LiniStress

Campanie

05.11.2018 - 31.12.2018

150 participanti

150 kituri

Nu dormi cum trebuie? Gandurile iti aglomereaza mintea? Esti stresat/a tot timpul si responsabilitatile ti se aduna una peste alta in cap?

Ce este Linistress®?

Combinatie de componente naturale de origine vegetala, standardizate, care isi potenteaza reciproc proprietatile de calmare, cu rezultate foarte bune in ameliorarea starilor de anxietate, iritabilitate si insomnie.

# Extractul de Valeriana reduce intensitatea starilor de anxietate manifestate prin agitatie, palpitatii, inlatura dificultatea in adormire, micsoreaza procentul de treziri nocturne, gratie proprietatilor relaxante asupra muschilor

# Extractul de Floarea-Pasiunii este un anxiolitic, contribuie la ameliorarea efectelor stresului. In combinatie cu extractul de valeriana, ajuta la instalarea unui somn linistit, in special la persoanele care au un somn agitat sau care adorm cu dificultate din cauza tensiunii psihice acumulate.

# Extractul de Roinita este un foarte bun calmant nervos, fiind recomandat pentru ameliorarea durerilor de cap aparute pe fond de stres si oboseala cotidiana sau in perioadele de suprasolicitare intelectuala

# Extractul de Hamei contribuie la ameliorarea starilor de iritabilitate si de hiperexcitabilitate nervoasa care apar ca manifestari ale stresului. Combinatia de hamei si valeriana contribuie la reglarea tulburarilor de somn

Ce este Linistress® Duo?

Un singur supliment alimentar, doua mari beneficii: relaxare dupa activitatea stresanta din timpul zilei si un somn odihnitor pe parcusul intregii nopti. Radacini de Valeriana, flori de Floarea-Pasiunii, conuri de Hamei, flori de Roinita + Melatonina = LINISTRESS® Duo

# Melatonina este un neurohormon sintetizat de glanda pineala din serotonina si este un factor important pentru stabilirea echilibrului somn-veghe. Producerea si eliberarea de melatonina sunt stimulate de intuneric si inhibate de lumina. Mentinerea unei cantitati optime de melatonina in organism este necesara pentru a scadea incidenta tulburarilor de somn si a insomniilor.

Avantaje Linistress® Duo

Efecte sedative si miorelaxante sustinute de studii clinice in cazul tulburarilor de somn de intensitate usoara si moderata si elimina tensiunile psihice care impiedica instalarea unui somn linistit si sanatos

Induce somnul in mod natural, ii mentine calitatea si durata, fara efecte neplacute la trezire

Cum poti pastra produsele la finalul campaniei de testare?

# Esti fan al paginilor de Facebook si Instagram BUZZStore si de Facebook Polisano Pharmaceuticals (hyperlinks la pagini)

# Realizezi un numar minim de 4 evaluari ale produsului testat sub forma de postari in retelele de socializare in care activeazi (Facebook si Instagram). Toate postarile trebuie sa contina poza produsului si sa evidentieze un beneficiu al acestuia.

# Realizezi minim o trimitere la pagina web a brandului (https://polisanopharmaceuticals.ro/produs/linistress/) intr-una din postarile de pe retelele sociale.

# Postezi un articol pe blogul propriu (in cazul in care detii) SAU un Instastory pe Instagram SAU o recenzie pe un grup de Facebook in care activezi SAU realizezi un filmulet de prezentare a produsului pe YouTube, in care sa subliniezi minim 3 caracteristici ale produsului.

# Realizezi minimum doua recenzii pe doua site-uri care comercializeaza produsul testat (ex: farmaciatei.ro; pcfarm.ro; catena.ro, etc)

# Realizezi o recenzie pe pagina de Facebook Polisano Pharmaceuticals pentru produsul Linistress sau Linistress Duo (https://www.facebook.com/polisanopharmaceuticals/) in sectiunea Recenzii

#Distribui pe profilul personal de Facebook unul din spoturile TV disponibile pe YouTube (https://www.youtube.com/watch?time_continue=20&v=o5s87ZK_iGw; https://www.youtube.com/watch?v=a22XByjFbs0) sau pe pagina web (https://polisanopharmaceuticals.ro/produs/linistress/)

# Distribui pliantele si mostrele de produs catre 5 prieteni/e sau colegi/e care se confrunta cu probleme generate de stress, impreuna cu parerile tale in urma testarii.

# Completezi  integral cu informatii corecte chestionarul de finalizare a campaniei, in maxim cinci zile lucratoare de la informarea pe e-mail.

# Incarci in My BUZZ raportul de activitate care sa ateste postarile efectuate in campanie, asa cum apar ele la punctele 6.3.1 – 6.3.6. din regulament, in termen de maxim cinci zile lucratoare de la informarea pe e-mail.

# Folosesti in toate postarile, exceptand review-urile de pe site-urile de comert online, hashtagul campaniei #buzzLinistress.

Regulament

SECTIUNEA 1 - ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

Campania de marketing participativ, denumita in continuare CAMPANIA este organizata si desfasurata de SC BUZZSTORE SRL cu sediul social in Bucuresti, Sector 2, Str. Tuzla nr. 9-27, Bl I, apt I33, inmatriculata la Registrul Comertului sub nr. J40/2974/15.03.2012, avand CUI RO29917150 denumit in continuare „Organizatorul”. Organizatorul a fost mandatat in acest sens de catre Polisano Romania, denumita in continuare “Beneficiar”.

 

Campania este organizata si se deruleaza cu scopul de a promova marcile si produsele Beneficiarului in randul participantilor si a prietenilor acestuia atat prin comunicarea beneficiilor produselor in mediul online (retele sociale, pagini web tip blog) cat si offline (discutii directe cu colegii/ prietenii).

CAMPANIA se va derula conform prevederilor prezentului Regulament oficial (denumit in continuare “Regulamentul”), fiind obligatoriu pentru toti Participantii la CAMPANIE. Participantii la CAMPANIE sunt obligati sa respecte termenii si conditiile Regulamentului potrivit celor mentionate mai jos.

Regulamentul CAMPANIEI este intocmit si facut public in mod gratuit pe pagina www.buzzstore.ro, in sectiunea special dedicata CAMPANIEI. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica sau schimba prezentul regulament oficial, urmand ca astfel de modificari sa intre in vigoare numai dupa anuntarea in prealabil a acestora catre participantii implicati in campanie.

SECTIUNEA 2 - DURATA CAMPANIEI

CAMPANIA va fi lansata pe data de 5.11.2018 si va dura pana pe data de 31.12.2018.  Organizatorul isi rezerva dreptul de a prelungi perioada CAMPANIEI pe parcursul derularii acesteia, dar nu inainte de a anunta prelungirea in mod public, pe pagina de internet www.buzzstore.ro dedicata CAMPANIEI.

SECTIUNEA 3 - DREPTUL DE PARTICIPARE

CAMPANIA este deschisa participarii tuturor persoanelor fizice, femei si barbati, in varsta de minim 18 ani (impliniti la data lansarii prezentei Campanii) care indeplinesc, cumulativ, urmatoarele conditii:

3.1. au domiciliul/ resedinta in Romania, inclusiv cetatenii straini rezidenti pe teritoriul Romaniei (care pot face dovada acestui statut, pe baza certificatului de rezidenta fiscala inregistrat la Administratia Financiara.)
3.2. sunt membri ai comunitatii BUZZStore, mai precis, s-au inscris benevol pe site-ul www.buzzstore.ro pentru a lua parte la campanii de testare gratuite organizate de SC BUZZStore SRL si accepta termenii si conditiile prezentului Regulament Oficial

3.3. completeaza corect si integral chestionarul de inscriere

3.4. profilul lor personal de consumator (varsta, resedinta, venituri, status in campul muncii, profesie, obiceiuri de consum, dar fara a se limita la acestea) are afinitate cu publicul tinta al produselor testate precum si a activitatii desfasurate in mediul online sau in campaniile anterioare derulate de BUZZStore.

3.5. Nu au drept de participare la campanie doi sau mai multi membri ai aceleasi familii (rude de gradul I sau II), persoane ce locuiesc in aceeasi resedinta si nici rudele de gradul I si II ale Organizatorului sau Beneficiarului.

SECTIUNEA 4 - ELIGIBILITATE

Pentru a participa la CAMPANIE si pentru a fi desemnati parte din panelul de persoane ce vor testa acasa produsele CAMPANIEI, Participantii trebuie sa urmeze urmatorii pasi:
4.1. sa aibe un cont activ pe site-ul www.buzzstore.ro si un cont activ pe site-urile de socializare Facebook si Instagram, cu minim 500 de prieteni/ followeri. Detinerea unui blog propriu de frumusete, moda sau lifestyle reprezinta un avantaj, dar nu este o conditie obligatorie.
4.2. sa fie fani ai paginii de Facebook BUZZStore (www.facebook.com/BUZZStoreRomania), Instagram BUZZStore (https://www.instagram.com/the_buzzstore/) si Polisano Pharmaceuticals (https://www.facebook.com/polisanopharmaceuticals/)

4.3. Sa completeze cu informatii reale chestionarul de inscriere, disponibil pe microsite-ul campaniei la sectiunea INSCRIERE, alcatuit din intrebari ce privesc obiceiurile de consum ale participantilor.
4.4. Dupa anuntarea prin e-mail a calitatii de participant la CAMPANIE, sa confirme acceptul de participare si adresa unde doreste sa primeasca coletul (daca este diferita de cea cu care este inscris in baza de date a Organizatorului, in 48h de la data primirii email-ului de acceptare in campanie. Neconfirmarea in timp util, poate duce la pierderea calitatii de participant.

4.5. Sa receptioneze coletul cu produsele oferite spre testare de la reprezentantul Organizatorului (firma de curierat).

SECTIUNEA 5 – DESFASURAREA CAMPANIEI

5.1. Perioada si conditiile de inscriere – Incepand cu data de 05.11.18, orele 16.00, Organizatorul va permite inscrierea in CAMPANIE a BUZZerilor. Inscrierile sunt deschise pana la completarea cu persoane eligibile (Participanti) a tuturor locurilor disponibile.

5.2. Pachetul de testare si locuri disponibilie –  In cadrul CAMPANIEI  sunt 150 (o suta cincizeci) de locuri, respectiv 150 de pachete de testare. Produsele vor fi alocate acelor participanti care, in urma analizei raspunsurilor din Chestionarul de inscriere in CAMPANIE, corespund criteriilor de selectie, asa cum sunt ele enuntate in sectiunea 5 si sectiunea 7 a prezentului regulament, iar profilul lor  personal prezinta afinitate cu produsele oferite spre testare. Odata cu cei 150 de participanti selectionati pentru campania de testare, se vor desemna si 15 rezerve ce ii vor putea inlocui pe cei ce renunta la calitatea de participant in campanie.

5.3. Modalitatea de testare si posibilitatea pastrarii la final a produselor – Participantii vor avea la dispozitie 30 de zile pentru testarea produsului si pentru a-si formula o parere de utilizare avizata, pe care o vor comunica prin mediile sociale in care activeaza sau in conversatii directe catre prieteni, colegi sau familie. Cei ce indeplinesc cerintele campaniei, asa cum apar ele in sectiunea 6 a prezentului regulament, pastreaza cu titlu gratuit produsele. Cei ce nu indeplinesc integral cerintele campaniei vor returna produsele, in starea initiala, organizatorului.

5.4. Anuntarea participantilor –  se va face initial prin e-mail/sms iar ulterior, dupa completarea formularului de confirmare a participarii si asumarii prezentului regulament, vor fi publicati pe platforma www.buzzstore.ro, in pagina dedicata campaniei, sectiunea Participanti. In termen de maxim 48h de la anuntarea prin email/sms BUZZerii selectionati vor confirma prin completarea unui formular de confirmare dorinta de a participa in campanie. In situatia in care dupa 48h participantul selectionat nu a completat chestionarul, Organizatorul il va contacta prin SMS. Daca participantul nu poate fi contactat prin SMS, acesta isi pierde dreptul de participant in campanie, si va fi inlocuit de catre una din  rezervele selectionate, in ordinea selectionarii, de la 1 la 20, pana cand toate locurile disponibile in campanie vor fi ocupate.

SECTIUNEA 6 - CONDITIILE DE PASTRARE GRATUITA A PRODUSELOR TESTATE

Pentru a pastra cu titlu gratuit produsele oferite in cadrul campaniei de testare, participantul trebuie sa desfasoare un set minimal de activitati, conform subpunctelor de mai jos, pe perioada de derulare a campaniei, respectand codul de etica al BUZZerilor, disponibil pe https://www.buzzstore.ro/despre-noi/ sectiunea BUZZerul ideal.

6.1. sa citeasca cu atentie materialele informative primite in colet si comunicarile prin e-mail aferente campaniei

6.2. sa testeze periodic pe parcursul campaniei produsul primit in testare, conform instructiunilor producatorului si sa-si formeze o parere personala despre acestea.

6.3. sa-si faca cunoscuta opinia sincera despre produsul testat in randul unui numar cat mai mare de prieteni, cunostinte si colegi fie in conversatii directe, fie pe internet (retele sociale – Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest, YouTube etc), pe blog sau pagina personala de internet dupa cum urmeaza:

6.3.1 Sa fie fani ai paginii de Facebook Polisano Pharmaceuticals (www.facebook.com/polisanopharmaceuticals)

6.3.2 . Sa realizeze un numar minim de 4 evaluari ale produsului testat sub forma de postari in retelele de socializare in care activeaza (Facebook si Instagram). Toate postarile trebuie contina poza produsului si sa evidentieze un beneficiu al acestuia.

6.3.3. Intr-una din postarile de pe retelele sociale, sa realizeze minim o trimitere la pagina web a brandului (https://polisanopharmaceuticals.ro/produs/linistress/)

 

6.3.4. Sa posteze un articol pe blogul propriu (in cazul in care detine) SAU un Instastory pe Instagram SAU o recenzie pe un grup de Facebook in care activeaza SAU sa realizeze un filmulet de prezentare a produsului pe YouTube, in care sa sublinieze minim 3 caracteristici ale produsului.

 

6.3.5. Sa realizeze minimum doua recenzii pe doua site-uri care comercializeaza produsul testat (ex: farmaciatei.ro; pcfarm.ro; catena.ro, etc)

6.3.6. Sa realizeze o recenzie pe pagina de Facebook Polisano Pharmaceuticals pentru produsul Linistress sau Linistress Duo (https://www.facebook.com/polisanopharmaceuticals/) in sectiunea Recenzii

6.3.7 Sa distribuie pe profilul personal de Facebook unul din spoturile TV disponibile pe YouTube (https://www.youtube.com/watch?time_continue=20&v=o5s87ZK_iGw; https://www.youtube.com/watch?v=a22XByjFbs0) sau pe pagina web (https://polisanopharmaceuticals.ro/produs/linistress/)

6.4. Sa foloseasca hashtag-ul campaniei #buzzLinistress in toate postarile din social media si blog, sa eticheteze in toate postarile pagina de Facebook Polisano Parmaceuticals.

6.5. Sa completeze integral, cu informatii sincere, in maxim 5 (cinci) zile lucratoare de la informarea pe e-mail, chestionarul de finalizare a campaniei pus la dispozitie Organizator.

6.6. Sa incarce in My BUZZ raportul de activitate care sa ateste postarile efectuate in campanie, asa cum apar ele la punctele 6.3.1 – 6.3.4. din prezentul regulament, in termen de maxim 5 (cinci) zile lucratoare de la informarea pe e-mail.

In masura in care BUZZerul participant la campanie nu indeplineste criteriile de la punctele 6.1.-6.6, Organizatorul este indreptatit sa solicite participantului returnarea produselor primite, in starea initiala. De asemenea, Organizatorul percepe o penalitate de pana la 200 de puncte eligibile din contul BUZZerului si isi rezerva dreptul de a nu-l mai selecta pe respectivul BUZZer in campaniile viitoare.

SECTIUNEA 7 – PRODUSE ACORDATE SPRE TESTARE SI PREMII

7.1. In cadrul campaniei, Beneficiarul ofera spre testare, prin intermediul Organizatorului, 150 de seturi de produse Linistress® diverse materiale promotionale si informative.  Valoarea medie de raft a produselor oferite spre testare este de 4.800 RON, TVA inclus.

7.2. In cadrul campaniei, Organizatorul va derula concursuri cu premii destinat tututor membrilor comunitatii online BUZZStore prin intermediul paginii sale de Facebook. Concursurile se vor derula pe perioada campaniei iar castigatorii vor fi anuntati in pe pagina de Facebook BUZZStore Romania. Modalitatea de acordare a premiilor va fi prin tragere la sorti. Premiile se vor expedia prin curier rapid in maxim 30 de zile de la data validarii castigatorilor. Premiile constau in 5 portofele MUSETTE si un set de 2 produse Linistress. Valoarea medie de raft a premiilor acordate este de 1.040 RON, TVA inclus.

SECTIUNEA 8 - DREPTURI SI OBLIGATII

Organizatorul isi rezerva dreptul de a elimina din CAMPANIE Participantii care nu au furnizat date corecte de contact, care nu au acordul sau incuviintarea cerute in Sectiunea 5, punctul 2 sau a celor care desfăsoara actiuni cu caracter fraudulos/ilicit în cadrul CAMPANIEI. Orice eventuala contestatie, inclusiv privind modul de selectie a participantilor sau castigatorilor, poate fi formulata in scris de catre Participant in maxim 5 (cinci) zile lucratoare de la data anuntarii acestora si expediata prin e-mail la adresa de mail: contact@buzzstore.ro si va contine obligatoriu cel putin: i) datele de identificare ale Participantului contestatar; ii) prezentarea motivelor de fapt pe care se intemeiaza contestatia; iii) prevederile continute de prezentul regulament pe care participantul contestatar le considera incalcate. Contestatia se va solutiona in termen de maximum 5 (cinci) zile lucratoare de la primire. In cazul in care contestatorul va fi nemultumit de decizie se va incerca rezolvarea contestatiei pe cale amiabila, iar in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.   In cadrul postarii opiniilor din cadrul acestei campanii este interzisa folosirea: limbajului abuziv sau trivial; limbajului sau imaginilor ofensatoare sau explicite sexual ori care dauneaza minorilor sau care incalca dreptul persoanei la viata privata; amenintari sau manifestari rasiste, pornografice, criminale, violente; continut ce incalca legea sau care poate incalca drepturile altor persoane; continut neadecvat paginii; promovare pentru alte servicii sau produse decat cele din Campanie. Organizatorul isi rezerva dreptul de a inlatura un astfel de continut si nu isi asuma responsabilitatea pentru el. Pentru orice act sau fapt care poate aduce prejudicii de imagine sau marca ale Organizatorului sau ale oricaruia din partenerii sai comerciali, Organizatorul are dreptul de a se adresa autoritatilor competente si de a solicita tragerea la raspundere civila si/sau penala –dupa caz a persoanelor vinovate precum si obligarea acestora la plata de daune interese.

SECTIUNEA 9 - RESPONSABILITATE

9.1. Prin participarea la CAMPANIE, toti Participantii si eventualii castigatori sunt de acord si se obliga sa respecte si sa se conformeze tuturor cerintelor si conditiilor impuse de Organizator prin prezentul Regulament Oficial, nerespectarea acestora atragand raspunderea personala si exclusiva a participantilor si a eventualilor castigatori. Organizatorul nu are nici o obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii unor revendicari necastigatoare ce apar ulterior acordarii efective a premiilor sau dupa termenul de revendicare a premiilor prevazut in prezentul Regulament Oficial.   9.2. Inscriere la acesta CAMPANIE valideaza consimtamantul implicit al Participantului cu privire la termenii si conditiile inscrise in acest Regulament. De asemenea, prin înscrierea la CAMPANIE, dar fara a le fi prejudiciate drepturile prevazute de Legea 677/ 2001, respectiv dreptul la informare (art.12), dreptul de acces la date (art.13), dreptul de interventie asupra datelor (art.14) si dreptul de opozitie (art. 15), participanţii sunt de acord ca datele lor de contact sa fie comunicate de catre Organizator Beneficiarului in scopul expedierii de marteriale de comunicare in campaniile marcii De’Longhi. Prezentului paragraf se completeaza cu cele ale sectiunii 10. PROTECTIA DATELOR PERSONALE de mai jos.   9.3. Organizatorul CAMPANIEI nu isi asuma responsabilitatea pentru pierderile, intarzierile sau orice alte probleme la inscrierea in CAMPANIE, cauzate de furnizorul de internet sau conexiunea la internet a persoanei care doreste sa se inscrie in CAMPANIE. De asemenea, Organizatorului nu i se pot imputa intreruperile/disfunctionalitatile neanuntate ale furnizorului de internet sau blocarea accesului intern datorita aglomerarii retelelor pe perioadele de trafic intens care pot periclita inscrierea in CAMPANIE in perioada de desfasurare a CAMPANIEI. 9.4. Totodata, Organizatorul nu raspunde pentru niciun fel de daune directe sau indirecte cauzate Participantilor, in cazul in care acestia primesc mesaje scrise pe telefonul mobil prin care se pretinde castigarea unor anumite sume de bani sau premii ca urmare a participarii la acesta CAMPANIE sau orice alta campanile organizata de Organizator si care nu au fost transmise de catre Organizator conform prezentului Regulament. In acest sens, oricaror persoane care intentioneaza sa participe la CAMPANIE sau participa la CAMPANIE, li se pune in vedere ca, in situatia castigarii unui premiu in cadrul acestei CAMPANII, informarea initiala referitoare la castigarea premiilor se va face prin publicarea pe www.buzzstore.ro a Participantilor castigatori, urmand ca o confirmare a obtinerii premiului sa se faca telefonic, dupa transmiterea informatiilor de catre Participantul castigator, pe email, Organizatorului. 9.5. Organizatorul/Beneficiarul nu va fi raspunzator pentru niciunul dintre prejudiciile ce ar putea fi suferite de catre participant in legatura cu produsele testate, indiferent de natura acestor prejudicii cu exceptia situatiilor expres prevazute de lege si care ar institui o astfel de raspundere.   9.6. Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere si nu poate fi facut responsabil cu privire la calitatea si natura produselor oferite spre testare sau a continutului materialelor informative/ promotionale expediate. Organizatorul nu isi asuma nicio responsabilitate privind pierderile, deteriorarea sau livrarea cu intarziere a coletelor. 9.7. Organizatoruleste indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de frauda sau de tentativa de frauda a acestei Campanii, a sistemului folosit, precum si in cazul oricarui abuz sau orice alte fapte sau tentative care ar putea afecta imaginea Organizatorului.   9.8. Dupa data limita de inscriere pe site, Organizatorul nu este responsabil pentru inscrierile in Campanie efectuate prin intermediul formularului electronic de inscriere pe website.

SECTIUNEA 10 - PROTECTIA DATELOR PERSONALE

Prelucrarea datelor cu caracter personal de catre organizator in scop de reclama, marketing si publicitate este inregistrata in Registrul de Evidenţă a Prelucrărilor de Date cu Caracter Personal gestionat de Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) cu numarul 26652. Prin participarea la CAMPANIE, participantii isi dau in mod expres consimtamantul ca datele furnizate (inclusiv imagini foto, video, text) sa fie folosite de Organizator si Beneficiar in scopul Campaniei pe o durata maxima de 1 an de zile de la data finalizarii campaniei. Refuzul unui Participant de a i se procesa datele personale in scopul Campaniei de catre Organizator indreptateste Organizatorul sa refuze inscrierea acestuia in CAMPANIE. Organizatorul se obliga de asemenea sa respecte prevederile Legii nr. 677/ 2001, privind protectia datelor personale stocate. Ca atare, Organizatorul se angajeaza sa pastreze confidentialitatea datelor personale ale participantilor/ castigatorilor la prezenta CAMPANIE si sa le utilizeze conform prezentului Regulament Oficial si legislatiei in vigoare. Participantii la CAMPANIE, in calitate de persoane vizate, au, conform Legii 677/ 2001, urmatoarele drepturi: dreptul la informare (art.12), dreptul de acces la date (art.13), dreptul de interventie asupra datelor (art.14) si dreptul de opozitie (art. 15).Totodata, la cererea scrisa a Participantilor, datata si semnata, expediata pe adresa Organizatorului, acesta se obliga: (a) sa confirme solicitantului daca prelucreaza sau nu date cu caracter personal ale acestuia, in mod gratuit; (b) sa rectifice, actualizeze, stearga etc., date a caror prelucrare nu este conforma cu dispozitiile Legii nr. 677/2001; si/sau (c) sa inceteze prelucrarea datelor cu caracter personal ale solicitantului.

SECTIUNEA 11- DREPTUL DE PROPRIETATE

Prin confirmarea participarii la CAMPANIE, participantii selectati sunt de acord ca fotografiile, filmuletele si textele postate in cadrul campaniei sa fie utilizate de catre Organizator sau Beneficiar in campanile publicitare ulterioare ale acestuia in mediul online (web site, site-uri socializare), dar fara a se limita la acesta fara niciun cost suplimentar pentru Organizator sau Beneficiar. Pentru campanii ulterioare, altele decat prezenta, participantilor li se va solicita acordul in mod expres si neechivoc, avand o durata determinata. Participantii selectati declara pe propria lor raspundere, cunoscand sanctiunile prevazute de legea penala privind falsul in declaratii, ca sunt autorii fotografiilor, filmuletelor, textelor postate in cadrul acestei campanii si ca nici unul dintre aceste materiale nu incalca dreptul de autor si/sau orice alt drept conex al vreunui tert.

SECTIUNEA 12 – TAXE SI IMPOZITE

Acolo unde este cazul, Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina si sa vireze impozitul datorat pentru produsele acordate cu titlu gratuit in cadrul campaniei de testare, in conformitate cu legislatia in vigoare privind impozitul pe venit.

SECTIUNEA 13 - INCETAREA CAMPANIEI

Prezenta CAMPANIE poate inceta inainte de data de 31.12.2018 (data de final a CAMPANIEI) in cazul producerii unui eveniment ce constituie forta majora, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a continua prezenta CAMPANIE.

SECTIUNEA 14 – LITIGII

Eventualele litigii aparute intre Organizator si participantii la prezenta CAMPANIE se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.

Inscriere

Pentru a completa formularul de inscriere trebuie sa fii autentificat in contul tau!

Participanti:

Gabriel Nicula, Bucuresti


Activitatea mea in campanie

Trebuie sa fii participant pentru a putea posta!