KENWOOD

/KENWOOD

KENWOOD

Campanie

05.09.2018 - 01.03.2019

50 participanti

50 kituri

Ai o pasiune pentru gatit? Hraneste-ti imaginația cu robotul de bucatarie Titanium Chef de la Kenwood!

Kenwood, marca numarul 1 in Europa in aparate pentru prepararea mancarii[1], de la roboti de bucatarie la blendere, mixere de mana si tocatoare, te invita sa testezi gratuit, la tine acasa, noul Titanium Chef  KVC7320S – un robot de bucatarie de ultima generatie, de uz casnic, pentru pasionatii de gatit care vor sa obtina preparate gustoase in timp record.

Motoare puternice, garantie de 10 ani

Kenwood Titanium Chef este dotat cu un motor puternic, de 1500W, respectiv 1700W pentru varianta XL, extrem de robust si de fiabil, care are o garantie impresionanta de 10 ani, chiar si in conditiile utilizarii zilnice!

Vas si accesorii din otel inoxidabil

Bolul din otel inoxidabil de cea mai buna calitate, cu o capacitate de pana la 6,7 l pentru varianta Titanium Chef XL, are doua manere extrem de utile si functie de iluminare, astfel incat sa urmaresti in orice moment procesul de preparare. Puterea acestui robot de bucatarie este completata de accesorii performante din otel inoxidabil, care includ un accesoriu pentru maruntire, un tel performant si un accesoriu pentru framantare. Cu ajutorul gamei standard de accesorii poti sa tai, sa feliezi, sa toci, sa maruntesti, sa framanti coca, dar si sa pregatesti cele mai delicioase supe si smoothie-uri.

Sticla termo-rezistenta

Nu trebuie sa astepti ca preparatele pe care vrei sa le dai prin blender sa se raceasca: Kenwood Titanium Chef are un blender din sticla termo-rezistenta cu o capacitate de 1,6L, in care poti turna chiar si preparate fierbinti.

Daca mancarea este pentru tine o pasiune, iar bucataria un spatiu al bucuriei, al experimentarii, inima casei si locul in care te simti extraordinar, atunci noul Titanium Chef este ajutorul tau ideal in bucatarie!

[1] Sursa: institut independent de cercetare – pentru categoriile: roboți de bucătărie, roboți de bucătărie mici, blendere, blendere de mână, mixere de mână, tocătoare – în funcție de valoarea vânzărilor din anul 2017

In cadrul campaniei BUZZ, nu uita sa…

  • specifici in toate postarile de Social Media faptul ca faci parte dintr-o campanie gratuita de testare de la BUZZStore
  • folosesti in toate postarile din Social Media si Blog hashtag-ul campaniei #buzzKenwoodTitanium (exceptand review-urile de pe magazinele online)
  • etichetezi in toate postarile tale paginile de Fb/Instagram BUZZStore si Kenwood
  • faci minim o referinta catre pagina de web a produsului (http://www.kenwoodworld.com/ro-ro/promo/home/robotii-de-bucatarie)
  • completezi integral, cu informatii sincere, in maxim 5 (cinci) zile lucratoare de la informarea pe e-mail, chestionarul de finalizare a campaniei
  • incarci in My BUZZ dovada postarilor efectuate in campanie, asa cum apar ele la punctele 6.3.1 – 6.3.7. din prezentul regulament, in termen de maxim 5 (cinci) zile lucratoare de la informarea pe e-mail.

Primesti un cadou garantat si sansa de a castiga robotul de bucatarie testat!

Campania KENWOOD se desfasoara prin rotatie, in serii de cate 10 BUZZeri. Fiecare BUZZer dintre cei selectionati va avea posibilitatea sa testeze produsul timp de 10 zile, timp in care va avea de realizat un numar minim de contributii. Dupa perioada de testare, vei returna la BUZZStore, pe cheltuiala noastra, aparatul in ambalaj original si cu toate accesoriile incluse, dupa ce le-ai curatat. Fiind realizat din materiale extrem de rezistente si usor de curatat, inclusiv la masina de spalat, este foarte simplu sa-l cureti chiar imediat dupa fiecare utilizare, cu o carpa moale si apa calduta cu putin detergent de vase.

La finalul campaniei, toti BUZZerii ce respecta cerintele Regulamentului campaniei (art. 6.3.1-6.3.6), primesc automat cadou un cantar de bucatarie performant de la Kenwood si sansa de a castiga unul din cele 10 roboti de bucatarie din campania de testare. Pentru a intra in etapa de jurizare a activitatii, sunt necesare minim 65 de puncte adunate din contributiile de mai jos.

# 2 puncte  – esti fan al paginilor de Facebook si Instagram BUZZStore si Kenwood Romania pentru a fi la curent cu noutatile campaniei.

# 30 puncte (7.5  pentru fiecare recenzie) – postezi un numar minim de 4 evaluari ale produsului testat sau versiunilor similare ale acestuia sub forma de comentariu/recenzie. Numarul si link-urile unde se gasesc produsele de evaluat sunt disponibile in pagina campaniei, sectiunea RECENZII;

# 15 puncte (5 pentru fiecare postare) – realizezi minim 3 retete cu ajutorul Kenwood Titanium (o reteta de cozonac sau paine, o reteta de tort sau prajitura, o reteta la alegere) si postezi minim 4 poze pentru fiecare reteta (3 postari separate, cate una pentru fiecare reteta) pe Facebook si /sau Instagram, cu retetele aferente si iti incurajezi prietenii sau colegii sa-ti ofere apreciere prin like&share.

# 10 puncte  – postezi un articol pe blogul propriu (in cazul in care detii) SAU realizezI un filmulet de prezentare a produsului pe YouTube, in care sa subliniezi minim 3 caracteristici ale aparatului. Vei prezenta produsul in utilizare, de preferat in timp ce prepari o reteta. Daca le realizezi pe amandoua – blog + video pe Youtube, se acorda cate 10 puncte pentru fiecare postare.

# 12 puncte (3 pentru fiecare prieten)  – inviti minim 4 prieteni sau colegi sa deguste din bunatatile facute de tine cu ajutorul Kenwood Titanium si postezi pe Facebook/ Instagram minim 1 imagine de la degustare, etichetand minim 4 persoane in acea postare.

# 5 puncte – o recenzie pe pagina de Facebook Kenwood Romania de minim 30 de cuvinte care sa prezinte un beneficiu real al produsului (https://www.facebook.com/kenwoodrom/)

# 3 puncte – orice postare aditionala pe Facebook/ Instagram (inclusiv InstaStory)

Pe scurt ai de realizat minim 4 recenzii pe magazine online, 3 retete postate pe Facebook, 3 pe Instagram (pot fi aceleasi), 1 reteta video pe YouTube, 1 recenzie pe pagina Fb Kenwood.

IMPORTANT!

In situatia in care vei fi selectionat/a pentru testare, in functie de criteriile specifice fiecarei campanii, BUZZStore iti va trimite GRATUIT robotul de bucatarie Kenwood Titanium Chef, din dorinta de a afla parerile tale si ale prietenilor tai dupa testare! Daca nu vei indeplini minim 70% din cerintele campaniei, vei primi o penalizare de 200 puncte de BUZZ din contul tau si nu vei avea sansa de a intra in etapa de jurizare pentru castigarea unuia din cei 10 roboti.

Regulament

REGULAMENT CAMPANIE MARKETING PARTICIPATIV

SECTIUNEA 1 – ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

Campania de marketing participativ, denumita in continuare CAMPANIA este organizata si desfasurata de SC BUZZSTORE SRL cu sediul social in Voluntari, Ilfov, Bdul Eroilor nr. 4, inmatriculata la Registrul Comertului sub nr. J40/2974/15.03.2012, avand CUI RO29917150 denumit in continuare „Organizatorul”. Organizatorul a fost mandatat in acest sens de catre De’Longhi Romania, denumita in continuare “Beneficiar”.

Campania este organizata si se deruleaza cu scopul de a promova marcile si produsele Beneficiarului in randul participantilor si a prietenilor acestuia atat prin comunicarea beneficiilor produselor in mediul online (retele sociale, pagini web tip blog) cat si offline (discutii directe cu colegii/ prietenii).

CAMPANIA se va derula conform prevederilor prezentului Regulament oficial (denumit in continuare “Regulamentul”), fiind obligatoriu pentru toti Participantii la CAMPANIE. Participantii la CAMPANIE sunt obligati sa respecte termenii si conditiile Regulamentului potrivit celor mentionate mai jos.

Regulamentul CAMPANIEI este intocmit si facut public in mod gratuit pe pagina www.buzzstore.ro, in sectiunea special dedicata CAMPANIEI. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica sau schimba prezentul regulament oficial, urmand ca astfel de modificari sa intre in vigoare numai dupa anuntarea in prealabil a acestora catre participantii implicati in campanie.

SECTIUNEA 2 – DURATA CAMPANIEI
CAMPANIA va fi lansata pe data de 14.09.2018 si va dura pana pe data de 30.11.2018.  Organizatorul isi rezerva dreptul de a prelungi perioada CAMPANIEI pe parcursul derularii acesteia, dar nu inainte de a anunta prelungirea in mod public, pe pagina de internet www.buzzstore.ro dedicata CAMPANIEI.

SECTIUNEA 3 – DREPTUL DE PARTICIPARE
CAMPANIA este deschisa participarii tuturor persoanelor fizice, femei si barbati, in varsta de minim 18 ani (impliniti la data lansarii prezentei Campanii) care indeplinesc, cumulativ, urmatoarele conditii:

3.1. au domiciliul/ resedinta in Romania, inclusiv cetatenii straini rezidenti pe teritoriul Romaniei (care pot face dovada acestui statut, pe baza certificatului de rezidenta fiscala inregistrat la Administratia Financiara.)
3.2. sunt membri ai comunitatii BUZZStore, mai precis, s-au inscris benevol pe site-ul www.buzzstore.ro pentru a lua parte la campanii de testare gratuite organizate de SC BUZZStore SRL si accepta termenii si conditiile prezentului Regulament Oficial

3.3. completeaza corect si integral chestionarul de inscriere

3.4. profilul lor personal de consumator (varsta, resedinta, venituri, status in campul muncii, profesie, obiceiuri de consum, dar fara a se limita la acestea) are afinitate cu publicul tinta al produselor testate precum si a activitatii desfasurate in mediul online sau in campaniile anterioare derulate de BUZZStore.

3.5. Nu au drept de participare la campanie doi sau mai multi membri ai aceleasi familii (rude de gradul I sau II), persoane ce locuiesc in aceeasi resedinta si nici rudele de gradul I si II ale Organizatorului sau Beneficiarului.

SECTIUNEA 4 – ELIGIBILITATE
Pentru a participa la CAMPANIE si pentru a fi desemnati parte din panelul de persoane ce vor testa acasa produsele CAMPANIEI, Participantii trebuie sa urmeze urmatorii pasi:
4.1. sa aibe un cont activ pe site-ul www.buzzstore.ro si un cont activ pe site-urile de socializare Facebook si Instagram, cu minim 500 de prieteni/ followeri. Detinerea unui blog propriu de bucatarie sau lifestyle reprezinta un avantaj, dar nu este o conditie obligatorie.
4.2. sa fie fani ai paginii de Facebook BUZZStore (www.facebook.com/BUZZStoreRomania), Instagram BUZZStore (https://www.instagram.com/the_buzzstore/) si Kenwood Romania Facebook (https://www.facebook.com/kenwoodrom/?ref=br_rs )  si Instagram (https://www.instagram.com/kenwoodromania/)

4.3. Sa completeze cu informatii reale chestionarul de inscriere, disponibil pe microsite-ul campaniei la sectiunea INSCRIERE, alcatuit din intrebari ce privesc obiceiurile de consum ale participantilor.
4.4. Dupa anuntarea prin e-mail a calitatii de participant la CAMPANIE, sa confirme acceptul de participare si adresa unde doreste sa primeasca coletul (daca este diferita de cea cu care este inscris in baza de date a Organizatorului, in 48h de la data primirii email-ului de acceptare in campanie. Neconfirmarea in timp util, poate duce la pierderea calitatii de participant.

4.5. Sa receptioneze coletul cu produsele oferite spre testare de la reprezentantul Organizatorului (firma de curierat).

4.6. Sa curate, sa impacheteze in acelasi colet produsul primit spre testare, cu toate accesoriile incluse si sa il expedieze la adresa primita pe mail de la BUZZStore, pe cheltuiala organizatorului, la data comunicata de acesta.

SECTIUNEA 5 – DESFASURAREA CAMPANIEI
5.1. Perioada si conditiile de inscriere – Incepand cu data de 31.08.18  orele 16.00, Organizatorul va permite inscrierea in CAMPANIE a BUZZerilor. Inscrierile sunt deschise pana la completarea cu persoane eligibile (Participanti) a tuturor locurilor disponibile.

5.2. Pachetul de testare si locuri disponibilie –  In cadrul CAMPANIEI  sunt 5 x 10 locuri, adica 50 (cincizeci) de locuri disponibile prin rotatie pentru robotul de bucatarie Kenwood Titanium Chef. Produsele vor fi alocate acelor participanti care, in urma analizei raspunsurilor din Chestionarul de inscriere in CAMPANIE, corespund criteriilor de selectie, asa cum sunt ele enuntate in sectiunea 5 si sectiunea 7 a prezentului regulament, iar profilul lor  personal prezinta afinitate cu produsele oferite spre testare. Odata cu cei 50 de participanti selectionati pentru campania de testare, se vor desemna si 10 rezerve ce ii vor putea inlocui pe cei ce renunta la calitatea de participant in campanie.

5.3. Modalitatea de testare si posibilitatea pastrarii la final a produselor – Participantii vor avea la dispozitie 10 zile pentru testarea produsului urmand ca acesta sa fie ridicat de un agent UrgentCargus si a fi inmanat urmatorului participant, urmand ca la finalul campaniei doar participantii care au acumulat min. 65 de puncte din contributiile in campanie, conf. sectiunii 6 a prezentului regulament sa intre in jurizarea pentru unul din cele 10 aparate ce au fost testate. Toti cei ce au atins 65 de puncte dar nu au fost desemnati castigatorii unui robot vor primi automat un cantar de bucatarie de mare precizie Kenwood.

5.4. Anuntarea participantilor –  se va face initial prin e-mail/sms iar ulterior, dupa completarea formularului de confirmare a participarii si asumarii prezentului regulament, vor fi publicati pe platforma www.buzzstore.ro, in pagina dedicata campaniei, sectiunea Participanti. In termen de maxim 48h de la anuntarea prin email/sms BUZZerii selectionati vor confirma prin completarea unui formular de confirmare dorinta de a participa in campanie. In situatia in care dupa 48h participantul selectionat nu a completat chestionarul, Organizatorul il va contacta prin SMS. Daca participantul nu poate fi contactat prin SMS, acesta isi pierde dreptul de participant in campanie, si va fi inlocuit de catre una din  rezervele selectionate, in ordinea selectionarii, de la 1 la 10, pana cand toate locurile disponibile in campanie vor fi ocupate.

SECTIUNEA 6 – CONDITIILE DE PASTRARE GRATUITA A PRODUSELOR TESTATE
Pentru a intra in competitia pentru castigarea unuia din din cei 10 roboti oferiti in campania de testare, participantul trebuie sa desfasoare un set minimal de activitati, conform subpunctelor de mai jos si sa acumuleze minim 65 de puncte din contributii online pe perioada de derulare a campaniei, respectand codul de etica al BUZZerilor, disponibil pe https://www.buzzstore.ro/buzzeri/suport/conduita-buzzerului

6.1. sa citeasca cu atentie toate informatiile din Ghidul de Buzz – disponibil in format electronic pe pagina campaniei si comunicarile prin e-mail aferente campaniei

6.2. sa testeze periodic pe parcursul campaniei produsul primit in testare, conform instructiunilor producatorului si sa-si formeze o parere personala despre acestea.

6.3. sa-si faca cunoscuta opinia sincera despre produsul testat in randul unui numar cat mai mare de prieteni, cunostinte si colegi fie in conversatii directe, fie pe internet (retele sociale – Facebook, Twitter, Pinterest, YouTube etc), pe blog sau pagina personala de internet dupa cum urmeaza:

6.3.1 Sa fie fani ai paginilor de Fb si Instagram BUZZStore si Kenwood Romania # 2 puncte

6.3.2 . Sa posteze un numar minim de 4 evaluari ale produsului testat sub forma de recenzii pe site-urile ce comercializeaza produsul si variantele sale, asa cum apar ele in pagina de campanie, sectiunea RECENZII – se introduce codul produsului KVC7320S # 30 puncte (7.5  pentru fiecare recenzie)

6.3.3 . Sa realizeze minim 3 retete cu ajutorul Kenwood Titanium (o reteta de cozonac sau paine, o reteta de tort sau prajitura, o reteta la alegere) si posteze minim 4 poze pentru fiecare reteta (3 postari separate, cate una pentru fiecare postare) pe Facebook si /sau Instagram, cu retetele aferente si sa isi incurajeze prietenii sau colegii sa-i ofere apreciere prin like&share. # 15 puncte (5 pentru fiecare postare)

6.3.4. Sa posteze un articol pe blogul propriu (in cazul in care detine) SAU sa realizeze un filmulet de prezentare a produsului pe YouTube, in care sa sublinieze minim 3 caracteristici ale aparatului. Va prezenta produsul in utilizare, de preferat in timp ce prepara o reteta. # 10 puncte  Daca realizeaza mai multe postari, se acorda cate 10 puncte pentru fiecare postare.

6.3.5 Invita minim 4 prieteni sau colegi sa deguste din retetele preparate cu ajutorul Kenwood Titanium si posteaza pe Facebook/ Instagram minim 1 imagine de la degustare, etichetand minim 4 persoane in acea postare. # 12 puncte (3 pentru fiecare prieten)

6.3.6 Scrie o recenzie pe pagina de Facebook Kenwood Romania de minim 30 de cuvinte care sa prezinte min. un beneficiu specific al produsului #5 puncte

6.3.7. Orice postare aditionala pe Facebook/ Instagram (inclusiv InstaStory) se bonuseaza cu # 3 puncte.

6.4. Sa foloseasca hashtag-ul campaniei #buzzKenwood in toate postarile din social media si blog, sa eticheteze in toate postarile pagina de Facebook/ Instagram Kenwood Romania exceptand review-urile de pe magazinele online si sa faca intr-una din postari o referinta la site-ul produsului  – http://www.kenwoodworld.com/ro-ro/promo/home/robotii-de-bucatarie

6.5. Sa completeze integral, cu informatii sincere, in maxim 5 (cinci) zile lucratoare de la informarea pe e-mail, chestionarul de finalizare a campaniei pus la dispozitie Organizator.

6.6. Sa incarce in My BUZZ raportul de activitate care sa ateste postarile efectuate in campanie, asa cum apar ele la punctele 6.3.1 – 6.3.7. din prezentul regulament, in termen de maxim 5 (cinci) zile lucratoare de la informarea pe e-mail.

In masura in care BUZZerul participant la campanie nu indeplineste criteriile de la punctele 6.1.-6.6, Organizatorul este indreptatit sa solicite participantului returnarea produselor primite, in starea initiala. De asemenea, Organizatorul percepe o penalitate de pana la 200 de puncte eligibile din contul BUZZerului si isi rezerva dreptul de a nu-l mai selecta pe respectivul BUZZer in campaniile viitoare.

SECTIUNEA  7 – PRODUSE ACORDATE SPRE TESTARE SI PREMII
7.1. In cadrul campaniei, Beneficiarul ofera  spre testare, prin intermediul Organizatorului, 10  produse Kenwood Master Chef KWC7320S . Valoarea medie de raft a produselor oferite spre testare este de 39.999 lei, TVA inclus. BUZZerii ce indeplinesc min. 65 de puncte primesc automat un cantar de bucatarie model Kenwood AWAT850B01. Valoarea medie de raft a premiilor de consolare este de 3.281 lei, TVA inclus.

7.2. In cadrul campaniei, Organizatorul va derula un concurs cu premii destinat tututor membrilor comunitatii online BUZZStore. Astfel, toti BUZZerii ce vor distribui filmuletul Kenwood disponibil pe pagina de Facebook BUZZStore si vor posta drept comentariu la postarea de concurs eticheta numelor a minim 3 prieteni cu care si-ar dori sa imparta bunatatile preparate cu Kenwood Titanium Chef, intra automat intr-o tragere la sorti pentru 3 storcatoare de fructe Kenwood. Concursul se va derula in perioada 1.10-15.10.2018 iar castigatorii vor fi anuntati in 19.10.2018. Premiile se vor expedia prin curier rapid. Valoarea medie de raft a premiilor acordate este de 398  lei, TVA inclus.

7.3. Participantilor in cadrul campaniei le este interzis sa comercializeze sau sa ofere ca premii in cadrul oricaror tipuri de concursuri (ex. “Giveaway”) produsele primite spre testare.

SECTIUNEA 8 – DREPTURI SI OBLIGATII
Organizatorul isi rezerva dreptul de a elimina din CAMPANIE Participantii care nu au furnizat date corecte de contact, care nu au acordul sau incuviintarea cerute in Sectiunea 5, punctul 2 sau a celor care desfăsoara actiuni cu caracter fraudulos/ilicit în cadrul CAMPANIEI. Orice eventuala contestatie, inclusiv privind modul de selectie a participantilor sau castigatorilor, poate fi formulata in scris de catre Participant in maxim 5 (cinci) zile lucratoare de la data anuntarii acestora si expediata prin e-mail la adresa de mail: contact@buzzstore.ro si va contine obligatoriu cel putin: i) datele de identificare ale Participantului contestatar; ii) prezentarea motivelor de fapt pe care se intemeiaza contestatia; iii) prevederile continute de prezentul regulament pe care participantul contestatar le considera incalcate. Contestatia se va solutiona in termen de maximum 5 (cinci) zile lucratoare de la primire. In cazul in care contestatorul va fi nemultumit de decizie se va incerca rezolvarea contestatiei pe cale amiabila, iar in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.   In cadrul postarii opiniilor din cadrul acestei campanii este interzisa folosirea: limbajului abuziv sau trivial; limbajului sau imaginilor ofensatoare sau explicite sexual ori care dauneaza minorilor sau care incalca dreptul persoanei la viata privata; amenintari sau manifestari rasiste, pornografice, criminale, violente; continut ce incalca legea sau care poate incalca drepturile altor persoane; continut neadecvat paginii; promovare pentru alte servicii sau produse decat cele din Campanie. Organizatorul isi rezerva dreptul de a inlatura un astfel de continut si nu isi asuma responsabilitatea pentru el. Pentru orice act sau fapt care poate aduce prejudicii de imagine sau marca ale Organizatorului sau ale oricaruia din partenerii sai comerciali, Organizatorul are dreptul de a se adresa autoritatilor competente si de a solicita tragerea la raspundere civila si/sau penala –dupa caz a persoanelor vinovate precum si obligarea acestora la plata de daune interese.

 

SECTIUNEA 9 – RESPONSABILITATE
9.1. Prin participarea la CAMPANIE, toti Participantii si eventualii castigatori sunt de acord si se obliga sa respecte si sa se conformeze tuturor cerintelor si conditiilor impuse de Organizator prin prezentul Regulament Oficial, nerespectarea acestora atragand raspunderea personala si exclusiva a participantilor si a eventualilor castigatori. Organizatorul nu are nici o obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii unor revendicari necastigatoare ce apar ulterior acordarii efective a premiilor sau dupa termenul de revendicare a premiilor prevazut in prezentul Regulament Oficial.

9.2. Inscriere la acesta CAMPANIE valideaza consimtamantul implicit al Participantului cu privire la termenii si conditiile inscrise in acest Regulament. De asemenea, prin înscrierea la CAMPANIE, dar fara a le fi prejudiciate drepturile prevazute de Legea 677/ 2001, respectiv dreptul la informare (art.12), dreptul de acces la date (art.13), dreptul de interventie asupra datelor (art.14) si dreptul de opozitie (art. 15), participanţii sunt de acord ca datele lor de contact sa fie comunicate de catre Organizator Beneficiarului in scopul expedierii de marteriale de comunicare in campaniile marcii De’Longhi. Prezentului paragraf se completeaza cu cele ale sectiunii 10. PROTECTIA DATELOR PERSONALE de mai jos.

9.3. Organizatorul CAMPANIEI nu isi asuma responsabilitatea pentru pierderile, intarzierile sau orice alte probleme la inscrierea in CAMPANIE, cauzate de furnizorul de internet sau conexiunea la internet a persoanei care doreste sa se inscrie in CAMPANIE. De asemenea, Organizatorului nu i se pot imputa intreruperile/disfunctionalitatile neanuntate ale furnizorului de internet sau blocarea accesului intern datorita aglomerarii retelelor pe perioadele de trafic intens care pot periclita inscrierea in CAMPANIE in perioada de desfasurare a CAMPANIEI.

9.4. Totodata, Organizatorul nu raspunde pentru niciun fel de daune directe sau indirecte cauzate Participantilor, in cazul in care acestia primesc mesaje scrise pe telefonul mobil prin care se pretinde castigarea unor anumite sume de bani sau premii ca urmare a participarii la acesta CAMPANIE sau orice alta campanile organizata de Organizator si care nu au fost transmise de catre Organizator conform prezentului Regulament. In acest sens, oricaror persoane care intentioneaza sa participe la CAMPANIE sau participa la CAMPANIE, li se pune in vedere ca, in situatia castigarii unui premiu in cadrul acestei CAMPANII, informarea initiala referitoare la castigarea premiilor se va face prin publicarea pe www.buzzstore.ro a Participantilor castigatori, urmand ca o confirmare a obtinerii premiului sa se faca telefonic, dupa transmiterea informatiilor de catre Participantul castigator, pe email, Organizatorului.

9.5. Organizatorul/Beneficiarul nu va fi raspunzator pentru niciunul dintre prejudiciile ce ar putea fi suferite de catre participant in legatura cu produsele testate, indiferent de natura acestor prejudicii cu exceptia situatiilor expres prevazute de lege si care ar institui o astfel de raspundere.

9.6. Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere si nu poate fi facut responsabil cu privire la calitatea si natura produselor oferite spre testare sau a continutului materialelor informative/ promotionale expediate. Organizatorul nu isi asuma nicio responsabilitate privind pierderile, deteriorarea sau livrarea cu intarziere a coletelor.

9.7. Organizatoruleste indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de frauda sau de tentativa de frauda a acestei Campanii, a sistemului folosit, precum si in cazul oricarui abuz sau orice alte fapte sau tentative care ar putea afecta imaginea Organizatorului.   9.8. Dupa data limita de inscriere pe site, Organizatorul nu este responsabil pentru inscrierile in Campanie efectuate prin intermediul formularului electronic de inscriere pe website.

SECTIUNEA 10 – PROTECTIA DATELOR PERSONALE
Prelucrarea datelor cu caracter personal de catre organizator in scop de reclama, marketing si publicitate este inregistrata in Registrul de Evidenţă a Prelucrărilor de Date cu Caracter Personal gestionat de Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) cu numarul 26652. Prin participarea la CAMPANIE, participantii isi dau in mod expres consimtamantul ca datele furnizate (inclusiv imagini foto, video, text) sa fie folosite de Organizator si Beneficiar in scopul Campaniei pe o durata maxima de 1 an de zile de la data finalizarii campaniei. Refuzul unui Participant de a i se procesa datele personale in scopul Campaniei de catre Organizator indreptateste Organizatorul sa refuze inscrierea acestuia in CAMPANIE. Organizatorul se obliga de asemenea sa respecte prevederile Legii nr. 677/ 2001, privind protectia datelor personale stocate. Ca atare, Organizatorul se angajeaza sa pastreze confidentialitatea datelor personale ale participantilor/ castigatorilor la prezenta CAMPANIE si sa le utilizeze conform prezentului Regulament Oficial si legislatiei in vigoare. Participantii la CAMPANIE, in calitate de persoane vizate, au, conform Legii 677/ 2001, urmatoarele drepturi: dreptul la informare (art.12), dreptul de acces la date (art.13), dreptul de interventie asupra datelor (art.14) si dreptul de opozitie (art. 15).Totodata, la cererea scrisa a Participantilor, datata si semnata, expediata pe adresa Organizatorului, acesta se obliga: (a) sa confirme solicitantului daca prelucreaza sau nu date cu caracter personal ale acestuia, in mod gratuit; (b) sa rectifice, actualizeze, stearga etc., date a caror prelucrare nu este conforma cu dispozitiile Legii nr. 677/2001; si/sau (c) sa inceteze prelucrarea datelor cu caracter personal ale solicitantului.

SECTIUNEA 11- DREPTUL DE PROPRIETATE
Prin confirmarea participarii la CAMPANIE, participantii selectati sunt de acord ca fotografiile, filmuletele si textele postate in cadrul campaniei sa fie utilizate de catre Organizator sau Beneficiar in campanile publicitare ulterioare ale acestuia in mediul online (web site, site-uri socializare), dar fara a se limita la acesta fara niciun cost suplimentar pentru Organizator sau Beneficiar. Pentru campanii ulterioare, altele decat prezenta, participantilor li se va solicita acordul in mod expres si neechivoc, avand o durata determinata. Participantii selectati declara pe propria lor raspundere, cunoscand sanctiunile prevazute de legea penala privind falsul in declaratii, ca sunt autorii fotografiilor, filmuletelor, textelor postate in cadrul acestei campanii si ca nici unul dintre aceste materiale nu incalca dreptul de autor si/sau orice alt drept conex al vreunui tert.

SECTIUNEA 12 – TAXE SI IMPOZITE
Acolo unde este cazul, Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina si sa vireze impozitul datorat pentru produsele acordate cu titlu gratuit in cadrul campaniei de testare, in conformitate cu legislatia in vigoare privind impozitul pe venit.

SECTIUNEA 13 – INCETAREA CAMPANIEI
Prezenta CAMPANIE poate inceta inainte de data de … (data de final a CAMPANIEI) in cazul producerii unui eveniment ce constituie forta majora, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a continua prezenta CAMPANIE.

SECTIUNEA 14 – LITIGII
Eventualele litigii aparute intre Organizator si participantii la prezenta CAMPANIE se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.

Inscriere

Ne pare rau, dar perioada de inscriere pentru aceasta campanie s-a terminat!
Pentru a fi printre primii la curent cu noile campanii iti sugeram sa ne urmaresti pe Facebook si Instagram.


Participanti:

Admin BUZZStore, Sectorul 1


,


,


Silvia Puiu, Pielesti


Gabriela Bratu, BRAILA


Mihaela Vanda Scutaru, Sat Curtești ; Com. Curtești


Andreea Octavia Duta, BUCURESTI


steluta georgiana albu, PLOIESTI


,


Monica Horoiu, IASI


Mihaela-Alina Brostianu, VALEA LUPULUI


Iuliana Kis, Timisoara


Oana Placinta, Suceava


,


MIHAELA DUMITRANA, CRAIOVA


,


,


madalina zailic, VOLUNTARI


,


,


Oana Stanciu, Oradea


Daniela Anton, Bucuresti


Liliana Fedeles, Botosani


,


Adina Arghir, POPESTI LEORDENI


andreea elena ghinet, BACAU


,


,


,


Adina Ciocalau, MIERCUREA CIUC


,


Oana CIOCOTOIU, Paulesti


Elena Herbei, Vladimirescu


Carmen Manu, Bucuresti


Amalia Vlaicu, cluj napoca


,


,


Cerasela Trifan, BUCURESTI sector 1


Alina Ion, BUCURESTI


,


,


,


Mihaela Velicu, Bucuresti


,


,


Antonia Agapie, BUCURESTI


Claudia Covei, Sat Bacu, com Joita


,


Andreea Ene, Bucuresti


Margareta Cismasiu, INEU


SIMONA DIACONU, Bacău


Tzuntzy Szabo, Floresti


Activitatea mea in campanie

Trebuie sa fii participant pentru a putea posta!

Finalizare

Trebuie sa fii participant pentru a completa chestionarul de finalizare! Intra in contul tau!

Aboneaza-te acum!

Fii printre primii care afla noutati despre campanii, BUZZBox si BUZZAcademy.