele : 1 x Rezervă Gel de duș Alge Sălbatice & Fenicul Marin, 600ml; 1 x Rezervă Gel de duș Ovăz & Hrișcă, 600ml; 1 x Flacon reutilizabil, 600ml; 1 x Sacoșă pânză, fiecare kit avand o valoare nominala de 159 lei (TVA inclus). Produsele vor fi alocate acelor participanti care, in urma analizei raspunsurilor efectuata de catre Organizator, din Chestionarul de inscriere in CAMPANIE, corespund criteriilor de selectie, asa cum sunt ele enuntate in sectiunea 5 si sectiunea 7 a prezentului regulament, iar profilul lor personal prezinta afinitate cu produsele oferite spre testare. Odata cu cei 150 de participanti selectionati pentru CAMPANIA de testare, se vor desemna si 20 rezerve ce ii vor putea inlocui pe cei ce renunta la calitatea de participant in campanie.

5.3. Modalitatea de testare – Participantii vor avea la dispozitie circa 20 de zile pentru testarea produselor si pentru a-si formula o parere avizata, pe care o vor comunica prin retelele sociale in care activeaza sau in conversatii directe catre prieteni, colegi sau familie. Cei ce indeplinesc cerintele campaniei, asa cum apar ele in sectiunea 6 a prezentului regulament, pastreaza cu titlu gratuit produsele. Organizatorul isi rezerva dreptul de a solicita returul produselor, in starea initiala, celor ce nu indeplinesc integral sau partial cerintele campaniei.

5.4. Anuntarea participantilor – se va face initial prin e-mail/sms iar ulterior, dupa completarea formularului de confirmare a participarii si asumarii prezentului regulament, vor fi publicati pe platforma www.buzzstore.ro, in pagina dedicata CAMPANIEI, sectiunea Participanti. In termen de maxim 48h de la anuntarea prin email/sms BUZZerii selectionati vor confirma prin completarea unui formular de confirmare dorinta de a participa in campanie si a unui formular pentru acordarea consimtamantului in scopul procesarii datelor cu caracter personal. In situatia in care dupa 48h participantul selectionat nu a completat chestionarul, Organizatorul il va contacta prin SMS. Daca participantul nu poate fi contactat prin SMS, acesta isi pierde dreptul de participant in campanie, si va fi inlocuit de catre una din rezervele selectionate, in ordinea selectionarii, de la 1 la 10, pana cand toate locurile disponibile in campanie vor fi ocupate.  Vor fi luate in calcul toate inscrierile valide pentru Campanie, in conformitate cu prevederile si conditiile prezentului Regulament.

5.5. Organizatorul isi rezerva dreptul de a anula orice participare la Campanie ce se efectueaza prin incalcarea prezentului Regulament si de a refuza livrarea kit-ului de testare in cazul constatarii unor asemenea situatii.

5.6. Orice incercare de fraudare se soldeaza cu eliminarea participantului in cauza din Campanie, Organizatorul rezervandu-si dreptul de a decide modalitatea prin care va informa respectivul participant cu privire la aceasta decizie.

SECTIUNEA 6 - CONDITIILE DE PARTICIPARE

Pentru a beneficia de produsele oferite in cadrul CAMPANIEI de testare, participantul trebuie sa desfasoare un set minimal de activitati, conform subpunctelor de mai jos, pe perioada de derulare a CAMPANIEI, respectand codul de etica al BUZZerilor, disponibil pe https://www.buzzstore.ro/despre-noi/ sectiunea BUZZerul ideal.

6.1. sa citeasca cu atentie comunicarile prin e-mail aferente CAMPANIEI si sa accepte termenii si conditiile prezentului regulament prin completarea chestionarului de inscriere.

6.2. in situatia in care este selectionat/a in campanie, sa testeze produsele si sa-si formeze o parere personala despre acestea.

6.3. sa-si faca cunoscuta opinia sincera despre produsele testate in randul unui numar cat mai mare de prieteni, cunostinte si colegi, fie in conversatii directe, fie pe internet (retele sociale – Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, etc), pe blog sau pagina personala de internet, dupa cum urmeaza :

6.3.1. sa realizeze un reel pe Instagram cu share pe TikTok.

6.3.2. sa includa opinii personale, sincere, asupra modului în care aplica produsele, asupra efectului pe care il are acesta pe tenul lor.

6.3.3. sa evidentieze produsul intr-un cadru inspirat din nuantele produsului dar si al naturii.

6.3.4. sa foloseasca in toate postarile hashtagul campaniei (hashtag) #BUZZ_BNRefill,  #yvesrocher, #baindenature, #yvesrocherromania.

6.3.5. participantii vor eticheta in postarile campaniei paginile de Facebook, Instagram si TikTok BUZZStore Romania si Yves Rocher.

6.3.6. să lase un review pe www.yves-rocher.ro în pagina dedicată produselor Bain de Nature.

6.3.7. în postările realizate produsele participante vor fi prezentate într-un cadru potrivit categoriei de produse și nu vor fi asociate unor alte branduri sau persoane.

6.3.8. conținutul creat va fi unul original, pentru care participantul garantează că este creat de el însuși. Nu se vor folosi imagini create de alți utilizatori.

  • Sa completeze integral, la finalul campaniei, cu informatii corecte, chestionarul de finalizare a CAMPANIEI, in maxim cinci zile lucratoare de la informarea pe e-mail.
  • Sa incarce in MyBUZZ raportul de activitate care sa ateste postarile efectuate in campanie, asa cum apar ele la punctele 6.3.1 – 6.3.5. din prezentul regulament, in termen de maxim 5 (cinci) zile lucratoare de la informarea pe e-mail.

 

SECTIUNEA 7 - DREPTURI SI OBLIGATII, PENALITATI

7.1 Drepturile si obligatiile participantului

Prin participarea la CAMPANIE, toti Participantii sunt de acord si se obliga sa respecte si sa se conformeze tuturor cerintelor si conditiilor impuse de Organizator prin prezentul Regulament Oficial, nerespectarea acestora atragand raspunderea personala si exclusiva a participantilor. Organizatorul nu are nici o obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii unor revendicari ce apar ulterior acordarii calitatii de participanti sau dupa termenul de revendicare a premiilor prevazut in prezentul Regulament Oficial.

Odata selectionat in campanie, BUZZerul are dreptul de a primi prin curier in mod gratuit kit-ul de testare, livrat integral in termen de maxim 5 zile lucratoare de la data comunicata de Organizator.

Participantul are dreptul de a-si exprima parerile personale in cadrul postarilor si recenziilor, fara a fi in vreun fel directionat de catre Organizator.

Participantul are obligatia de a receptiona coletul campaniei. In cazul in care din motive independente de vointa sa nu poate participa la campanie, acesta fie va refuza coletul, fie il va returna in ambalajul original, nedesfacut, catre organizator, pe cheltuiala sa.

In cazul in care Participantul nu va face materialele se va asigura sa returneze kit-ul in stare intacta, produsele fiind sigilate.

In masura in care BUZZerul participant la campanie nu indeplineste criteriile de la punctele 6.1.-6.5, Organizatorul percepe o penalitate de pana la 200 de puncte din contul BUZZerului si isi rezerva dreptul de a nu-l mai selecta pe respectivul BUZZer in campaniile viitoare.

7.2 Drepturile si obligatiile organizatorului

Organizatorul isi rezerva dreptul de a elimina din CAMPANIE Participantii care nu au furnizat date corecte de contact, care nu au acordul sau incuviintarea cerute in Sectiunea 4 sau a celor care desfăsoara actiuni cu caracter fraudulos/ilicit în cadrul CAMPANIEI.

Dacă la finalul campaniei participantul nu a îndeplinit cerințele cu care a fost de acord prin acceptarea regulamentului, BUZZStore îşi rezervă dreptul de a solicita contravaloarea pachetului de testare sau un alt produs identic la schimb.

Finalizarea parțială a campaniei (CHESTIONAR DE FINALIZARE sau MYBUZZ) se penalizează cu până la 150 de puncte de BUZZ ce vor fi retrase din contul participantului la închiderea campaniei, în funcție de activitățile și condițiile neindeplinite. Nefinalizarea niciunuia din cei doi pasi ai procesului de finalizare (CHESTIONAR FINALIZARE și MyBUZZ), va primi o penalizare de 200 de puncte de BUZZ din punctajul curent. Nefinalizarea campaniei atrage după sine și posibilitatea de a nu avea acces la viitoare campanii.

BUZZStore își rezervă dreptul de a face verificări la 3 luni, 6 luni și 9 luni de la finalizarea campaniei. În situația în care postările au fost șterse de către BUZZer, Yves Rocher are dreptul de a solicita, prin intermediul BUZZStore, returnarea produsului oferit spre testare.

Organizatorul CAMPANIEI nu isi asuma responsabilitatea pentru pierderile, intarzierile sau orice alte probleme la inscrierea in CAMPANIE, cauzate de furnizorul de internet sau conexiunea la internet a persoanei care doreste sa se inscrie in CAMPANIE. De asemenea, Organizatorului nu i se pot imputa intreruperile/disfunctionalitatile neanuntate ale furnizorului de internet sau blocarea accesului intern datorita aglomerarii retelelor pe perioadele de trafic intens care pot periclita inscrierea in CAMPANIE in perioada de desfasurare a CAMPANIEI.

Pentru orice act sau fapt care poate aduce prejudicii de imagine sau marca ale Organizatorului, Beneficiarului, sau ale oricaruia din partenerii sai comerciali, Organizatorul are dreptul de a se adresa autoritatilor competente si de a solicita tragerea la raspundere civila si/sau penala – dupa caz a persoanelor vinovate precum si obligarea acestora la plata de daune interese.

SECTIUNEA 8 – CONTESTATII, REGLEMENTARI LEGALE

8.1. Orice eventuala contestatie, inclusiv privind modul de selectie a participantilor, poate fi formulata in scris de catre Participant in maxim 5 (cinci) zile lucratoare de la data anuntarii acestora si expediata prin e-mail la adresa de mail: contact@buzzstore.ro si va contine obligatoriu cel putin: i) datele de identificare ale Participantului contestatar; ii) prezentarea motivelor de fapt pe care se intemeiaza contestatia; iii) prevederile continute de prezentul regulament pe care participantul contestatar le considera incalcate. Contestatia se va solutiona in termen de maximum 5 (cinci) zile lucratoare de la primire. In cazul in care contestatorul va fi nemultumit de decizie se va incerca rezolvarea contestatiei pe cale amiabila, iar in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.

8.2. In cadrul postarii opiniilor din cadrul acestei campanii este interzisa folosirea: limbajului abuziv sau trivial; limbajului sau imaginilor ofensatoare sau explicite sexual ori care dauneaza minorilor sau care incalca dreptul persoanei la viata privata; amenintari sau manifestari rasiste, pornografice, criminale, violente; continut ce incalca legea sau care poate incalca drepturile altor persoane; continut neadecvat paginii; promovare pentru alte servicii sau produse decat cele din Campanie. Organizatorul isi rezerva dreptul de a inlatura un astfel de continut si nu isi asuma responsabilitatea pentru el.

8.3 Inscrierea la aceasta CAMPANIE valideaza consimtamantul implicit al Participantului cu privire la termenii si conditiile inscrise in acest Regulament.  Prin înscrierea la CAMPANIE, in conformitate cu Regulamentul European nr. 679/2016, participantii sunt informati cu privire la procesarea datelor personale, iar in cazurile necesare, isi vor acorda consimtamantul.

8.4. Totodata, Organizatorul nu raspunde pentru nici un fel de daune directe sau indirecte cauzate Participantilor, in cazul in care acestia primesc mesaje scrise pe telefonul mobil prin care se pretinde castigarea unor anumite sume de bani sau premii ca urmare a participarii la aceasta CAMPANIE sau orice alta campanie organizata de Organizator si care nu au fost transmise de catre Organizator conform prezentului Regulament. In acest sens, oricaror persoane care intentioneaza sa participe la CAMPANIE sau participa la CAMPANIE, li se pune in vedere ca, in situatia castigarii unui premiu in cadrul acestei CAMPANII, informarea initiala referitoare la castigarea premiilor se va face prin publicarea pe www.buzzstore.ro a Participantilor castigatori, urmand ca o confirmare a obtinerii premiului sa se faca telefonic, dupa transmiterea informatiilor de catre Participantul castigator, pe email, Organizatorului.

8.5. Organizatorul/Beneficiarul nu va fi raspunzator pentru niciunul dintre prejudiciile ce ar putea fi suferite de catre participant in legatura cu produsele testate, indiferent de natura acestor prejudicii cu exceptia situatiilor expres prevazute de lege si care ar institui o astfel de raspundere.

8.6. Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere si nu poate fi facut responsabil cu privire la calitatea si natura produselor oferite spre testare sau a continutului materialelor informative/ promotionale expediate. Organizatorul nu isi asuma nicio responsabilitate privind pierderile, deteriorarea sau livrarea cu intarziere a produselor oferite spre testare.

8.7. Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de frauda sau de tentativa de frauda a acestei Campanii, a sistemului folosit, precum si in cazul oricarui abuz sau orice alte fapte sau tentative care ar putea afecta imaginea Organizatorului.

8.8. Dupa data limita de inscriere pe site, Organizatorul nu este responsabil pentru inscrierile in Campanie efectuate prin intermediul formularului electronic de inscriere pe website.

SECTIUNEA 9 - PROTECTIA DATELOR PERSONALE

9.1. In conformitate cu legislatia protectiei datelor cu caracter personal si a Regulamentului nr. 679/2016 in special, prelucrarea datelor cu caracter personal de catre organizator in scop de reclama, marketing, imagini foto, imagini video, inregistrari audio, text si publicitate este insotita de o informare prealabila a participantilor si se va efectua pe baza legala si/sau de consimtamant, in scopuri exprese si pe perioade determinate de timp. Refuzul unui Participant de a i se procesa datele personale in scopul CAMPANIEI de catre Organizator indreptateste Organizatorul sa refuze inscrierea acestuia in CAMPANIE.

9.2. Organizatorul se obliga de asemenea sa respecte prevederile Regulamentului nr. 679/2016, privind protectia datelor personale. Ca atare, Organizatorul se angajeaza sa pastreze confidentialitatea datelor personale ale participantilor la prezenta CAMPANIE si sa le utilizeze conform prezentului Regulament Oficial si legislatiei in vigoare. Participantii la CAMPANIE, in calitate de persoane vizate, au, conform Regulamentului nr. 679/2016, urmatoarele drepturi: dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie asupra datelor (dreptul de opozitie, dreptul la portabilitate, dreptul de a se adresa Autoritatii Nationale de Supraveghere a Datelor cu Caracter Personal). Totodata, la solicitarea Participantilor, Organizatorul se obliga sa dea curs acestora in conditiile legii.

SECTIUNEA 10 - DREPTUL DE PROPRIETATE

Prin semnarea acordului, Participantii selectati sunt de acord ca fotografiile, filmuletele si textele postate in cadrul CAMPANIEI sa fie utilizate de catre Organizator sau Beneficiar in campaniile publicitare ulterioare ale acestuia in mediul online (web site, site-uri socializare), dar fara a se limita la acesta fara nici un cost suplimentar pentru Organizator sau Beneficiar. Pentru campanii ulterioare, altele decat prezenta, participantilor li se va solicita acordul in mod expres si neechivoc, avand o durata determinata. Participantii selectati declara pe propria lor raspundere, cunoscand sanctiunile prevazute de legea penala privind falsul in declaratii, ca sunt autorii fotografiilor, filmuletelor, textelor postate in cadrul acestei campanii si ca nici unul dintre aceste materiale nu incalca dreptul de autor si/sau orice alt drept conex al vreunui tert.

Fotografiile sau video-urile postate de catre Participanti trebuie sa respecte conditiile de mai jos:

  • sa nu includa continut licentios, imoral sau antisocial;
  • sa nu contina detalii defaimatoare, cuvinte sau simboluri care sunt jignitoare in general sau in mod direct pentru persoane de o anumita rasa, etnie, religie, orientare sexuala sau grup socio-economic;
  • sa nu contina amenintari catre nicio terta persoana, loc, afacere sau grup, sa nu lezeze intimitatea, dreptul la viata privata si/sau alte drepturi ale niciunei terte persoane, firme sau entitate si sa nu incalce in niciun alt mod legislatia si reglementarile aplicabile.
  • sa nu contina referiri sau imagini cu privire la marci inregistrate sau neinregistrate; in cazul in care Organizatorul doreste sa afiseze un video care contine referiri sau imagini cu privire la marci inregistrate sau neinregistrate, acesta isi rezerva dreptul de a publica si de a sterge sau inlocui respectivele referiri/imagini;
  • sa nu contina aluzii/referiri directe sau indirecte la marci de tigarete sau alcool;
  • In cazul in care in continutul creat (fotografii, video-uri) apar minori, acestia trebuie mereu sa fie insotiti de un adult;
  • sa respecte tematica CAMPANIEI asa cum este descrisa pe site;
  • sa fie original si sa nu contina elemente obscene, jignitoare sau antisociale, iar activitatea desfasurata nu trebuie sa puna in pericol in niciun fel sanatatea copilului sau a participantului;
  • sa fie realist, fara texte, logo-uri sau orice alte materiale care implica drepturi de autor sau care nu apartin participantului;
SECTIUNEA 11 – TAXE SI IMPOZITE

Acolo unde este cazul, Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina si sa vireze impozitul datorat pentru produsele acordate cu titlu gratuit in cadrul CAMPANIEI de testare, in conformitate cu legislatia in vigoare privind impozitul pe venit.

SECTIUNEA 12 - INCETAREA CAMPANIEI

Prezenta CAMPANIE poate inceta inainte de data de 27.08.2024 (data de final a CAMPANIEI) in cazul producerii unui eveniment ce constituie forta majora, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a continua prezenta CAMPANIE.

SECTIUNEA 13 – LITIGII

Eventualele litigii aparute intre Organizator si participantii la prezenta CAMPANIE se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.

Inscriere

Ne pare rau, dar perioada de inscriere pentru aceasta campanie s-a terminat!
Pentru a fi printre primii la curent cu noile campanii iti sugeram sa ne urmaresti pe Facebook si Instagram.


Participanti:

Alexandra Almangiu, Constanta


Malina Machidon, Iasi


Andreea Molnar, Timisoara


Andreea Raluca Bojan, CRAIOVA


Catalina Valenciuc, Botosani


Alina Florentina Constantin, Bucuresti


Narcisa Neagu, București sector 6


Laura Cupen, Voluntari


Raluca Preotesescu, Bumbesti Pitic


Roxana Jurisca, Bacau


DOBRE GEORGIANA-MARIA, Hârșova


Gabriela Petrea, Iasi


Aura Stefania Stefan, Galati


Eliza-Elena Șuiu, Com Tomșani sat Bogdănești


Diana Grigore, Bucuresti


Maria Andrioaei, Bucuresti


Viorica Rarinca, Iași


Vicentiu Demeter, Timisoara


Andra-Maria Gologan, Bucuresti


Adriana Giubernea, Bucuresti


Nicoleta Ciobanu, Constanța


Adela Bec, CLUJ-NAPOCA


Anamaria Marc, Șiria


Ramona Gheorghe, GALATI


Antonela Ilies, Chiajna


Alexa Voicu, Ploiesti


Nadejda Cecan, Bucuresti


Larisa Enache, Bucuresti


Elena Bălănică, Suceava


Ana Hriscu, Iasi


Cosmina-Ioana Mătăsaru, Ramnicu Vâlcea


Andreea Hancu, Sibiu


Roxana Kulcsar , Nimigea de Jos


Andreea Bizbac, Albești


Andreea Bujor, Galați


Ariana Maria Torj, Oradea


Adina Costea, Targu Mures


Georgiana Fericean, Bucuresti


Ionita Georgiana, Voluntari


Elena Circiumaru, Constanta


Bianca Neculae, Bradu


Anca Lungu, Trusesti


Mariana Danci, Borșa


Patricia Sovec, Floresti


Madalina Curelea, Popesti-Leordeni


Raluca Andreea Sandu, Bacau


Maria toma, Santana


Claudia Pîrlogea, Craiova


Lavinia Ioana Raț, BAIA MARE


Maria Galan, Malu mare


Noemi Fancsali, Lunca de Jos


Catalina Banu, Ploiestiori


sorina petcu, Bucuresti


Emilia Bălan, Dumbravita


Monica Arabagiu, Balotesti


Lia Constanta Levitchi, Iasi


Antonia Cotoi, Cluj


Cristina Andreea Balea, Iasi


Corina Sandu, Zaboloteni


Elisabeta Dragulschi, Bucuresti


Andreea Melinescu, CRAIOVA


Ana-Maria Bocancea, Sectorul 6


Alice Cojocaru, Eforie Nord


ionela chiriac, Botosani


Nicoleta Tertiuc, Bacau


Denisa Constantinescu, București


Sabina Duțu, Busteni


Costel Dumitriu, Galati


alina harabagiu, Bucuresti


Alexandra Andreica, Baia Mare


Madalina Drutu, CLUJ NAPOCA


Tania Fodor, Cluj-Napoca


Mihaela Hanelore Patrascu, Stoenesti


Liliana Florina Dinu, Brasov


Dana Dordea, Targu Mures


Ana Ciorobea, Vișeu de Sus


Veronica Andrei, Bucuresti


Adina-Florentina Buliga, București


Serban Ana, slatina


Andreea Ciubotariu , BOTOSANI


Elena Nicu, Constanta


Antonia Horvat, Alba Iulia


Cristiana Drîngu, Boroaia


Bianca-Maria Duma, Gilau


Alexandra Rusu, Iasi


Ana-Maria Oțelea , Dascălu


Nora Andrasy, Mosnita Veche


Cristiana Ionita, Poiana


Camelia-Maria Pop, TARGU MURES


Maria Ciracu, Bucuresti


Viorica Variciuc, Ruscova


Andrada Borza, Sibiu


Silvia Victoria Andreea Anastasio, Bucuresti


Bianca Badelita, Chinteni


Aura Toma, sector 4


Iasmina Glisa, Dumbrăvița


Adelina Dimieru, Craiova


Violeta Corneanu, Constanta


Loredana Bălan, Floresti


Sînziana Vereștiuc, Bragadiru


Cristina Manuela Stamin, Craiova


Denisia Trandafir , Bacau


Raluca Augustina Talmacean , Ideciu de Jos


Claudia Mihaela Irina Preda, Filipestii de Padure


Camelia Rădoi , Bascov


Daria Purcel, Abrud


Crina Suciu, Bistrita


Florina Harabagiu, Sânpetru


miroiu elena mihaela, CLUJ-NAPOCA


Gina Belous, Iasi


Georgiana Borcila, MOLDOVENI


Irina Mihaela Dragomir, Timisoara


Delia Ștefan, Bucuresti


Aida_Maria Oprițoiu, Bucuresti


Valentina Cristina Pavel, Slatina


Delia Antonia Liontescu, Arad


DORINA DRAJNEANU, constanta


Andreea Curea, Rm Vâlcea


Ana-Maria Holtea, Bucuresti


Ioana Daniela Purcar, Baia Mare


Alexandra Petre, Domnesti


Anisoara Bute, Galati


Irene-Beatrice Ignatencu , Braila


Alina Macare, Localitatea Sârbi


Andrei Catalin Pirvu, Bucuresti


Laura Șerban, Bucuresti


AndraEne,


Emanuela Pamparau, Suceava


Diana Maria Dascalu, IASI


Ioana Cristina Voinea, Bradu


Alexandra Enache, Roman


Elena Alecu, BUCURESTI


Georgiana Moldovan, Sat Barcut


Ecaterina Maria Leoveanu, DEVA


Maria Andreea Chitimiea, Otopeni


Ingrid Roxana Pop, Caracal


Iasmina Dragomir, Bucuresti


Mirea Alina Elena, Pitesti


Denisa Panaite, București


Sabina Bobu, Aroneanu


Iuliana Florina Armeanu, Făget


Stefana Szanto, Târgu mures


Bianca Nicolae, Bucuresti


Miruna Floroiu , Campina


Raluca GROSU, Timisoara


Tatiana Nucsoreanu , București


Raluca Bumbulut, Floresti


Mihaela Carmen Haralambie, BUCURESTI


Patricia Floroiu, Timișoara


Simona Husaru, CONSTANTA


Irina Herescu, Bacau


Diana Serban, Targu Ocna


Alex Sumanariu, Targoviste


Activitatea mea in campanie

Trebuie sa fii participant pentru a putea posta!

Finalizare

Trebuie sa fii participant pentru a completa chestionarul de finalizare! Intra in contul tau!

Aboneaza-te acum!

Fii printre primii care afla noutati despre campanii, BUZZBox si BUZZAcademy.