Afla cum poti trasforma Like-urile in vanzari cu BUZZStore!
 
Afla cum poti trasforma Like-urile in vanzari cu BUZZStore!
 

Ne bucuram ca vrei sa afli mai multe despre BUZZStore!


Suntem o comunitate de lideri de opinie (BUZZeri) a caror parere conteaza pentru cei cu care intram in contact zi de zi in mod direct sau prin retelele de socializare – prieteni, colegi, familie ! Suntem activi in cercul nostru de prieteni dar si online si ne place sa fim la curent cu tot ce e nou.
Pe scurt, primim spre testare, in mod gratuit, noi produse si servicii lansate pe piata, sau produse deja existente, dar mai putin cunoscute publicului larg. Daca ne plac (sau nu), ne exprimam parerea sincera, respectand codul de etica al BUZZerilor.
Fie ca vrei sa lansezi un nou produs pe piata, sau vrei sa cresti un brand intr-o categorie de produse, stii cat de important este sa ai de partea ta avocati ai brandului in cadrul retelelor de socializare! Pagina de Facebook sau Twitter a companiei este foarte importanta, dar nu sufiecienta .
Adauga acum in mix-ul tau o campanie de marketing participativ prin intermediul BUZZStore!

Pentru mai multe informatii ne poti contacta aici.

Transforma acum like-urile in vanzari cu BUZZStore - agentia de marketing participativ!

 
Adauga acum in mix-ul tau de comunicare o campanie bazata pe cea mai puternica forta de influenta: recomandarea unui prieten, adica in jurul produselor si serviciilor.

 
Cum? Alegem din baza noastra de BUZZeri aflata in continua crestere acei consumatori ce corespund profilului dorit, in functie de obiceiurile lor de consum. Apoi le oferim o experienta personala cu brandul tau care sa-i determine sa se indragosteasca de produsele oferite spre testare. In plus, le punem la dispozitie instrumente si contextul necesar in care sa starneasca conversatii efervescente in jurul brandului tau in grupul lor de prieteni sau online.

 
In cadrul campaniei iti punem la dispozitie rezultate ale mini-chestionarelor speciale pe care le dezvoltam pentru fiecare produs in parte - (U&A si Customer Satisfaction), inclusiv Net Promoter Score, pe care le poti utiliza in strategia de marketing a brandului.