REGULAMENT CAMPANIE MARKETING PARTICIPATIV TEFAL 

 



SECTIUNEA 1 - ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI
Campania de marketing participativ pentru statiile de calcat TEFAL, denumita in continuare CAMPANIA este organizata si desfasurata de SC BUZZSTORE SRL cu sediul social in Bucuresti, Strada Prelungirea Ghencea nr. 289-293, Sc. 1, P, Apt.3, camera C1, sectorul 6, inmatriculata la Registrul Comertului sub nr. J40/2974/15.03.2012, avand CUI RO29917150 denumit in continuare „Organizatorul”. Organizatorul a fost mandatat in acest sens de catre LION COMMUNICATIONS, conform contract nr. BZZ02/2015, denumit in continuare “ Beneficiar”.
 
CAMPANIA se va derula conform prevederilor prezentului Regulament oficial (denumit in continuare “Regulamentul”), fiind obligatoriu pentru toti Participantii la CAMPANIE. Participantii la CAMPANIE sunt obligati sa respecte termenii si conditiile Regulamentului potrivit celor mentionate mai jos.
 
Regulamentul CAMPANIEI este intocmit si facut public in mod gratuit pe pagina www.buzzstore.ro, in sectiunea special dedicata CAMPANIEI. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica sau schimba prezentul regulament oficial, urmand ca astfel de modificari sa intre in vigoare numai dupa anuntarea in prealabil a acestora catre participantii implicati in campanie.
 
 
SECTIUNEA 2 - DURATA CAMPANIEI
CAMPANIA va fi lansata pe data de 25.04.2016 si va dura pana pe data de 31.05.2016. Organizatorul isi rezerva dreptul de a prelungi perioada CAMPANIEI pe parcursul derularii acesteia, dar nu inainte de a anunta prelungirea in mod public, pe pagina de internet www.buzzstore.ro  dedicata CAMPANIEI.
 
 
SECTIUNEA 3 – DESFASURAREA CAMPANIEI
3.1. Incepand cu data de 11.04.2016, Organizatorul  va permite inscrierea in CAMPANIE a Participantilor. Inscrierile se incheie in momentul in care toate cele 60 de locuri sunt ocupate de consumatori eligibili, conform criteriilor de selectie agreate cu SAATCHI GEEKS.  Pentru a fi eligibili, Participantii trebuie sa aiba un cont activ de utilizator pe site-ul www.buzzstore.ro, sa fie fani ai paginii de Facebook BUZZStore Romania si sa completeze Chestionarul de inscriere in campanie.

3.2. In cadrul CAMPANIEI sunt 60 de locuri disponibile. Alocarea locurilor se va face de catre BUZZStore in urma analizei raspunsurilor din Chestionarul de inscriere in CAMPANIE, in baza  criteriilor de selectie agreate de LION COMMUNICATIONS. Participantii vor fi alesi ca urmare a afinitatii profilului personal, asa cum reiese din completarea chestionarului, cu produsele oferite spre testare. Odata cu cei 60 de participanti selectionati pentru campania de testare, se vor desemna si 5 rezerve ce ii vor inlocui pe acei participanti ce renunta la calitatea de participant in campanie.

3.3. Organizatorul nu isi asuma nicio raspundere si nu poate fi facut responsabil cu privire la calitatea si natura produselor oferite spre testare sau a continutului materialelor informative/ promotionale expediate. Cu toate acestea, Organizatorul va depune toate diligentele necesare pentru a se asigura ca la data preluarii produselor de catre participanti, acestea corespundeau din punct de vedere al integritatii ambalajelor si al cantitatii.
 
SECTIUNEA 4 - MECANISMUL CAMPANIEI
Pentru a participa la CAMPANIE si pentru a fi desemnati parte din panelul de 100 de persoane ce vor testa acasa produsele CAMPANIEI, Participantii trebuie sa urmeze urmatorii pasi:
 
4.1. Sa aibe un cont activ pe site-ul www.buzzstore.ro si un cont activ pe site-ul de socializare Facebook. Orice cont activ pe alte retele sociale sau detinerea unui blog propriu reprezinta un avantaj, dar nu este o conditie obligatorie.

4.2. Sa fie fani ai paginii de Facebook BUZZStore (www.facebook.com/BUZZStoreRomania) si Tefal Romania (https://www.facebook.com/TefalRomania)

4.3. Sa completeze cu informatii reale chestionarul de inscriere, disponibil pe microsite-ul campaniei la sectiunea INSCRIERE, alcatuit din intrebari ce privesc obiceiurile de consum ale participantilor.

4.4. Sa confirme acceptul de participare in 48h de la data primirii email-ului de acceptare in campanie.

4.5. Sa citeasca materialele de informare, sa testeze produsele oferite in pachetul de testare conform instructiunilor si sa ofere impresiile sale sincere, conform sect. 6 a prezentului Regulament.

 
SECTIUNEA 5 - DREPTUL DE PARTICIPARE
CAMPANIA este deschisa participarii tuturor persoanelor fizice care indeplinesc, cumulativ, urmatoarele conditii:
 
5.1. Au domiciliul/ resedinta in Romania, inclusiv cetatenii straini rezidenti pe teritoriul Romaniei (care pot face dovada acestui statut, pe baza certificatului de rezidenta fiscala inregistrat la Administratia Financiara)

5.2. Au implinit 25 (douazecisicinci) de ani la data lansarii prezentei CAMPANII
5.3. Sunt membri ai comunitatii BUZZStore, mai precis, s-au inscris benevol pe site-ul www.buzzstore.ro pentru a lua parte la campanii de testare gratuite organizate de SC BUZZStore SRL si accepta termenii si conditiile prezentului Regulament Oficial
5.4. Simpla inscriere la acesta CAMPANIE valideaza consimtamantul implicit al Participantului cu privire la termenii si conditiile inscrise in acest Regulament. De asemenea, prin înscrierea la CAMPANIE, dar fara a le fi prejudiciate drepturile prevazute de Legea 677/ 2001, respectiv dreptul la informare (art.12), dreptul de acces la date (art.13), dreptul de interventie asupra datelor (art.14) si dreptul de opozitie (art. 15), participanţii sunt de acord ca numele lor sa fie facute publice de catre Organizatorin scopul campaniei şi, eventual, folosit în scopuri publicitare in materiale audio, foto si video fără alte obligaţii sau plăţi, acestea din urma realizandu-se in baza acordului expres, prealabil, al persoanei vizate. Prevederile prezentului paragraf se completeaza cu cele ale sectiunii 9. PROTECTIA DATELOR PERSONALE de mai jos.
5.5.Nu au drept de participare la campanie doi sau mai multi membrii ai aceleasi familii (rude de gradul I sau II) si nici rudele de gradul I si II ale Organizatorului sau Beneficiarului.
 
SECTIUNEA 6 - CONDITIILE DE ACORDARE GRATUITA A PRODUSELOR
Pentru a pastra in mod GRATUIT produsele primite pentru testare la finalul perioadei de testare, participantul trebuie sa desfasoare un set minimal de activitati pe perioada de derulare a campaniei, respectand codul de etica al BUZZerilor, disponibil pe https://www.buzzstore.ro/buzzeri/suport/conduita-buzzerului:
 

6.1. Sa testeze periodic pe parcursul campaniei produsele primite in testare, conform instructiunilor si informatiilor din Ghidul de BUZZ si sa-si formeze o parere personala despre produsele testate.

6.2.Sa-si faca cunoscuta opinia sincera despre produsul testat in randul unui numar cat mai mare de prieteni, cunostinte si colegi fie in conversatii directe, fie pe internet (retele sociale - Facebook, Twitter, Pinterest, YouTube etc), pe blog sau pagina personala de internet, folosind in toate postarile expresiile #buzztefal in functie de produsul testat, etichetand in postarile de Facebook pagina BUZZStore si Tefal Romania:

6.2.1 Sa posteze minim 3 actualizari de stare pe pagina proprie de Facebook, cu vizibilitate publica, in care sa isi faca cunoscuta parerea despre produsele testate si sa isi incurajeze prietenii sa-I ofere feedback si sutinere printr-un total de minim 30 de interactiuni (like, share, comment).

6.2.2 Sa posteze un articol pe blogul propriu (in cazul in care are) sau pe o alta retea de socializare (Instagram, Twitter, Pinterest, LinkedIn, Google+, etc) cu impresiile din campania de testare.

6.2.3. Sa posteze cate o parere de utilizare  pentru fiecare din site-urile de comert electronic ( emag.ro, flanco.ro, altex.ro)  cu impresiile din campania de testare in sectiunea dedicata review-urilor aferenta produsului testat - in total 3 pareri.

6.2.4. Sa distribuie pe pagina proprie de Facebook reclama TV pentru statiile de calcat Tefal - disponibil la adresa https://www.youtube.com/watch?v=u15CDUeFfuc

6.2.5  Sa distribuie pe pagina proprie de Facebook, cu vizibilitate publică, link către pagina http://primastatie.tefal.ro/ şi sa comenteze rezultatele obţinute de tine la test.

6.2.6. Sa realizeze un testimonial video, utilizand telefonul mobil, cu impresiile din campania de testare din care sa reiasa beneficiile produsului testat. Video va fi postat in MyBUZZ si va fi preaprobat de catre echipa BUZZStore pentru difuzare pe retelele sociale.

6.4. Sa completeze in maxim 5 (cinci) zile lucratoare de la informarea pe e-mail chestionarul pus la dispozitie pe pagina www.buzzstore.ro la finalul campaniei de testare cu impresii din cadrul acestei campanii privind utilizarea produsului in gospodarie si sa incarce in MyBUZZ din pagina de campanie dovada indeplinirii criteriilor de la pct. 6.1-6.4.
 
Organizatorul isi rezerva dreptul de a verifica respectarea indeplinirii cerintelor campaniilor si, in caz contrar sa solicite contravaloarea produselor oferite spre testate, iar contul participantului deschis pe site-ul www.buzzstore.ro va fi inchis, acest nemaiputand participa la alte campanii. In cadrul postarilor este interzisa folosirea: limbajului abuziv sau trivial; limbajului sau imaginilor ofensatoare sau explicite sexual ori care dauneaza minorilor sau care incalca dreptul persoanei la viata privata; amenintari sau manifestari rasiste, pornografice, criminale, violente; continut ce incalca legea sau care poate incalca drepturile altor persoane; continut neadecvat paginii; promovare pentru alte servicii sau produse decat cele din Campanie. Organizatorul isi rezerva dreptul de a inlatura un astfel de continut si nu isi asuma responsabilitatea pentru el. Pentru orice act sau fapt care poate aduce prejudicii de imagine sau marca ale Organizatorului sau ale oricaruia din partenerii sai comerciali, Organizatorul are dreptul de a se adresa autoritatilor competente si de a solicita tragerea la raspundere civila si/sau penala – dupa caz a persoanelor vinovate precum si obligarea acestora la  plata de daune interese.

 
 
SECTIUNEA  7 – PRODUSE ACORDATE SPRE TESTARE SI PREMII
In cadrul campaniei, Beneficiarul ofera  spre testare, prin intermediul Organizatorului 60 de statii de calcat Tefal modelele: GV6720, GV8931, GV8962  (cate 20 din fiecare)  Valoarea fiecarei statii de calcat este: 689 lei, tva inclus pentru modelul GV6720,  1.129 lei, tva inclus pentru modelul GV8931, 1.229 lei, tva inclus pentru modelul GV8962. Valoarea totala a produselor oferite spre testare este de 60.940 lei, TVA inclus

 
SECTIUNEA 8 - SELECTIA, ANUNTAREA PARTICIPANTILOR SI VALIDAREA PRODUSELOR GRATUITE
Selectia participantilor in vederea testarii se va face respectand conditiile de participare mentionate in Sectiunea 5 a prezentului regulament, in baza criteriilor demografice si a obiceiurilor de consum, inclusiv a activitatii desfasurate in mediul online sau in campaniile anterioare si in acord cu criteriile de selectie specifice agreate cu LION COMMUNICATIONS.

Anuntarea participantilor selectati se va face pe pagina dedicata campaniei, sectiunea Participanti si prin e-mail, la adresa de corespondenta electronica cu care participantii s-au inscris in comunitatea BUZZStore.  BUZZStore nu isi asuma responsabilitatea pentru mesajele intrate in casuta SPAM. In termen de maxim 48h BUZZerii selectati vor confirma dorinta de a participa in campanie, adresa postala la care se va expedia coletul (daca difera de cea cu care s-au inscris in campanie). In situatia in care dupa 48h participantul selectionat nu a expediat documentele prin e-mail, Organizatorul il va contacta prin SMS. Daca participantul nu poate fi contactat telefonic in urma a doua incercari succesive,  acesta isi pierde dreptul de participant in campanie si va fi  inlocuit de catre rezervele selectionate, in ordinea selectionarii, de la 1 la 10, pana cand toate locurile disponibile in campanie vor fi ocupate.
 
La finalul perioadei de testare, participantii selectati si care au acceptat participarea vor incarca in contul personal MYBUZZ  sumarul activitatii din cadrul campaniei, in termen de 5 (cinci) zile lucratoare calculate de la ultima zi a acestei campanii.

Participantii care, la finalul campaniei de testare, nu indeplinesc toate cerintele de la pct 6.1-6.4 vor returna produsele in ambalajul original, cu toate accesoriile incluse catre BUZZStore la adresa Bdul Eroilor nr. 4, Voluntari, Ilfov, prin curier rapid Urgent-Cargus, pe cheltuiala BUZZStore. In situatia in care BUZZerul nu a indeplinit cerintele de la pct. 6.1-6.4, pierderea sau deteriorarea produselor oferite spre testare se penalizeaza cu min. 30% din valoarea cu TVA a produselor, conform valorilor declarate de Beneficiar in Sectiunea 7.


SECTIUNEA 9 - DREPTURI SI OBLIGATII
Organizatorul isi rezerva dreptul de a elimina din CAMPANIE Participantii care nu au furnizat date corecte de contact, care nu indeplinesc cerintele din Sectiunea 5 de mai sus sau a celor care desfăsoara actiuni cu caracter fraudulos/ilicit în cadrul CAMPANIEI.
 
Orice eventuala contestatie, inclusiv privind modul de selectie a participantilor sau castigatorilor, poate fi formulata in scris de catre Participant in maxim 5 (cinci) zile lucratoare de la data anuntarii acestora si expediata prin e-mail la adresa de mail: contact@buzzstore.ro si va contine obligatoriu cel putin:
i) datele de identificare ale Participantului contestatar;
ii) prezentarea motivelor de fapt pe care se intemeiaza contestatia;
iii) prevederile continute de prezentul regulament pe care participantul contestatar le considera incalcate.
 
Contestatia se va solutiona in termen de maximum 5 (cinci) zile lucratoare de la primire. In cazul in care contestatorul va fi nemultumit de decizie se va incerca rezolvarea contestatiei pe cale amiabila, iar in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.
 
SECTIUNEA 10 - RESPONSABILITATE
Prin participarea la CAMPANIE, toti Participantii si eventualii castigatori sunt de acord si se obliga sa respecte si sa se conformeze tuturor cerintelor si conditiilor impuse de Organizator prin prezentul Regulament Oficial, nerespectarea acestora atragand raspunderea personala si exclusiva a participantilor si a eventualilor castigatori. Organizatorul nu are nici o obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii unor revendicari necastigatoare ce apar ulterior acordarii efective a premiilor sau dupa termenul de revendicare a premiilor prevazut in prezentul Regulament Oficial.
 
Organizatorul CAMPANIEI nu isi asuma responsabilitatea pentru pierderile, intarzierile sau orice alte probleme la inscrierea in CAMPANIE, cauzate de furnizorul de internet sau conexiunea la internet a persoanei care doreste sa se inscrie in CAMPANIE. De asemenea, Organizatorului nu i se pot imputa intreruperile/disfunctionalitatile neanuntate ale furnizorului de internet sau blocarea accesului intern datorita aglomerarii retelelor pe perioadele de trafic intens care pot periclita inscrierea in CAMPANIE in perioada de desfasurare a CAMPANIEI.
 
Totodata, Organizatorul nu raspunde pentru niciun fel de daune directe sau indirecte cauzate Participantilor, in cazul in care acestia primesc mesaje scrise pe telefonul mobil prin care se pretinde castigarea unor anumite sume de bani sau premii ca urmare a participarii la acesta CAMPANIE sau orice alta campanile organizata de Organizator si care nu au fost transmise de catre Organizator conform prezentului Regulament. In acest sens, oricaror persoane care intentioneaza sa participe la CAMPANIE sau participa la CAMPANIE, li se pune in vedere ca, in situatia castigarii unui premiu in cadrul acestei CAMPANII, informarea initiala referitoare la castigarea premiilor se va face prin publicarea pe www.buzzstore.ro a Participantilor castigatori, urmand ca o confirmare a obtinerii premiului sa se faca telefonic, dupa transmiterea informatiilor de catre Participantul castigator, pe email, Organizatorului.
 
Organizatorul/Beneficiarul nu va fi raspunzator pentru niciunul dintre prejudiciile ce ar putea fi suferite de catre participant in legatura cu produsele testate, indiferent de natura acestor prejudicii cu exceptia situatiilor expres prevazute de lege si care ar institui o astfel de raspundere.
Organizatoruleste indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de frauda sau de tentativa de frauda a acestei Campanii, a sistemului folosit, precum si in cazul oricarui abuz sau orice alte fapte sau tentative care ar putea afecta imaginea Organizatorului.Nu se recomanda utilizarea produsuloui  de catre minorii sub 18 (optisprezece) ani fara supravegherea unui adult. Produsul trebuie utilizat numai dupa citirea cu atentie a instructiunilor de utilizare care insotesc produsul. Atentie! Produsul nu trebuie lasat la indemana copiilor. Organizatorul si LION COMMUNICATIONSnu vor putea fi facuti raspunzatori pentru utilizarea gresita a produsului.
Dupa data limita de inscriere pe site, Organizatorul nu este responsabil pentru inscrierile in Campanie efectuate prin intermediul formularului electronic de inscriere pe website.
 
SECTIUNEA 11 - PROTECTIA DATELOR PERSONALESI DATELE COLECTATE
Prelucrarea datelor cu caracter personal de catre organizator in scop de reclama, marketing si publicitate este inregistrata in Registrul de Evidenţă a Prelucrărilor de Date cu Caracter Personal gestionat de Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) cu numarul 26652. Organizatorul se obliga ca datele personale sa nu fie difuzate catre terti cu exceptia imputernicitilor sai.

Datele personale colectate in cadrul campaniei sunt legate de comportamentul de consum de produse pentru ingrijirea tesaturilor.

 
Prin participarea la CAMPANIE, participantii isi dau in mod expres consimtamantul ca datele furnizate (inclusiv imagini foto, video, text) sa fie folosite de Organizator si Beneficiar in scopul Campaniei. Refuzul unui Participant de a i se procesa datele personale in scopul Campaniei de catre Organizator indreptateste Organizatorul sa refuze inscrierea acestuia in CAMPANIE. Organizatorul se obliga de asemenea sa respecte prevederile Legii nr. 677/ 2001, privind protectia datelor personale stocate. Ca atare, Organizatorul se angajeaza sa pastreze confidentialitatea datelor personale ale participantilor/ castigatorilor la prezenta CAMPANIE si sa le utilizeze conform prezentului Regulament Oficial si legislatiei in vigoare.
 
Participantii la CAMPANIE, in calitate de persoane vizate, au, conform Legii 677/ 2001, urmatoarele drepturi: dreptul la informare (art.12), dreptul de acces la date (art.13), dreptul de interventie asupra datelor (art.14) si dreptul de opozitie (art. 15).Totodata, la cererea scrisa a Participantilor, datata si semnata, expediata pe adresa Organizatorului, acesta se obliga: (a) sa confirme solicitantului daca prelucreaza sau nu date cu caracter personal ale acestuia, in mod gratuit; (b) sa rectifice, actualizeze, stearga etc., date a caror prelucrare nu este conforma cu dispozitiile Legii nr. 677/2001; si/sau (c) sa inceteze prelucrarea datelor cu caracter personal ale solicitantului.
 
 
SECTIUNEA 12 - DREPTUL DE PROPRIETATE
Prin inscrierea la CAMPANIE participantii selectati sunt de acord ca fotografiile, filmuletele si textele postate in cadrul campaniei sa fie utilizate de catre Organizator sau Beneficiar in campanile publicitare ulterioare ale acestuia in mediul online (web site, site-uri socializare), dar fara a se limita la acesta.
 
Participantii selectati declara pe propria lor raspundere, cunoscand sanctiunile prevazute de legea penala privind falsul in declaratii, ca sunt autorii fotografiilor, filmuletelor, textelor postate in cadrul acestei campanii si ca nici unul dintre aceste materiale nu incalca dreptul de autor si/sau orice alt drept conex al vreunui tert.
 
SECTIUNEA 13 – TAXE SI IMPOZITE
Acolo unde este cazul, Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina si sa vireze impozitul datorat pentru produsele acordate cu titlu gratuit in cadrul campaniei de testare, in conformitate cu legislatia in vigoare privind impozitul pe venit.
 
SECTIUNEA 14 - INCETAREA CAMPANIEI
Prezenta CAMPANIE poate inceta inainte de data de data de final a CAMPANIEI in cazul producerii unui eveniment ce constituie forta majora, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a continua prezenta CAMPANIE.
 
SECTIUNEA 15 – LITIGII
Eventualele litigii aparute intre Organizator si participantii la prezenta CAMPANIE se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.